levaiferko
Lévai Ferenc
2011-09-13 19:28:49
utolsó bejelentkezése
levaiferko

7 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686979159
Napi oldal:
131436
Jelenleg:
905
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
levaiferko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 7 hozzászólás • 1 oldal
2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
2011-08-09 11:26:19
Mélyen megrendülve szeretném őszinte részvétemet kifejezni magam, családom és csapatunk nevében a család, a barátok és a sporttársak részére. Nagyon fogsz hiányozni Zsolt!!!!
2011-08-06 20:32:48
Bizony Misi! Martinka villantott, csak most mindenki Asival van elfoglalva. Pedig a hivatalos teszten ült először ebben az autóban, egy ezres suzukival jártak pályát (amivel mellesleg kihúztak bennünket a sz***ból amikor elrepedt a karter a mi pályabejárónkon), ráadásul az a kocsi azért messze van a top autóktól, mégis nyert vele gyorsot is.
2010-12-10 11:41:27
Félreértés ne essen, én az "UFO" kifejezést a lehető legpozitívabb értelemben mondtam, Lalival egyébként nagyon jóban vagyok, tehát semmi esetre sem szerettem volna bántani. Lalit azért tartom egyébként "UFO-nak", mert
1. sokkal kevesebbet megy mint mások
2. bármilyen autóval gyors tud lenni
3. úgy megy gyorsan, hogy közben nem bántja/töri-zúzza az autót még murván sem
Én ezekből azt szűröm le, hogy ő egy kiemelten tehetséges pilóta, akit egy átlagos tehetségű versenyző (pl. én), csak akkor tudnák megverni, ha sokkal több időt és energiát tudnék belefektetni, és itt most nem az elméleti dolgokról van szó, hanem az SS Km-ről.
Magyarul: Lalitól még kikapni is megtisztelés nevetek

Én speciel azért nem mentem a "lehető legjobb téligumival", ami egyébként a Yokohama Ice Guard, mert nem volt olyan méretben, ami az én kocsimra megfelelt volna. Másrészt pedig volt szöges gumim, tehát nem is erőltettem a dolgot. Az viszont csak szombat este derült ki, hogy a szögest nem lehet felszerelni a Honda murva kerekeire, mert túl kicsi a mélyágy a felnin, ekkor viszont már csak Debica gumit tudtam szerezni.
2010-12-09 19:58:13
gaca - lehet, hogy csak a Tábori lett elírva, de ő biztos. A képeken is látszik, hogy szögessel megy, az eredménylistán pedig L10-ben értékelik.

cz - szerintem meg is válaszoltad azt ami nem hagy nyugodni. Akik szögessel mentek az elejében, azoknak volt tapadásuk, tehát tudtak gyorsítani és lassítani is. Akik pedig nem szögessel mentek, azoknak pedig egyik sem ment igazán, ezért mentünk gyalázatosan. Volt olyan, hogy vettem vagy 200m féktávot egy kanyar előtt kb. 80-ról, és mégsem tudtam befordulni. Ilyen dolog ez a jég... csúszik mint az állat :).
Zagyva Laliról csak annyit, hogy egyrészt a létező legjobb téligumival ment ami nálunk kapható, másrészt pedig egy UFO mosolygok
2010-12-08 09:56:37
Amúgy a nézőket én sem irigylem, biztos nem volt épületes látvány, főleg mi, akik sima télivel mentünk. Biztos az is közrejátszott sokaknál, hogy rendkívül változatosak voltak a pályák, hiszen a tükörjégtől a száraz aszfaltig minden volt. Ez mind-mind más vezetést/tempót igényel, én speciel nem mindig tudtam 1ből alkalmazkodni. Vigándpettend pedig tényleg katasztrófa volt, én abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán feljutunk, baromira nem érdekelt, hogy gyorsan vagy lassan, csak érjünk oda.
Ilyen körülmények között sajnos nagyon kevesen mentek még az itthoni mezőnyből, ez szinte mindenkinek új volt. Az hogy ez egy buliverseny volt, csak azt erősíti, hogy nem volt akkora élet-halál harc, illetve senki nem szerette volna s***rá törni a verdát tét nélkül.
Mindentől függetlenül mi nagyon élveztük a versenyt, sajnálom, hogy nézői szemmel ennyire sz@r volt...
2010-12-08 09:56:37
Amúgy a nézőket én sem irigylem, biztos nem volt épületes látvány, főleg mi, akik sima télivel mentünk. Biztos az is közrejátszott sokaknál, hogy rendkívül változatosak voltak a pályák, hiszen a tükörjégtől a száraz aszfaltig minden volt. Ez mind-mind más vezetést/tempót igényel, én speciel nem mindig tudtam 1ből alkalmazkodni. Vigándpettend pedig tényleg katasztrófa volt, én abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán feljutunk, baromira nem érdekelt, hogy gyorsan vagy lassan, csak érjünk oda.
Ilyen körülmények között sajnos nagyon kevesen mentek még az itthoni mezőnyből, ez szinte mindenkinek új volt. Az hogy ez egy buliverseny volt, csak azt erősíti, hogy nem volt akkora élet-halál harc, illetve senki nem szerette volna s***rá törni a verdát tét nélkül.
Mindentől függetlenül mi nagyon élveztük a versenyt, sajnálom, hogy nézői szemmel ennyire sz@r volt...
2010-12-08 09:56:37
Amúgy a nézőket én sem irigylem, biztos nem volt épületes látvány, főleg mi, akik sima télivel mentünk. Biztos az is közrejátszott sokaknál, hogy rendkívül változatosak voltak a pályák, hiszen a tükörjégtől a száraz aszfaltig minden volt. Ez mind-mind más vezetést/tempót igényel, én speciel nem mindig tudtam 1ből alkalmazkodni. Vigándpettend pedig tényleg katasztrófa volt, én abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán feljutunk, baromira nem érdekelt, hogy gyorsan vagy lassan, csak érjünk oda.
Ilyen körülmények között sajnos nagyon kevesen mentek még az itthoni mezőnyből, ez szinte mindenkinek új volt. Az hogy ez egy buliverseny volt, csak azt erősíti, hogy nem volt akkora élet-halál harc, illetve senki nem szerette volna s***rá törni a verdát tét nélkül.
Mindentől függetlenül mi nagyon élveztük a versenyt, sajnálom, hogy nézői szemmel ennyire sz@r volt...
2010-12-08 09:44:14
Sajnos tényleg nem... Tábori a Clio-val pl. szögessel ment, de L10-be van írva, a többieket nem tudom :(
levaiferko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 7 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k