Nehogy "féreércsé",nem kötözködni akarok!
Ez a kép még Ebi előtt készült, Mahmoud Al-Khayat ment itt az autóval.
Auriol92Monte,Liatti92Francia,Khayat92Middle-east r.c.,Liatti.....
Ebi93Budapest...Ebi94Veszprem
Lehet az a GMK066 utcai volt talán? Megnéztem 1-2 futamot és a gmkról cska a gépátvételeken van kép és a másik oldalt van a kipufogója, sajna nem is látni hogy van e benne cső.
Topor Audiban megtudlak erősíteni, tényleg Szivák Zolihoz került, még 98 vagy 99 esztergom rallyn indult vele, és ha jol rémlik néhány éve még egy mikun is láttam a kocsit.
A janika CUG-os celicaját már kitárgyaltuk a régi forumba, a kocsiból a tesójának lett rallycross kocsi a rendszám pedig egy utcai kocsira került át.
A Ferjáncz deltákra viszatérve. Anno beszélgettem én Topp Zolival az ifjabbikkal, de sajnos már nem emlékszem pontosan mit mondot, azt hogy az egyik Ferjáncz féle deltábol lett a Rallycrossos kocsi, vagy azt hogy a rallycrossos egy teljesen másik auto volt.
Küldött akkor jópár képet de most hirtelen nem találtam meg a dvdimet, lehet egyik elszállt vinyomon maradtak
Most két képet találtam, egyiken bubor zoli megy rallcrossba, egy evo2es kasznival de van rajta szárny.
A másik képen meg a topp cars mühelyben áll 2 delta, egyikbe van normálisan lámpa elől(evo2es tehét 2kicsi 2nagy), a másikba nincs+egy evo6
Ami viszont nekem rémlik hogy mondta, hogy mindkét ferjáncz féle kocsit ők építették át evo3assá. És volt is valahol egy kép, de az egyik kocsinak bcn-472 helyett valami GMK volt a rendszáma....
ui.: Most nézem a képeken hogy a kaszni evo3as lett a BCN-474en amivel Fazekas ment 03-04be RTEbe, de az első lámpát nem cserélték ki.
Osztom LDHFI véleményét a Lancia szerelhetőségéről!
Anno Havasi Tominak cseréltem generátort a Lancián. Emelőn, nyugodt körülmények között, hideg motor mellett....... kb.6 órás munka volt
Vajon miért vonult ki a Fiat konszern a Rallye sportból?Talán sokba került a Forma 1 és a Ferrari?Egy olyan cégről beszélünk akik a Lancia és a Fiat révén a rallye mérföld köveit tették le.A fulvilától 131 abarthon át a sorozat zárásaként az integrale evo 3 bezárólag.A S-2000 punto reményt keltett bennem de azt hiszem ott nagyon hiányzott a gyári támogatás.Pedig ebben a foghíjas mezőnyben jól elférne valamelyik autójuk.
Többnyire sehol, itt-ott udvarokban hevernek nagyon rossz állapotban.
Egyébként pedig Rallycorssban fényeskedtek egy ideig, Bubor Z. alatt, Varga Sz., stb. de Pl., Ranga edző autója, először Sziklaihoz került Tatára, majd tovább Győrbe, cső is került bele, majd N-ben futott, később rallycross alkatrész.
Lancia-nál a bűvös szó, Abarth volt. Lipták ill. KKK HF-je Abarth volt, amivel a többiek mentek nálunk, azok próbáltak közelíteni hozzá. Amiben Abarth alkatrészek voltak, egész megbízhatóak voltak, de mivel talján autóról van szó, boldog boldogtalan próbált hozzá alkatrész gyártani, pl., a Colotti nagyon jó váltókat csinál, de HF-re nem volt az igazi.
Viszont mikor itt volt Liatti, akkor már Lancianak kifele állt a rúdja VB-n, és Ranga megkapta a gyári ECU-t, és így próbálta tartani vele a lépést. Az utolsó években egyébként egyre több privát csapat hozzájutott a tutihoz, Faragó Ebi HF-je is, nagyon kemény volt, de sajnos Liatti ugye esett egy nagyot. Colonia biztosítónak annyi volt.
Az A-s Lancia viszonylag szerelhető volt, az N-es "nagyhalál". Utcai Lancián normakönyv szerint 8 óra alatt nem tudsz vezérműszíjat cserélni.
Mikor Liptákék megkapták az autót, Princz Gabi bácsi vetett rá egy pillantást, annyira nem érdekelte a dolog, és a fiúk erősen járatták le-föl, az emelőn, tanulták, de nincs ezzel semmi gond, új volt az mindenkinek, a sok Lada, Trabant, stb között.
Janika Toyotájával lány tesója versenyzett, szintén Rallycrossban, Topor, autója Szivák Zolihoz került.
A gyári Lancia alkatrészek egyébként az Astra Racinghez kerültek, és kb, itt lett vége a legendának.