LCH Tavaszi LADA találkozó
Jozy001
Kőhegyi József
2018-01-24 16:53:29
utolsó bejelentkezése
Jozy001

81 hozzászólás
7 kedvence van és 2 tag kedveli őt
10 kép van a fotóalbumaiban
Összes oldal:
685110377
Napi oldal:
74530
Jelenleg:
991
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Jozy001 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
2012-03-01 21:28:33
Forgi szépen összefoglalta a gondolatainkat.
2012-03-01 08:17:59
Az a baj ,hogy túrába ez nem csak a H csoportra épített autókat érinti.
Mi lesz a kiskategóriás A1 A2 A3 N1 N2 N3 as autókkal amik túrára lettek építve és nem rendelkeztek -(rendelkeznek) Mnasz (magyar rendszám) os gépkönyvekkel?

szépen lefelezitek a mezőnyöket és a végén tényleg minden bajnokságba 30an indulnak...
tulajdonképpen az én olvasatomban , ha az autó nem magyar rendszámos (P-s) akkor idén semmilyen gépkönyv nincs rá?
vagy ha magyar rendszámos de eddig túra gépkönyvvel rendelkezett és gépkönyvet szeretne , mindenképpen legalább r2 gépkönyveztetni kell?
2011-12-30 17:10:22
Néha kicsit használni kéne az agyat is , mielőtt odaszólogatunk nem de?:)

http://www.szilveszterrallye.hu/index.php?mid=1

az az a verseny weboldala egésznap végigkövethető eredményekkel
2011-12-20 21:31:11
na szoval arra akartam kilyukadni , hogy már auto se lesz amivel versenyezni lehessen, olcsó meg egyáltalán nincs!homolog olcsó kocsi?dácsa logan:)meg a kupás lignit és utánna már jön a horror fenntartási költség

a kupás igniseket nagyon nem szabadot volna igy hagyni szélnek ereszteni

dehát a szövetségnek ugyan mit számít 10n2 es próbálkozó ha van helyettük 2-3 tuti bérletes evós kolega:)akit nem hoz zavarba egy kis párszázezres nevezési tétel...
nekem az 50 is sok , és mielőtt szétfikázna mindenki vagyunk igy ezzel páran:)

ja és inkább küldjétek az Iván szót a 1799 es számra:)
ö még életben tartotta eddig a rally szellemét!
2011-12-20 20:59:28
Az a baj ,hogy elcsúsztak a lehetőségek.
És nincsenek lépcsők.A Ladázást nem irom lépcsőnek a jóval félmilió feletti motorépitgetések már rég nem lehetnek kezdők alternativái:)
kezdhetsz suzukival (gti vagy kupás) mire talpraállitod , mert ugye van köztük pár ami már futkosott egy két idényt, lehet a "kedved" is elmegy:)ha elkezded megépíteni az mégtöbbe kerül , és nem kevés munka:)brutálisan kitartónak kell lenni, főleg ha apropénzből csinálod.Azt is tudnod kell , hogy már ott hátrányba indulsz a tehetősebb ellenfelekkel szemben mikor beneveztél:)Óriási különbség van egy uj versenygumi és egy százéves kopott s*** között.arrol ne is beszéljünk , hogy milyenek a különbségek futóműben még pici kategóriákba vastag bilstein katona és egy gyári felkeményitett között rugo stb .ég és föld,.
Következő lépcső ami igen nagy ugrás árban egy honda vti , de mivel ezek is sztritrészes alapok voltak , minden borsos hozzá.
és innen elfogyott az alternativa..
a typer r n3 as horibilis összeg az uj cliok szintén
annyiba kerül egy váltó hozzájuk mint egy két olcsobb régebbi n es kiskocsi:)de hogy képbe legyetek egy ás gti suzi válto is horror összeg a maga félmiliós tételével.ezeket reviziózgatod meg stb és máris pörögnek a dollárjelek:)pedig nem csillogó evókról beszéltem:)
A kezdők nem szivesen kezdenek már kis gyenge kocsin mint mi.
Nem menő egy kupás lélekvesztőbe tanulgatni,ma az dukál ha egyből komoly erős autót adnak a segged alá:)
Azt sem tudom milyen ,sosem ültem olyanban:)
na jó talán az Oriol féle gti erős volt a maga kategoriájában:)

és itt vége is mert innentől mehetsz evoval nemolcso ladával nemolcso bmwvel nemolcso r2 r3 stb
2011-12-20 20:59:28
Az a baj ,hogy elcsúsztak a lehetőségek.
És nincsenek lépcsők.A Ladázást nem irom lépcsőnek a jóval félmilió feletti motorépitgetések már rég nem lehetnek kezdők alternativái:)
kezdhetsz suzukival (gti vagy kupás) mire talpraállitod , mert ugye van köztük pár ami már futkosott egy két idényt, lehet a "kedved" is elmegy:)ha elkezded megépíteni az mégtöbbe kerül , és nem kevés munka:)brutálisan kitartónak kell lenni, főleg ha apropénzből csinálod.Azt is tudnod kell , hogy már ott hátrányba indulsz a tehetősebb ellenfelekkel szemben mikor beneveztél:)Óriási különbség van egy uj versenygumi és egy százéves kopott s*** között.arrol ne is beszéljünk , hogy milyenek a különbségek futóműben még pici kategóriákba vastag bilstein katona és egy gyári felkeményitett között rugo stb .ég és föld,.
Következő lépcső ami igen nagy ugrás árban egy honda vti , de mivel ezek is sztritrészes alapok voltak , minden borsos hozzá.
és innen elfogyott az alternativa..
a typer r n3 as horibilis összeg az uj cliok szintén
annyiba kerül egy váltó hozzájuk mint egy két olcsobb régebbi n es kiskocsi:)de hogy képbe legyetek egy ás gti suzi válto is horror összeg a maga félmiliós tételével.ezeket reviziózgatod meg stb és máris pörögnek a dollárjelek:)pedig nem csillogó evókról beszéltem:)
A kezdők nem szivesen kezdenek már kis gyenge kocsin mint mi.
Nem menő egy kupás lélekvesztőbe tanulgatni,ma az dukál ha egyből komoly erős autót adnak a segged alá:)
Azt sem tudom milyen ,sosem ültem olyanban:)
na jó talán az Oriol féle gti erős volt a maga kategoriájában:)

és itt vége is mert innentől mehetsz evoval nemolcso ladával nemolcso bmwvel nemolcso r2 r3 stb
2011-12-19 22:00:11
Azért egy félreértést tessék elkerülni.
A tempós áttologatós egyeneseket (vagy kisebb kanyarokat), szívesen megnéznénk a 139 lassítófelvétel heyett.
köszi::) nem bántásból
csak erre lenne igény
mert azt már megtanultuk egy alap pályán melyik 5 kanyar és 10 lassító lesz a videókon.
2011-12-01 00:28:19
Ózd rte 2011 116:)
2011-11-30 23:28:31
2005

2005
2011-11-30 23:25:02
150hez adj még hozzá picit:)
az a pici plusz kiadja az aradi nevezőket:D
180 körül volt 2002 és 03 ba is a nevezők száma és volt akinek el se fogadták plusz előfutók stb ja és ebből licenszes 50-60 páros:)
az arányokról volt szó :)holvan már az a 110-120 nemlicenszes induló
sehol
2011-11-30 17:52:49
sajnos arányában vagy nem arányában ,ma ennyiért szűkülni fog a kör akinek belefér
2011-11-29 20:45:02
Nekem inkább az a szembeötlő hogy az amatőrök eltüntek kiskategóriások, suzukik stb eltüntek
Én értem mire gondol Rallysjoci.És sajnos igaza van.
közrejátszik sok dolog
elsökörben lóvé nyista ,de ez a Miku már rég nem vébé.
54000ft os amatör nevezés? 400ft+os üzemanyag árak mellett:)
az is csoda hogy van aki kiviszi ezekre a pályákra az autóját és utánna ujjáépíti.ha lesz miből
2011-11-29 20:45:02
Nekem inkább az a szembeötlő hogy az amatőrök eltüntek kiskategóriások, suzukik stb eltüntek
Én értem mire gondol Rallysjoci.És sajnos igaza van.
közrejátszik sok dolog
elsökörben lóvé nyista ,de ez a Miku már rég nem vébé.
54000ft os amatör nevezés? 400ft+os üzemanyag árak mellett:)
az is csoda hogy van aki kiviszi ezekre a pályákra az autóját és utánna ujjáépíti.ha lesz miből
2011-11-27 19:12:33
nagy hajrába voltam a végén sajnos a finn 6 pont hiányzott:)
és gratulálok ügyes voltál!
2011-09-01 00:05:29
Hírtelen kiderűl , hogy mindenki sokat lakott vidéken:D
2011-08-31 22:28:09
Kedves Csibészke!

Ne vedd a szívedre!!!! vigyorgok

nekem csak realista 10pontos beszólása tetszett vigyorgok
én pedig vidéki vagyok király
2011-08-31 21:10:12
helyeslek vigyorgok
2011-08-30 01:06:59
igazándiból a visszahűlt gumi és fék nem szerencsés ...
de azért még mi himi humi szintes bénák is tudjuk hogy mire számítsunk ilyen helyzetbe:)
volt pár versenyző aki szerint jo pár éve ez volt a legfosabb szervezésű túra .
igaz ami igaz Markó Tibi mondta egyszer:a név garancia!Esztergomot Braun Krisztián és Radyk Ricsi neve fémjelzi!természetesen nem azt mondom hogy nálluk nem lehet gebasz, de már az idei szendrőt is (versenyzői!!!!!! szemmel )szépen megoldották.

2011-08-29 23:09:44
Robi:)
szerintem ez minden osztályra igaz r1-2 túra..3ból vagy 4-5ből kevesen irnak jó itinert az meg a másik ,hogy még kevesebben vállalják is el amit felirtak:)
2011-08-22 15:26:14
Jól beszél a Kanyi:)
"vagy a tempós áttolós" hehe
Jozy001 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 81 hozzászólás • 5 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k