sokakkal ellentétben nekem is az egyik kedvencem a Szombathely környéki verseny, eddig minden évben megtaláltam a számításomat ott! Emellett a nyugati országrésznek is szüksége van egy ilyen versenyre.
Amiről beszélünk:
1. a szövetség kiadja az RVSZ-t, amiben leír szabályokat. Amúgy ennek 3. változatában módosították ennek a pontnak a megfogalmazását (szvsz ez még most sem korrekt), de a lényeg a 25 %. Az útvonalat valamiért elfogadták úgy, hogy az nem felel meg a szabályoknak. Miért?
2. ha már két régióban rendezik az egyik és másik napot, akkor a rövidebb etapok miatt miért nem lehetett a szervizparkot lehozni a szomati napra dél felé? Rövidebb etap, elégedettebb versenyők és emelett több néző bevonása (emlékezzünk: "ralifalu"). Tudom, nagyobb szervezést igényel a rendezőtől és több pénzt, de utóbbit a versenyzők, segítők, nézők etapon fogják elfüstölni. (Differenciál(tat)nám a versenyek nevezési díját a gyorsasági szakaszok kilométerarányának megfelelően!)
3. Az elégedetlen versenyző nem nevez, kiesik a nevezési díja, nincs miből versenyt rendezni, az elmarad.
Úgy gondolom, hogy a következetes, komplex gondolkodásmód hiányzik egyre inkább, amit sok eset példáz mind a szövetség, mind a rendezők részéről.
Ettől függetlenül várom a futamot!
2010-06-02 22:10:53
Összehasonlításképpen: az idei Barumon az össztáv 43,98 %-a lesz gyorsasági szakasz!
2010-06-02 21:47:22
Pedig egy első napos Vasvár környéki szervizparkkal kompakt kis verseny lenne versenyzőknek, nézőknek egyaránt...
2010-06-02 19:47:05
RALLYE VERSENYEK SZABÁLYAI 2010.
III.5. Az ORB versenyek jellemzői
Minden Rallye versenyt úgy kell tervezni, hogy az össztáv és a gyorsasági szakaszok
aránya nem csökkenhet 25% alá.