Írtam az előbb egy regényt ide, szerencsétekre eltűnt
A lényege:
Van ~15év tapasztalatom Rally I.osztályból
Régen:
-sosem voltunk bajnokok
-sosem mentünk a kategória elejében sem
-sosem mentünk új gumival (na jó egyszer Matadorral)
-sosem mentünk versenybenzinnel
-nem volt HANS-unk, se GPS-ünk
-sokszor kegyelemből engedtek elrajtolni mert nem volt pénzünk pl. homológ kesztyűre
-a nevezési díj a teljes költség 10%-a volt
-nem néztek ránk furán az ellenfelek ha a szervizparkban odamentünk segíteni egy ropi után
-késői nevezés esetén örültek nekünk nem büntettek
-voltak rajtunk kívül is hobbisták akik nem közúton versenyeztek
Utolsó két évünkben:
-a teljes költség 50%-a volt a nevezési díj
-lett szép új homológ felszerelésünk
-lett GPS-ünk
-lett teljesen homológ autónk (ugyan 17éves volt, de versenykatalizátor és társai)
-2 versenyen indultunk két év alatt (jah, erre már nem maradt pénzünk sajnos)
-lett 50eFt-os büntetésünk mert állítólag a szervizautónk etapon 1km-en belül volt a versenyeutóhoz képest
-bohócot csináltak belőlünk amikor prológ előtt a Pécs Pláza parkolójában nem indult be az autónk (igen, be kellett öltözni tűzállóba, sisak, kesztyű, stb. Bekötni magunkat a járóképtelen autóba, majd a zöld jelzés után kiszállni és kitolni a rajtból az autót)
-lett transzparens, átlátható, igazságos szövetségünk (?)
-eltűntek a barátok a mezőnyből akik tényleg szerették csinálni
-általános lett a megélhetési autóversenyzés (muszáj menni, meg tesztről sajtóanyagot közölni, különebn mire számláznánk?)
Régen jártunk nézni mert jó volt. Én sajnos nem látom kanyarban az íven közlekedő autók közötti tizedmásodperceket, engem a vas és ember küzdelme fog meg. Mivel lassan nincs "vas" (csak hibátlan állapotú top autók új gumikon) és ember sem nagyon, így nem köt le.