|
|||||
h i r d e t é s
|
#1528
A regnáló lengyel bajnok Kajetán Kajetanowicz és navigátora, Jaroslaw Baran sikerét hozta a 38. Kassa Rally. A Subarus fenegyerek a szombati hat gyorsasági szakaszból négyen bizonyult mindenkinél gyorsabbnak, s összességében 1 percet vert a másodikként célba érő, 2006-os Szlovák bajnok Grzegorz Grzyb-re. Apró érdekesség, hogy a 33 éves Kajetanowicz idei ötödik versenyén sem talált legyőzőre, Idei mérlege: 100%. A két szélvészgyors lengyel mögött abszolút harmadikként, s egyben a magyar bajnoki értékelés első helyezettjeként zárta a kassai megmérettetést Kazár Miklós és Ferencz Ramón. A reggeli 5.3 másodperces hátrányukat a nap végére sikerült 6.8-as előnyre fordítani, a Hadik András - Kertész Krisztián egységgel szemben. A két miskolci páros helycseréje a 10. szakaszon következett be, ahol Hadik hibázott, s gyakorlatilag ezt a hátrányt cipelte magával a verseny végéig. Az etap sikereket tekintve 4 - 2 arányban Kazárék bizonyultak jobbnak, 0.1 másodperccel behúzva az utolsó, öt extra pontot adó Power Stage-t is. Kazár szlovákiai sikerével, illetve Herczig Norbert kiesésével, ismét a bajnokság élére ugrott, s ha visszakapja az Aradon elvett pontjait, akkor ő a 2012-es Magyar Rali Bajnok. A döntés a fellebbezéseknek köszönhetően szinte biztosan a Baranya Kupa utánra marad, így mindenképp lesz tétje a szezonzáró mecseki viadalnak. Az 5.- 6.- 7. helyen három lengyel vitéz végzett, Michal Bebenek, Tomasz Kuchar és Maciej Rzeznik sorrendben. Egy apró zárójel kíséretében megjegyezném, hogy az első tízben szereplő három S-2000-es Peugeot a Tagai Racing Technology műhelyében készítik fel. Botka Dávid a magyar bajnoki bronzérme mellé, illetve azzal együtt, megszerezte a nemzetközi értékelés abszolút 8. helyét is. Őt az a Balogh János követte, aki Arad után másodszor bizonyult a 3-as kategória leggyorsabbjának. Holczer Dániel távollétében, ezúttal Béres László diktálta az itinert a miskolci pilótának. Az első tízet a szlovák veterán, Igor Drotár zárta, a Rally Team Profiko Skoda Fabia WRC-ével. A magyar bajnokságot tekintve, az EVO X-es Lancer hengerfejes motorjával küzdő Bútor Róbert és Tóth Imre lett az abszolút ötödik, őket a 3-as géposztály 2.- 3.- 4. helyezettjei, Osváth Péter, Pethő István és Matics Mihály követte. Pethő Tyutyu navigátorával, Rubóczky Attilával, egészen az utolsó szakaszig az abszolút ötödik helyen tanyázott, mindössze 15-20 másodperc távolságra Baloghtól, ám a verseny végére elkezdett csúszni a Lancer kuplungja. Ezt követően, eltört a féltengely, majd a végső gyorsaságit 2. sebességi fokozatban tudták csak teljesíteni. Az itt elveszített majd 2 perc következtében zuhantak vissza az abszolút hetedik, s kategória 3. helyre. Matics Mihály mindössze 0.6 másodpercre maradt le a dobogóról, ám így is karnyújtásnyi közelségbe került számára a 3-as kategória bajnoki címe. Komlón hatalmas lesz a harc az éves értékelés ezüst érméért is, hisz mindössze néhány pont választja el egymástól Osvátot, Baloghot és Pethőt. Az S csoport/12-es géposztály küzdelmeit, akárcsak Bükfürdőn, Pécsett és Veszprémben, ezúttal is a Budavári Zoltán - Németh Gergely kettős nyerte. A 2012-es Országos Rallye Bajnokság küzdelmei, október 19 – 20.-án zárulnak a Komló központú Baranya Kupával. Ez a blog most jelenik meg 3519. alkalommal
Eddigi hozzászólások (0)
• Új hozzászólás írása
![]() 2012.09.07-08.
![]() |
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
|
![]() ![]() 2025.02.13-16.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.15-16.
![]() részletes infóink ![]() 2025.02.22.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |