Szőlősardó cél előtti tempós hosszú balosban elcsesztem, szerintem nem volt sok, csak ottmaradt a bal lábam, fotocellán már teljesen keresztben csúsztunk át, de mákunk volt, az úton elkopott a tempó és 'kb 12-vel' belül elakadt az eleje és tetőre fordultunk. Nagy sietségben otthagytuk a szélvédőt, következőn nem engedtek elrajtolni, nem volt motorosszemüvegünk, a Suzinak csak bádogbaja lett. Csodálkozom hogy ott nincs időnk, a beíróban bután néztek Szőlősardón, kérdezték hol estünk el, mert jó az időnk
95 Miskolc R2.
Hoppá-Hoppá mitt találtam itt az utolsó lapon!!
Az első gyorson absz.2-ik időt mentetek,a második gyorson meg egyformát mentünk!
Basszus tudtam,hogy valahonnan ismerős a neved de nem ugrott be,hogy honnan
Mi történt a második gyors után?
Bocsánat,de nem tudtam, hogy egy Ki kicsoda? játék kellős közepébe csöppentem, elnézést ,de nem akartam elrontani a játékot, úgy hogy én is várom a következő találós kérdést "Vágó Úr".......
Sajnos néha hajlamos vagyok gurítani ami szögletes és cipelni ami kerek, ezt jól megtanították anno a Néphadseregben
Sándor Istvánnal váltottam jónéhány levelet régebben, mérnökemberhez illő alapossággal válaszolt az olykor fárasztóan naív kérdéseimre is. Április óta nem kerestem, valahogy akkor megjött a nyár, sok lett a dolog, így alakult...kellett hogy 'memóriafrissíts' nálam, egyszerűen kiment a fejemből, pedig ő aztán autentikus személy a '73-as RP-val kapcsolatban.
Nem hinném hogy 'levéltitoksértésnek' minősül ha bemásolom ide Sándor István fél éve nekem írt kommentjét a '73-as Rajd-Polski fotókhoz:
" A kép egy kedves barátunk műhelyének udvarán készült Krakkóban, ő versenyzett is, Lengyelországban többszörös Lengyel Bajnok volt, Andrzej Nytko. A Volán SC meghívására két Volán-Rallye-n is ment itthon, a magyarokat nagyon szerette, a mindenkori Rajd-Polski-n induló magyaroknak a verseny előtti héten bezárta műhelyét és a szerelőjével együtt a rendelkezésünkre bocsájtotta, és ezt teljesen önzetlenül, egy fillért soha nem fogadott el. Nagyon sokat segített nekünk, bármi problémánk volt, azonnal megoldotta, lett légyen az műhely, alkatrész, bármi. Sajnos 2002-ben meghalt Torontóban "
Azért elnézegetem az akkori rallye EB indulóit mikor Ferjáncz Attila ott ment,egy 10-s 20-s szorzójú versenyen világbajnoki mezőny jött össze.A 23 eb futam győzelem meg önmagáért mesél.
A 73-as Rajd Polski-ról hál'Istennek még élő szemtanúk és résztvevők tudnak beszámolni csak meg kell Őket kérdezni . Mindjárt említeném Sándor Pistát, aki a Historic Munkabizottság tagja nem mellékesen,de természetesen Balatoni Misi is elérhető és még sokan mások is. A tavalyi Rajd Polski - mint újra VB futam - kapcsán javasoltam többeknek a média képviselői közül, hogy érdemes volna megszólaltatni az akkori első és hosszú ideig utolsó VB futamként jegyzett 73-as futam résztvevőit megkeresni és szóra bírni. Nem érkezett válasz pedig itt olvastam a tavalyi Rajd Polski-ról, hogy az "első" lengyel VB futam pedig tudjuk sokan hogy ez "ebben a formában nem igaz". Nos tessék kérdezni a még a köztünk élő két lábon járó történelmet. Az elérhetőségekben szívesen állok mindenki rendelkezésére.
Üdv bgy
PS. a fentiek vonatkoznak a Ferdi történetekre is hiszen itt van még Roni ,Léhi Sanyi és még maga a KIRÁLY is a mi Attilánk, legyünk büszkék rájuk és kérdezzük, meséltessük Őket, amíg lehet.