LCH Tavaszi LADA találkozó
moniati
Móni Attila
2018-01-26 02:15:30
utolsó bejelentkezése
moniati

14 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685123105
Napi oldal:
87258
Jelenleg:
1106
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
moniati hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 14 hozzászólás • 1 oldal
2012-12-05 14:04:49
Én ezt nem mondom, hogy nincs olyan ember aki ezt más körülmények között képes lenne vállalni. Én azt mondom, aki ezeket elvállalja, az angy fába vágja a fejszéjét, de olyan legyen az aki fejszét ragad, aki tudja is mit kell csinálnia és tenni is akar.
A fizetéses és lemondásos dologban igazad van, de kérdem én, mennyi lenne az a fizetés? Mert mondjuk X embert felkérik erre aki rendező és rendez egy X bajnokságban X versenyt és keres vele XX forintot,(valószínű van benne nyereség, másként nem csinálná, hamár üzletnek nézük) akkor gondolod van olyan ember aki lemondana az XX-ről az X kedvéért?
2012-12-05 13:00:40
A mostani rendszerben is aktív rendező van...Ezzel nincs is baj szerintem, hiszen aki X évvel ezelőtt rendezett versenyt, honnan tudná, ma mi hogy megy, mik az elvárások, miknenk kell megfelelni? Nyilván itt is bárki lehetne, bármelyik oldalról, a személye biztos nem felelne meg valakinek.
Aki ma felvállal bármi posztot és valóban amit ígér, vagy amivel megbizzák azt véghez viszi legjobb tudása szerint, az nincs könnyű helyzetben, hiszen egy olyan Rallye Sportot kell most bármelyik oldalnak is helyre állítani aminél lejebb szerintem már csak a teljes megszűnés lenne...
2012-12-05 11:53:06
De ez is pont olyan mint a politika, ami van, az sosem jó, amit mások ígérnek, az jól hangzik, aztán meg ami megvalósul, az sosem jó valakinek. És itt most egyik oldalt sem nézem, ez álltalános.
2012-12-05 11:50:25
rallyroller, üzletileg látja el? Eddigi rendezői képviselőnek nem volt üzleti érdek is ez? És ki lát bele jobban a rendezésbe, ha nem egy rendező? A háttérmunkát, az esetleges akadályokat aegy-egy rendezvénnyel kapcsolatban? Olyan nem ülhet oda rendezői képviseletben aki nem rendezett még egyik oldalra sem. Minden posztra olyan ember kell, aki átlátj a feladatát legyen az rendezés, sprint, stb. És itt mindegy melyik oldalt nézzük.
Igazad van, ha csak úgy tudja valaki segíteni a jövőt, hogy a esetleg neki nem pozitív de segít így is, az a segítség.
2012-12-05 11:06:35
rallyroller, azt írod, hogy:"Nem is lenne bajom Érdi Tibivel, de Füredi megjelenése nálam is kiverte a biztosítékot. Pénzes Zsolti programját kell végrehajtani. A végrehajtót hívhatják Érdinek is..."
Pénze Zsolt programjáan nincsenek nevek, itt legalább vannak.
Miért? Lehet marad a régi csapat, csak nem Botkának fogják az új RSB vezetőt hívni, hanem Pénzesnek?
Vagy honnan tudod, hogy esetleg a másik névsorból nem kerülhet majd bele valaki az RSB-be ha a Pénzes nyer?
Van választás, van alternatíva, már ennek is örülni kellene.
És mi a bajod vele? Ő képvisel, ergo neki képviselnie kell a Markó a Lakatost is úgy mint Fodort, Üvegest, vagy bárki mást.
2012-12-05 10:25:46
Kedves Hulk01!
Te, aki az adatlapod szerint semmilyen kapcsolatban nem vagy az autósportal, miért fáj ez neked?
Te, akinek, mint a korábbi hozzászólásaid mutatják, semmilyen irányelv nem jó, miért fáj EZ is neked?
Te, aki mindenben csak a hibát keresi, miért nem indulsz RSB vezetőnek(hiszen ugyan azt írtad nincs közöd a rallyhoz, de mint látjuk mindent jobban tudsz), hátha neked világmegváltó ötleteid lennének...
Miért baj az, ha van alternatíva és van miből választani?
És miért nehéz elhinni, hogy vannak még emberek, akik TENII AKRANAK, legyen az Pénzes vagy Érdi oldal???
2012-03-23 05:24:56
A hétvégi I. Boonga esztergomi rallyesprint verseny pályaajánló videója. A felvétel UTCAI autóval, KÉZBEN tartott kamerával készült.
„A” irány: http://www.youtube.com/watch?v=O9XmGNm9wzg&feature=youtu.be
2012-03-22 22:04:55
A hétvégi I. Boonga esztergomi rallyesprint verseny pályaajánló videója. A felvétel UTCAI autóval, KÉZBEN tartott kamerával készült.
„B” irány videó: http://www.youtube.com/watch?v=N7MXFgieMc0&feature=youtu.be&fb_source=message
2011-12-19 22:07:10
Kedves joczy!
Tévedésben vagy, én nem adom el a videókat, ugyanis ez a munkám, és ha kicsit is ismernél, tudnád, a Füredinek dolgozom, fényképeket meg a rally oldalunkra készítek, nem eladásra, tehát a fényképek abszolút nonprofit alapon megy.
Igen, egy módon pénzem van a felvételekből, mint a buszsofőrnek a buszvezetésből, ugyanis mindenkinek van munkája...
Képzeld el azt is, mi sem délben megyünk ki a pályára, hanem hajnalban, van úgy, hogy a nézők előtt.
Remélem a piásan integetőt nem ránk értetted, mert ha igen, el kell áruljam, én nem ismerek egy olyan videóst sem, akinek ez a MUNKÁJA, aki piásan állt volna valaha a pálya szélén.
A nézőkkel igazad van, sajnos egyre rosszabb tényező az, hogy egyre több a részeg, balhés néző és egyre kevesebb a normális rally-t szerető. Talán rájuk érti mindenki, hogy nem kívánt tényező, nem pedig arra aki normálisan is tud viselkedni...
Sibera-nek igaza van, egyre rosszabb a rally, de pont azért, amit ő írt le, mert féltik az autókat és mindenki űrtechnológiával akar menni. Ha a régi emberek mennének a régi kocsikkal, lehet mind1 lenne, hogy 5 vagy 25 lassító van a pályán, mert a régiek MENTEK, a maiak meg, tisztelet a kivételnek, csak mennek...
2011-12-19 22:07:10
Kedves joczy!
Tévedésben vagy, én nem adom el a videókat, ugyanis ez a munkám, és ha kicsit is ismernél, tudnád, a Füredinek dolgozom, fényképeket meg a rally oldalunkra készítek, nem eladásra, tehát a fényképek abszolút nonprofit alapon megy.
Igen, egy módon pénzem van a felvételekből, mint a buszsofőrnek a buszvezetésből, ugyanis mindenkinek van munkája...
Képzeld el azt is, mi sem délben megyünk ki a pályára, hanem hajnalban, van úgy, hogy a nézők előtt.
Remélem a piásan integetőt nem ránk értetted, mert ha igen, el kell áruljam, én nem ismerek egy olyan videóst sem, akinek ez a MUNKÁJA, aki piásan állt volna valaha a pálya szélén.
A nézőkkel igazad van, sajnos egyre rosszabb tényező az, hogy egyre több a részeg, balhés néző és egyre kevesebb a normális rally-t szerető. Talán rájuk érti mindenki, hogy nem kívánt tényező, nem pedig arra aki normálisan is tud viselkedni...
Sibera-nek igaza van, egyre rosszabb a rally, de pont azért, amit ő írt le, mert féltik az autókat és mindenki űrtechnológiával akar menni. Ha a régi emberek mennének a régi kocsikkal, lehet mind1 lenne, hogy 5 vagy 25 lassító van a pályán, mert a régiek MENTEK, a maiak meg, tisztelet a kivételnek, csak mennek...
2011-12-19 09:29:32
Ja és még annyit, annyira nem jó a magyar rally, hogy 5 lemezen 7 órában csak esés legyen rajta fiat131abarth és rallysjociCZ.
2011-12-19 09:26:23
Tisztelt egybegyűlt fórumozók!
Látom a szeretet ünnepének közeledtével, ti sem bírtok már magatokkal, hogy kifejezzétek, mennyire is szeretitek egymást...Szánalmas szerintem mindkét részről ez a hozzá állás és nem túl civilizált európai...
De mennyünk sorba:
- Miért kell rally?
Mert szeretjük.
- Miért kell Hungaroring?
Mert nyilván ilyenkor az ünnepek alatt egy rendes közutat lezáratni lehetetlen, a civil polgárok keresztre feszítenék a rendezőt.
- Miért kell ring külső?
- Mert 1 pálya unalmas lenne.
- Miért nem lehet megfordítani a külsőt?
Hát gondolom senki nem akarná utána kifizetni a benzinkutat amiben tuti kár esne, vagy a kerítést a féktávon.
- Miért nem lehet a belső gyorsot megnézni?
A magyar ember viselkedése okán, a Hungaroring Zrt. ezzel a feltétellel ment bele a versenybe. A WSR-en is elvileg mindenhova lehetett menni nézni, aztán mégsem.(személyes tapasztalat)

És akkor nézzük a videókat:
- Miért nem állunk egyenesben?
Te megnéznél egy olyan videót, ahol csak egyenesben közlekedő autó van? Nem. A versenyzőt érdekelné szerinted? Nem.
- Kérdezem én, hol van olyan Füredis videó ahol kilóg az ember bele?
Én láttam már egy két cifrát az elmúlt 13 évben, de SOHA nem került fel a dvd-re vagy kazettára olyan jelenet ahol valakinek is baja lett volna. (Gondolok itt Schleder elütés, Salgó leesősben az eszméletvesztés, stb)
Nem úgy választunk sose kanyart, hogy"Na majd itt tuti nagyot esik valaki", hanem ahol esetleg látványosság is van.
Mi nem az a bizonyos csapat vagyunk, akik ha kell a kanyar ívét is megváltoztatják, csak, hogy lássanak valamit. Gondolom mindenki tudja kikre gondolok.

Valóban nem kellett volna Füredi Andrásnak így kirohannia esetleg, de meg tudom őt is érteni, egy hónapok óta előkészítésben lévő rendezvényt (mert bármilyen hihetetlen, sok munka van benne), 1 perc alatt el lehet rontani egy-egy ilyen beszólással.
Mert kérdezem én, mi van akkor, ha ezt a szponzor látja és visszamondja a támogatást? Elmarad a verseny.
Mit tesztek ekkor? Köpködtök ti is és a versenyzők is, hogy nincs verseny.
Kit okoltok? A rendezőt. Holott ti is ugyan olyan hibásak lennétek benne.
Európában élünk...Civilizáltak vagyunk... Akkor nem lehet ezeket a dolgokat szép szóval is megbeszélni? És ez mindkét félre vonatkozik most...
Szerintem ezen gondolkozzon el mindenki... Kell rendező de kell néző is...
Ez úton kívánok mindenkinek kellemes ünnepeket, balesetmentes, de látványos Szilveszter rally-t mindenkinek.

Rally-s üdvözlettel:
Móni Attila
2011-09-21 09:49:56
I.esztergomi szlalombajnokság IX. záró futama 2011.október 29-én Esztergomban a Schweidel úti rutinpályán.
Versenykiírás, nevezési lap és pályarajz a linken. Esztergom szlalom IX. forduló
2011-09-07 16:41:37
Sziasztok!
Valóban a 2. körben folyt ki az olaj a pályára egy VFTS-ből.Az első körben nem volt olaj folyás az adott részen, akik ott beestek az első körben és akikkel beszéltem, nem tudtak magyarázatot adni a miértre, de idegen anyagot nem említett senki.
Valóban én is telefonhívásból tudtam meg mi történt ott fent, ugyanis az egyik ismerős hívott, hogy kifolyt az olaj a pályára.
Sajnos valóban 1X éves pályabiztosítók is voltak a pályán(az adott részen is), a faluból kaptuk meg őket reggel holott aki beszervezte őket tudta, hogy hova és mire kell ember és el lett neki mondva, ne legyen gyerek. Sajnos reggel mikor ezzel szembesültünk a felállításnál, már nem tudtunk még 20 embert előteremteni.
Valóban addig működik jól ez a dolog, ameddig TI is, a RENDEZŐk, és egyéb a versenyeken dolgozó személy higgadtan és nyugodtan el tudja mondani, kinek mi a tapasztalata, mi miért történt.
Én azért"vettem"magamhoz a szót, mert több helyről kapott támadást ez a verseny(is) és mivel köztudott dolog, hogy a Füredi András versenyein is tevékenyen részt veszek a lebonyolításban, ami szintén sok hasonló támadást szokott kapni, úgy gondoltam itt az ideje a másik oldalt is elmondani.
2011-09-06 11:08:41
Sziasztok!
Vác:
Mivel én voltam a Sejcei gyors biztonsági vezetője, ezért úgy érzem tartozom magyarázattal:
- Olaj: a rescue-sok tudták hova jönnek dolgozni, úgy vállalták el a munkát, ehhez képest mikor kifolyt az olja, derült ki nincs benne semmilyen anyag amivel fel lehet itatni. Mielőtt valaki megkérdezi, miért nem kérdeztem meg reggel, mert eszembe se jutott, hogy tudták hova jönnek és nincs náluk.
Ilyen körülmények között az ÉN és a versenyigazgató döntése volt, hogy nem engedjük le a mezőnyt versenytempóban, mert nem tudjuk 100%-osan garantálni senki biztonságát, viszont bíróságra sem szeretnénk járni. Azért kiváncsi lennék, ha engedtük volna és történik egy baleset, akkor mit mondtok? melyikőtök vállalta volna a felelősséget?
- Cement: előzőek okán a Z autó hozott otthonról saját cementet, mivel ott a környékbe nem sikerült szereznünk(még pénért sem)
- Menet: Sajna a menetet fel kellett engedni, mivel így volt negedély, ők autóval mentek volna fel, de aztán mégis gyalog indúltak meg, viszont miattuk 1 percet sem álltunk, mert ment tovább a rajtoltatás...
- Civil autó: a vezetőbíró engedte fel, akinek azt mondta oda megy ahol a 2-es rádiós van,nem pedig lejebb. Mivel szintén kérés volt az engedélynél az effajta rugalmasság, kénytelenek voltunk felengedni, hibáztunk abban, nem győzödtünk meg róla, pontosan hova mennnek..
- Rádiózás: No comment, egy részük a faluból volt.

Egyszer mindenkinek ajánlom, próbálja ki a másik oldalt és meglátja mennyi olyan buktató van, amiről rendező nem is tehet.
Várom a commenteket...
2011-09-06 11:08:41
Sziasztok!
Vác:
Mivel én voltam a Sejcei gyors biztonsági vezetője, ezért úgy érzem tartozom magyarázattal:
- Olaj: a rescue-sok tudták hova jönnek dolgozni, úgy vállalták el a munkát, ehhez képest mikor kifolyt az olja, derült ki nincs benne semmilyen anyag amivel fel lehet itatni. Mielőtt valaki megkérdezi, miért nem kérdeztem meg reggel, mert eszembe se jutott, hogy tudták hova jönnek és nincs náluk.
Ilyen körülmények között az ÉN és a versenyigazgató döntése volt, hogy nem engedjük le a mezőnyt versenytempóban, mert nem tudjuk 100%-osan garantálni senki biztonságát, viszont bíróságra sem szeretnénk járni. Azért kiváncsi lennék, ha engedtük volna és történik egy baleset, akkor mit mondtok? melyikőtök vállalta volna a felelősséget?
- Cement: előzőek okán a Z autó hozott otthonról saját cementet, mivel ott a környékbe nem sikerült szereznünk(még pénért sem)
- Menet: Sajna a menetet fel kellett engedni, mivel így volt negedély, ők autóval mentek volna fel, de aztán mégis gyalog indúltak meg, viszont miattuk 1 percet sem álltunk, mert ment tovább a rajtoltatás...
- Civil autó: a vezetőbíró engedte fel, akinek azt mondta oda megy ahol a 2-es rádiós van,nem pedig lejebb. Mivel szintén kérés volt az engedélynél az effajta rugalmasság, kénytelenek voltunk felengedni, hibáztunk abban, nem győzödtünk meg róla, pontosan hova mennnek..
- Rádiózás: No comment, egy részük a faluból volt.

Egyszer mindenkinek ajánlom, próbálja ki a másik oldalt és meglátja mennyi olyan buktató van, amiről rendező nem is tehet.
Várom a commenteket...
2011-09-06 11:08:41
Sziasztok!
Vác:
Mivel én voltam a Sejcei gyors biztonsági vezetője, ezért úgy érzem tartozom magyarázattal:
- Olaj: a rescue-sok tudták hova jönnek dolgozni, úgy vállalták el a munkát, ehhez képest mikor kifolyt az olja, derült ki nincs benne semmilyen anyag amivel fel lehet itatni. Mielőtt valaki megkérdezi, miért nem kérdeztem meg reggel, mert eszembe se jutott, hogy tudták hova jönnek és nincs náluk.
Ilyen körülmények között az ÉN és a versenyigazgató döntése volt, hogy nem engedjük le a mezőnyt versenytempóban, mert nem tudjuk 100%-osan garantálni senki biztonságát, viszont bíróságra sem szeretnénk járni. Azért kiváncsi lennék, ha engedtük volna és történik egy baleset, akkor mit mondtok? melyikőtök vállalta volna a felelősséget?
- Cement: előzőek okán a Z autó hozott otthonról saját cementet, mivel ott a környékbe nem sikerült szereznünk(még pénért sem)
- Menet: Sajna a menetet fel kellett engedni, mivel így volt negedély, ők autóval mentek volna fel, de aztán mégis gyalog indúltak meg, viszont miattuk 1 percet sem álltunk, mert ment tovább a rajtoltatás...
- Civil autó: a vezetőbíró engedte fel, akinek azt mondta oda megy ahol a 2-es rádiós van,nem pedig lejebb. Mivel szintén kérés volt az engedélynél az effajta rugalmasság, kénytelenek voltunk felengedni, hibáztunk abban, nem győzödtünk meg róla, pontosan hova mennnek..
- Rádiózás: No comment, egy részük a faluból volt.

Egyszer mindenkinek ajánlom, próbálja ki a másik oldalt és meglátja mennyi olyan buktató van, amiről rendező nem is tehet.
Várom a commenteket...
moniati hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 14 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k