Ferjáncz Wittmanntól vette a Lanciát(osztrák rendszám?), de az ezt megelőző 'felújítás' során egy N-es computer került a kocsiba, ez csak a verseny végére derült ki Bulgáriában. Melegen alig volt turbónyomás, már 5000-es fordulaton ledadogott, felemás gólyalábak, + egy defekt...nem indult valami fényesen.
Igazából arra is kíváncsi lennék hogy most merre vannak a hazai rendszámú Lanciák.Egy a Topp Zolinál,de a Ferjáncz Attila autói hol vannak,milyen állapotban?
Annyi ember volt a balos előtt végig az egyenesben, hogy amikor Ferjáncz elsőnek jött, szabályosan nyílt szét a tömeg, a cél előjelzőjét nem lehetett látni.
Este azt mondta, hogy Kazáron "húsfolyosóban" autóztak.
Az biztos, hogy amivel Ferjáncz ment 92-ben azon a BCN474 rendszám volt.
Ranga a TO62123M-mel.
Faragó autóján a BCN472 rendszám volt, és 8 szelepes motorháztető. Nekem F.Sz.A. ott,akkor azt mondta, hogy Ferjáncz ugyanazzal a autóval megy amivel 1991-ben.
Egy adatbázis nincs kész soha!
Nem akarom én Burit degradálni, csak szeretném érteni a dolgot.
Vagy legalább azt megtudni ti mit gondoltok erről, valószínűleg olvassák a forumot sokan akik ott voltak, esetleg méregettek is, olyanok akik értenek is hozzá...
No meg a gyorsasági idők - ha jól emlékszem abban az évben Szorospatak az első körben még jeges-sáros volt, lehet ott 'kaptunk' egy nagy zakót, aztán azt Buri szépen beosztotta ? Vagy mindenhol gyors volt ?
De lehet rossz alkalom bármiféle értelmes összehasonlításra.
Úgy rémlik Ferjáncz a körversenyen kapott egy első defektet, gondolom onnan ő már nem sietett annyira. Ranga lehet csak Ferdit nézte, neki a magyar bajnoki volt fontos, akkora előnnyel lehet ő sem akart a finnel együtt rohanni(minek?).
De mondjuk azért szívesen meghallgatnám Büki Ernő mit gondolt erről akkor belülről
" ráadásul 3* is itt volt. "
Ez külön érdekes, hogyan keveredett ide a finn ?
Valaki tud valamit erről ? Rendezők erőlködtek ezen, 'vagy csak jött' egyszerűen ?
historyfun!
Lehet, hogy túlértékelem Risto Buri munkásságát.
De, ide hozzánk (St) addig olyan pilóta nem jött aki akár egy vb futamon vagy a finn bajnokságban ilyen eredményeket ért volna el, ráadásul 3* is itt volt.
A 200 QUATTRO(200HMN) David Llewellin-é volt.
Már 88-ban is kevés volt, nem még 91-ben.