Neuville-hiba, tehéntalálkozó, Latvala-vezetés
World Rally Championship
2016-03-05 10:24:46
Győri Kristóf
h i r d e t é s
Összes oldal:
529934490
Napi oldal:
82791
Jelenleg:
737
Regisztrált:
2
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam
#1887

Tegnap késő délután az első igazi rendes nappal belecsaptak a lecsóba vb-menők Mexikóban. A futam második leghosszabb szakaszát kellett kétszer teljesítsék, illetve egy 15.36 kilométerest plusz utcai szakaszt és szuperspeciálokat.

Rögtön az első El Chocolate megmutatta Neuvillenek, hogy milyen fából faragták. Az 54.21 km-es szakaszt nem adják ingyen. Voltak benne teljesen új részek tavalyhoz képest, lehet ez zavarta meg a belgát, aki 2015-ben is hempergett egyet itt, idén meg kiütötte a bal első futóművet. Holnaptól folytatja.

Ugyanitt Ogier kezdett elsőnek, ami murván nem szokott jó előjel lenni, de ez nem nagyon zavarta a franciát. Megközelíteni nem nagyon tudták, még úgysem, hogy a nagy "tehéntalálkozónak" majdnem megitta a levét Ő is és a haszonállat is. Megúszták és abszolút második időt mentek, ugyanis Latvala sokadikként rajtolva tiszta pályán elég erős időt ment.

A Neuville-hiba és a tehén incidens a videóban:

22.3 másodperccel verte meg Ogiert, közéjük Sordo furakodott be, aki 0.2-el tudta megverni a franciát. Így az összetettben az élre ugrott Jari-Matti, aki zseniálisan versenyzett egész nap. A fordosok közül Camilli továbbra is csalódást keltően versenyez, megint megállt a szakaszon, de folytatta, mindenesetre nem számottevő. Ostberg is rettenetesen kezdett reggel, ezt ő is elismerte, de aztán összekapta magát. Jobb gumit választott délutánra és tudott igyekezni.

A hazaiak csillaga Benito Guerra is korai búcsúra kényszerült, de legalább a nap (szezon? évtized?) ugrását elkövette, csak az autó nem bírta. A Hyundaiosok jól mentek, ők tudják tartani a lépést valamennyire a Volkwagenekkel, persze nem az első kettővel. Sordo harmadik, Paddon ötödik lett a nap végére. De a különbségek jelentősek lettek a párosok között. A legközelebb Ostberg áll Paddonhoz, aki 14.8 másodpercre van lemaradva, ráadásul 10 mp büntetést is kapott korai rajtért a norvég. 

>> Első nap nem hivatalos végeredménye <<

Még egy kis érdekesség, hogy a két Hyundai-pilótának komoly egészségügyi ellátásra volt szüksége a szervízparkban, ugyanis Sordónak valami belement a szemébe, ami nagyon fájdalmas volt (ennél csúnyábban fogalmazott), míg Paddon összeégette a kezét, mert a féktárcsáját összefogdosta. Nincs könnyű napjuk, az egyszer szent.

Összegezve: Latvala szenzációs versenyzéssel egyelőre lepipálja a 100. futamán 35. győzelméért küzdő Ogiert (a másik Sebnek, Loebnek ekkor 37 volt). A különbségek nagyok, nem nagyon fog senki beleszólni az elejébe, maximum egy újabb hiba. Ma délután folytatódik a murvás őrület. Kérdés, hogy Latvala tudja-e tartani 32.1 másodperces előnyét avagy Ogier felszívja magát és ledolgozza. 15:53-kor rajt a 30.38 km-es Ibarillán.

Forrás: autosport.com

Ez a blog most jelenik meg 1929. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
Hírblog címkék
Hír címkék
Blog címkék
Videó címkék
H K Sz Cs P Sz V
1213 14 15 161718
1920 21 22 232425
2627 28 29303101
02 03 04 05 060708
09 10 11 12 131415
2020.10.23-26.

részletes infóink

2020.10.24-25.

részletes infóink

2020.11.06-08.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
LADARACING.hu - Őrület ez...
Félelem Nélkül...
Lakihegy Rádió - FM 107MHz
Útonállók
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
GYMKHANA
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k