Előkerültek Fater ereklyéi...Kellett hozzá néhány hónap, meg egy festés tesóméknál. Jópár versenykiírás, rajtlista, eredménylista, műsorfüzet és egy-két kupa is, 1975-76-77-78-ból. Többnyire túrás, mert az öreg onnan vonult vissza :). Amennyiben érdekel, esetleg archiválásra is, akkor egyeztessünk. Üdv, Kristóf
2011-09-26 09:38:16
Sziasztok!
A 16-os rajtszámú autóról(Kosztolányi fekete bmw-je) a hétvégi futamon úgy sejtjük, hogy a hosszú egyenes közepén levő lassítónál elhagytuk a bal hátsó sárvédő ívünket, ami tudjuk, hogy nem egy nagy dolog, de ha újra kell csináltatni, marhára nem olcsó sajnos. Ha valaki tud róla valamit, legyen szíves jelezze, hogy Tatabányán újra a régi fényében tündökölhessen a jármű. És örülünk, hogy ilyen sok néző élvezhetett egy ilyen látványos versenyt. Belülről is jó volt, a csúszásoktól eltekintve. Köszönjük, ha tudtok segíteni.
A reklamáció lángjának legkisebb szikráját sem szórva feléd érdeklődnék,hogy az utolsó napon nem is történt semmi? Mert azért van itt billentyűzetednek olyan szemfüles rajongója,aki azonnal kiszúrta,hogy joggal tart igényt az utolsó szórakoztató élménybeszámolóra. Előre is köszönettel,maradok tisztelettel
A mondatok milyenségéből,illetve a betűstílusból ítélve nem a múlt héten adták ki eme nyomtatványt. Valószínűleg a 70-es évek "tévedése" lehet,hogy ennyiért hozzá lehetett jutni. Persze én csak naivan tippelek,de emlékeimben élénken él még az a versenykiírás,amit még nem olyan régen becsatoltál,miszerint a nevezési díj valami borzasztó nevetséges összeg volt,illetve volt ennek ellenére "komoly" díjazás,még akkor is,ha nem volt ki a kategória. Mennyit változott a világ? Hol is tartunk? 400 forintos benzinár? Konkrétan 8 darab versenyzői engedély ára...
2011-01-31 19:15:32
Határozottan osztom. Akkoriban teljesen bele voltam szeretve a VFTS-be. Voltam 4-5 éves,de arra tisztán emlékszem,hogy egyszer Luxi bátyám áthozott valahonnan a VFTS-sel,két faluval arrébról,semmit nem láttam,de veszett hangja volt és kagylóban ültem. Ez az élmény elkísér szerintem most már végig . Persze nem vezetném,mert a hátsó kerék nekem idegen kicsit. De szép autók voltak azok akkoriban,egyszerűek,de nagyszerűek.
2011-01-31 18:32:16
A kutyafáját neki,hogy a Ferjáncznak is milyen szép autói voltak!!
2011-01-31 14:20:18
Tomi! Ezt inkább el sem merem mondani,mert akkorára dagad a keble,hogy nem tud majd dolgozni a kis műhelykéjében . Amúgy a magyar-lengyel barátságot csak megerősíteni tudom,hiszen én is egy lengyel sráccal lakom együtt,és nem azért,mert ki nem állhatom . Olvasva a rajd polskis neveket,a múltkor mikor csevegtem vele telefonon,ezeket a neveket csak úgy nyomta,tehát nem kamuzik,képben van,hiányzik ez neki is.Akárcsak nekem például a 80-90-es évek varázslatos hangulata. Rengeteg ember,nagy csapatok,rajtlista,stopper,ki jött,ki nem jött,pipálás...kár,hogy ezek múlófélben vannak...
2011-01-30 22:59:08
Akkoriban már sajnos nem ő navigált,hiszen voltunk neki elegen otthon,akivel foglalkozhatott,meg a többi okot nem tudom :) Mindenesetre az autó gyönyörű(nekem legalábbis). Kérdeztem,hogy hogy tudtak ilyen pazar dizájnt kitalálni,erre azt tudta reagálni,hogy nem volt más matricájuk. És így belenyúltak :). Ami a többit illeti,sajnálatos módon én Londonban tartózkodom jelenleg,úgyhogy nem tudok hozzáférni az értékekhez,de nem kizárt,hogy ki tudom adni alvállalkozásba,hiszen van testvérem :). Amúgy meg a lexikális tudás nálad,ezért merészeltelek Téged szólítani :).
2011-01-30 20:25:26
Sziasztok!
Eddig bírtam megállni,hogy ne szóljak bele jómagam is,hiszen csodálatos témákat feszegettek. Szóval szerény személyem a rallye nagy rajongója vagyok,édesapám révén,aki ment a 70-es években trabanttal,majd Bácskai Luxival VFTS-sel(a legszebb autó,amit valaha láttam) :). Majd a Hényelnek is navigált egyszer-kétszer. Most már egy kicsit elszakadt ő is tőle,de most hogy meséltem neki a fórumról,belelkesült,és ontotta a neveket,eseményeket :) Leginkább Historyfunhoz szólnék,hátha van valami dokumentuma még azokból az időkből. Például boldogság lett rajtam úrrá,hogy láthattam 5 másodpercig a dobogóról legurulni a Bálint Árpi filmen. Szóval rendelkezünk mi is sok-sok papírral a régmúltból,úgyhogy a gyűjtőmunkába be tudunk szállni. Amúgy édesapámat Győri Györgynek hívják,alias Doxa,nyilván vannak még akik emlékeznek rá,Pesti Tomi biztosan :D
2011-01-30 20:25:26
Sziasztok!
Eddig bírtam megállni,hogy ne szóljak bele jómagam is,hiszen csodálatos témákat feszegettek. Szóval szerény személyem a rallye nagy rajongója vagyok,édesapám révén,aki ment a 70-es években trabanttal,majd Bácskai Luxival VFTS-sel(a legszebb autó,amit valaha láttam) :). Majd a Hényelnek is navigált egyszer-kétszer. Most már egy kicsit elszakadt ő is tőle,de most hogy meséltem neki a fórumról,belelkesült,és ontotta a neveket,eseményeket :) Leginkább Historyfunhoz szólnék,hátha van valami dokumentuma még azokból az időkből. Például boldogság lett rajtam úrrá,hogy láthattam 5 másodpercig a dobogóról legurulni a Bálint Árpi filmen. Szóval rendelkezünk mi is sok-sok papírral a régmúltból,úgyhogy a gyűjtőmunkába be tudunk szállni. Amúgy édesapámat Győri Györgynek hívják,alias Doxa,nyilván vannak még akik emlékeznek rá,Pesti Tomi biztosan :D
2011-01-30 20:25:26
Sziasztok!
Eddig bírtam megállni,hogy ne szóljak bele jómagam is,hiszen csodálatos témákat feszegettek. Szóval szerény személyem a rallye nagy rajongója vagyok,édesapám révén,aki ment a 70-es években trabanttal,majd Bácskai Luxival VFTS-sel(a legszebb autó,amit valaha láttam) :). Majd a Hényelnek is navigált egyszer-kétszer. Most már egy kicsit elszakadt ő is tőle,de most hogy meséltem neki a fórumról,belelkesült,és ontotta a neveket,eseményeket :) Leginkább Historyfunhoz szólnék,hátha van valami dokumentuma még azokból az időkből. Például boldogság lett rajtam úrrá,hogy láthattam 5 másodpercig a dobogóról legurulni a Bálint Árpi filmen. Szóval rendelkezünk mi is sok-sok papírral a régmúltból,úgyhogy a gyűjtőmunkába be tudunk szállni. Amúgy édesapámat Győri Györgynek hívják,alias Doxa,nyilván vannak még akik emlékeznek rá,Pesti Tomi biztosan :D