|
|||||
h i r d e t é s
|
#1722
A német gyár nem szereti vesztegetni az idejét. Már most a jövő évet tervezik, annak ellenére, hogy az idei világbajnokság alig kezdődött még el. A sikeres évkezdet ellenére nem lustulhatnak el a mérnökök, 2015-ben is dominálni szeretnék a szezont a Volkswagennél. A legújabb fejlesztéseket - a javított aerodinamikai elemeket, illetve a kormányra szerelt "lepkeváltót" - még idén szeretnék kipróbálni két különböző nemzeti bajnokság futamain. A rajthoz állással logikus döntést hoznak, hiszen az ilyen versenyek nem számítanak bele az egy évre jutó 42 napos tesztelési korlátozásba. Jari-Matti Latvala lesz valószínűleg az, aki lehetőséget kaphat majd az újdonságok próbálgatására. "Szerintem nagyon érdekes lenne kipróbálni az új autót és alig várom, hogy lehetőségem legyen elindulni egy kisebb futamon." - kezdte a jövő elemzését Latvala. "Már beszélgettünk erről és arról is, hogy melyek legyenek azok a futamok, amelyeket célba kellene vennünk az év vége felé. Egy ralit végigcsinálni számomra kiváló teszt lenne." - tette hozzá az idei Svéd-rali győztese. A finn pilóta azt is elárulta, hogy miért indulna szívesebben egy versenyen, mint hogy ugyanazon a szakaszon próbálgatná az autót. "Egy teszten fel-le járkálsz az autóval. Egy idő után kívülről tudod a pályát és könnyen elmehetsz rossz irányba a beállításokkal. Sokkal többet tanulhatsz egy versenyen." Még jelen pillanatban nem dőlt el, hogy mely futamokon indulnak majd, de az már szinte biztos, hogy egy murvás és egy aszfaltos ralin vesznek majd részt. Forrás: Autosport.com Ez a blog most jelenik meg 1587. alkalommal
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
|
2024.12.13-17.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2024.12.30.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |