Összes oldal:
773133612
Napi oldal:
9574
Jelenleg:
979
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
932. • 2011-01-29 08:50:55
Nocentini? NA ezzel jol bekavartál :)

Te szerinted egy Nocentini-s kocsi.
Brumi szerint egy ART-s amire később rákerült az MHB001 rendszám
Én meg a rallyworld cikk alapján ugy gondoltam hogy egy gyári kocsi amit béreltek hogy megépitsék Ranga evo2es deltáját.

Mondjuk hogy minek lett felmatricázva arra nemtok érdemes választ adni.

Régiforum valahol le van mentve cdre, majd kotorászok a cdhalomba kacsintok
931. • 2011-01-29 08:00:18
Ez az amit ellopott VALAKI (állítólag)?
930. • 2011-01-29 07:54:46
TO62123M-NOCENTINI
A gyár soha nem használta versenyen, teszten viszont többször is. Elvileg eredetileg 16v-nek épült 1989-ben. Spanyolországban használták már 1990-ben (Puras). Később átépítették ezt is.
Egyszer beírtam ide az gyári autókat, de még a régi fórumra.
929. • 2011-01-28 23:12:20
Nekem van még videóm egy kis részlet...A LIPIBÁ Lanciájáról.
Balaton....??
928. • 2011-01-28 23:01:07
Nem úgy voltak a Lanciák hogy: 86 HF 4WD->Integrale 8V->Integrale 16V ( 89 San Remo Mikki Biasson)->Integrale Evoluzione->Integrale Evoluzione II.

??
927. • 2011-01-28 22:51:23
A már említett RallyWordos cikkben találtam egy képet

Ez lehet az ART-os autó.

TO 62123M Monte Carlo rallyn 4. helyezést ért el vele Darrio Cerrato
926. • 2011-01-28 22:35:40
Sajnos még képeket sem találtam amin el lehetne indulni...
925. • 2011-01-28 22:11:11
Brumi, ati,

Köszi!
Rangáék Bulgáriában használt Lanciájáról lehet tudni vmi konkrétat ?

Bulgaria-1992

Én csak pletykaszinten hallottam ezt-azt, állítólag egy 'pillekönnyű' ex-Corsica autó volt...
Tények, adatok bárkinél ?
924. • 2011-01-28 22:08:57
1990 San Remo rallyn is ezzel ment Juha!
923. • 2011-01-28 21:52:52
KKK 1990 RAC rally utolsó napján a jeges út áldozata lett...
922. • 2011-01-28 21:40:54
TO 25650P ?

90es RAC vidiből...
921. • 2011-01-28 21:31:34
Erre bizony, köszi az infókat!
920. • 2011-01-28 21:30:06
Úgy legyen! Várni fogunk a pálya szélén!!!!
919. • 2011-01-28 21:20:05
Na ! Idén látsz még ... ( BITANG A KOCSI ! ) forgatom a szemem Reggel vagyok. JÓ ÉJT MADARAK !!! kacsintok
918. • 2011-01-28 21:18:50
Kösz Lipi !

'90 RAC-Rallye-n Kankku hentergett egy embereset a Lanciával.
Ennek megtaláltátok a nyomait a kasztnin ?
917. • 2011-01-28 21:12:52
Rangának Romániában mindjárt az első gyorson leugrott a turbócső, így 'szuszogtak' négy gyorsaságin, spájzoltak több mint 4 percet, majd utána megkezdték a felzárkózást, már a 4. helyen álltak amikor a dugattyú megunta a 'harcot'.
916. • 2011-01-28 21:10:56
Fazekas Tibor (Kajla) esetleg az a Fazekas Tibor aki 2003-05 táján az egyik Ferjánz féle deltával (amit Bubor Zoli használt rallycrossra és Topp Zoli épített át evo3ra) ment RTE futamokon?
915. • 2011-01-28 21:09:52
Rendszám nélkül " vettük" . Motorszám : 200 . JUHA ment vele utoljára 90-ben a R.A.C. -én . Még a gépátvételi matrica is ott volt a bal hátsó ablakon...
914. • 2011-01-28 21:09:46
Képeid nincsenek a Lanciaról? Közvetlenül a gyárból vettétek? Kik használták előtted?
913. • 2011-01-28 21:07:42
Topp Zoli interjú a rally.hu-n

Topp Zoltán
Hogyan kerültél kapcsolatba a ralival?

A Pécsi Volánnál, a taxi javítóban kezdtem dolgozni, autóvillamossági műszerész tanulóként 1978-ban. Abban az időben még ott készültek a versenyautók is. Később a Pécsi Volán autósport szakosztálya létrehozott egy külön műhelyt, onnantól kezdve csak versenyautókkal foglalkoztam. Ebben a műhelyben dolgozott még Hóman Tibi, és Gulyás Imre. Simor Gyula, Szuhanyik Laci, Kákonyi Attila és Ranga Laci alkották a csapatot. Tartottunk egy szakosztályi ülést, ahol szegény Papával (Grünwald László, aki a szakosztály vezetője volt) úgy döntöttünk, hogy Laci lesz az elsőszámú versenyző, onnantól kezdve már csak a Lacival kellett foglakoznom. Ranga Laci, akkor kapott először vállalati autót, és abból egy Gruppe 1 B-s autót építettünk neki, ez egy 1300 kereklámpás Zsiguli volt.

Te a motor tuningban is részt vettél?

A kaposvári Kiss Laci csinálta a motorokat, a blokkot, a vezérműtengelyt, tehát a nagy részét, én csak a befejező részben segítettem. A VFTS-t teljes egészében én építettem, persze a motort kivéve. Utána Ferjáncz Attila műhelyébe kerültem, ahol az Audit építettük, ott majdnem egy évet töltöttem. A következő évben jött az első Lancia, amit szintén mi építettünk. Vettünk egy utcai autót, a Wittman-nak a szerelőjével voltunk kapcsolatban, nála lefényképeztük a gyári versenyautót és az alapján építettük a mi gépünket. Amikor elkészült a karosszéria, akkor kivittük hozzájuk, és ott tettük be a motort és a váltót, ezek ugyan gyáriak voltak, de már a Wittman használta őket egy évig.

Hogy sikerült ez a 8 szelepes Lancia?

Mint említettem a motor és a hajtás gyári fejlesztés volt, talán a mi autónk egy kicsit nehezebb lett, ami a lemezek vastagsága közötti különbségből adódhatott. Később szerencsére volt alkalmam közelebbről is megismerkedni a gyári autóval. A következő évben egy Alessandrini-féle 16 szelepes Lancia-t vettünk az MHB támogatásával. A motor sokkal jobb, a futómű még szélesebb lett, egy újabb fejlesztés volt. Mivel nagyon sikeres autó volt a VB-n, így nagyon sokat fejlesztették az olaszok. Sokat jártam Olaszországba és próbáltam követni a fejlesztéseket. 1992-ben megalakult a Lancia Elite hivatalos Lancia importőr és az ő révükön kerültünk Mauro Noccentini-hez. Mauro közelebb volt a tűzhöz, emiatt akkor volt a legjobb autónk.

Ez már bérelt autó volt. Mi a szereped egy bérelt autó esetén?

Nagyon szeretem az autóépítést, a szerelést is, ha volt rá lehetőség, akkor mindig kimentem segíteni. Sokat voltam az Alessandrini-nél, a Mauro-nál is és most rendszeresen kijárok a Ciltisport-hoz. Nem nézelődni mentem, hanem reggel én is beöltöztem és dolgoztam, ha épp nem a mi autónkat építettük, akkor másnak segítettem. Abban az évben Laci ment ralikrosszban, így a 16 szelepest itthon én készítettem fel versenyekre."
PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k