Erről a celica-s képről jutott eszembe: a Janika CUG-s autóját is Rolf szervizelte?
Olvastam ebben a rovatban korábbi hozzászólásokat a "kockáról", s ott csak odáig jutott a történet, hogy Janika húga versenyzett az auóval (1998 - 2000 között). A rendszámát pedig egy utcai példány kapta meg.
Kicsit továbbmentem az időben, 2001-ből 1 infóm van: a Motorsport Magyarországon írta, hogy az autó amatőr ralikrossz futamon szerepelt, győzelemmel a kategóriájában
.
Az akkor már piros autó, szürkére volt "betapétázva".
2012-04-14 11:58:59
Ha jól tudom, Romániában még mindig megvan egy A-s ST165-ös: Günther Graef autója. Ralira és hegyiversenyeken használták.
2005-ben eladósorba került, s megmaradt 1-2 hirdetés.
Elvileg 1988-as az autó, 1990-es fejlesztésekkel.
Lehet, hogy ez a Janika féle autó? (Már csak a földrajzi közelség miatt is).
2012-04-14 11:58:59
Ha jól tudom, Romániában még mindig megvan egy A-s ST165-ös: Günther Graef autója. Ralira és hegyiversenyeken használták.
2005-ben eladósorba került, s megmaradt 1-2 hirdetés.
Elvileg 1988-as az autó, 1990-es fejlesztésekkel.
Lehet, hogy ez a Janika féle autó? (Már csak a földrajzi közelség miatt is).
2012-04-14 12:01:11
A kép amit linkeltem 2004-es, 2003-ban teljes felújítást kapott.
2012-04-15 11:45:54
Igen, ez egy echte TTE-s gyári autó.
Ha viszont Eriksson használta, akkor max. 1989-ben épülhetett az autó (Kenneth 1990 - 95 között már a Mitsubishi versenyzője volt).
Vagy netán nem Mikael Ericsson-ról lenne szó? Ő 91-ben valóban gyári Toyotával ment.
Ahogy néztem, a kocsiban még a '91 előtti bukócső van van benne: Sainz 1991-es Monte Carlo győztes kocsijában már más a csőrendszer kialakítása.
2012-04-15 11:45:54
Igen, ez egy echte TTE-s gyári autó.
Ha viszont Eriksson használta, akkor max. 1989-ben épülhetett az autó (Kenneth 1990 - 95 között már a Mitsubishi versenyzője volt).
Vagy netán nem Mikael Ericsson-ról lenne szó? Ő 91-ben valóban gyári Toyotával ment.
Ahogy néztem, a kocsiban még a '91 előtti bukócső van van benne: Sainz 1991-es Monte Carlo győztes kocsijában már más a csőrendszer kialakítása.
2012-04-15 11:52:54
Rallye-Press? Volt ilyen? Mettől-meddig ment az újság? Én idáig -az évkönyveken kívül - 94-ből csak 1 újságról tudok, ami év végén jelent meg, Autó-Motor RALI címmel. Nekem sajnos nincsen meg, több 94-es Autó-motorban reklámozták.
2012-04-15 20:08:20
Köszi! Akkor már jó úton haladunk a kocsi előéletét illetően: Diamond szafaris autóról írt, Mikael Ericsson ráadásul indult toyotával a Safarin 91-ben.
2012-04-27 19:55:43
A 206 WRC is kb. ekkora szenzáció volt. Janika mellett csak Mörtl (ugyanazon autó) és Adruzilo Lopes mehetett ilyennel 2000 tavaszán.
2012-04-30 09:49:39
Valami nem stimmel...
találtam egy 2006-os hirdetést, amely szerint Norvégiában árulták Mikael Ericsson 91-es Safaris Toyotáját.
Akkor ha Janikának még megvan a CUG-s autó, nem az lehet, amire korábban gondoltam.
2012-05-05 19:47:46
Sziasztok! Lehet látni még valahol az első N-es Escort Cosworth-ot? (Gerencsér, Bathó, Ráti autója volt).
Én utoljára 8 éve láttam többször is (Sportsziget - Népstadion és Radó szlalom Kupák - Asia Center), azóta viszont nem.
2012-05-05 23:33:05
A Vizin féle EWR-es escorttal 2004 táján már Hubi ment.
Igen, a DYG-re gondoltam, ami a 2004-es Sportszigeten állt egy emelvényen, hófehéren (ez az a rendezvény volt, ahol a Szabó Gergő immáron sárga Octavia-ját is meg lehetett csodálni).
Szegény már akkor is eléggé lestrapált volt, félig-meddig A-s cuccokkal. Pl. az ALS elég brutál módon szólt ha ment (pl Radó szlalomon)
A szlalomos rendezvényre betapétázták, kapott egy Asia Centeres dekort.
2012-05-27 20:03:08
Sziasztok! A Boldog Zoltán féle sárga Subaru RX turbo sorsáról van infótok?
Ha jól emlékszem kb. 1997-ben indultak vele utoljára OB futamon a H csoportban.
Volt egy régi 1999. júliusi autós Expressz újságom, annak a Versenyautó rovatában kínálták megvételre az autót. Ha jól emlékszem, rajtkészen kértek érte 550 ezret . Holott elvileg A-s volt.
2012-06-16 13:42:15
A Titi-féle autót 1994-es Autó motor újságokban lehetett látni még fekete utcaiként, Pirelli reklámon (a DYG-s mellett állt).
Az is elég régóta látható már.
Melyik lehet vajon a legrégebben versenypályán látható -ma is aktív - összkerekes turbós gép?
Talán a Keszler féle S2-es Audi? Ha jól tudom, az volt a Konta féle MOL-os autó.
2012-06-23 12:44:34
A BIA-s rendszám ismerős nekem, az VFTS ?
Ha rendszám ABC sorrendet nézzük, ott van még Fehér István AAF-es Ladája. :)
Mintha egy riportban azt olvastam volna, hogy 91 óta versenyautó.
2012-06-23 12:49:04
S persze ne felejtsük el Mixi Escortját sem!!!
91-körül még a régifajta rendszám volt rajta.
2012-06-23 12:53:59
Maruzsi ment összkerekes Sierrával? Mikor?
Az összkerekes "Sapphire" Sierrából 1994-ben 3 darab is volt az OB-n: Móczár/Huberth féle B-s rendszámú, illetve a már említett 2 cseh sierra (Golyó, Palágyi).
2012-08-15 13:35:44
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy a Gili / Rajmund féle S2-es Audinak mi lett a sorsa miután a 98-as Miskolc Rally-n összetört?
Néhány kép alapján javíthatónak tűnt az autó...
2012-08-23 12:00:34
Sziasztok!
Budapesten a Blaha és az Astoria között a Rákóczi úton található Fókusz könyváruházban láttam 2 db original (még fóliás :)) Rallye Varázs 2008 könyvet, 1000 Ft / db.
2013-01-03 13:30:00
Sziasztok! Hideg Krisztián első, 1999 korzikai vb-s fellépéséről maradt fenn képanyag valahol?
N-es Subaruval indult: melyik csapattól származott az autó?
A hírekből is csak nagyon sovány infókkal találkoztam.