A VB-s versenyző nevelésnél nem kell tervezgetni, csupán meg kell nézni a franciákat, hogy hogyan csinálják hiszen, Loeb után kineveltek egy újabb bajnokot Ogier-t, szintén alulról, ahogy annak idején Seb is kezdte és felért a csúcsra, bár gondolom nem ez volt az utolsó kiemelkedő eredménye.Hiszen ó is Seb.
Minden adott a "másolásra" csak az a fránya magyar mentalitás ne volna
Azt nem értem mi a f***t keres ez a "blog-bejegyzés" ezen az oldalon.
Inkább arról írj, milyen volt a Lancia-nál 88-89-ben az élet, mikor világbajnok lettél???
Egyébként mik az árak???
2010-05-30 19:56:56
Jó kis verseny lett volna, ha ez az ETAP-ozás nem jött volna már, már menetrend szerint. Egyébként Kikiny-nek igaza van, mi is ezen gondolkodtunk, ha slick-el nem volt veszélyes a 2.kör akkor a 3.-k is túlélték volna, na mindegy .
Hevesi Pistiéknek meg gratula a 2.-k helyhez a WRC-el több mint egy szép eredmény.
Látom DuEn, a szervizparkban az összes VB-n dolgozó magyart sikerült elkapnod.
Szabó Ati gyere haza, hagyd a Ford-t a francba, a hétvégén Egom-Rallye itthon, csak jobb mint holmi WRC
2010-05-27 22:21:30
Nagyon f***a vidijó . A nevéhez méltó igazi RallyeMovie!!!
El sem hiszem, hogy mindezt itthon vették fel, de azért örülök neki és gratulálok az "anyaghoz", csak így tovább.
2010-05-24 21:23:39
Még kedvesebb j1-Atika !
Igen tudom a "csúzsások" okát, de máshol is vannak problémák, mégsem veszed észre, mert vannak B, C stb. tervek, alternatív útvonalak stb. melyeket szükségszerűen versenyközben alkalmaznak ill. használnak. Nálunk ez nem működik ezer éve és nem is fog ha nem veszik komolyan, ezáltal komolytalanná válnak a versenyeink, és a kutya sem fog jönni a nyílt bajnokságba ahogy nem is jönnek.
2010-05-24 21:09:33
Mondtam, hogy gyere mert megfogod bánni ha nem jössz, ugye megbántad ???
A program a nyárra : Nyírád, Trier, Zlin a többit sajna les***om!
2010-05-24 20:09:45
Üdv. mindenkinek!
Megfogadtam, hogy csak akkor írok a magyar versenyekről ha jót és szépeket tudok majd írni, de most mivel idén utoljára voltam magyar versenyen mégis csak megszegem a fogadalmam.
Elmentem terenyére, hogy egy kicsit nosztalgiázzam ha már látvány úgy sincsen az utóbbi években, legalább körbe nézek és talán még a salakon látok is valamit ami hasonlít a Rallye-ra. A jegyet meg a parkolást közölték korábban, ezért nem értem miért kell felháborodni, egyébként les***tam az ezrest ha ennyivel hozzá járulok egy pálya és sok emlék életben tartásához.
A szalagozás az ismert okok miatt valóban összezsúfolta a népet, de hát ez van ezt kell szeretni. A visszafordítónál elég jó volt az eleje a többi szót sem érdemel.Meglepetésemre a R2 is látványozott ez szokatlan volt, de szépen csinálták.
Ennyi a jó és most egy kis rossz.
A pályát akik építették nem tudták, hogy a 300Le autók menyire szedik majd szét és nem fogja majd bírni a 18 kört?
Az első körben látni lehetett az állagát, akkor miért nem tájékoztatta a nézőket a hangos autó ( Markó-Nattán ) a tervekről ( 3, 2, 1 kör )?
Miért kell mindig és mindig, nálunk itthon csúszni annak a kibaszott időtervnek,amíg máshol ez szentírás itt amolyan tájékoztatójellegű.?
Azt sem értem, ha a nagy csapat ( Lakatos-Markó-Adamovics-Jelen ) összeül, miért nem lehet csúszás és sallang mentes versenyeket rendezniük? Biztos csak minden a pénzen múlik ???
El kellene gondolkodni mert ez nem vezet jó irányba és tényleg csak részeg és VIP fog versenyt nézni amíg lesz.
2010-05-24 20:09:45
Üdv. mindenkinek!
Megfogadtam, hogy csak akkor írok a magyar versenyekről ha jót és szépeket tudok majd írni, de most mivel idén utoljára voltam magyar versenyen mégis csak megszegem a fogadalmam.
Elmentem terenyére, hogy egy kicsit nosztalgiázzam ha már látvány úgy sincsen az utóbbi években, legalább körbe nézek és talán még a salakon látok is valamit ami hasonlít a Rallye-ra. A jegyet meg a parkolást közölték korábban, ezért nem értem miért kell felháborodni, egyébként les***tam az ezrest ha ennyivel hozzá járulok egy pálya és sok emlék életben tartásához.
A szalagozás az ismert okok miatt valóban összezsúfolta a népet, de hát ez van ezt kell szeretni. A visszafordítónál elég jó volt az eleje a többi szót sem érdemel.Meglepetésemre a R2 is látványozott ez szokatlan volt, de szépen csinálták.
Ennyi a jó és most egy kis rossz.
A pályát akik építették nem tudták, hogy a 300Le autók menyire szedik majd szét és nem fogja majd bírni a 18 kört?
Az első körben látni lehetett az állagát, akkor miért nem tájékoztatta a nézőket a hangos autó ( Markó-Nattán ) a tervekről ( 3, 2, 1 kör )?
Miért kell mindig és mindig, nálunk itthon csúszni annak a kibaszott időtervnek,amíg máshol ez szentírás itt amolyan tájékoztatójellegű.?
Azt sem értem, ha a nagy csapat ( Lakatos-Markó-Adamovics-Jelen ) összeül, miért nem lehet csúszás és sallang mentes versenyeket rendezniük? Biztos csak minden a pénzen múlik ???
El kellene gondolkodni mert ez nem vezet jó irányba és tényleg csak részeg és VIP fog versenyt nézni amíg lesz.