Az ígértemhez hívem, ma délelőtt személyes megbeszélést folytattam az RSB vezetőjével és tagjaival. Figyelembe vettük az elhangzott előzetes információkat, a versenyzői érdekeket, a szövetség sportszakmai felelősségét és a biztonságos versenyzés alap feltételeit, így az a döntés született, hogy az RSB a mai napon módosítja az ARVSZ több rendelkezését. Remélem ezen módosítások már elfogadhatóak lesznek a versenyzők számára és 2015-öt követően idén ismét népszerű és sikeres Amatőr Rallye Bajnokság részesei leszünk. RSB pár napon belül az mnasz.hu weboldalon tájékoztatja a versenyzőket a változásokról.
2015-06-22 20:18:54
103/08
A Rallye 1 és Historic licenccel rendelkező versenyzők, az ORB kivételével rallye versenyeken csak értékelésen kívül, teszt jelleggel vehetnek részt. A rendezők a Rallye 1 és Historic licenccel rendelkező versenyzők vonatkozásában, a MARB rendezvények esetén, nem hozhatják nyilvánosságra az elért időeredményeket.
Fenti határozatot a Sporttanács 4 igen szavazattal elfogadta.
2013-03-19 06:12:56
www.rabocsiring.hu
2013-03-19 06:12:36
Nagy Pista
Küldtem volna mailt, de nincs elérhető címed...
Ma lesz nyílvánosságra hozva a nevezési lista!
Üdv.
2013-02-07 10:14:57
Miért tűnt el a főoldalról ez a tájékoztató anyag?
RSB elkészítette, hogy a lehető legtöbb készen lévő autónak ne kelljen eldobásra kerülnie, de minimális szabályok legyenek. A rendezők is tudomásul vették ezt, majd most levetette valaki...
2012-04-11 11:19:25
Figyelő
Egy érdekes infó hozzá, ha szemfülesen olvasod.
Dávid interjújában a melléklet 2012.03.29.-én iktatott, küldött levelet tartalmaz.
Az elnökségi határozat 30.-án született, (lásd MNASZ oldalán) 13/ÜV/2012 előzetes elnökségi határozat / 2012.03.30
kzsolt Sportszakmai koordinációs bizottsági tag majd ezt is biztos megmagyarázza...
2012-03-02 11:00:22
Kari
A 132.oldalon ez van írva
"Jelenleg évényes homológizációnak megfelelő, de lejárt érvényeségű, min. 4 pontos biztonsági öv használata engedélyezett..."
EZ szerintem a táblázatot olvasva is egyértelmű.
Nem lehet régi fajta homológizációnak megfelelő (amiben még nem is volt minden szálban címke), , de lejárt érvényeségű lehet.
2012-03-02 10:55:54
Szia
Bocsánat, ha hosszú de a regisztrációban mail cím nem volt, a telefonszám pedig nem a tied.
Azt, hogy illetékesnek gondolsz, nem tudom a mostani helyzetben mire alapozod.
Feind Gábor a technikai bizottság vezetője, az elérhetőségeit az MNASZ honlapján megtalálni, szerintem ő az illetékes, én maximum segíteni tudok annak aki megkeres.
Sajnos az RTE H csoportjának szabályait nem ismerem 100%-ban, így annak kapcsán nem tudok nyilatkozni.
Versenyautódat nem láttam így sajnos annak kapcsán is nehéz lenne.
Én próbáltam megírni, hogy a felmerült kérdések közül amire egyértelmű válasz adható arra mi a megoldás.
Véleményem szerint ha a biztonsági felszerelések rendben vannak, a jármű megfelel a közúti közlekedés szabályainak, valamint a rallye2 F csoportjára vonatkozó nemzeti előírásoknak akkor kaphat gépkönyvet.
Üdv.
2012-03-02 09:13:20
Sziasztok
Az RVSZ 2012 ben R2-re vonatkozóan ezek az előírások olvashatóak:
Öv:
132.oldal jelenleg érvényes homológizációnak megfelelő, de lejárt érvényeségű öv használata engedélyezett
Ülés:
134.oldal táblázat lejárt homológ ülés kötelező
Katalizátor:
132.oldal 9.
Akkor kell katalizátor ha a forgalmiban a környezetvédelmi besorolás ezt indokolja
Szerintem kár belemenni bármilyen vitába itt, reméljük 1-2 napon belül pontos információ lesz mindenki birtokában.
az én magánvéleményem az, hogy mivel a jogszabályi környezet évközben fog véglegesedni, így mindent meg kellene tenni, hogy ez az átmeneti év lemenjen, és mire decembert írunk mindenki tisztában legyen azzal mit lehet és mit nem a 2013-as évben autóépítés terén.
Ma nem lehet más a cél, mint a versenyzők megtartása, akár MNASZ, akár RTE szinten beszélgetünk.
2012-03-01 13:58:55
Sziasztok
Szerintem kár belemenni bármilyen vitába itt, reméljük 1-2 napon belül pontos információ lesz mindenki birtokában.
az én magánvéleményem az, hogy mivel a jogszabályi környezet évközben fog véglegesedni, így mindent meg kellene tenni, hogy ez az átmeneti év lemenjen, és mire decembert írunk mindenki tisztában legyen azzal mit lehet és mit nem a 2013-as évben autóépítés terén.
Ma nem lehet más a cél, mint a versenyzők megtartása, akár MNASZ, akár RTE szinten beszélgetünk.