LCH Tavaszi LADA találkozó
harcos67
Harcos Tamás
2014-10-04 10:13:08
utolsó bejelentkezése
harcos67

27 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685092769
Napi oldal:
56922
Jelenleg:
1003
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
harcos67 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 27 hozzászólás • 2 oldal
2014-10-04 10:12:44
Olvasom az igencsak meggyarapodott RSB, illetve Sporttanácsi közleményeket, és az a vélemény alakult ki bennem, hogy ezt a Sporttanácsot el kellene küldeni a büdös francba!!! Ha egyszer végre lett legitim, kinevezett (még ha nem is szívesen kinevezett!) vezetője az RSB-nek, aki hozott egy felelős döntést,-ráadásul alaposan megindokolva, és teljes összhangban a Rallye Bajnokság év elején kihirdetett lebonyolításával- miért kell, és egyáltalán mi alapján lehet azt megváltoztatni? Mit képzelnek magukról? Feltételezni sem merem, hogy esetleg egyes versenyzők Sporttanácsot befolyásoló "áldozata" a mozgatórugó!
Szánalmas az egész banda!
Teljesen igaza van huOolb kollégának, itt már minden megtörténhet!
2014-09-23 09:14:56
T. dictus magister Uram, Uraim!

Sok jó dolgot írtál le, csak éppen az maradt ki, hogy miért tartunk ott, ahol. A "fiúknak" nem tetszett a Ferjáncz, nem tetszett a Marcipán, és nem tetszett Frakk sem! Egyébként szerintem a felsoroltak bármelyikének több tudás volt az autósportról a kisujjában, mint Nekik valaha is lesz a fejükben! Ráadásul, -ellentétben azzal, amit a sok "jól értesült" állít,- az Attila és a Tamás soha egy vasat sem vett ki az MNASZ pénztárából,- megint csak ellentétben a "fiúkkal! Azután kevés lett a pénz, kellett a hatalom is! Összeállt a csapat, jöttek az elszabotált közgyűlések, és most ott tartunk, ahol! Megjegyzem még, régen voltam tagja szakági bizottságnak, de akkoriban szó sem volt arról, hogy ezért bármilyen fizetség járna! Ha ez már nincs így, az is nagy baj!
Mészáros Iván munkássága elismerendő, de tegyük gyorsan hozzá, hogy egy üzleti vállalkozás! Amúgy meg, minden tiszteletem mellett, ez a "kabát" nagy lenne Neki.
2014-09-17 21:33:51
Tisztelt Érdeklődők!

Bár előttem többen,- főleg figyelő és dictus magister,- szinte tökéletesen leírták a magyar rallyesport jelenlegi helyzetét, és Lakatos Úr ebben betöltött vitathatatlanul negatív szerepét, néhány apróságot még leírnék én is. Talán ott kezdődött a baj, amikor néhány forrófejű fiatal titán úgy gondolta, hogy értik már ők úgy a rallyet, mint az öregek, emiatt jogot vindikáltak maguknak az autósport irányítására is (pedig már elég régi a közmondás a suszterról és a kaptafáról...). Nekik nem volt jó az elnökség, az IB, meg amúgy semmi sem, addig (több közgyűlésen keresztül is) "keverték", amíg meglett az óhajtott "hatalom"! L.R. a háttérből , N.Gy., Cs.B., T.I.,és néhányan még a frontvonalon harcolva elérték amit akartak, megszűnt az IB, lett Sporttanács, Ők lettek a tagjai, de ahogy L.R. írja a "megmagyarázójában", már csak volt barátaik vannak...
Most már nem felel meg az Elnök, nincs elfogadott szakágvezető, megy tönkre minden!
Ez nagyrészt Lakatos Úr sara!
2014-09-09 12:28:56
Olvastátok Móczi ma reggeli kis kommünikéjét?
Úgy tűnik, nem dolgozza ki az idejét (decemberig) ez az Elnökség se!
Talán vissza kellene térni a "szakértői " elnökségre, mert ez a szponzori-politikusi variáció szemmel láthatóan működésképtelen! Szidtuk F****ot és társait, azóta mindig csak rosszabb lett a vezetés! A mostaniak már "elérték" az MLSZ szintjét...
2014-06-02 09:33:39
A magyar RALLYE legnagyobb ünnepén, az éves díjkiosztón,- ami amúgy is vicces távolságban lett megtartva a versenyévadtól,- a díjazott versenyzők többségének (csakúgy, mint sajnálatos módon az Elnök Úrnak is) az öltözködési tanácsadója alighanem szabadságon volt!
Pedig a meghívóban még figyelmeztették is a résztvevőket az eseményhez illő öltözet viselésére!
2014-05-21 15:01:11
Ez nekem igencsak magyarázkodásnak tűnik!
Valahogy a vonatbalesetes eset jut eszembe, amikor a szerencsétlenség után lemond a közlekedési miniszter. Pedig Ő sem tehetett róla...
2014-05-02 09:07:56
Szólhatna valaki a "holdudvarából" az Elnök Úrnak, hogy nem elegáns egyesületi ingben nyilatkozni a TV-ben Mnasz elnökként!
Ez már többedszer fordult elő a tegnapi autósport ünnepen!
2013-09-19 09:55:49
Nagyon negatív vagy, kedves Figyelő! Örüljünk, hogy nem csak egy eredménylista jelent meg a versenyt követően. A szabályok meg köztudomásúan azért vannak, hogy meg lehessen szegni őket! Nem is értem miért, de nekem is az az érzésem, hogy a pénzről szól az egész...
2013-04-27 21:01:18
Látom megtaláltad a lényeget, ami szerinted ezek szerint nem a tartalom!
Tévedésben vagy, te ebből a sportból és a sportolókból élsz, nem értük! Rendesen meg van általában fizetve a "munkád", szó nincs arról, hogy szívességből leírj egy szót is! Szerencsétlen Jelen Pista nem nyerészkedni akart rajtad, egyszerűen bedőlt magas helyről jövő ígéreteknek, amikből azután nem lett semmi, és emiatt került padlóra! Igaz, "szórta a lét", például feltételezhetően senki nem hiányolt volna, ha nem vagy a versenyén, ráadásul így mindketten egyel beljebb lennétek...
De igazad van, hiba volt hozzászólnom! Nem érsz annyit...
2013-04-26 19:46:09
te kis fekália kupac (blg túlságosan is megtisztelt!).
Azt még el tudom képzelni, hogy lehet ismerősöd Pécsen, de hogy sporttársad, pláne barátod lenne ott, azt kizártnak tartom. Pécs és környéke mindíg jó kis hely volt, nem hiányzol te ott senkinek! Úgy tudom, írástudatlan kis görény létedre éveken át elég jól kerestél a Mecsek Rallyekon az általad most szidott Jelen Pista jóvoltából! Ne legyél mohó! (a kisbetűk nem a hiányos nyelvtan tudásomat jelzik,- már ha érted, mire gondolok)
2013-01-21 13:12:53
Az utolsó két mondat nem volt komoly (mielőtt azt hinnétek, hogy elment az eszem)!
2013-01-21 13:10:37
Szia szabogbv!
A Közgyűlésről némi infó van a racing.hu-n, bár már igazán fent lehetnének a történtek a Szövetség oldalán is! Vagy hozzáértő nincs az irodisták között, vagy csak iszonyúan leterheltek! A megoldás: néhány embert még fel kellene venni!!!
2013-01-17 14:08:47
Kedves Ortodox!
Miért van olyan érzésem, hogy nem szoktál egy tálból cseresznyézni Büki úrral? Pedig Ernő valószínüleg tényleg jót akar! Ouninpohja! A "szekérnek" az autósportban gyakran van (volt, lesz) két rúdja! Ez szinte törvényszerű, bár igen jó lenne, ha rosszul gondolnám! De sajnos azt hiszem, hogy jól gondolom...
2013-01-17 08:32:25
Figyelő, anulu!
Úgy gondolom, sajnos nagyon sok igazság van abban, amit írtatok.
Vicces ez az összetartás (én csak akkor, ha Ö is...),- kb. mint mikor a grundon a béna tesót beválasztotta a labdabírtokos nagytesó a csapatba,- többen így próbálják hajszolni a népszerűséget,- na meg a V.I.P. F1 jegyet. A leírtakkal együtt sem látok sajnos más lehetőséget jelenleg, mint a Gyulai féle vonal. Ennek ellenére is szomorú, hogy régi, elkötelezett RALLY-sok sikertörténetnek próbálják beállítani a kialakult helyzetet. Nincs alternatíva, a RALLYE sajnos továbbra is mostoha marad! Reméljük, hogy a RALLYE még ezt is túléli...
2013-01-12 10:32:42
Az MNASZ honlapját olvasgatva nagyon úgy tűnik, hogy a megváltókként kierőszakolt, az üzleti életben királyoknak mondott elnökségi tagok sorban menekülnek a "hivataltól"! Igaz, néhányan nem voltak összesen 3x a Szövetségben míg elnökségi tagok voltak! A tendencia helyes, most már elgondolkodhatnának a politikus tagok is...
2013-01-12 10:32:42
Az MNASZ honlapját olvasgatva nagyon úgy tűnik, hogy a megváltókként kierőszakolt, az üzleti életben királyoknak mondott elnökségi tagok sorban menekülnek a "hivataltól"! Igaz, néhányan nem voltak összesen 3x a Szövetségben míg elnökségi tagok voltak! A tendencia helyes, most már elgondolkodhatnának a politikus tagok is...
2012-12-07 15:59:18
De komolyan, ugye, nem vártál mást a Sz.M.-tól???
A Móczár sem extra, de annyit legalább letett, mint a "Doky", aki az utóbbi évtized második (az első hely fenntartva a jelenleginek!) legimpotensebb elnökségének tagjaként gyakorlatilag csak viszályt szított a tagságban... Ez a megjelenés a szakágin lehet, hogy már a kampánya része, ugyanis köztudott, hogy sz..ik a Rallye-ra. Egyébként pedig csak egy újabb gyorsaságis,- nem alternatíva a Móczival szemben a Rallye versenyzőknek és kedvelőknek.
2012-12-07 11:19:27
Hatalmas eredmény, és tiszta szívemből gratulálok Norbinak, de nem világbajnok lett, hanem a WTCC privát értékelését nyerte meg.
Ugyanakkor az, hogy ezeknek a versenysorozatoknak egy-egy futama a Hungaroringen kerül megrendezésre, minden bizonnyal hozzájárult a Rallye sorvadásához (pl. magyar IRC futam elmaradása 2012-ben)! Az meg különösen érdekes, hogy ekkora sportvezetési támogatottsággal is ilyen csekély a létszám a gyorsasági szakágban! Az, hogy "eléggé ring központú", szerintem igen halvány megfogalmazása a valós helyzetnek. A Forma1-ről ne beszéljünk, az nemzetgazdasági, nem pedig magyar autósport ügy.
2012-12-07 08:15:47
Na, mit szólnak a hölgyek-urak Kajakos Zsolti cseppet sem nyomást gyakorló,-inkább egyszerű zsarolásnak mondanám- elnöki nyilatkozatához? Útálhattok a véleményemért, de szerintem nem a Móczival van a probléma, hanem az "igazmondó" marcipán Mikivel!
Arról nem is beszélnék, hogy ha ez így át lenne tuszkolva a Közgyűlésen, megint csak a gyorsasági szakág (Hungaroring) további
erősödését jelentené a Rallye rovására! A két tervezett alelnök együtt nem jó ötlet, és szerintem a Móczi a kisebbik rossz...
2012-12-05 15:26:30
Valamennyi előttem hozzászólónak igazsága van... Tényleg az lenne az ideális, ha tudnánk választani egy RALLYE-hoz értő, feddhetetlen előéletű, versenyt nem rendező, versenyautót nem bérbeadó, bukócsövet nem gyártó, nevezőnek - versenyzőnek el nem kötelezett, független hölgyet vagy urat. A baj az, hogy erre csekély esély van,- ettől függetlenül természetesen törekedni kell arra, hogy minél kisebb mértékben sértse a jelölt az ideális állapotot. Én egy kicsit féltem magunkat...
harcos67 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 27 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k