Összes oldal:
773150561
Napi oldal:
26523
Jelenleg:
833
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
912. • 2011-01-28 21:02:41
Esetleg a 92es evo3asodrol van kép? Arrol még nem láttam szerintem.

THX az infokat!

Ranga könyvet lapozgatva látom hogy nem csak 93mecsken hanem 94ben egy román futamon is ment az mhb001el.
911. • 2011-01-28 21:02:18
Saját csapat ! Fazekas Tibor ( KAJLA ) , Mohácsi Attila ( MOHA ) , Káldi János ( JAMES - Ambulancia ) DREAM TEAM !!!
910. • 2011-01-28 21:00:20
Jah igen ugy akartam én is irni hogy az MHB001 volt a 16 szelepes.
A 8 szelepesnek valami vam-os rendszáma volt.


De ha az mhb001 az ART-től vett kocsi volt akkor ezen mit értettek?

"vettünk két 16 szelepes Lanciát" gondolom utcait
"A két autóból építettük meg az EVO II-est!"
" béreltünk egy kész gyárilag épített Lanciát, és ez alapján építettük Laci HF-ét!"
909. • 2011-01-28 20:59:50
Lipi,

Tudom illene már tudnom - lehet volt már szó róla régebben itt is - de megmondanád a Lanciád olasz rendszámát ? Esetleg kasztniszám ?
Érdekes lenne utánanézni melyik VB-futamokon, ki ment vele...
908. • 2011-01-28 20:54:28
Atti ! Én EVO-2 vel mentem. 16 szelep , kicsi , nagy első lámpa. Nincs tető szárny. 92-ben Evo-3 , 4 nagy első lámpa tetőszárny , hátsó ajtó közepétől domborítva...stb. ( bocs 4 kicsi lámpa )
907. • 2011-01-28 20:53:59
CASCO81,

Nem-nem még a nemzetisége sem stimmel.

Rallye VB-n közel 20 gyorsasági győzelem fűződik a nevéhez, de a jobb oldalon ült már akkor, talán ez segít kacsintok
906. • 2011-01-28 20:50:03
Ranga autói:

8 szelepes: Topp Zolival építették a Franz Wittmanék segítségével.

16 szelepes: Alessandrinitől vették. Ez az MHB 001.

EVO3: Mauro Noccentinitől bérelték.
905. • 2011-01-28 20:46:40
Ranga-Büki talán csak egyszer estek ki technikai hibával az A.R.T. majd Nocentini Lanciákkal, Salgón - akkor is a gyenge benzin volt a ludas ha jól tudom.
A korábbi 'öszvér' Lanciájuk(Ranga-dudás) más történet, az olasz vasak nagyon megbízhatóak voltak emlékezetem szerint.
904. • 2011-01-28 20:44:47
Kik voltak a szakemberek akik szerelgettétek az autót? Mik voltak a gyenge pontjai?

Milyen érzés volt beleülni egy fullos gyári versenyautóba?
903. • 2011-01-28 20:39:23
Ajaj én valamit régen nagyon benézhettem, ha jol értelmezem a lenti kép(883.hsz) Egy A-s delta? Azthittem mindig Lipi csak Nessel ment.Én /eddig/ ugy tudtam hogy csak Ferjáncz, Selmeczy, Ranga, Dudás, Horner ment A-s deltával.

Zsolti70 irt valami A.R.T-s kocsival ment ranga, az melyik csapat?

A rallyworldon volt egy cikksorozat Topp Zolival. Ott ha jol értelmeztem, azt irta ő épititte a Rangáéknak a kocsikat, bár gondolom az utolso nagyszárnyas Deltát csak bérelték vagy nem?


""""""

Vettünk egy nyolc szelepes HF Integrale-t, és ezt a saját műhelyemben átépítettük Lacinak, az osztrák Franz Wittmann és szerelőinek segítségével!

.....

A bank segítségével vettünk két 16 szelepes Lanciát, mivel ez már egy nagyon kiforrott technika volt, jól szerepelt a nemzetközi, sőt a világversenyeken is, ezért nagyon nagy gondot fordítottak az olaszok, a fejlesztésre! A két autóból építettük meg az EVO II-est!

A Lancia Elite Kft. révén még szorosabbá vált a torinói gyárral a kapcsolatunk, aminek az lett a folytatása, hogy béreltünk egy kész gyárilag épített Lanciát, és ez alapján építettük Laci HF-ét!

"""""""

Ennyi szól a deltás évekről.

Én értelmezésem szerint ez a delta 8 szelepes kép 90 salgo rally(ezzel ment 89-90be)
8szelepes

Aztán jött a 16 szelepes delta( a cikkben szerintem ezt nevezik delta evolution II nek) 91-92ben és 93 mecseken 16szelepes

És volt 93-94 ben a nagyszárnyas delta, delta evolutione 3 (ha minden igaz) deltaevo
Ennek a kocsinak Olasz rendszáma volt az tuti, az MRT(Mauro Rally Tuning)-től volt a kocsi ugytom. A 8 és 16 szelepesnek meg magyar az mhb-001 gondolom ezeket építhette Topp oli
902. • 2011-01-28 20:37:39
Brumi ! Kérdezz... NINCS TITOK...!!!
901. • 2011-01-28 20:34:30
" Mediterrán" gyártmány! Oda kell figyelni RÁ! Még 20-év távlatából is azt mondom - szerelhető , hálás autó !! Nekem a CSÚÚÚCS!!!
900. • 2011-01-28 20:29:46
Lipi!

Mesélj! Itt szerintem mindenki szívesen hallgatja a sztorikat kacsintok
899. • 2011-01-28 20:18:16
Valóban olyan sérülékeny autó volt?Talán Léhi Sanyi bátyám nyilatkozta valahol hogy éjszaka feltudott volna sírni a Lanciátol.Mindig volt valami baja a kocsinak.
898. • 2011-01-28 20:11:07
Sokat tudnék mesélni "Róla" ! Minden csavarját , alkatrészét ismertem! Mi nem vittük "KI" , mindent mi javítottunk!
897. • 2011-01-28 19:58:57
Messze a mezőny fölött volt!!! ÉN NEM!!! 91-ben csúnya ára volt!! Más sponzor nem tudta , nem akarta kifizetni ? Nem tudom. De tudta egész Európa , hogy eladó.
896. • 2011-01-28 19:55:54
Ranga Lacitól kikapni nem szégyen.Nem sokan verték őt el,szerintem ha a támogatók jobban szorgalmazták volna fényes nemzetközi sikereket érhetett volna el.Jó példa rá a San Marino rallye ahol míg nem tűnt el a harmadik fokozat a váltóból verte otthon az Olaszokat.Ha jól tudom azon a versenyen indult Horner Bubu is csak sajnos eldobta a Lanciát,Lipi azért a kocsiért megdolgoztál,nem véletlenül te kaptad,az már akkor is így működött.
895. • 2011-01-28 19:49:08
Lipi!


Akkor lehet azt mondani, hogy a Te Lanciád volt a legerősebb???

Hogyan tudtátok megszerezni? Csak pénz kérdése volt, vagy van hozzá valami jó sztorid?
894. • 2011-01-28 19:45:05
Nem nagy dolog,, Nagy pénz..! Ranga Laci ment a mienkkel. Csak annyit mondott : HÚÚÚ B...meg! Majd másnap megvert!!!
893. • 2011-01-28 19:30:22
Azért nagy dolog volt ez akkor.Rangáék is "csak" A.R.T,származó paripa volt.Igaz az sem gyenge kocsi volt.
PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k