Rallycross fesztivál - RabócsiRing - 2024.május 19-20.
etelka
Fazekas Gábor
2015-03-27 16:04:04
utolsó bejelentkezése
etelka

4 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
688842823
Napi oldal:
116451
Jelenleg:
2611
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
etelka hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 4 hozzászólás • 1 oldal
2010-12-31 12:51:45
Szerintem a pálya széléről nem lehet ezt megitélni,meg mi az hogy nincs helye.....mert neked nem tetszik amit csinál attól még valaki jól érezheti magát.......ha meg valaki annyira ügyes és király akkor miért a pálya mellől nézte.....ez nem volt egy drága verseny...a vdeokhoz meg annyit nézd meg higy abszolut 10-ben aki benne van az hányszor villan fel......az embereknek az út szélén nem az eredményesség hanem a látvány kell de ez nem minden pilótának megy együtt és ha neki attól lesssz eredményes hogy bután megy akkor ő a hülye???
2010-12-30 16:42:05
Yeti!

Teljesen igazad van.....csak a két végletre mutattam rá.....Aki rajzol szépen és kersztben megcsinálja a kanyart az biztos hogy király.....csak itt előttem az volt hogy valaki jobban becsüli azt hogy beesik mint eredménnyel célba ér még ha siralmas.Amúgy ASI meg Kazár meg turán meg a többieket tisztelem versenyzés szinten,de egy biztos,ők nem aggódnak ha elvisznek egy lassitót, gátlástalanul átmennek rajta,meg sem fordul a fejükben hogy mennyibe fog kerülni ez....
Én nem vagyok egy nagy pilóta mentem pár tódodrit suzukival(voltam abszolut első),15 éves korom óta az autóversenyzés tölti ki az életem,nincs egy forintom se,eladtam egy autómat hogy tudjak indulni ezen a versenyen egy EVO-val,mgeleptem magamat igy 30 évesen,kiszoptuk mert nem ilyen körülményekre számitottunk(szerintem senki).Magunkhoz képest is siralmasan mentünk az elején de a végére azért mentünk már az abszolutban is jókat(12).Kivülről siralmasnak tünhetett az biztos,de kiváncsi lennék ki kockáztatna több millió forintot egy ilyen versenyen ahol tükör jég(aki nem ment rajta az a felét nem is látta)az út.Gondolom nem csak mi vagyunk igy anyagilag....Mehettem volna ingyen egy Suzukival azzal lehet bátrabb lettem volna de ezt választottuk....Én tudom hogy siralmas amit a Rally I.-ben csinál a középmezőny de tényleg nem kevés pénz forog ott kocán,és szinte biztos vagyok ha a középmezőnyben is annyi lóvé lenne mint elől akkor ők is bátrabbak lennének.(erre én is most jöttem rá).....
2010-12-30 14:35:31
Szerintem egyszerű a képlet, akkoriban töredékéből lehetett versenyezni és tizede ekkora összeget kockáztatott mindenki,ráadásul a vezetési stilus is más volt mindenki úgy ment(lapjával).De ma már ha eredményt akarsz elérni kevés hogy racsnizol és körzőzöl minden kanyarban akkor elvernek mint buzi a f***át(lehet igy is :D...).Csak össze kell hasonlitani egy 2000-s és egy 2010s RTE versenyt....(és ez még mindig jobb mint a Rally I.).Szerintem annyi a dolog hogy el kell dönteni,kinek mi a rally,hogy minden kanyarban széttapsolnak meg kitolnak,meg visszaboritanak,vagy hogy az eredménylistán te vagy legfelül.És ez senki szemére nem róható fel se ha lassan megy mert célba akar érni a 15milliós EVO-val(persze lehet mondani hogy akkor minek neki ilyen autó,de lehet ő szivesebben ül egy ilyenben ha megteheti mit egy 500ezer forintos gyilkos autüóban)és persze az is lehet hogy van egy megfelelő LADÁd és tényleg les***od az eredményt meg az autó épségét és akkor érzed jól magad ha minen kanyarban megforogsz meg ki kell szedni.A nézőknek persze tudjuk mi a jó..........És ez javulni nem fog sajna csakrosszabodi,de ez mindenhol igy van a világon aVB-n is.....Egyre kevesebb a néző a profi versenyeken....járni kell amatőrre de a legtöbb abból is profi lessz.....
2010-12-30 14:35:31
Szerintem egyszerű a képlet, akkoriban töredékéből lehetett versenyezni és tizede ekkora összeget kockáztatott mindenki,ráadásul a vezetési stilus is más volt mindenki úgy ment(lapjával).De ma már ha eredményt akarsz elérni kevés hogy racsnizol és körzőzöl minden kanyarban akkor elvernek mint buzi a f***át(lehet igy is :D...).Csak össze kell hasonlitani egy 2000-s és egy 2010s RTE versenyt....(és ez még mindig jobb mint a Rally I.).Szerintem annyi a dolog hogy el kell dönteni,kinek mi a rally,hogy minden kanyarban széttapsolnak meg kitolnak,meg visszaboritanak,vagy hogy az eredménylistán te vagy legfelül.És ez senki szemére nem róható fel se ha lassan megy mert célba akar érni a 15milliós EVO-val(persze lehet mondani hogy akkor minek neki ilyen autó,de lehet ő szivesebben ül egy ilyenben ha megteheti mit egy 500ezer forintos gyilkos autüóban)és persze az is lehet hogy van egy megfelelő LADÁd és tényleg les***od az eredményt meg az autó épségét és akkor érzed jól magad ha minen kanyarban megforogsz meg ki kell szedni.A nézőknek persze tudjuk mi a jó..........És ez javulni nem fog sajna csakrosszabodi,de ez mindenhol igy van a világon aVB-n is.....Egyre kevesebb a néző a profi versenyeken....járni kell amatőrre de a legtöbb abból is profi lessz.....
2010-12-30 09:06:47
Jól mondod,sajnos ez biztos hogy kivülről nézhetetlen verseny volt,de ezért nem a versenyzők a hibásak hanem az égiek,teljesen kiszámithatatlan volt a talaj,és igen ha én is egész nap egy kanyarban álltam volna és nézem a többieket hogy mit csinálnak akkor biztos jobban el lehet volna ott fordulni,de volt még 300 kanyar amit be kellett venni a tükör jégen vagy a száraz aszfalton.Meg kell nézni az eredménylistát és abból kiderül egyből hogy milyen verseny volt.........Norbi82 meg kell próbálni és te leszel a király!
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
27 28 29 30310102
03 04 05 06 07 0809
2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.18.

részletes infóink

2024.05.18.

részletes infóink

2024.05.19.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k