|
|||||
h i r d e t é s
|
Amennyire nagy csata volt pénteken Írországban, annyira lett sima Esapekka Lappi győzelme a szombati nap végére. Kimondottan nagy szerencse volt ez a finn srácnak, aki idén már a második győzelmét gyűjtötte be az ERC-ben. Korábban Lettországban diadalmaskodott a szélsebes murván, ezúttal pedig a repkedős aszfalton nem akadt ellenfele. Ez is mutatja tehát sokoldalúságát. Lényeg a lényeg, hogy a pénteki nap még elég kiélezett csatát hozott Lappi és Craig Breen között. Az első nap korai szakaszában még Kevin Abbring is közel volt a tűzhöz, de a 208 T16-osának a hűtője nem bírta a megpróbáltatásokat. Szóval a nap végére a hazai pályán küzdő Breen nem ledolgozhatatlannak tűnő 12.6 másodperces hátrányt gyűjtött össze, ráadásul az utolsó három szakaszt aznap megnyerte. Ennek megfelelően kezdhetett bele Breen egy napfényes szombati napba. A jókedve azonban hamar elszállt, ugyanis a reggeli 13 és fél kilométeres gyorson előjött nála is ugyanaz a probléma, ami csapattársánál, így már csak napfürdőzéssel üthette el a szombati napjának hátralevő részét. Nagyon elkeseredett, hiszen szeretett volna bizonyítani hazai pályán. Lappi pedig köszönte szépen a lehetőséget és közel két perccel megnyerte az ír futamot. "Igazán őrült egy hétvége volt. Büszke vagyok a pénteki teljesítményemre, amikor fel tudtam venni a tempót a helyi fiúkkal. Szombaton viszont leginkább túlélő futam volt a végéig, miután Breen kiesett reggel. Ez az első igazi győzelmem aszfalton, és az eddigi legjobb győzelmem." A festői környezetbe elhelyezett gyorsasági szakaszokon a skoda örömét Sepp Wiegand tette teljessé, aki az utolsó három szakaszon akkorát robbantott, hogy több mint 10 másodperces hátrányát előnnyé kovácsolta az ír Barrable-el szemben és befutott az ezüstöt érő pozícióba. A fordos ír végzett tehát a harmadik helyen. Mögöttük viszont óriási szakadék volt. Több mint 5 percet kapott a negyedik Consani, hatot az ötödik Simpson, míg a fronthajtású DS3 R3T-vel versenyző Mckenna lett a hatodik több mint 10 perces hátránnyal. Mckenna eredménye azért is figyelemre méltó, mert ő volt az egyike Bessenyey ellenfeleinek. A hazai pálya előnye egyértelműen mellette szólt, igazán nem lehet Zoliékat felelősségre vonni, hogy miért is nem verték őt agyon. A civices magyar páros a második napon már egészen ihletett formában versenyzett, hiszen többször is mentek második időt a kétkerekesek között. Végül a negyedik helyen végeztek a kategóriában, míg 10. helyen abszolútban.Vizin Laci bácsi legjobb ideje egy abszolút hetedik helyre volt jó. Ezt a második napon sikerült nekik teljesíteni. Végül egy jóízű autózással a 13. helyen végzett abszolútban Zsíros Gabival az oldalán. Szenzációs pályákon, kiváló hangulatú versenyt tudtak le az ERC mezőnyének pilótái. Lappi győzelmével átvette a vezetést a pontversenyben, míg Breen visszaesett a második helyre. Az ifjú orosz Gryazin a harmadik. Az ír futam után végre - Bessenyeyék tizedik helyének hála - elmondhatjuk azt is, hogy megszületetett az első magyar pont az idei ERC bajnokságon. Gratulálunk! Ez a blog most jelenik meg 2088. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)
• Új hozzászólás írása
2014.04.17-19.
|
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
|
2024.12.06-10.
részletes infóink 2024.12.06-08.
részletes infóink 2024.12.27-29.
részletes infóink 2024.12.27-28.
részletes infóink 2025.01.03-05.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |