Összes oldal:
773133749
Napi oldal:
9711
Jelenleg:
979
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
952. • 2011-01-29 12:23:04
A BCN472-BCN474-Ferjáncz-Faragó-Dudás-Horner dolgokat azért kérdezd meg olyantól aki esetleg birtokolja az autót!
Ranga a 92-es Salgón a TO62123M autóval ment.

Biztosan.
Nem fogok ezen vitatkozni.
"Jouko Puhakka"-1991-ben nagyon sokan térdre estek volna ha egy ilyen versenyen 67-tel megveri Őket.
Az RU-n ott van a 88-as finn gyorsasági élő adása, azzal a "harmatgyenge" Audival elég gyorsan ment. Egy 1000 Tó-n nem adják olyan könnyen az abszolút első 10 helyeket.
951. • 2011-01-29 12:15:11
Lehet hogy ezek az A.R.T. Lanciák(Ferjáncz,Ranga '91) nem bizonyultak volna olyan top autónak nemzetközi mezőnyben mint itthon.
Ahogy Lipi is mondta:
" Ranga Laci ment a mienkkel. Csak annyit mondott : HÚÚÚ B...meg! "

Az is tény hogy Ferjáncz a Lanciával az EB-n '89 '90-ben csak szenvedett azok ellen az ellenfelek ellen, akiket '87 '88-ban a Coupé.Quattro-val többször is megvert.
Jó példa a '89-es Aranyhomok, Halkidiki és Rajd-Polski ahol menttek az Alessandrini testvérek is, aki látta azt mondja ég és föld volt az ő saját autójuk és a Ferdié között...
950. • 2011-01-29 11:47:50
to45703s,

" Buri Finnországban egy nagyon elismert pilóta. "
Biztosan...

" Az 1000 Tó-n meg lehet nézni az eredményeit. "
Nézem én - '91-ben is megverte egy N-es Galant:

1991-1000-Lakes-Rallye

Félre ne menjen a dolog, nem akarom én sem Rangát sem Ferjánczot lehúzni itt, a számok viszont makacs dolgok.
Megette a fene ha ennyi év távlatából nem tudunk erről objektíven beszélgetni.
Ezért is lenne nagyon érdekes ha valaki előhúzná a gyorsok idejeit.
949. • 2011-01-29 11:15:49
Ferjáncz '92-ben a BCN-474-gyel ment (hol 16, hol 8 szelepes motorral), Ebi hajtotta a BCN-472-t.

Üdv.
948. • 2011-01-29 11:09:33
'94-ben aztán ismét EVO 3 a Mauro Rally Tuning-tól (TO13721T), ebben az évben jött be a Q1 szerviz szponzorként.
947. • 2011-01-29 11:08:23
Pécsen az előbb említett ok miatt a saját 16V-vel (itt jegyzem meg, tulajdonképpen ez volt az Integrale EVO 2-es verziója, de ez a megnevezés sosem volt használatban) indultak, de itt DIK-002 volt a rendszáma, mert az MHB ebben az évben már nem volt támogató. Ezen a futamon a kocsi ismét megmakacsolta magát már az első szakaszon, ezúttal a kormányszervó állt meg. Mivel Rangák számára már nem volt tétje a futamnak, kiálltak. Mellesleg ezzel az autóval lett Ranga bajnok ebben az évben rallycross-ban!
946. • 2011-01-29 11:05:02
"93-ban jött az EVO 3-as (szárnyas) Integrale az MRT-től (TO99926R). Sorozatban négy versenyt megnyertek, de ezek közül az utolsón, Esztergomban alaposan összetörték a Lanciát.
945. • 2011-01-29 11:03:50
'92-ben is az MHB-001-gyel rajtoltak a Salgón, de a versenyen nem sok kép készült róluk, mert az első gyorsaságin, Kisterenyén elolvadt az egyik dugattyú. Az autót kivitték Olaszországba javításra. Mikor elkészült a motor, az olaszok vitték volna a bolgár versenyre a kocsit, de még Olaszországban leparkoltak egy megállni tilos táblánál. A tréler eltűnt (egy rendőr elvitette), a versenyen így egy Nocentinis Integraléval indultak, ahol „egy kényszerszünet miatt slick gumikkal autóztak végig egy vizes gyorsaságit”, ezért lettek csak negyedikek (infó: ’92-es Veszprém Rally műsorfüzet). Innentől kezdve mentek a Nocentinis géppel (TO62123M). Év közben előkerült a hatóságtól a saját autó is.
944. • 2011-01-29 11:02:47
Ranga 1991-ben az MHB-001-gyel ment (Alessandrinis kocsi).
943. • 2011-01-29 10:28:37
BCN 474??? Ezzel is ment a Ferjáncz, később a Bubor Zoltán ment vele RTE-ben. Jelenleg bérelhető a Topp carstól.


to45703s
Lanciás tudásod nem gyenge. A nickneved meg nagyon tettszik :)


Zsolti

Szerintem is nagyon nagy tehetségek voltak mind a ketten. Nagyon rossz, hogy olyan hamar abbahagyták.
942. • 2011-01-29 10:17:04
Ez kép nekünk is meg volt poszter méretben csak a garázs ajtón... vigyorgok
941. • 2011-01-29 09:59:01
Buri Finnországban egy nagyon elismert pilóta. Az 1000 Tó-n meg lehet nézni az eredményeit.

MHB001-Ranga1991-ART
BCN472_Ferjáncz1991-92-ART
BEU250-Lipták1991
TO62123M-Ranga1992-MRT
TO99926R-Ranga1993-MRT
TO28473T-Horner1993-MRT
TO45703S-Faragó1993-94-ART
TO13721T-Ranga1994-MRT
TO55236R-Horner1994-MRT

Volt olyan autó is ami a német HOLZER MS-től jött ide.
940. • 2011-01-29 09:50:30
Brumi,Faragó Szabó Andris és Horner Péter nagy kedvenceim voltak.Sokkal de sokkal tehetségesebb emberek mint azt az eredményeik mutatják.Valahogy úgy voltak hogy meg meg csillant a lehetőség a kiugrásra de sajnos(pénz)mindig idő előtt kihunyt a fény.Nem ismerem őket de azt hiszem velük órákat eltudnék csevegni.Abban az időben úgy láttuk hogy ők ketten és Janika lehetnek akik késhegyre menő csatákat vívhatnak,persze kiegészülve Ranga Lacival.
939. • 2011-01-29 09:44:25
Odahaza Makinen majdnem elkente egy N-es Galanttal:

1990 1000-Lakes

Persze ez csak egy verseny a részletek ismerete nélkül, nem biztos hogy mérvadó adat...
938. • 2011-01-29 09:40:10
Nézett már utána valaki, hogy 1991-ben otthon a finn bajnokságban 'ki volt ez a' Buri ?

Risto Buri

Hogy csak úgy idejött hozzánk és aszfalton 'vagánykodott' a nagy lapaj Audival kacsintok
937. • 2011-01-29 09:36:32
Fel tudná tenni valaki a '91-es Salgó gyorsasági időket ?

Burri amíg ment verte a mieinket, érdekes lenne látni mely gyorsaságikon és mennyivel...
936. • 2011-01-29 09:31:13
Lopás sztorira nem emlékszem, de elkezdett nagyon érdekelni az a verseny:

1992-Bulgaria

Nem volt agyonpublikálva itthon a sajtóban, nekem kicsit soknak tűnik az a negyedóra amit kaptak, jó lenne tudni részleteket !
935. • 2011-01-29 09:28:38
Ebi Lanciái kezdetben Ferjánczé volt,még hozzá a 8 szelepes,a kék sárga A-s már ART műhelyben készült.Bubu ment N-s Lanciával aminek az előéletét sajnos nem tudom,de után versenyzett a Ferjáncz 16 szelepesével,később az A-s Lanciák szintén Nocentini autók voltak.De használta Menem N-s autóját is A csoportra nevezve .
934. • 2011-01-29 09:27:21
Na most teljesen belekavarodtam:

MRT honlapjáról:
1992: 1st Hungarian Championship - Lancia Delta Integrale - Ranga

Akkor 91ben lehetett az ARTos autó???
933. • 2011-01-29 09:17:35
Az általam linkelt képen még nincs szárnya az autón. A design alapján 92es lehet, mert akkor volt szponzor az MHB. Rally.hu-s cikk alapján "az MHB segítségével vették az ART-tól az autót).
Nem lehet, hogy az később került Noccentinihez?

Lipi autóját tudjuk honnan származik.
Ferjánczé és Ranga 8szelepes itthon készült.
Ranga későbbi autói Noccentinitől és az ART-tól vannak.

Mi a helyzet Faragó és Horner autóival? Azokról lehet tudni valamit?
PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k