A mosolygós finn tönkretette csapattársa jubileumát
World Rally Championship
2016-03-06 20:45:39
Győri Kristóf
h i r d e t é s
Összes oldal:
536228182
Napi oldal:
92072
Jelenleg:
1292
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam
#1889

A tetőtaposás a győztesek kiváltsága a rali-világbajnokságon. Ezt most az egész hétvégén bombaformában versenyző Jari-Matti Latvala élhette át, aki végiguralta a teljes mexikói futamot.

Már a gyors végi interjúkban is kijelentette, hogy ez most egy kicsit neki olyan, mintha minden sikerülne. Szinte hiba nélkül ment végig. Volt egy jobbos, ahol sziklát talált, de most az égiek végig vele voltak és ott sem történt probléma.

Szerencsétlen Ogier most szidhatta magát, hogy a jubileumi (100-ik világbajnoki rajt) futamán éppen az első pozícióból kell rajtolni (ez pedig a világbajnokságon élen állók kiváltsága). Neki kellett takarítani kövektől és állatoktól a pályát három napig.

 
Ez meg is bosszúlta magát, bár nem valószínű, hogy csak ezen múlt. A Power Stage-et - szokásához híven - behúzta, mondhatni könnyedén. De az vesse Latvalára az első követ, aki végigtolta volna azt is a helyében. Elvégre tavaly szeptember óta nem nyert, idén pedig még pontot sem szerzett a finn.

"Csodálatos érzés! Két futam pont nélkül, hát nem voltam túl jó hangulatban. Korábban nem ez volt a legkedvesebb versenyem. Már tíz éve megyek itt, de ez volt az első, ami problémamentesen zajlott." - mondta a futamgyőztes. Ogier pedig úgy érezte mindent megtett, ami tőle telt, de ez most ennyire volt elég. Elkeseredve nem volt, hiszen jól jöttek a pontok a végelszámoláshoz.

Gyakorlatilag utcahosszal vezet azelőtt az Östberg előtt, aki ezen a futamon negyedikként ért célba és szállította a pontokat a fordnak, amely zsinórban 200-ik futamán volt pontszerző. Megsüvegelendő teljesítmény. A dobogó harmadik fokára Sordo ért fel a Hyundaijal, ami szezonbeli első dobogója, a koreai márka viszont mindhárom alkalommal szerepelt ott, igaz különböző sofőrökkel.

A mai nap békésen zajlott, gyakorlatilag semmi nem változott az összetettben. Az azért vicces volt, hogy a hosszú szakaszon Ogiert mindössze Latvala tudta "megközelíteni", ő csak 25.3-at kapott. Paddon, aki harmadiknak jött be, már 1 percet.

>> A futam nem hivatalos végeredménye << 

Sommázva a látottakat. Rendkívül érdekes futamot zártak ezek a fiúk Mexikóban. Gyakorlatilag az elején eldőlt ugyan a futam első két pozíciójának a sorsa, de a további helyezések eldöntésénél komoly gondok akadtak. Elég csak Neuville eséseire vagy éppen Mikkelsen búcsújára gondolni. De hát ez ilyen. Aki siet, az képes hibázni is, persze, ha nem Ogiernek hívják. De egy tökéletes futammal "könnyen" legyőzhető. Ezt most bizonyította Latvala. Bíztató jövőkép!

Következő futamig most hosszabb pihenő következik, ugyanis április 21-24-ig rendezik meg az Argentín ralit, amely szintén murván, bár jóval rövidebb szakaszokon zajlik majd. A lényeg, hogy murva és hogy Latvala még mindig takarított szakaszokon fog menni. Hátha...

Forrás: autosport.com, wrc.com

Ez a blog most jelenik meg 1403. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
Hírblog címkék
Hír címkék
Blog címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
1617 18 19 202122
2324 25 26272829
30 01 02 03 040506
0708 09 10 111213
1415 16 17181920
2020.11.28.

részletes infóink

2020.12.05-06.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k