LCH Tavaszi LADA találkozó
cordoba79
Tóth László
2014-06-15 12:55:38
utolsó bejelentkezése
cordoba79

40 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685041646
Napi oldal:
5799
Jelenleg:
539
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
cordoba79 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 40 hozzászólás • 2 oldal
2014-06-15 11:55:25
T. dictus magister.

Korrekt beszámolót írtál, bár egy két dologban úgy érzem (de ez csak saját vélemény) egy kicsit lealacsonyítóan vélekedsz mind pilótáról, mind csapatról.
1. Az, hogy Krózser M. vezeti a versenyt eddig az igen is nagyon jó és kiemelkedő teljesítmény. (persze más lenne a helyzet, ha nincsenek defektek, elcseszett beállítások... de ez rally bárkinek bármikor lehetnek technikai gondjai) Miért kötelező mindig u.a. 2-3 párosnak nyernie?
Nembeszélve arról, hogy a murvás versenyek nemigazán S2000, R5 autóknak való, ilyen pályákon egy jól összerakott IX-X-essel egy jó pilótának szinte kötelező nyerni.
Nézzük meg miskolcot ott a technikás pálkyákon esélye sem volt az EVO-knak. Tehát váleményem szerint teljesen rendben van, hogy nem egy "sztár pilóta" vezeti a versenyt. Ettől színes izgalmas a verseny.

2. A szervíz. Herczigék a 4. évüket töltik ebben az autóban, nem csoda, hogy profi a szervíz.
Kazáréknak is van " fél év" rutinjuk bár mostmár RRc-vel mennek, de nem számottevő a különbség az R5-höz képest.
TRT: Ténylegesen kb 3 hete van náluk az autó. 3 hét alatt mennyire lehet megtanulni egy új technikát?
Nekünk annó közel 2-3 hónapot tett ki mire átálltunk ladáról mitsura és megtanultunk szinte mindent. Pedig nem hülyegyerekek társasága vagyunk, pár évet lehúztunk már mint szervizesek.
Az hogy tanácstalanságot láttál ez ennek tudható be, jövő ilyenkor ha ujra végignézed a három csapat szervízét, már biztos, hogy nem látsz számotvető különbséget.

Mégegyszer ez csak az én véleményem, vagy kiigazításom az írásodhoz. Szerintem így korrektebb a történet.

Tóth L. (egy szervízes) kacsintok
2014-05-19 12:30:16
A nagy zűrzavar és átalakulás ellenére, egy teljesen jól szervezett versenyen vehettünk részt. Köszönet érte mindenkinek akik ezt létrehozták az MNASZ fenyegetései ellenére. Sokan a bizonytalanság miatt maradtak távol az 1. versenytől, de úgy tűnik működik ez, és Lábatlanon Többen leszünk. mosolygok mosolygok mosolygok
2013-12-22 10:33:24
Maxx1, Ladamágus el kell olvasni a versenykiírást. Feketén-fehéren benne van minden. Ne várjátok el, hogy a nevezési zárlat utánni 5. percben már fel lesz töltve a nev. lista, az itiner a térkép. Holnap már az eredményeket is akarjátok tudni? nemértem
2013-10-30 09:36:01
Ha pedig végképp minden kötél szakad, akkor bojkottálni kell az Orb futamait. Ez így kicsinyesnek és erkölcstelennek tűnik, de az MNASZ sem erkölcsös.
Van 100-120 páros az RTE-ben van szintén legalább 150 páros a különböző sprint sorozatokban. Ez már szép létszám a bojkotthoz. Mondjuk Egerben minden gyorsra bemegy 20-30 tréler, szervízbusz... Mit tudnak csinálni? Idehívják a hadsereget? Nem beszélve a nézői szimpatizánsokról, akik lényegesen többen vannak mint a (pénzmosodaként működtetett) orb-ben.

Visszaolvasva, ez tényleg erkölcstelennek tűnik, -de a háborúban van erkölcs? bizonytalan
2013-08-12 13:03:44
Lada20, EVO IV- hibák, észrevételekhez írj. kacsintok
2013-08-12 13:01:51
Lada20, szerintem ha az adatokat akarod, célszerű egyből DUEN-hez fordulnod. Itt a fórumon is van topikja.
2013-03-28 16:27:13
530D Számomra az tűnik ki, hogy nem csak Jedloczkiról, de még az autók homologizációjáról, besorolásáról sincs fogalmad. Ami nem gond mert nem lehetünk mindentudók, de a kérdéseid nekem egy 10 éves gyereket juttatnak eszembe (akinek hiába magyarázol, nem érti). Ahogy az előttem szóló is mondta fordítsd meg azt a lovat amin ülsz. bizonytalan
2013-03-23 13:14:25
Az előző hozzászólásomhoz még csak annyit, hogy a peugeot hungária valószínűleg nem puszi-pajtás alapon szerződött Butor Robival. Ők is ismerik az eredményeit, tudását. És valószínűleg a "tbr" le tudta rakni azt a hátteret ami az együttműködéshez szükséges.
helyeslek
2013-03-23 13:09:27
Janifan! /Bútornak sikerült akkor elszerezni a pego támogatást Janikától? azér az abszolút 5-6. helyért amit kitud hozni magából megérte.. volt egy hétszeres magyar bajnokunk.. pedig cs egy évet kéne kb várni a 208 t16ra. dehát nem meglepő Tóth Imitől láttunk már szép dolgokat, Robikának is sikerült nyomulni, fúrni akko /

Ez egy kicsit meredek szólás volt szerintem. Nem védeni akarom Butort, de a teljesség igényével vegyük sorra az elmúlt években milyen aútókkal és milyen helyezéseket szerzett.

Egy kis segítség:
2004 absz 9. saxo S1600
2005 absz 5. octavia wrc/ c2 S1600
2006. absz 7. suzuki S1600
2007. absz 13. suzuki S1600
2009. absz 11. c2 S1600
2010 absz 11. c2 S1600/ 207 S2000
2011 absz 3. 207 S2000
2012 absz 4. EVO X

Ha így nézzük ez sokat elárul Butr Robi tudásáról, sokan büszkék lehetnek egy hasonló eredmény listához. Nem utolsósorban azért ne felejtsük el hogy nem csak az abszolultban van bajnok, hanem minden kategóriában.
2013-03-19 09:03:55
Keletipityuka! Azért bátorkodtam azt írni, hogy még A-s nak is meredek mert nagyvonalakban ismerem az autót. Az, hogy a váltó A-s attól a kocsi még messze van egy igazi A-s kocsitól. Nem leírni akarom ezt az autót, mert némi anyagi ráfordítással jó gépet lehetne faragni belőle. forgatom a szemem De hogy senkinek sem legyen igaza egyezzünk meg abban, hogy egy félig A-s auto. kacsintok
2013-03-18 16:22:32
Budavári évek óta A-s mitsuval megy, úgy tudom hogy, a hajtás és a motor az A-s.
2013-03-18 09:11:06
Még "A"-nak is meredek ez a subaru. vigyorgok
2012-09-30 10:12:44
hivatalos honlap "csapassunk.hu" kacsintok
2012-09-29 13:54:41
HALLELUJA!!!
2012-06-01 22:22:04
Hadik András nagyon jól bekezdett. Személy szerint örülnék a subaru sikeres szereplésének. (márka hűség) forgatom a szemem
2012-06-01 17:42:34
A GTG-seknek nem lehetne szólni, hogy inkább az élő hangot nyomják mint ezt a sok viva tv-s s***ságot, hamár sokan nem jutottunk le a prológra, legalább élvezzük a közvetítést.
2012-04-21 09:43:09
Az mnasz "himi-humi" bajnokságába. Hisz Lovász, és Matyi is himi-humi bajnokok voltak az mnasz szerint. forgatom a szemem
2012-03-24 13:32:14
Janika nyilatkozata, a r********-nak.

"Ifj. Tóth János (Peugeot Total Hungaria Team):

Nem könnyű véleményt alkotni ebben a témában, hiszen a téma nagyon összetett. Az IRC futam visszamondása, szerintem, egy kényszerhelyzet volt a rendező részéről. Mivel komoly támogatókat nem tudott szerezni a 2012-es versenyre, úgy ítélte meg – helyesen -, hogy nem megrendezhető a futam. Ez most még jobb lehetőség, mintha később derültek volna ki a hiányosságok. Úgy véleményem, hogy sok munkája volt benne az elmúlt évben és egy relatíve jó futamot rendezett. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen világeseményt az Autósport Szövetségünk nem tartott érdemesnek arra, hogy anyagi eszközökkel segítse a verseny rendezőjét. Sajnos eljutottunk arra a szintre, hogy ma két fontos dolog van Magyarországon, amit támogatni kell: az egyik a foci, a másik a Hungaroring. Erre van pénz. A többi nem fontos. Ma a rally itthon egy hanyatló sportág. A tőkeerős cégek nem támogatják sem a csapatokat, sem a bajnokságot. Ez persze függ a nézőszámtól is, amitől pedig a média megjelenések függnek. Ha sok a néző, sok újság, tv számol be róla, van támogató; ha nincs néző, nincs semmi. És most azt látom, hogy 2006-2007-től egyre kisebb a nézőszám. Persze a bajnokság szakmailag nem nagyon tud megújulni, a pozíciókért folytatott harcban. Nincsenek a sport bizottságok élén azok a szakmailag hozzáértő, rallyért tenni akaró emberkék, akik alázattal tudnának dolgozni vagy vannak értelmes ötleteik, amiket meg is lehet valósítani. De ha morálisan nézed a versenyzőket - tisztelet a kivételnek -: amíg nem tisztelik a szabályokat, addig nem a versenyről szól a média híradás, hanem a botrányról. Ezért sem kell csodálkozni, ha nincs komoly támogató és elmaradnak a futamok. Teljes megújulással lehet csak megtalálni a kiutat, de ez elég hosszadalmas folyamat lesz. A Rally az autósport legnépszerűbb és legnehezebb szakága. Biztos vagyok benne, hogy értelmes emberekkel meg lehet majd újulni."
és teljesen igaza van. /sajnos/
bizonytalan
2012-03-22 19:50:45
Sunman nem a képes médiára gondoltam, mert olyan nincs, hacsak nem valami balesetről tudósitanak. Hanem az irott médiáról (internet, szaklapok...) Mint irtam a személyes véleményemet tükrözi. Nem látok benne rációt, hogy Talmától (minden tiszteletem iránta, bizonyitott a motorsport világában) majd tömegek kezdenek kijárni versenyekre. Aki szereti a rallyt az "élete" az autósport, az igy is úgy is ott van a versenyeken. Tömegeket megmozgatni határontúli közös nversenyekkel (ha már egyedül itthon nem megy), nagy vezési létszámmal, wrc-k vissza engedésével, világviszonylatban elismert autóversenyzők meghivásával lehetne. De mint irtam ez csak az én véleményem, gondolatom. nemértem
2012-03-22 19:08:48
"Talmácsi Gáborról Botka Endre elmondta: „nagyon szeretjük, már régóta kapcsolatban állunk vele. Tiszteletbeli licencet kapott már három-négy évvel ezelőtt. Nagyon örülünk neki, mert minden név és főként egy ilyen jó név nagyon sokat segít, a médiában is és abban, hogy minél többen kijöjjenek a versenyekre.”

Kicsit kezdem unni, ezt a Talmácsi reklámot. Én személy szerint sziveseben hallanák Demjén Martrinról, Velenczei Ádámról vagy egyéb fiatal tehetségekről szóló anyagokat. Vagy a fiatal tehetségeknek nincs reklám értékük a magyar rallyban
cordoba79 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 40 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k