fiat131abarth
tóth józsef
2017-11-15 23:38:33
utolsó bejelentkezése
fiat131abarth

123 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
557236867
Napi oldal:
6006
Jelenleg:
820
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
Share |
fiat131abarth hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 123 hozzászólás • 7 oldal
2016-11-18 15:09:13
Hm...

http://index.hu/sport/motorsport/2016/11/18/magyar_autosport_adocsalas/

megdöbbent
2016-08-07 11:01:25
Értem én, hogy két kiló meg minden, de ha ezt félretesszük akkor is kezd egy egységes egésszé összeállni ez a kudarcsorozat, mondom ezt annak ellenére, hogy szeretném ha nem így volna. neszóljszám
2016-08-06 17:24:02
Botka Dávid - Szeles Péter icon Citroën DS3 R5 Excluded - car weight.

Hm...azok a csúnya bácsik forgatom a szemem helyeslek
2015-04-21 11:04:13
Hoppácska!!!

Kishutai gyors sztornó?! Mondjuk Erdőbénye szerintem magasan jobb.
2015-03-28 11:59:55
Éppen itt volt az ideje egy kis frissítésnek. Volt már elégszer a többi.
2014-07-31 17:54:29
A rendezvényeket az RTE regisztrálja az MNASZ felé."

A mondat nyelvi szempontból is aggályos, tartalmilag viszont inkább ködös.

Regisztrálni valami "felé"!!! nem szoktak ez csak annak elkendőzése, hogy milyen a két szerv közötti alá-felé rendeltségi viszony.
(gondolom ismeri mindenki a regisztráció fogalmát azt nem valami "felé" szokták végrehajtani, hanem konkrétan valakinél valaminél) aki majd befogadja azt vagy elutasítja. A fenti megfogalmazással pont azt kívánták elkendőzni, hogy igen is itt maradt az alá-felé rendeltségi állapot. A regisztráció lehet egyfajta adat bejelentési kényszer is de akkor sem valami felé teszik. A dolog egyszerűbben hangzott volna ha leírják az RTE a versenyeket regisztráltatja (mert ezek szerint ez a kényszer áll fent) az MNASZ-nél
Ja és mi van ha az MNASZ nem fogadja be a regisztrációt.
Ez utóbbit kizártnak tartom, szerintem a felszín alá mi egyszerű, valaha szebb napokat látott fanok, nem látunk
Jó lesz ez!

Továbbra is marad a katyvasz és a süllyedés
2014-07-31 11:40:21
Ugyan már! Csak egy kis balkáni jogászkodás az egész. Van itt minden AMTOSZ, RTE, MNASZ csak, hogy a mezei halandó kellően eltévedjen. Még az is lehet, hogy valami hátér alku (vádalku), de nem zárnám ki azt sem, hogy csak benne maradt az előző dokumentumból és elfelejtették kitörölni. Mindenki válassza ki a megfelelő megoldást. vigyorgok
2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
2014-07-13 21:19:03
Rátapintottál a lényegre Sibera! Ott ahol egy Lillafüred-Mályinka szakaszt ahol nincs 10m egyenes, mitsubishivel nyernek ott már nagy a gond. Az Ypres rallyn ahol 20km egyenesből meg 10 db derékszögű kanyarból áll egy gyorsasági, és percekig mennek tiltáson, mitsubishi az első 10-ben még hírből sincs. Akkor hogy van ez pontosan??!
Ez csak ilyen magyarbetegség.
Sasa aki saját bevallása szerint is hobbista, elporolja a mezőnyt. A Miskolc rallyn látottak alapján ezen cseppet sem lepődök meg, mert egyedül ő autózott úgy ahogy azt kell, és többivel ellentétben becsülettel odatette a gépet.
2014-06-15 18:06:14
Kádves Gyárekek ezt a Krózser fiut eddig hol rejtegették??? Hát én nondom egy ős tehetség helyeslek
Ja, hogy a pályák, meg a beállítások, meg a levegő és a fejek páratartalma helyeslek meg nagyanyám lábmérete.
Ja azt nem mondták nekem, hogy ez Hunniában van!

Egyébként gratulálok nekik és mindenkinek akik nyertek és akik kiestek és mindenkinek és különben is szép az élet király
2014-06-05 10:05:42
Sikerült egy érdekes részére rátapintanod a dolgoknak ami egy ideje nyitott kérdésként lebeg a levegőben. Az én meglátásom az, hogy ill. én az FIA korábbi gyökér döntéseiben látom a dolog kulcsát ill. azon döntések finomításában. Valamikor nagyon okos emberek kitalálták, hogy újkori WRC ne közlekedjen regionális bajnokságokban (mint tudjuk máshol ezt is sikeresen ki tudják játszani) ezen döntésüket próbálták tompítani az RRC-k vagyis a butított WRC-k engedélyezésével. A dolog visszanyúlik az IRC sorozat kezdetére amikor az FIA összefosta magát amikor az IRC sorozatra kifejlesztett S2000-es autók és a sorozat népszerűségét meglátta. Közben a gyárak párhuzamosan fejlesztettek az IRC-re és a WRC-re egyaránt. Mire a gyárak észbe kaptak és az IRC-t is sikerült elsorvasztani kiderült nincs szükség a párhuzamos fejlesztésekre egy alapra építve is megoldható a WRC és a nemzeti bajnokságok. Az összetorlódott fejlesztések és próbálkozások végterméke lett az azonos márkán belüli ERC, RRC, R5, S2000. Az S2000 végóráit éli, az R5 drága, az RRC meg egy kakuktojás amit a nemzeti bajnokságok szájának a befogására dobtak össze, a WRC-ből. Az FIA ezzel a katyvasszal nem tudott mit kezdeni és nem is akart. és szépen berakta egy kategóriába azokat az autókat amelyek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Úgy gondolták legyen a nemzeti bajnokságok dolga, és fájjon az ő fejük azon, hogy hogyan értékelik őket. Ugye azt már nagyapáink is tudták, hogy az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlítani. Ez a rally-ban nem fontos. És még egy érdekesség ami azt igazolja, hogy a gyárak igazából RRC-t csak akkor kezdtek kiadni amikor a gyár már hivatalosan nem vett részt a WRC sorozatban lásd Ford, Citroen, jelenlegi gyári WRC-nek egyiknek sincsen sem RRC sem R5 változata. Sajnálom, hogy a hazai bajnokságban nem a tudás hanem az autó fog dönteni remélem azért ennek ellenére érdekes lesz.
2014-05-23 09:08:05
Én azon sem csodálkoznék, hogy ha ez a RTE-AMTOSZ topik is egyszer csak nyom nélkül eltűnne. Végül is a kenyérféltés nagy úr.

Lehet, hogy csak én érzem így de nekem csak a Quimbi egyik dalának sora jut eszembe " mekkora métely, mekkora hatalom, annyira mar meg amennyire akarom"
2014-04-01 12:25:41
Teljesen egyet értek írásoddal, de egy kis kiegészítésre szorul.

A sport a társadalmi, szociológiai folyamatok nagyszerű indikátora. Rajta keresztül sok minden megérthető és elérhető. A technikai sportok is ebbe a kategóriába tartoznak . Fejlődésük vagy hanyatlásuk a háttérfolyamatok, helyesebben, a társadalomban, a gazdaságban zajló folyamatok leképezését jelenti. A számunkra kedves és sokáig emelkedő pályát mutató technikai sportok hazánkban nem képeznek olyan anyagi vonzóerőt amit a tőkeerős befektetők szívesen kihasználnának. Mi van a rally-val? A több éve tartó mélyrepülés elérte azt a szintet, ami már nem igényel különösebb odafigyelést a gazdaság és a politikai szereplők részéről, tulajdonképpen egy két gazdaságilag nem jelentős tényező, tényezők játszóterévé silányodott.(rendezők, biztonsági cégek, egy-két vállalkozó). Az elért alsó szint ezzel együtt meghatározza az abban szereplők minőségét is úgy mint versenyzők(tisztelet a kivételnek, és úgy mint a lebonyolításban résztvevőkét is). A bajt tetézi, hogy ami a társadalom a gazdaság számára nem fontos, annak a vezetésére irányítására sem fordít energiát, hagyja a dolgok szabad áramlását mindaddíg, amíg számára káros folyamatok nem tapasztalhatóak. Talán lerágott csont de kis hazánkban van most olyan sport aminek a promotálása, fejlesztése sosem látott méreteket ölt annak ellenére, hogy nemzetközileg értékelhetetlen eredmények születnek ebben a sportban. A versenyeken tapasztalt negatívumokat nem is igazán rónám fel sem rendezőknek sem azoknak a versenyzőknek akik erejéből, tudásából ennyi telik. Tudomásul kell vennünk, hogy ez a sport már nem arról szól, hogy ki tud gyorsabban haladni, ki tud a néző szempontjából pazarabb versenyt rendezni. Nem, ez más aminek csak a neve maradt meg és semmi más.
Lehet itt tíz kamerával felvett, összevágott nagyszerű videókkal bizonyítani ennek ellenkezőjét, az csak önámítás és a valóság tudatos elferdítése. Nem akarok senkit lebeszélni arról, hogy ne látogassák ezeket a rally-nak nevezett eseményeket, sőt igen is nézzék meg, érezzék jól magukat egyenek igyanak de ne keressék a küzdelmet a látványos autózást és a barátságos rendezést mert csalódni fognak.
2014-03-31 09:01:13
Ne bosszankodj, nem vesztettél semmit. nekem volt olyan érzésem egy két kivételtől eltekintve, hogy etapot nézek. Pedig gyorsaságin voltam. neszóljszám
2014-03-15 09:36:12
Próféta!!!!!!!!!!!
Ebből arra bátorkodom következtetni, hogy Lódoki a 11 éves helyi ismeretségét bevetve elszaladt a Putnoki Üzemmérnökségre és az Ózdi Rendőrkapitányságra, hogy meggyőző erejét és eddigi szavahihetőségét kihasználva intézze az engedélyeztetést. Pici városok ezek, mindenki mindenkinek komám-sógor-haver-barátja. Olajozottabban működnek még a dolgok egy ilyen viszonyban, hiszen a Lódoki az elmúlt 11 évben mindig itt intézte az engedélyeit. Persze akkor MNASZ tagként megjelenve, MNASZ engedéllyel. Így azért kíváncsi lennék, milyen AMTOSZ-os papír, hozzájárulás került becsatolásra a Lódokitól a rendőrségre és közúthoz… Szívesen megnézném, ha még a pontos nevet sem sikerült egyik hivatalban sem felvezetni az engedélyekre. És azt is, hogy ugyanezzel a papírral besétál a Lódoki mondjuk a szombathelyi rendőrségre és közúthoz engedélyt kérni, ahol nincsenek meg a személyes kapcsolatai…

Tudod te, hogy ezzel a mondókáddal az említett szerveknél dolgozó embereket HIVATALI BŰNCSELEKMÉNYEKKEL vádolsz ill. csak finoman sejteted az ostoba olvasóval.

Meddig kell még ezt az iszap birkózást itt hallgatni. Valamit is magára adó jogi személyek és természetes személyek nem ilyen módon és stílusban rendezik vitás kérdéseiket. Emberek a Magyar rally társadalom apraja, nagyja az utolsó fan-tól kezdve már széthányta magát ezektől a dumáktól. Kapjon már valaki a fejéhez addig amíg az egészet be nem takarítja a NAV vagy TEK vagy a KGB nemértem
2014-01-26 10:40:07
Azért fél szemünk rajta tartjuk az eseményeken, bár nem tagadom, hogy meghasonultam.

A WRC is mint a hazai sport nehézségekkel küszködik, igaz más okok miatt mint a hazai szektor ,de a probléma ott is adott.
Nyilván mindannyian azt szeretnénk ha gyártók tömkelege versenyezne és versenyről versenyre változnának az élen álok.
Az Ogier hegemónia kódolva volt és ezért nem veszek már részt a tippelésben sem szívesen.
A Hyundai-nak nagyon örülök, bár nyilvánvaló, hogy nem veszélyezteti a germánokat, viszont színesíti a mezőnyt.
Ami a diszkont vb-t illeti az akkor és ott megfelelő jelző volt szerintem. a maira inkább, hogy aktuálisak legyünk a rezsi csökkent vb az igaz. Ami igazán taszít egy sportban, az az önjelölt, pénzes, celebek feltűnése és nagymértékű promótálkása. Ettől a hazai szektor sem mentes.
Beharangozások, óriási többnapos tesztelések, hatalmas nyilatkozatok azután meg eltünök a sűlyesztőbe.

Én úgy gondolom és ez igaz minden más sportra, hogy egy ország sportéletének értékmérője, hogy milyen szintű és rangú nemzetközi versenyeket rendez és sportolói milyen szintű és rangú nemzetközi versenyeken vesznek részt és azon milyen eredményeket szereznek.
Én titkon bízom benne, hogy ha én nem is de unokáim megérik, hogy nem csak a gömbölyű börgolyó lesz az isten hanem felismeri valaki a technikai sportokban rejlő nem csak nagy étvágyú anyagi lehetőségeket hanem azok más jótékony hatását is.

2014-01-23 20:33:01
Bizonyára ismered a Görög mitológiából a trójai faló történetét.


Na ez ugyan az csak pepitába. vigyorgok
2014-01-23 15:15:00
Jó pofa ez a jogi bűvészmutatvány amit az RTE művel, de attól tartok ha eléri valakinek az érdeksérelme a limitet akkor valamelyik miniszter fingik egy rendeletet és bukott az egész mutatvány.(ne így legyen)
2014-01-21 16:20:22
Én mondom nagyszerű látvány:

A magyar autósport pöcegödre fölött dögkeselyűk és hiénák verekednek.

Mefistofele most járja örömtáncát helyeslek
2013-05-10 10:50:19
Tisztelettel Üdvözöllek!

Az időjárás a felhozott anomália esetében irreleváns!
Ha az általad említett tényező befolyásolná a hasonló típusú sport eseményeket akkor a mikulás, szilveszter és mondok egy "csúnyát" a Monte Carlo-t a kutya sem látogatná. Az én megítésésem szerint ezek a példák nem igazolják felvetésedet.
fiat131abarth hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 123 hozzászólás • 7 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
1213 14 15 161718
1920 21 22232425
26 27 28 29 30 0102
03 04 05 06 07 0809
10 11 12 13 141516
2021.04.17-18.

részletes infóink


2021.04.16-19.

részletes infóink


2021.04.18.

részletes infóink


2021.04.22-25.

részletes infóink


2021.05.14-16.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k