A BCN472-BCN474-Ferjáncz-Faragó-Dudás-Horner dolgokat azért kérdezd meg olyantól aki esetleg birtokolja az autót!
Ranga a 92-es Salgón a TO62123M autóval ment.
Biztosan.
Nem fogok ezen vitatkozni.
"Jouko Puhakka"-1991-ben nagyon sokan térdre estek volna ha egy ilyen versenyen 67-tel megveri Őket.
Az RU-n ott van a 88-as finn gyorsasági élő adása, azzal a "harmatgyenge" Audival elég gyorsan ment. Egy 1000 Tó-n nem adják olyan könnyen az abszolút első 10 helyeket.
Lehet hogy ezek az A.R.T. Lanciák(Ferjáncz,Ranga '91) nem bizonyultak volna olyan top autónak nemzetközi mezőnyben mint itthon.
Ahogy Lipi is mondta:
" Ranga Laci ment a mienkkel. Csak annyit mondott : HÚÚÚ B...meg! "
Az is tény hogy Ferjáncz a Lanciával az EB-n '89 '90-ben csak szenvedett azok ellen az ellenfelek ellen, akiket '87 '88-ban a Coupé.Quattro-val többször is megvert.
Jó példa a '89-es Aranyhomok, Halkidiki és Rajd-Polski ahol menttek az Alessandrini testvérek is, aki látta azt mondja ég és föld volt az ő saját autójuk és a Ferdié között...
Félre ne menjen a dolog, nem akarom én sem Rangát sem Ferjánczot lehúzni itt, a számok viszont makacs dolgok.
Megette a fene ha ennyi év távlatából nem tudunk erről objektíven beszélgetni.
Ezért is lenne nagyon érdekes ha valaki előhúzná a gyorsok idejeit.
Pécsen az előbb említett ok miatt a saját 16V-vel (itt jegyzem meg, tulajdonképpen ez volt az Integrale EVO 2-es verziója, de ez a megnevezés sosem volt használatban) indultak, de itt DIK-002 volt a rendszáma, mert az MHB ebben az évben már nem volt támogató. Ezen a futamon a kocsi ismét megmakacsolta magát már az első szakaszon, ezúttal a kormányszervó állt meg. Mivel Rangák számára már nem volt tétje a futamnak, kiálltak. Mellesleg ezzel az autóval lett Ranga bajnok ebben az évben rallycross-ban!
"93-ban jött az EVO 3-as (szárnyas) Integrale az MRT-től (TO99926R). Sorozatban négy versenyt megnyertek, de ezek közül az utolsón, Esztergomban alaposan összetörték a Lanciát.
'92-ben is az MHB-001-gyel rajtoltak a Salgón, de a versenyen nem sok kép készült róluk, mert az első gyorsaságin, Kisterenyén elolvadt az egyik dugattyú. Az autót kivitték Olaszországba javításra. Mikor elkészült a motor, az olaszok vitték volna a bolgár versenyre a kocsit, de még Olaszországban leparkoltak egy megállni tilos táblánál. A tréler eltűnt (egy rendőr elvitette), a versenyen így egy Nocentinis Integraléval indultak, ahol „egy kényszerszünet miatt slick gumikkal autóztak végig egy vizes gyorsaságit”, ezért lettek csak negyedikek (infó: ’92-es Veszprém Rally műsorfüzet). Innentől kezdve mentek a Nocentinis géppel (TO62123M). Év közben előkerült a hatóságtól a saját autó is.
Brumi,Faragó Szabó Andris és Horner Péter nagy kedvenceim voltak.Sokkal de sokkal tehetségesebb emberek mint azt az eredményeik mutatják.Valahogy úgy voltak hogy meg meg csillant a lehetőség a kiugrásra de sajnos(pénz)mindig idő előtt kihunyt a fény.Nem ismerem őket de azt hiszem velük órákat eltudnék csevegni.Abban az időben úgy láttuk hogy ők ketten és Janika lehetnek akik késhegyre menő csatákat vívhatnak,persze kiegészülve Ranga Lacival.
Ebi Lanciái kezdetben Ferjánczé volt,még hozzá a 8 szelepes,a kék sárga A-s már ART műhelyben készült.Bubu ment N-s Lanciával aminek az előéletét sajnos nem tudom,de után versenyzett a Ferjáncz 16 szelepesével,később az A-s Lanciák szintén Nocentini autók voltak.De használta Menem N-s autóját is A csoportra nevezve .
Az általam linkelt képen még nincs szárnya az autón. A design alapján 92es lehet, mert akkor volt szponzor az MHB. Rally.hu-s cikk alapján "az MHB segítségével vették az ART-tól az autót).
Nem lehet, hogy az később került Noccentinihez?
Lipi autóját tudjuk honnan származik.
Ferjánczé és Ranga 8szelepes itthon készült.
Ranga későbbi autói Noccentinitől és az ART-tól vannak.
Mi a helyzet Faragó és Horner autóival? Azokról lehet tudni valamit?