LCH Tavaszi LADA találkozó
Diamond
Maverick
2014-07-21 20:50:41
utolsó bejelentkezése
Diamond

8 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685361219
Napi oldal:
67059
Jelenleg:
1305
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Diamond hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
2014-07-21 19:53:48
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Az alábbi fotón látható hölgyet keresem, fehér felső, fekete naci, napszemüveg, a felsőn egy kék színű hullám csík.
Köszönöm!
kép
2014-06-16 21:47:23
Mit értesz az alatt: "majdnem jól számoltál"?
Kik tették fel a szelfit a fecabookra?
2014-06-16 20:29:59
Szia!
Rajt GY1 10:27
Rajt GY2 11:05
A mezőny nagyrésze 7perc alatt átért az első 11.5km-es gyorson. Tehát ha a navigátor pár perccel a GY2 előtt megnézte az aktuális eredményeket akkor kb. az első 25 induló eredményét láthatta. Menya 11-es rajtszámmal indult.
2012-08-21 20:58:25
Szia!
Versenykiírás:
Itt található: http://www.mnasz.hu/letoltes/aradkiiras_final.pdf

22.oldal:
"A pályabejáráson vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon balesetet, vagy vagyoni kárt okozó, vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető versenyzők rajtengedélyét a rendező köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy eltérés van (a 198.hsz-hoz képest), mégpedig, hogy a rendező köteles megvonni a rajtengedélyt (nem pedig az FT). De ez az előbbi gondolatmenetemet nem befolyásolja.

//Hallkan:egyetértek, ez a sport már nem az amibe beleszerettem. szontyoli //

Üdv.: Diamond
2012-08-21 18:37:27
Szia!
Átgondolván a dolgot jómagam másként értelmezem a leírtakat.

Kiindulván ebből:

1,
Idézet innen: "Kazár Miklós levele"

"Történt, hogy egy keskeny összekötő szakaszon kifordult velem szemben egy román rendszámú autó amit próbáltam kikerülni, de az út annyira keskeny volt, hogy egyszerűen nem fértünk el egymás mellett és összeütköztünk..."
"...Az ütközés után a másik fél nagyon korrekten a helyszínen, írásban elismerte a felelősségét és ezzel le is záródott az ügy."

2,
viperanfs - 198.hozzászólás

Ez a szabály ugye:

"A pályabejáráson, vagy a pályabejáráson kívül a verseny hivatalos útvonalán bizonyítható módon
balesetet,
nagy vagyoni kárt okozó,
vagy súlyos közlekedési szabálysértést elkövető
versenyzők rajtengedélyét a rendező jelentése alapján a Felügyelő Testület köteles megvonni a nevezési díj visszafizetése nélkül, az RSB értesítése mellett."

Egy közlekedési balesetnek általában - mint itt is - 2 résztvevője van. Az egyik a károkozó a másik a károsult. Jelen esetben a károkozó a "román rendszámú autó" ill. a károsult Kazár Miklós. Vagyis Kazár Miklós, mint károsult, nem lehetett okozója alábbiaknak:
-baleset
-nagy vagyoni kár
-vagy súlyos közlekedési szabálysértés
miáltal ő ennek a károsultja vagyis elszenvedője volt.

A fentieket figyelembe véve véleményem szerint a Felügyelő Testület jó döntést hozott (már amennyiben érkezett hozzá jelentés a rendező részéről, erről nincs információm)

Tisztelettel:
Diamond
2012-04-15 15:57:34
Ifj. Tóth János volt az első, aki nem az olasz technikát, hanem a Carlos Sainz-cal 1990-ben világbajnokságot nyert Celica ST165-öt választotta. Janikához egy erős, afrikai versenyekre épített példány került 1992-ben.
forrás
2012-04-15 14:51:20
Ifj. Tóth János volt az első, aki nem az olasz technikát, hanem a Carlos Sainz-cal 1990-ben világbajnokságot nyert Celica ST165-öt választotta. Janikához egy erős, afrikai versenyekre épített példány került 1992-ben.
forrás
2012-04-14 20:11:19
Kedves Olvasók és Hozzászólók!
Tisztelt Varga Imre!

Mivel mi nem ismerjük egymást, engedje meg, hogy bemutatkozzam nagyon röviden. Majd 20 éve rally néző vagyok, majd időközben tereprally is. Ez már sok idő, láttam nézőként pár dolgot, gyalogoltam rengeteg kilómétert - hála a nem "néző- és parkolóbarát" szervezésnek. És megtenném újra, sárban, szélben, esőben, hőségben. Megérte amit kaptam ettől a sporttól nézőként. Egy ideje nagyon megrövidültek a kocsisorok a parklóba menet a gyorsok mellett. Régen sokan voltunk és térkép se kellett, hogy odataláljunk mert csak beálltam egy tömegbe és mindenki arrafele ment, ma már egymagam vagyok. Aggódom, olvasgatom a fórumokat, híreket, és most elolvastam a "Három az egyben..." című cikket. Nagy a baj és ezt mint néző mondom. És ha a tapasztalatomra hagyatkozom szemben a szívemmel ez a baj elég rég kezdődött és nagyon sokáig fog tartani. Nem hogy az alján még a derekán sem vagyunk. Ezzel nekem nem is lenne bajom csak közben odavész amit szeretek, a rally.

Én nem tudom, hogy épül fel az MNASZ, hogy van ilyen benne például, hogy Drag, Drift Bizottság (semmi gondom velük, kérlek ne értsetek félre). Nem tudom mi az az RSB, IB, SBB, ATB, SFB, RTE, TR .... Nem is akarom tudni. Egy dolgot tudok viszont, hogy az a MNASZ egy szövetség. Mégegyszer: szövetség!! Vagyis legyen az bármi is, de nem magáncég. Egy adott feladatkör elvégzése céljából emberekből létrehozott társaság. Szerintem. Ez nem egy magáncég, ez egy "szövetség" melyben a vezetők választva vannak és ezáltal képviselnek egy mögöttük levő társaságot (kezdve a sportolótól a nézőig) akitől kapták a bizalmat a munka elvégzésére. És igen ez a társaság időnként elvárja a kérdésekre a választ. Ez egy ilyen szakma. Ezen a gondolatfonalon tovább menve - szerintem - a benne résztvevő képviselőknek erkölcsi és morális kötelessége minden feltett kérdésre választ adni a munkájukkal kapcsolatosan származzon az a sportolótól vagy egy egyszerű nézőtől (jelen esetben én).

Imre, Őn egy helyen ezt mondja: "...meg kéne kérdezni a véleményemet a miértektről is azt gondolom...". Nos a kérdés elhangzott több esetben is. Amennyire én kihámoztam, a válasz több formában érkezett:

1."Azt gondolom majd azon urakkal közlöm véleményemet akik megszólítottak és majd ha ők gondolják publikálják a dolgot."

2."Ha majd megkeresnek akik megszólítottak azoknak el fogom mondani a miértet"

3."Várom megtisztelő hívását 10 perc múlva el tud érni."

4."Miután névtelen fantomoknak nem fogok magyarázkodni mert nincs miert ezért kerdezzetek meg Nattant vagy Cselenyit urat velük ezt mar meg beszéltem. Ha a továbbiakban bárkinek problémája lenne azzal csak személyesen vagyok hajlandó kommunikálni."

Őszintén mondom nem értem. Először felajánlja, hogy válaszol, majd a számtalan kérdés feltétele (azt gondolom volt közöttük kúltúrált is, névvel vállalt) után sincs érdemi válasz.

Engedje meg, hogy én is megkérdezzem: miért hozta meg azt a döntést amit meghozott. Itt had álljak meg egy pillanatra, engem nem érdekel, hogy igen vagy nem a döntés. Csak egy tényszerü választ várnék (talán várnánk) például: azért szavaztam i/n-el mert én ugy látom, hogy ez ezért és ezért .... és ez igy van hasznára a rally-nak.

A kérdésem minden szavazó és nem szavaszóhoz is szól természetesen, de mivel Ön nyilvánitott némi hajlandóságot a nyilvánossg fele (nagyon helyesen) ezért most Önnek teszem fel, de ezen formában szól a többi tagnak is. Szivesen olvasnám a többi indokot is.

Azt tartom a legszégyenletesebbnek, hogy Önök ezekben a poziciókban "köz"feladatot látnak el, melyet önként vállaltak. Ezzel a vélemény- és válasznyilvánítás kötelezettsége is együtt jár! Én nem vagyok sportoló sem riporter kérem ne várja el tőlem, hogy más formában tegyem fel a kérdésem.

Bizom megértésében.

Tisztelettel: Németh Ferenc
Diamond hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k