Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Sanko
S. Sándor
2015-04-04 23:45:28
utolsó bejelentkezése
Sanko

37 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
683994300
Napi oldal:
64409
Jelenleg:
835
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sanko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 37 hozzászólás • 2 oldal
2015-04-04 23:45:19
Ezt az állatságot láttátok már? tiltsak_be_a_raliversenyeket megdöbbent
2015-01-14 22:20:23
Tévedsz! Nem zuhanórepülésben van a honi rally-sport hanem már le is zuhant. hu0olb gondolataiban meg van valami mert te is egy nagy politikus vagy: képes vagy a semmivel megmagyarázni a dolgokat. Ha kényelmetlen a helyzet válaszolsz kérdéssel. Te a homokba dughatod a fejed de kinek jó a mostani helyzet? Azoknak akiknek volt lehetőségük amatőr módon szervezett keretek között versenyezni biztos nem. Azoknak akik szerettek versenyekre járni, sokszor sátoroztak a pályák mellett és most látnak 20 autót egy versenyen biztos nem.
2014-12-27 23:42:37
Nekem is véleményem volt és csak megpróbáltalak rávezetni, hogy megértsd benne a logikát. Ha megértetted volna mint ahogy példáúl dictus magister akkor most a kérdéseimre válaszoltál volna:
- miért pont 2014 ben jött a lövészet?
- milyen előzmények után jött a lövészet?
- miért nem korábbi években jött a lövészet?
2014-12-26 23:47:48
Dictus magister! Amit leírtál az nagyon korrekt és mind helyénvaló, egy hozzáfűznivalóm van, hogy Magyarországon nincs igazságszolgáltatás hanem itt jogszolgáltatás van.
Ortodox!
Én pont azt gondolom rólad amit te rólam: szerintem te akarod a véleményed megmagyarázni éppen a nagy számok törvényére hivatkozva...
Csak ez sem nekem sem bárki másnak aki logikusan gondolkodik nem magyarázat ezért lenne pár kérdésem:
- Az RTE egyesületét kb. 1996 körül alapították és 17 éven keresztül lehetett ott versenyezni és versenyeztek is sokan mert kevesebb pénzből és kevesebb időráfordítással elég jó verseny élményt yújtott.
Aztán a 18. évében jött a szabály, hogy 1.6 feletti autók nem indulhatnak. Ez tulajdonképpen a fele mezőnyt elvette a sorozattól így hát valamit tenni kellett ami jogilag lehetővé tette volna a mezőny és a sorozat megtartását. Véleményem szerint ez lett volna az újfajta sportág bevezetése. Miért nem korábban állt elő ez az ötlet? Miért nem 2000ben vagy 2005 ben lett AMTOSZ? Miért pont akkor amikor veszélybe került a sorozat?
Dictus magisternek lehet igaza abban, hogy a többség nem bízott ennek az ötletnek a kivitelezésében és nem az történt amit írtam, hogy nem értették a dolgot.
Ezért gondolom, hogy utólag azok magyarázzák "valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel" akik maguk tiporták el a jól működő sorozatot az "1.6 kétkerékhajtás felett csak elsőosztályban" ötletükkel.
2014-12-25 11:44:26
Nem tudom mi ez a levél csak egy gondolathoz lenne hozzáfűznivalóm:
"- Ha valaki egy jól működő sorozatot a földig eltiport a lövész ötleteivel, akkor biztos, h Ő a megmentője a Magyar Nemzeti Autósport Szövetségnek?"

Csak a tisztán látás végett mert úgy értelmezem az emberek nagyon kis százaléka érti miről szólt ez a történet.
Valaki nem eltiport egy jól működő versenysorozatot a lövész ötletével hanem éppen a jól működő versenysorozatot tiporta el a nagy diktátor. A lövész ötlet gondolom azzal a céllal jött létre, hogy egy független új sportágként fennmaradhasson, olyan mentő lépés lett volna.
2014-10-01 20:02:33
fáklyú!
2014-09-11 23:18:33
Elnézést ha félre értelmeztem amit írtál és nem megfontoltan reagáltam.
Természetesen az RTE mellett álltam, az MNASZ mindig is ellenszenves volt (ezt most nem sorolom miért).
Úgy gondolom, hogy maga a magyar rally élet éppen az RTEnek és a sprinteknek is köszönhetően élt még az elmúlt években mert az R1 és R2 már jó ideje nem érdemelt odafigyelést (egy- két tehetséges versenyző kivételével). Tehát nem nyújtottak a nézőknek sem élményt már az MNASZ féle rendezvények a túrával és a sprintekkel ellentétben.
Mivel a nagy hal ez utóbbiakat sikeresen leamortizálta így halt meg a magyar rally. Egy RTE futamot megnéztem idén, szomorú volt de minden tiszteletem azé a három versenyzőpárosé volt akik el mertek indulni összkerékhajtású autóval a fenyegetések ellenére is - kár, hogy ők voltak ilyen kevesen és megint a többség futamodott meg.
Rájöttem, hogy egy oldalon állunk, még egyszer elnézést a félre értelmezésért!
2014-09-10 21:36:50
dictus magister megint csak a végtelen rosszindúlat és cinizmus beszél belőled. Miről beszélsz? Borítékolod az RTE/ AMTOSZ halálát? A magyar rallysport már réges régen halott, ezt nem veszed észre? nemértem
2014-07-21 10:31:23
Még hozzátenném ha meg is épülne 20 db ilyen 8 Km -es pálya (3 milliárd 120 millió Ft + ÁFA ideális esetben és ha megfelel a 4cm aszfaltréteg) valószínűleg nem unnák meg pár év alatt a versenyzők és nem ismerné mindegyik navigátor nélkül is kívűlről a pályákat.
2014-07-21 10:28:16
A nevezési díjból hamar befolyik majd az útépítések költsége :)
Egy útépítő cég oldalán olvastam, hogy az alapozás 15-20cm vastagságban 3500 Ft + ÁFA (mértékegységet nem említi feltételezem négyzetméterben számolnak). Legyen 3 méter széles az út: 10 millió 500 ezer Ft + ÁFA az alap / Km.
Az aszfaltozás: 3000 Ft + ÁFA (4cm vastagságban) ez: 9 millió Ft +ÁFA / Km (ha megfelel rally célra a 4dm vastagság).
156 millió Ft + ÁFA összegből meg is épülne egy 8Km -es pálya (a legegyszerűbb esetben, gondolom az építési, talaj körülmények drágíthatják).
Ez a probléma ebben az országban, hogy felelős pozíciókat töltenek be olyan emberek akik maguk sem tudják mit beszélnek...
2014-05-19 12:22:30
dui86 és wrc fan fizetett MNASZ hangulatkeltők, nem kell róluk és a hozzájuk hasonló alakokról tudomást venni. Mindig mindenhol előfordulnak a provokátorok akik azért tevékenykednek, hogy lejárassák ha valaki náluk tisztességesebben jobbat produkál.
2013-11-17 22:54:40
Kedves Ortodox.
Lehet, hogy az Orb első 15-20 versenyzőpárosa nem az Iván fennhatósága alatt kíván versenyezni de nagyságrendekkel többen kiváncsiak az RTE mezőnyére mint az orb élmezőnyére. Ennek már nincs sportértéke persze nem a versenyzők tehetnek róla. Amikor még Janika ment az rally volt...
2013-11-02 21:08:30
Így van! Ez egy konkrétum. Többen is hangoztatták mit javasoltok irjatok konkrétumokat mert itt csak fingfűrészelés megy (azok szerint akik terelik a szót folyamatosan).
Konkrétan sumák módon titokban megállapodtak egyetlen forgalmazóval. Legalább a látszat miatt hírdettek volna pályázatot de még arra sem vették a fáradságot. Felhoztátok páldának a Nemzeti Dohányboltokat de ott legalább pályázni kellett!
Javaslatokat pedig már többen is írtak...
2013-11-01 21:41:03
Tévedsz! Ők nem profik csak van szemük...
Te vagy a naív! (hangsúlyozom vagy szándékosan naív benyomást keltő).
Tipikus jelenség Magyarországon, hogy szemrebbenés nélkül tűri e bírka nép ha tolják le a sz..t a torkán. Gondolkodás nélkül aszisztál parancsolóinak és amikor már a vágóhídon van akkor ébred fel: saját kivégzéséhez aszisztált (de akkor már késő).
2013-10-30 12:19:40
Pár észrevétel:
1. Írjátok, hogy Iván nyilatkozata nem elégséges.
Véleményem: egy háborúban csak annyi infót kell közölni amennyi szükséges a többi az ő dolguk (megnyugtatok mindenkit: ők tudják, hogy mit csinálnak)
2. Cordoba teljesen igazad van bolykottálni kell az MNASZ rendezvényeit. Én ezt teszem évek óta úgy, hogy a közelébe sem megyek ezeknek a rendezvényeknek.
2013-10-27 08:20:28
Nem baj, hogy megkérdezted. Magát a kérdést tartottam furcsának mert a válasz teljesen logikus. Nem végeztem kutató munkát mert olvastam amikor Quasytól is megkérdezted.
2013-10-26 19:04:11
Ortodox! Valóban pár napja tartottam fontosnak a regisztrációt valószínűleg azért amiért te 2008-05-21-én fontosnak tartottad: mert akkor volt mondanivalód.
Nem hivatkozni szeretnék rá de ezt a kérdést feltetted már Quasy nevű felhasználónak is (1760. • 2013-10-15 15:00:40), ugyanaz a helyzet.
2013-10-25 22:46:13
Az agyhalott jelzőt általános értelemben írtam, akinek nem inge nem veszi magára. Ahogy dictus magister is leírta ami nagyban probléma az országban az látható az élet minden területén így a rallyban is. Azt minek nevezed, hogy aki elmagyarázza az igazságot olyan mélységekben ahova átlag ember nem lát bele azokat te Terézanyaként és Igazmondó Jánosként paródizálod?
Erre még rátetőzől ezzel a mondattal: itt -a fórumon- nem lehet megváltani a világot.
Megváltani valóban nem de egyfajta képet lehet formálni a dolgokról és ha figyelmesen elolvassa valaki highand2 vagy dictus magister írásait abból sokminden kiolvasható. dictus magister hozzászólásait visszaolvastam, érdemes olvasgatni közöttük.
Ezeket csak azért írtad, hogy eltereld a figyelmet highand2 írásainak lényege felől.
Miért nem arról írtál, hogy ki publikálta az RSB megbeszélésről szóló hírt és miért nem írta alá senki az MNASZ részéről?
2013-10-25 20:25:26
hu0olb te is jól beszélsz!
Az tényleg vicces, hogy sprinten vagy túrán nem mehet 10 évvel ezelőtti kupás suzuki a cső miatt.
Ebben az országban mindig átesnek a bürokraták a ló túloldalára és a szabályzással agyonvernek mindent. Amerikában úgy építenek autókat, hogy "vágjunk le belőle kb. ennyit aztán összehegesztjük és jó lesz" aztán mennek vele a forgalomban és a kutya sem kér mindenféle engedélyt meg műbizonylatot róla van rendszáma aztán kész.
Itt meg ha építeni akarsz bármit akkor rádzúdítanak 26 féle hivatalt ahonnan be kell szerezned mindenféle papirokat és mindenhol perkálsz.
Ezt csak példaként hoztam fel: a ló kétoldaláról de ez történik a csövekkel is.
2013-10-25 15:58:21
Az a vicces, hogy ebben az országban bármit meglehet csinálni mert a sok agyhalott még tapsol is hozzá...
Sanko hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 37 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
222324 25 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-23.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k