"… 1969-1973-ig, a Csabi születése körüli időszakban volt az Austin Morris korszakom, amivel egyedüli magyar résztvevőként a 13 ezer kilométeres Tour D’Europe-on is részt vettem. Sajnos, bukással végződött, mert a maffia dolgozott, méghozzá a magyar maffia… Nem engedték, hogy végig menjek a versenyen. Ralira gyártott speciális modell volt a Mini, Angliából hozták, egyenesen a gyárból, letették, és utána vissza kellett adni. A maga idejében igen komoly autónak számított, s ez nyilván bökte az ellenfelek csőrét.
Az éjszakai parc-fermében kétszer is kicserélték a hátásó kerékanyákat, jobb menetesről, balmenetesre, és kiszakadtak. Jugoszláviában közel kétszázzal elrepültünk, bele a szántásba. Felborultunk, de nem sérültünk meg. "
Nem én Zirci,bár mostanság Nemesvámoson többet vagyok.Martin Jancsival nem tudom mi van de Metz Csaba olykor navigál mikor Bayer Péter előfut a niva kasztniba bujtatott A-s Ladával.
Sajnos nem tudom az általad ajánlott oldalról szedtem le egy R 17 foglalkozó fórum rovatból.Robi te Pécs környéki vagy?Tudod ki volt még a Balatonyi Árpi mellett a nagy kedvencünk?Martin Jancsi-Metz Csabával az oldalán.
Én nem sokat tudok ezekről a dolgokról, még nem beszéltem senkivel a régi 'nagy csapatból' csak Bálint Árpival.
Két évet mentek együtt '75 Alpine, '76 R17Gordini.
Viszont a fotó amit feltettél érdekes, mintha kétjegyű rajtszám lenne a Gordinin, tudod mikor-hol készült ?
Robi.Iriczfalvi Ferenc nem sokat ment Ferjáncz Attilával tudni ennek okát?Mert a sűrű navigátor csere épp úgy nem volt jellemző Ferdire mint a kocsi törés.Egyáltalán mi lett Iriczfalvival?
Indultak ELBA-n '79-ben is 36-os rajtszámmal.
Berti Dino nevű ottani Renault dealer vendégei voltak tudtommal.
Az a baj az ELBA-Rallye weboldallal, hogy '76 '77-ből nincs fent rajtlista, nekem csak vmi régi emléktöredék van, hogy a 17Gordinival szakadékba csúsztak, szerintem ezt nyomtatásban láttam, de most már nem vagyok ebben biztos.