RalitTerpesre
Horváth Bence
2017-11-05 20:19:13
utolsó bejelentkezése
RalitTerpesre

14 hozzászólás
5 kedvence van és 4 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
556289702
Napi oldal:
105164
Jelenleg:
1379
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
Share |
RalitTerpesre hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 14 hozzászólás • 1 oldal
2016-02-15 22:43:21
Robi igazi példakép :)
2013-02-17 23:09:12
vigyorgok
2013-02-16 20:19:50
Szégyen, hogy bementek egy olyan helyre, ahová a szabályok szerint nem lehetne. Majd megjelenik erről egy cikk. Mint egy feloldozásképpen. A magyar mindig azt gondolta, neki többet lehet. Ezért tartunk itt, ahol. Parasztok.
2011-07-10 23:29:10
http://videotar.mtv.hu/?k=TeleSport%2c+2011.+j%C3%BAlius+9.+19%3a55
2011-03-17 20:00:00
hátakkor b%&d +
2010-06-02 23:07:18
Jó sztori, 5 csillag mosolygok
2010-05-30 21:16:49
Hillman én nagyon szívesen beszélgetek veled, de ha esetleg nem vagyunk egy véleményen ne kezd el azt, amit egyszer már elkezdtél, mert az nekem nagyon rosszul esett. Ezt csak le akartam tisztázni a legelején. Amúgy részemről szent a béke.

Szóval csak részben értek egyet. A mai sportot már igenis managerek csinálják, akár tetszik, akár nem. És igenis fel kell építeni valakit, mert amit te említesz - tehetség, elhivatottság, alázat és sok-sok pénz - az tényleg jelentős rész, de nem minden. Főleg egy olyan tehetségkutató és gondozó program esetén amit itt felvázoltam. Az, hogy ilyet még sehol sem csináltak, nem jelenti azt, hogy nem is működne. Ezt valakinek kordinálni kellene, mert a pilótának csak az legyen a feladata, hogy vezet. Ha valakinek jobb elképzelése van arról, hogyan lesz ütőképes magyar ralipilóta a vb-n, szívesen veszem, ha leírja ide.

Tisztelettel: Bence Horvath
2010-05-30 20:27:14
Igen. Az Asival kapcsolatos meglátásod nagyon jó. Csak a 2 eset más, mert ő nem a csúcskategóriában indult az igazán nagymenők ellen, valamint róla borítékolható volt innen a karosszékből is, hogy komolyabb dolgot fog kihozni ebből a szituációból. Tehetség, tudás és a ralihoz való hozzáállás tekintetében jóval előrébb tart mint Turán. Tehát Asinak jóval kevesebb időre lenne szükség ahhoz, hogy az élmenőket szorongassa, mint Fricinek. De hagyjuk ezt mert már rég közös nevezőn vagyunk.

Amit én nagy kihívásnak tartanék, az az, hogy hogyan csináljunk valakiből VB-s pilótát, innen Magyarországról. Ehhez ki kellene dolgozni egy olyan programot, ami működik. Javaslati tervem a következő:

1. Pénzügyi forrás előteremtése: szponzorok, szövetség?, pályázatok, állami?
2. A tehetségkutató program kidolgozása - versenyek, tesztek, pszichológiai alkalmasság, minden
3. Csapatot keresni az emberünkhöz.
4. Tesztek, összeszokás, Magyar versenyek.
5. Vb-s versenyek.
6. Teljes vb szezon.

>>> Hogy mi mennyire profi, azt a bejött pénz mennyisége határozza meg. Az R3 szerintem tökéletesen alkalmas lenne erre a célra.

7. Aztán ha a végeredmény olyan egy teljes szezon után, hogy megéri vele foglalkozni, akkor lehet egy magasabb szintre lépni.
2010-05-30 19:08:42
Szia viktor007! Szivesen kifejtem, bár ha tovább olvasod a hsz-omat, abban már némileg benne van a válasz is.

Először is fel kell tennünk a kérdést, hogy mi is a cél valójában? Eredmény vs. csak egy kis autókázás. Amennyiben az utóbbi, akkor ez így jó, ahogy van.

De feltételezem, hogy nem. Tehát eredményesek akarunk lenni.

Második kérdés. Hogyan? Magyarán melyek azok a FAKTOROK melyek csökkenthetik a köztünk és az ellenfelek közti különbséget.

1. tárgyi (autó, infrastuktúrális, logisztika, stb.)
2. személyi (szerelők, stb.)
3. a versenyző személye (tapasztalat, hozzáállás, stb.)
még biztos van sok, de most legyen elég ennyi

Namost konkretizáljuk a dolgot. Ezeket a FAKTOROKAT figyelembe véve akkora különbség egy VB-s élverenyző és Frici között, hogy nincs értelme arról beszélni, hogy esetleg velük csatázzon.

Megoldási javaslat az előző hsz-omban.

Üdv: Ben Horvath
2010-05-30 18:19:41
Szerintem ez a vita arról szól, hogy hogyan lehetne egyszer tényleg a legmegfelelőbb embert eljuttatni a VB-re, akinek még akár esélye is lenne és akkor végre mi magyarok is megmutathatnánk, úgy istenigazából...

Philnek ott tök igaza van, hogy például én sem tudok most Fricinek drukkolni, mert tudom hogy ez így ebben a formában nem működik és itt nem a képességeit vonom kétségbe.

1. Nekünk sajnos nincs autógyárunk, irígykedhetünk a csehekre, akiknek szívügye volt hogy honfitárs is üljön az autóban. (vagy a RedBull tehetségkutató programja Ausztriában - Aignerrel)
2. A szövetség alkalmatlan, hogy ebből a kérdésből kihozzon valamit.
3. A legtehetségesebb magyar + ütőképes autó + legalább 3 teljes szezon és akkor még nem biztos a siker.

Hát kezdetnek így ennyi, bár nekem például nem fáj, hogyha nincs magyar a Vb-n, egyébként is szimpibb az IRC sorozat.
2010-05-27 22:23:48
Te vagy teljesen elmebeteg vagy, vagy habiszti az egész. Én törölném a s*** blogbejegyzésedet a g**/be
2010-05-27 21:41:50
Ural? Motorkerékpár?

Igazi PF-esekkel nem vitatkozom, mert övék a mennyek országa. Ráadásul nagyon szeretlek sárgamegane, csak hogy tudd.

Vajon lesz még PF-es pólónyomás valaha? Jó lenne egy olyan, hogy:

RalitTerpesre
2010-05-21 18:45:38
Jó. De nekem az is elég, ha a mostaniak felnőnek a feladathoz. mosolygok
2010-05-21 13:18:01
Hééé zsír lett az új Duen, az előző nagyságrendekkel gyengébb volt. Ilyen egy jó honlap! Egyet sajnálok csak, hogy eltűntek a régi hozzászólások. (Vagy csak én nem találom?) Amit még kérnék, hogy legyen sok friss hír, mert ez is hiányossága volt az előző oldalnak.

Pá: Ben Horvath

Ja és még valami, amit már rég be akartam írni ide, de most meg is teszem. Ez nem az EVO 4-el kapcsolatos, hanem a fórumozással, magával. Nem tudom, hogy te hogy látod Duen, de szerintem szép lassan kikoptak innen azok a fórumozók, akik a honlap kezdetétől itt voltak. Úgyis mondhatnám, hogy a ParcFermések. Én sajnálom ezt, mert velük akkor sokkal értelmesebben lehetett beszélgetni, mint akik most uralják a fórumot. Nem lehetne őket visszacsalogatni? kacsintok
2010-05-21 13:18:01
Hééé zsír lett az új Duen, az előző nagyságrendekkel gyengébb volt. Ilyen egy jó honlap! Egyet sajnálok csak, hogy eltűntek a régi hozzászólások. (Vagy csak én nem találom?) Amit még kérnék, hogy legyen sok friss hír, mert ez is hiányossága volt az előző oldalnak.

Pá: Ben Horvath

Ja és még valami, amit már rég be akartam írni ide, de most meg is teszem. Ez nem az EVO 4-el kapcsolatos, hanem a fórumozással, magával. Nem tudom, hogy te hogy látod Duen, de szerintem szép lassan kikoptak innen azok a fórumozók, akik a honlap kezdetétől itt voltak. Úgyis mondhatnám, hogy a ParcFermések. Én sajnálom ezt, mert velük akkor sokkal értelmesebben lehetett beszélgetni, mint akik most uralják a fórumot. Nem lehetne őket visszacsalogatni? kacsintok
RalitTerpesre hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 14 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
0506 07 08 091011
1213 14 15 16 1718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 0102
03 04 05 06 07 0809
2021.04.17-18.

részletes infóink


2021.04.18.

részletes infóink


2021.04.22-25.

részletes infóink


2021. #maradjotthon

részletes infóink

versenyek
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k