Sibera
S. Mmmm
2015-05-02 22:00:11
utolsó bejelentkezése
Sibera

412 hozzászólás
5 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
742332145
Napi oldal:
50004
Jelenleg:
1823
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
2015-05-02 22:00:04
.... azért a Szaturnusz rallyhoz hogy ragaszkodik.... (ingyen kaja-pia-szállás-stb.)
2015-04-03 18:30:09
Fészbúkon kering Bakó rally team-es C2 törés, ahol a szerencsétlen szlovák pözsós a külső íven telibeveri a C2-t. kettő gondolat az esetről.

Ki volt ott az a jóképességű sportbíró, és kik a vele hasonszőrű jóképességű nézők, akik nem tolták el onnan, és a leges leg rosszabb helyen hagyták? Ráadásul az egyik tempósan közlekedő szlovák lett kiütve emiatt. De ha már otthagyták (felfoghatatlan miért,mert az ütközésnél is látszik, szépen gurult a c2), a kanyar előtt miért nem lassították a mezőnyt akár a benne ülők?

Az, meg hogy nem lett ez miatt leállítva a gyors, MÉG SZÉP! Mi ez F1, vagy hegyiverseny, ahol bármi történik megy a rescure? Így is már az emberek nagy részének az évek folyamán kezdett a töke tele lenni, a sok túlbuzgó mentéstől, nem ez volt a gond, hanem az előbb leírtak.
2015-03-31 18:45:28
Voltam, voltunk.
.. mert egy jó mezőny jött össze, és Janikáék miatt.
Tetszett, persze nem mindenki megy ott, ahová való, de ezt nekik kellene látniuk az eredményeikből. Kimondottan bejött az autózása a kis R2-es mezőny elején jövő 2 Szlováknak... lehet kis autóval is látványosan menni, még ha ez nem is azt jelenti, lapjával fordul mindenhol. Eleje is szépen ment... amit lehetett hallani, kinek mennyi idő alatt forog le az autó. Hadiknak nagyon hamar (gondolom több féle váltó lehet) és Janikának vagy az autó volt gyengébb a többiekénél, vagy hosszabb váltó volt, mert ahol a többiek leforogtak, ott a peugeot nem. Herczig végre kezdi hozni amit a Skodával kötelező :D

Rally2 megérne egy misét.... Én elhiszem sok embernek olyan utcai autója van ami hasonló élményt ad mint egy evo, vagy 325-ös stb. de biztos jó dolog lobogós pályán bevállalni mindent? Már a kettesen jöttek az előjelek. .... A nagy "átkosban" nem hiába voltak korlátok autó teljesítményben.... azt is elhiszem, nem ad élményt m3 után mondjuk egy 1.6-os corolla, vagy R2-es autó, vagy zsiguli... de tegye fel a kezét aki ilyen kisautókat teljesen kiautózott valaha....

Jól hallottam, hogy az R2-ben jó pár ladában szekis váltó volt?

Hevesinek gratulálok! egy csavar miatt nem jött össze a győzelem, de az, hogy egy olyan blokkal ment amire 2 ...KETTŐ hengerfej pakolást kellett rakni, mert különben nem forgott el a főtengely, az durva.... és természetesen egy N-es micustól vették a blokkot...... nem hiába szajkózzák az emberek, hogy az összes micu csalós! Janikáékat sajnálom, nagy fricska lett volna pár embernek a második helyük, de valamiért így kellett lennie, ahogy Sasáéknak se sikerült......

Meglepetés Szauer 3. helye is... azt hittem simán nyer, de vannak még meglepetések..... viszont ez megint egy olyan kategória, amit itthon nem lehet tisztán csinálni... mert ha lehet belőle 1.7-1.8-as vagy még nagyobb motor, akkor biztos vagyok benne, lesz akinek az lesz benne.

Az nem jut eszébe pár űrhajósnak, hogy a kanyar sebességen kellene javítani, mert egy n-es suzukival jobban fordulnak, csak az, hogy jól kilőjön a gép, ezer lovas legyen, húzzon-toljon mint állat, aztán meg ha megúszik.............................................................
2014-10-03 15:46:48
Mégis lehet "rallypályákon" versenyezni?
Hogy van ez?
A jó Isten áldja meg a sok kamus, csak a nyereségre pályázó rendezőbrigádot!
Tisztuljon már meg ez a mocskos rallyszakág!
2014-07-13 19:06:53
Ezaz!
2014-07-13 16:38:52
Mennyi pénzt beleölnek, és a mai napig nem tudják azt a "szintet" elérni, amivel simán vernék a Micukat. (meg lehet magyarázni, itt mindent megmagyaráznak, nyomaték meg anyám tyúkja. Egy épkézláb bajnokságban a S2000, R5, RRC elejét Micuval lehetetlen megfogni. Nem a Puskádira gondolok. Gondolom ezek a pályák is lobogósak! azért az elsőnek 102km/h az átlaga.... mennyinek kellene lenni 50km/h-nak hogy végre kijelenthessék azok a gyorsok már nem a micuknak kedveznek? Ezeket kinek magyarázzák be? Bár a fórumokat olvasva vannak jócskán, kik elhiszik. Biztos voltatok már Finn VB-n.... biztos láttátok milyen lobogós gyorsok vannak... és azt is látnotok kellett a többszörös Finn Bajnok Salo mennyit kap azokon a lobogós pályákon a wrc2-es kategoriátol... (tudom, most ebbe is bele fogtok kötni, nem minden évben ment evoval, gondolom volt olyan gyors is ahol jó időt ment stb. de a lényegen nem változtat! hülyére verik, ahogy most Lengyeleknél is elég komolyat mentek a wrc2-ek)
Most komolyan, Ollé mindig is egy második vonalas pilóta volt, erre az egy versenyre sem változott meg, u.úgy harcol Menyával ahogy eddig, de az eleje.... ez kész katasztrófa. Itt vannak az autócsodák, jobbnál jobb gépek, és ránézek az eredményközlőre nem tudom sírjak, vagy nevessek... meddig süllyed még a Rally1?
Most az egyszer Sasáéknak drukkolok, ez egy nagy fricska lenne az egész élmezőnynek nevezett társaságnak.. Sasáék, akik már 30másodpercet begyűjtöttek mert elbohóckodták az etapokat...és így is vezetnek.... talán ezért lesz számára a legnehezebb az utolsó gyors, mert 100%-ban oda kell figyelniük mint etapon, mint a gyorson.... egy ilyen csapat nyerhet, akiknek ez szó szerint egy hobby, szórakozás.... megverik a "nagy" szponzoros versenyzőket...
Hajrá SASA! :D
2014-06-19 12:43:37
Magyarázkodom :D
Durva, a mai napig nem érted a mondatot, légyszi mutasd meg valakinek, aki legalább hármas volt nyelvtanból. A Te hozzászólásod volt a nagy magyarázkodás! (de legalább megértettem hogy tudtok már több éve egymás mellett "elbeszélni" a nagy semmikről, az mnasz fórumon)

DuEn, az a baj, már a poént sem akarjátok megérteni (fészbúkozás a rajtban) (talán direkt) vagy már annyira kötött a kezetek, akármin nem is nevethettek.

neon, mert nem sok a különbség.
2014-06-17 18:31:19
attejóisten:D

Bemásolom Én is, légyszi olvasd el legalább hússzor!
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy"

3. gyorsra.. vágod?
Nem a harmadik gyors rajtjánál.... vagy most mindenáron bele kell kötni az írásba? esetleg savanyú a szőlő? Nyugodtan olvasd vissza miket írtam verseny előtt, és a verseny után... cáfold meg, hogy nem lett igazam!

Szerinted van itt olyan ember aki nem tudná, megy a telefonálgatás? Szerinted írtam volna, ha tudom simán belefért az időbe Menya eredményének közlése? Szerinted az első gyors céljában mindenki Menya eredményét várta? Második gyors után bizonyosodott be, számolni kell vele!

2014-06-17 14:49:55
Ki a f@szom írta a gy3 rajtjában tudták meg?
Azt írtam a gy.3 előtt tudták meg.
De Te gondolom beöltözve a gy2 rajtjában a telefonod lesnéd, ki hív, és levennéd a sisakodat is!
Haggyadmámagad!
2014-06-17 11:32:16
Dueen, tudod nagyon jól azért írtam a szelfit, mert rajt előtt nincs ilyenekre idő.... senki sem netezget az autóban.


úgy látszik változik a világ, már nem értik a rossz vicceket
2014-06-16 21:29:33
majdnem jól számoltál,
de még annyit hozzátennék a rajt előtt fél perccel csináltak egy szelfit is amit feltöltöttek gyors fészbúkra.
2014-06-16 21:29:33
majdnem jól számoltál,
de még annyit hozzátennék a rajt előtt fél perccel csináltak egy szelfit is amit feltöltöttek gyors fészbúkra.
2014-06-16 19:08:25
..pedig navigátorkodtál is... így tudhatnád, mire Menya kiért az egyesen, az eleje rajtolt a kettesen.... de mind1..
2014-06-16 15:18:21
Tök mind1 minek nevezik, u.abba a kategóriába készült, előre megfontoltan, kiszámítva, hogy egyenrangú ellenfelek lehessenek, és azok is. Ahogy a DS3-ból, meg a Miniből(igaz ők s2000-nek hívják), úgy a Fordból is csináltak ilyet.
Megtartva a jóval erősebb motorhoz tervezett hajtást, strapabíróbb lett. de semmi féle okos hajtás nincs.
R5 is hasonló teljesítménnyel rendelkezik, de jóval olcsóbb alkatrészekből, ezért is nagyobb 2mm-el a szűkítője, hogy fel tudja venni a versenyt a S2000-el, akárcsak a NÁLUNK még mindig új technikákat verő micuk.
2014-06-16 10:01:50
RRC= turbós S2000-es... még mindig.

Voltam, mert az évek alatt megtanultam VB előtt igen, VB után soha ne menj OB-ra.

Herczig picit csalódás volt murván a hosszú féktávokkal, de az utolsó gyors nyilatkozata lehet rá a válasz...tényleg nulla kockázattal mehetett murván.
Turánéknak talán még nincsenek tuti beállításaik, ezért végezhettek picit hátrébb.
Menyáékkal senki nem számolt, és remekül megoldották a tisztább pálya adta lehetőségeket. Mezőny eleje a harmadik gyorsra tudta meg, Menya abszolútokat megy.
Sasáék szerintem fülig érő szájjal autózhatnak, élvezet nézni mennyire látványos, csak a kigyorsítások rovására megy sajnos.
Kazáréknál is biztos voltak még tanulni valók, de azért ne feledjük a Miskolcot se Ő nyerte meg, mások vesztették el, arról nem is beszélve tavaly wrc-vel sok gyorson kikapott Herczigtől, így azokon idén sok jóra nem számíthat.
Maga a mezőny, hogy hányan mennek még nem is lenne baj, de a 80%-a nem R1-be való. Ezek az emberek tegyék össze kezüket, adjanak hálát Istennek, hogy nem 10-15-20 évvel ezelőtti mezőnybe csöppentek bele amikor még komoly csaták voltak A5-A6-A7, N2-N3-ban mert egy darab kupájuk nem lenne.
De a pályák jók voltak! ez az esti bohóckodás meg... Én vészvillogóval végiggurultam volna... de ha már itt tartunk, akinek a egyesben kapartató bömös a második körre nem volt unalmas, az szerintem megtalálta új hobbiját, nézze meg mikor vannak driftversenyek mennyen oda, mert a rally nem biztos, hogy tetszik neki. Persze annak idején egy Bútor, Turi, Herczig, Bárdos stb. egy elsőkerekessel is úgy lefűzte volna, hogy mindenki tapsol... ahogy a "nagy" ladások is megoldották volna mindenféle bepörgés nélkül.

Hoffer... "ezzel az autóval nem lehet menni" mondta vala a Fabia R2-re... tényleg, most hogy C2 R2-vel megy, kimondottan üti vágja még a micukat is. Biztos a Fabia volt rossz.
2014-06-16 10:01:50
RRC= turbós S2000-es... még mindig.

Voltam, mert az évek alatt megtanultam VB előtt igen, VB után soha ne menj OB-ra.

Herczig picit csalódás volt murván a hosszú féktávokkal, de az utolsó gyors nyilatkozata lehet rá a válasz...tényleg nulla kockázattal mehetett murván.
Turánéknak talán még nincsenek tuti beállításaik, ezért végezhettek picit hátrébb.
Menyáékkal senki nem számolt, és remekül megoldották a tisztább pálya adta lehetőségeket. Mezőny eleje a harmadik gyorsra tudta meg, Menya abszolútokat megy.
Sasáék szerintem fülig érő szájjal autózhatnak, élvezet nézni mennyire látványos, csak a kigyorsítások rovására megy sajnos.
Kazáréknál is biztos voltak még tanulni valók, de azért ne feledjük a Miskolcot se Ő nyerte meg, mások vesztették el, arról nem is beszélve tavaly wrc-vel sok gyorson kikapott Herczigtől, így azokon idén sok jóra nem számíthat.
Maga a mezőny, hogy hányan mennek még nem is lenne baj, de a 80%-a nem R1-be való. Ezek az emberek tegyék össze kezüket, adjanak hálát Istennek, hogy nem 10-15-20 évvel ezelőtti mezőnybe csöppentek bele amikor még komoly csaták voltak A5-A6-A7, N2-N3-ban mert egy darab kupájuk nem lenne.
De a pályák jók voltak! ez az esti bohóckodás meg... Én vészvillogóval végiggurultam volna... de ha már itt tartunk, akinek a egyesben kapartató bömös a második körre nem volt unalmas, az szerintem megtalálta új hobbiját, nézze meg mikor vannak driftversenyek mennyen oda, mert a rally nem biztos, hogy tetszik neki. Persze annak idején egy Bútor, Turi, Herczig, Bárdos stb. egy elsőkerekessel is úgy lefűzte volna, hogy mindenki tapsol... ahogy a "nagy" ladások is megoldották volna mindenféle bepörgés nélkül.

Hoffer... "ezzel az autóval nem lehet menni" mondta vala a Fabia R2-re... tényleg, most hogy C2 R2-vel megy, kimondottan üti vágja még a micukat is. Biztos a Fabia volt rossz.
2014-06-05 11:44:46
DuEn ugye csak viccelsz?
Kubica... ez a janneres összehasonlítás olyan, mintha Hercziget Puskádival hasonlítanád össze.

Legyen igazatok, ezek szerint Fehérváron simán nyer Kazár. Hát lássuk.
2014-06-05 08:03:40
Igen, a hang hatás meg tud zavarni mindenkit :)
2014-06-04 20:45:50
még valami. az R5-nek kb.400nm a nyomatéka, ellenben az rrc-vel aminek 260nm...
2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
Sibera hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 412 hozzászólás • 21 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
252627 28 293001
020304 05 060708
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
2024.12.06-10.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k