KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
etorman
Etor Gábor
2014-11-13 10:36:13
utolsó bejelentkezése
etorman

20 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685569392
Napi oldal:
129432
Jelenleg:
1695
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
etorman hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 20 hozzászólás • 1 oldal
2014-11-13 10:25:53
András, bár tőlem nagyon távol áll a mások zsebében turkálás, de ez a (szerintem mostanra már amúgy is nagyon hasznos és tanulságos) téma még érdekesebb lenne, ha megmondanád összegszerűen hogy milyen költségvetésben gondolkozol, vagyis hány forintot tudsz beletenni induláskor, majd mennyit évente.

Ez alapján a már eddig is aktív, tapasztalt hozzászólók még konkrétabb tanácsokat tudnának adni.

A másik oldalról pedig, szerintem már az eddigi hozzászólásokban is van annyi infó, amiből Duen kikerekíthetne egy "Hogyan kezdjem le?" cikket.
Ugye mondanom sem kell, mennyire hiánypótló lenne egy ilyen iromány...
2014-11-09 20:38:53
Ha test-test elleni küzdelemre vágysz, próbáld ki a rallycrosst.
Amatörben az autó is és a verseny is fillérekböl megvan, de OB szinten a Magyar Kupa is egész emberi költségvetésböl kijön.
2014-10-25 12:13:09
Megnéztem, legközelebb 2018-ban lesz kedd október 30.-án.
2014-10-25 12:11:08
Most én vagyok hülye, vagy október 30. az tényleg nem kedd?
2014-09-24 11:55:39
Ez hülyeség hogy Iván kéne ide.

Iván abban nagyon erős, hogy fel tudott építeni egy olyan szervezetet, csapatot, ahol mindenki egy irányba tolja a szekeret.

Ő várat épített a semmiből, a s***ból ő sem tudna semmit kihozni.
2014-04-13 21:43:19
Felemás érzéseim vannak a mai Cered RS-el kapcsolatban.

Egyrészt - jó verseny volt. Talán az utóbbi idők legjobbika. Volt látvány, akciók, érdekes mezőny, sok néző, hangulat. Le a kalappal, tényleg.

Másrészt - nézzük csak a nevezőket. Rengeteg EVO (a laza technikai szabályok miatt konkrétan Európa legerősebb EVO-i), csilliárdos Ladák végtelen számban, M3-as BMW-k tömkelege, Porsche GT3, stb... a mezőny végén meg mutatóban egy széria-közeli Swift, meg egy Felicia.

Ezt a mezőnyt amatőrnek hívni nem egyszerűen hülyeség, hanem cinizmus és megvetés a teljes hazai rally társadalom felé, főleg hogy azok a versenyek, ahol tényleg van létjogosultsága az amatőröknek, pl. az FRT, azok vevőtalálkozó, tesztnap, és hasonló nevek alatt kénytelen futni.

Nem a versenyzőket és a rendezőket hibáztatom, hiszen ők csak úsznak az árral, az adott lehetőségekből megpróbálják a legtöbbet kihozni.

Hanem ezt ránk települt vizfejet, amit MNASZ-nek meg RSB-nek hívnak. Személyektől függetlenül, immár végleg bebizonyosodott (nem mintha eddig kétséges lett volna), hogy egyik sem jobb a másiknál, tisztára mint a politika. Korrupt, dilettáns, inkompetens banda az egész, az új vezetőség is, a régi is, a kettővel ezelőtti is, és a kettővel ezutáni is. Mi már nagyon régóta csak szopunk, közben néha kicserélik a szánkban a f.....t. (Hofi után szabadon)
2014-04-04 11:42:17
Gala, éppen az alapkiírás alapján írtam amit írtam. Szerintem jól csinálják, nem egyik pillanatról a másikra tiltják ki ezeket az autókat, hanem fokozatosan kivezetik, jól kézzelfogható, ellenőrízhető, indokolható szempontok mentén. Ez végre olyan valamit, amit mögött némi hozzáértés látszik felcsillani.

Ez a 'ha már ott vannak a srácok', meg hogy 'hatalmas ellenálásba ütközik' nekem eléggé cinikusan hangzik. Ha én most beállok kapusnak az ovis focibajnokságban, mert éppen nem nézett oda az óvónéni, akkor maradjak is ott ilyen indokokkal? Nyilván nem. Eddig sem volt ott keresnivalójuk, de ott voltak, oké, de most már menjenek a saját súlycsoportukba játszani.

Az meg hogy hatalmas ellenálásba ütközik, az eléggé ferdítés, mert persze, hatalmas ellenálásba ütközik az ő részükről, de én valahogy még nem beszélgettem olyan szériaautós sprintes versenyzővel aki az űr-ladásokat siratta volna.

De ismétlem, még mindig nem értem az alap-problémát. Azért vannak osztályok, hogy a versenyzők a saját súlycsoportukba tartozó ellenfelekkel küzdjenek. Ez minden sportban, sportágban így van. Miért lenne olyan fájdalmas ez a rallyban is bertartani?
2014-04-04 11:42:17
Gala, éppen az alapkiírás alapján írtam amit írtam. Szerintem jól csinálják, nem egyik pillanatról a másikra tiltják ki ezeket az autókat, hanem fokozatosan kivezetik, jól kézzelfogható, ellenőrízhető, indokolható szempontok mentén. Ez végre olyan valamit, amit mögött némi hozzáértés látszik felcsillani.

Ez a 'ha már ott vannak a srácok', meg hogy 'hatalmas ellenálásba ütközik' nekem eléggé cinikusan hangzik. Ha én most beállok kapusnak az ovis focibajnokságban, mert éppen nem nézett oda az óvónéni, akkor maradjak is ott ilyen indokokkal? Nyilván nem. Eddig sem volt ott keresnivalójuk, de ott voltak, oké, de most már menjenek a saját súlycsoportukba játszani.

Az meg hogy hatalmas ellenálásba ütközik, az eléggé ferdítés, mert persze, hatalmas ellenálásba ütközik az ő részükről, de én valahogy még nem beszélgettem olyan szériaautós sprintes versenyzővel aki az űr-ladásokat siratta volna.

De ismétlem, még mindig nem értem az alap-problémát. Azért vannak osztályok, hogy a versenyzők a saját súlycsoportukba tartozó ellenfelekkel küzdjenek. Ez minden sportban, sportágban így van. Miért lenne olyan fájdalmas ez a rallyban is bertartani?
2014-04-03 22:57:29
Gala, lécci ne játsszuk már ezt a bűvészkedést a számokkal. Ezek a Ladák amikről beszélünk, láthatóan nagyon sok pénzből épültek, és akik ezeket hajtják láthatóan igen nagy költségvetésből versenyeznek.

Te beszélsz mellé, ha arra akarsz terelni hogy én, vagy bárki sajnája tőlük mindezt. Csak éppen mindez nem ebbe a kategóriába való.

Éppen te vagy demagóg: igenis lehet a költségeket kordában tartatni a versenyzőkkel, és éppen ezeken a módokon, amik most felmerültek, nem pedig azzal hülyeséggel amit te is írsz, hogy korlátozzuk az autók árát.

Én már az alap-problémát sem értem: most tényleg az a baj, hogy a top-kategóriás autókat száműzni akarják a leg-sokadabb-osztályú versenyekről? Akkor egyáltalán minek kellenek a különböző osztályok? Nem kell ORB, R2, RTE, ARK, Sprint, legyen csak simán rally, ahol mehet mindenki, a rozsdás Trabitól a WRC-ig.
2014-04-03 21:02:40
Megható ez a történet a csóringer Ladásokról, akik azért raknak fel Mitsu hidat és 1.9-es motort hogy fogjanak pár tízezer forintot (gondolom az így megtakarított pénzből veszik a zsír új slickeket), kár hogy aki látott már közelről sprintes Ladás mezőnyt az csak röhög ezen.

Mások lakást vesznek annyi pénzből amennyibe ezek a Ladák kerülnek.
Nincs keresnivalójuk a sprinteken, ami elvileg a kezdőknek és hobbistáknak van kitalálva!
2013-11-01 22:03:51
Csak úgy repkednek itt a súlyosabbnál súlyosabb hozzászólások.

Lécci, írjon már valaki valami ötletet olyan radikális változásra a hazai rally életében, ami biztosan SENKI érdekeit nem sértené.

Mért érvként minden esetben olyanok hangzanak el, hogy ez vagy az rossz lenne x-nek, vagy y-nak, TEHÁT elvetendő.
2013-10-30 12:42:36
Háború meg bojkott... Na ez az aminél még az eredeti tervezett is jobb volt...
2013-10-30 09:43:50
Nem. Semmivel sem jobb a helyzet mint ezelőtt két héttel.

Aki mondjuk most akar 2000-es autót építeni a jövő szezonra, az szerinted előrébb van ezzel? Téged tényleg annyira megnyugtatott ez a nyilatkozat, hogy akár több millió forintot fel mernél tenni rá?

Ilyen bizonytalanságban semmerre sem lehet lépni. Kezdjem árulni az M3-asomat? Kockáztassak és kétezres autót építsek, vagy inkább egyhatost?

Valószínű az első verseny kiírásáig megmarad ez a bizonytalanság. Kezdhetek akkor autót építeni, ha nem akarok kockáztatni, aztán talán a szezon közepére készen is lesz....

Nekem még a kéthéttel ezelőtti helyzet is jobban tetszett. Maximum egyhat, slussz-passz, lehet vele tervezni. Vagy olyat építek, vagy semmilyet. De ez így most, értelmezhetetlen...

2013-10-30 08:48:35
A mondanivalója lejött nekem is: "Megoldjuk, gyerekek, no para, az MNASZ nekünk nem ellenfél."

De ez így kevés. Egy ilyen felállás, konkrétumok, magyarázatok nélkül a nullával egyenlő.

7 lépéses akcióterv, amiről semmi infó, de a 7. lépésben eljön a kánaán: ez bullshit, a gyengébbek közül való.





2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
2013-10-08 17:55:33
A sok fröcsögés és haláltáborozás mellet azért szivesen hallanék sportszakmai érveket a köbcentikorlátozás ellen.

Hülyén csinálják, ez tény, hagyni kellene 1-2 év kifutási, felkészülési időt.
Akiknek már van autójuk, az elértéktelenedik, akik most építenek nagy autót, azok kegyetlenül megszívták, ez tény. De ezek nem sportszakmai érvek.

Az talán már tényleg túlzás, hogy a világ talán legerősebb (lásd a laza szabályokat) rally EVO-i a magyar harmadosztályba mennek.
Nyáron asszem itt volt hír, hogy WRC is indul valamelyik ARK-n... Ezt most hogy?????

Az egyhatosokkal semmivel nem kissebb a sportértéke a versenyzésnek mint a négyszáz lovas evókkal és M3-akkal, aki meg csajozni akar a versenyautóval, az meg talán nem is baj, ha kihullik, vagy feljebb lép.

2013-10-07 14:12:46
amd1400,

Te egyrészt nagyon el vagy tévedve, másrészt nagyon taszító ez az ostoba-arrogáns stílusod.

"Ha az én pénzemből akarnak rallyzni akkor kérném az én nevem is feltüntetni a reklámokban, az autókon stb."

A te pénzed arra nem elég, hogy egy versenyautót ketten egy méterrel arréb toljanak.

"Az miért nem elég egy rally versenyzőnek, hogy elmegyek és megnézem?"

Erre legbelül magad is tudod a választ...

2013-10-07 12:42:16
amd1400, látom vérig vagy sértve hogy valaki pénzt mert tőled kérni.

Itt van rallyeman131 haverod is, aki szintén kétezer forint miatt hőbörög. Közben meg ilyeneket ír: "juj nehogy baj legyen, mert 'szegény' emberek féltik a kis pénzüket, holott több tízmilliós technikával mennek."

Szóval a kedvetekért kutya kötelessége mindenkinek minden kanyarban kockáztatni a többtízmilliós technikát, de az vérlázító, ha ki kell pengetni kétezer forintot.

Hát tudjátok mit, ti ne is járjatok többet versenyre. Mindenki jobban jár így. Maradjatok otthon, nézzétek a youtube-ot, nyomkodjátok az xbox-ot, pumpoljátok anyut zsebpénzért, de ne mérgezzétek a rallyt a jelenlétetekkel és a beszólásaitokkal.
2013-03-19 09:34:49
Nem érzitek hogy átestetek a ló másik oldalára?
Ez már nem más, mint értelmetlen trollkodás.
Nem vezet sehova.
etorman hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 20 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k