Büki
Büki Ernõ
2017-08-31 23:43:46
utolsó bejelentkezése
Büki

36 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686812285
Napi oldal:
142523
Jelenleg:
1892
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Büki hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 36 hozzászólás • 2 oldal
2015-03-27 00:21:25
RVSZ MÓDISÍTÁS EGY NAPPAL AZ ELSŐ FUTAM ELŐTT!

A Rallye Bizottság ámokfutásának folytatása, avagy röhögjünk együtt a szakmai hozzáértésükön.
Hogyan köpnek szembe az Eger rallye előtt 26 P csoportba nevezett Versenyzőt

Az RSB ma megjelentetett 2015. évi RVSZ-ben szereplő egy-két módosítás, ami tükrözi a működésüket. Fogalmuk sincs róla, mit csinálnak:

RVSZ II. fejezet 1. pont

Az idei első RVSZben így szerepelt:
"A rendezői licenc
Az MNASZ versenynaptárába - az adott naptári évre - csak olyan rendezvény kerülhet, illetve csak olyan rendezvényt lehet MNASZ versenyként megrendezni, amelynek rendezője vagy külföldi verseny esetén társrendezője az adott versenyévre érvényes a rendezvénynek megfelelő minősítésű Rendezői licenccel rendelkezik, Rendezői Szerződést kötött az MNASZ-szel a naptári eseményre, és AZ ESEMÉNY ELŐTT LEGKÉSŐBB 30 nappal A KAUCIÓ BEFIZETÉSRE KERÜLT," ………"

AZ RVSZ MEGJELENÉSKOR, ÁTOLVASVA KÉT ÓRÁT VINNYOGTAM. MI INDÍTOTTA A GÉNIUSZOKAT ERRE A FA…….RA? KAUCIÓ 30 NAPPAL A VERSENY ELŐTT KERÜL BEFIZETÉSRE? AKKOR MÁR MI ÉRTELME? 30 NAPPAL ELŐTTE MÁR MINDEN KÉSZ, MINEK IS A KAUCIÓ?
HÜLYÉK! AZ ÉV ELEJÉN MEGJELENŐ VERSENYNAPTÁRBA PL. AZ OKTÓBERBEN MEGRENDEZENDŐ MECSEK RALLYE CSAK AKKOR KERÜLHET BE, HA AZ ESEMÉNY ELŐTT 30 NAPPAL, AZAZ SZEPTEMBERBEN BEFIZETI A RENDEZŐ A KAUCIÓT. TUDTOK, RENDESEN. IDŐUTAZÁS.
BAZZ MEKK, EZEK OLVASNI SE TUDNAK, NEM HOGY ÍRNI! SZABÁLYALKOTÁSRÓL NE BESZÉLJÜNK, AZ ANALFABÉTÁKTÓL NEM ELVÁRHATÓ!


A ma megjelenő 2015. évi RVSZ mód. ez szerepel:
A rendezői licenc
Az MNASZ versenynaptárába - az adott naptári évre - csak olyan rendezvény kerülhet, illetve csak olyan rendezvényt lehet MNASZ versenyként megrendezni, amelynek rendezője vagy külföldi verseny esetén társrendezője az adott versenyévre érvényes a rendezvénynek megfelelő minősítésű RENDEZŐI LICENCCEL rendelkezik, Rendezői Szerződést kötött az MNASZ-szel a naptári eseményre, MNASZ Általános előírásai c. szabályzat szerint a kaució befizetésre került

PRÓBÁLTÁK VISSZAÍRNI A RÉGI SZABÁLYT. HELLYEL-KÖZZEL SIKERÜLT. APRÓ HIBA: AZ MNASZ ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSAI CSAK UTALNAK A KAUCIÓRA. A KAUCIÓ BEFIZETÉSÉNEK SZABÁLYZÁSA MÁR AZ ŐSKORTÓL A MINDENKORI DÍJTÁBLÁZATBAN SZEREPEL. EGY RVSZ NEM ÍRJA FELÜL AZ MNASZ DÍJTÁBLÁZATÁT!
FIÚK EZ NEM FOG MENNI, NEM ÉRTETEK HOZZÁ! :):) NEKTEK KELL MENNI……….. GY…. A P…….A
HA MÉG MARADTOK, EZT (IS) KÉNE KORRIGÁLNI SRÁCOK!



Az idei első RVSZben így szerepel:

6.6. KÖZLEKEDÉS A PÁLYABEJÁRÁS ÉS A VERSENY ALATT
A pályabejárás kiírásban rögzített szabályait megsértő versenyzőkre a rendező igazolt jelentése alapján a Felügyelő Testület pénzbüntetést szabhat ki

A ma megjelenő 2015. évi RVSZ mód. ez szerepel:

A pályabejárás kiírásban rögzített szabályait megsértő versenyzőkre a rendező igazolt jelentése alapján a VERSENYIGAZGATÓ pénzbüntetést szabhat ki

A GÉNIUSZOK ÁTÍRTÁK! X ÉVE A VERSENYIGAZGATÓ SZABJA KI A BÜNTETÉST, HISZEN AZ FIJJA IS RÁJÖTT, HOGY ÍGY A VERSENYZŐKNEK MARAD LEHETŐSÉGE EGY FELLEBBVITELI FÓRUMRA A VERSENYEN. OKOS RSB EZT ÉV ELEJÉN VISSZAÍRTA A HŐSKORI SZABÁLYRA, FELÜGYELŐK BÜNTETNEK. VALAKI SZÓLT NEKIK EZ ÍGY NEM JÓ, GYORSAN VISSZAÍRTÁK VERSENYIGAZGATÓRA. ESZETLEN, FEJETLEN ÁTGONDOLATLAN KAPKODÁS. KAPKODÁST A FENÉT, HOZZÁ NEM ÉRTÉS.

Jöjjön egy kis P csoport:

A nevezési lista alapján 13 versenyzőpáros, 26 VERSENYZŐ nevezett P csoportba tartozó autóval a versenykiírásnak megfelelően, P csoportot is érintő értékelést feltételezve.
A verseny előtt 1 nappal az RSB az alábbi szabályzatot jelentette meg, a Sporttanács jóváhagyásával:

RVSZ II. FEJEZET 6.20. VERSENYEK DÍJAZÁSA
P csoport TÖRÖLVE
P+ géposztály TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 1. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
P csoport Kupa TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 9. EREDMÉNYKIFÜGGESZTÉS
A hivatalos végeredmény alapján készített eredménylista a következő értékeléseket tartalmazza:
- P csoport értékelés sorrend (minden gyorsasági szakasz időeredményével és egyéb büntetőidőkkel, kiesett és kizárt versenyzők feltüntetésével)
ITT VAN P CSOPORT

RVSZ III. FEJEZET 10. AZ ORB VERSENYEINEK DÍJAZÁSA LÁSD II. FEJEZET 6.20. PONT
HA 6.20. AKKOR NINCS P CSOPORT

na most van sapkája, vagy nincs sapkája
megetetni őket jó sok dinnyével, azt lehúzni a klotyón.


RVSZ III. FJEZET 12. P CSOPORT ÉRTÉKELÉS ÉS P+ÉRTÉKELÉS
TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 14. AZ ORB ÉVES DÍJAZÁSA
Serlegdíjban részesül:
- a P csoport Kupa értékelése szerinti 1-3 helyezett páros mindkét tagja
MEGEN VAN P CSOPORT!
TÉNYLEG MENTEK A K………….

RVSZ III. FEJEZET 16. MNASZ 2WD KUPA, 2WD+ KUPA ÉS P CSOPORT KUPA KIÍRÁSA
P CSOPORT KUPA TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.2. VERSENYGÉPKOCSIK
P CSOPORT TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.5. FUTAMONKÉNTI DÍJAZÁS
P CSOPORT TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.7. KUPÁK ÉVES DÍJAZÁSA
P CSOPORT TÖRÖLVE!

MOST AKKOR VAN P CSOPORT VAGY NINCS P CSOPORT?
EZ ITT A KÉRDÉS VÁLASSZATOK!

ÚJ SZAKÁGVEZETŐT VÁLASSZATOK, DE GYORSAN :):)


A legkomolyabb szöveg az RVSZ-ben: NEM KORRIGÁLT HENGERŰRTARTALOM.

Van hengerűrtartalom, ebből lehet korrigált hengerűrtartalom,
Bevezettek egy újat: nem korrigált hengerűrtartalom

Nem korrigált hengerűrtartalom, ez nem lehet egyenlő a hengerűrtartalommal, hiszen akkor nem írták volna át.
Azt feltételezni sem merem, hogy aki ezt írta, hogy NEM KORRIGÁLT HENGERŰRTARTALOM, az hülyébb a technikai dolgokhoz mint én, mert olyan nincs.

Keresem a forgalmimban a nem korrigált hengerűrtartalmat, csak hengerűrtartalmat találtam

Ennyi talán elég most: :):)

A Rallye2 szabályban is van rengeteg f………..
Azok a hibák (pontosabban f....... majd a szombati átvételeken, felügyelőin.... észrevételek, óvások...


Mikor fogtok ébredni?????

A hét kérdése, nagyon komoly nyereményért:

Hány versenyző indult az RSB szabálytalan határozatában foglaltaknak megfelelően, megsértve a Sporttörvényt, a múlt hétvégén megrendezett két MARB futamon a licences kategóriákban LICENC ÉS A LICENCHEZ KÖTELEZŐ ÉRVÉNYES SPORTORVOSI NÉLKÜL?

Aki helyesen válaszol, Ő lehet az új RSB vezető, mert oda bárki jó!
Az iskolában papírgyűjtés van :):)

Balesetmentes versenyzést a hétvégére!

Büki Ernő


2015-03-27 00:21:25
RVSZ MÓDISÍTÁS EGY NAPPAL AZ ELSŐ FUTAM ELŐTT!

A Rallye Bizottság ámokfutásának folytatása, avagy röhögjünk együtt a szakmai hozzáértésükön.
Hogyan köpnek szembe az Eger rallye előtt 26 P csoportba nevezett Versenyzőt

Az RSB ma megjelentetett 2015. évi RVSZ-ben szereplő egy-két módosítás, ami tükrözi a működésüket. Fogalmuk sincs róla, mit csinálnak:

RVSZ II. fejezet 1. pont

Az idei első RVSZben így szerepelt:
"A rendezői licenc
Az MNASZ versenynaptárába - az adott naptári évre - csak olyan rendezvény kerülhet, illetve csak olyan rendezvényt lehet MNASZ versenyként megrendezni, amelynek rendezője vagy külföldi verseny esetén társrendezője az adott versenyévre érvényes a rendezvénynek megfelelő minősítésű Rendezői licenccel rendelkezik, Rendezői Szerződést kötött az MNASZ-szel a naptári eseményre, és AZ ESEMÉNY ELŐTT LEGKÉSŐBB 30 nappal A KAUCIÓ BEFIZETÉSRE KERÜLT," ………"

AZ RVSZ MEGJELENÉSKOR, ÁTOLVASVA KÉT ÓRÁT VINNYOGTAM. MI INDÍTOTTA A GÉNIUSZOKAT ERRE A FA…….RA? KAUCIÓ 30 NAPPAL A VERSENY ELŐTT KERÜL BEFIZETÉSRE? AKKOR MÁR MI ÉRTELME? 30 NAPPAL ELŐTTE MÁR MINDEN KÉSZ, MINEK IS A KAUCIÓ?
HÜLYÉK! AZ ÉV ELEJÉN MEGJELENŐ VERSENYNAPTÁRBA PL. AZ OKTÓBERBEN MEGRENDEZENDŐ MECSEK RALLYE CSAK AKKOR KERÜLHET BE, HA AZ ESEMÉNY ELŐTT 30 NAPPAL, AZAZ SZEPTEMBERBEN BEFIZETI A RENDEZŐ A KAUCIÓT. TUDTOK, RENDESEN. IDŐUTAZÁS.
BAZZ MEKK, EZEK OLVASNI SE TUDNAK, NEM HOGY ÍRNI! SZABÁLYALKOTÁSRÓL NE BESZÉLJÜNK, AZ ANALFABÉTÁKTÓL NEM ELVÁRHATÓ!


A ma megjelenő 2015. évi RVSZ mód. ez szerepel:
A rendezői licenc
Az MNASZ versenynaptárába - az adott naptári évre - csak olyan rendezvény kerülhet, illetve csak olyan rendezvényt lehet MNASZ versenyként megrendezni, amelynek rendezője vagy külföldi verseny esetén társrendezője az adott versenyévre érvényes a rendezvénynek megfelelő minősítésű RENDEZŐI LICENCCEL rendelkezik, Rendezői Szerződést kötött az MNASZ-szel a naptári eseményre, MNASZ Általános előírásai c. szabályzat szerint a kaució befizetésre került

PRÓBÁLTÁK VISSZAÍRNI A RÉGI SZABÁLYT. HELLYEL-KÖZZEL SIKERÜLT. APRÓ HIBA: AZ MNASZ ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSAI CSAK UTALNAK A KAUCIÓRA. A KAUCIÓ BEFIZETÉSÉNEK SZABÁLYZÁSA MÁR AZ ŐSKORTÓL A MINDENKORI DÍJTÁBLÁZATBAN SZEREPEL. EGY RVSZ NEM ÍRJA FELÜL AZ MNASZ DÍJTÁBLÁZATÁT!
FIÚK EZ NEM FOG MENNI, NEM ÉRTETEK HOZZÁ! :):) NEKTEK KELL MENNI……….. GY…. A P…….A
HA MÉG MARADTOK, EZT (IS) KÉNE KORRIGÁLNI SRÁCOK!



Az idei első RVSZben így szerepel:

6.6. KÖZLEKEDÉS A PÁLYABEJÁRÁS ÉS A VERSENY ALATT
A pályabejárás kiírásban rögzített szabályait megsértő versenyzőkre a rendező igazolt jelentése alapján a Felügyelő Testület pénzbüntetést szabhat ki

A ma megjelenő 2015. évi RVSZ mód. ez szerepel:

A pályabejárás kiírásban rögzített szabályait megsértő versenyzőkre a rendező igazolt jelentése alapján a VERSENYIGAZGATÓ pénzbüntetést szabhat ki

A GÉNIUSZOK ÁTÍRTÁK! X ÉVE A VERSENYIGAZGATÓ SZABJA KI A BÜNTETÉST, HISZEN AZ FIJJA IS RÁJÖTT, HOGY ÍGY A VERSENYZŐKNEK MARAD LEHETŐSÉGE EGY FELLEBBVITELI FÓRUMRA A VERSENYEN. OKOS RSB EZT ÉV ELEJÉN VISSZAÍRTA A HŐSKORI SZABÁLYRA, FELÜGYELŐK BÜNTETNEK. VALAKI SZÓLT NEKIK EZ ÍGY NEM JÓ, GYORSAN VISSZAÍRTÁK VERSENYIGAZGATÓRA. ESZETLEN, FEJETLEN ÁTGONDOLATLAN KAPKODÁS. KAPKODÁST A FENÉT, HOZZÁ NEM ÉRTÉS.

Jöjjön egy kis P csoport:

A nevezési lista alapján 13 versenyzőpáros, 26 VERSENYZŐ nevezett P csoportba tartozó autóval a versenykiírásnak megfelelően, P csoportot is érintő értékelést feltételezve.
A verseny előtt 1 nappal az RSB az alábbi szabályzatot jelentette meg, a Sporttanács jóváhagyásával:

RVSZ II. FEJEZET 6.20. VERSENYEK DÍJAZÁSA
P csoport TÖRÖLVE
P+ géposztály TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 1. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
P csoport Kupa TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 9. EREDMÉNYKIFÜGGESZTÉS
A hivatalos végeredmény alapján készített eredménylista a következő értékeléseket tartalmazza:
- P csoport értékelés sorrend (minden gyorsasági szakasz időeredményével és egyéb büntetőidőkkel, kiesett és kizárt versenyzők feltüntetésével)
ITT VAN P CSOPORT

RVSZ III. FEJEZET 10. AZ ORB VERSENYEINEK DÍJAZÁSA LÁSD II. FEJEZET 6.20. PONT
HA 6.20. AKKOR NINCS P CSOPORT

na most van sapkája, vagy nincs sapkája
megetetni őket jó sok dinnyével, azt lehúzni a klotyón.


RVSZ III. FJEZET 12. P CSOPORT ÉRTÉKELÉS ÉS P+ÉRTÉKELÉS
TÖRÖLVE

RVSZ III. FEJEZET 14. AZ ORB ÉVES DÍJAZÁSA
Serlegdíjban részesül:
- a P csoport Kupa értékelése szerinti 1-3 helyezett páros mindkét tagja
MEGEN VAN P CSOPORT!
TÉNYLEG MENTEK A K………….

RVSZ III. FEJEZET 16. MNASZ 2WD KUPA, 2WD+ KUPA ÉS P CSOPORT KUPA KIÍRÁSA
P CSOPORT KUPA TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.2. VERSENYGÉPKOCSIK
P CSOPORT TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.5. FUTAMONKÉNTI DÍJAZÁS
P CSOPORT TÖRÖLVE!

RVSZ III. FEJEZET 16.7. KUPÁK ÉVES DÍJAZÁSA
P CSOPORT TÖRÖLVE!

MOST AKKOR VAN P CSOPORT VAGY NINCS P CSOPORT?
EZ ITT A KÉRDÉS VÁLASSZATOK!

ÚJ SZAKÁGVEZETŐT VÁLASSZATOK, DE GYORSAN :):)


A legkomolyabb szöveg az RVSZ-ben: NEM KORRIGÁLT HENGERŰRTARTALOM.

Van hengerűrtartalom, ebből lehet korrigált hengerűrtartalom,
Bevezettek egy újat: nem korrigált hengerűrtartalom

Nem korrigált hengerűrtartalom, ez nem lehet egyenlő a hengerűrtartalommal, hiszen akkor nem írták volna át.
Azt feltételezni sem merem, hogy aki ezt írta, hogy NEM KORRIGÁLT HENGERŰRTARTALOM, az hülyébb a technikai dolgokhoz mint én, mert olyan nincs.

Keresem a forgalmimban a nem korrigált hengerűrtartalmat, csak hengerűrtartalmat találtam

Ennyi talán elég most: :):)

A Rallye2 szabályban is van rengeteg f………..
Azok a hibák (pontosabban f....... majd a szombati átvételeken, felügyelőin.... észrevételek, óvások...


Mikor fogtok ébredni?????

A hét kérdése, nagyon komoly nyereményért:

Hány versenyző indult az RSB szabálytalan határozatában foglaltaknak megfelelően, megsértve a Sporttörvényt, a múlt hétvégén megrendezett két MARB futamon a licences kategóriákban LICENC ÉS A LICENCHEZ KÖTELEZŐ ÉRVÉNYES SPORTORVOSI NÉLKÜL?

Aki helyesen válaszol, Ő lehet az új RSB vezető, mert oda bárki jó!
Az iskolában papírgyűjtés van :):)

Balesetmentes versenyzést a hétvégére!

Büki Ernő


2015-03-19 23:21:58
Az RSB érti a dolgát! (meg ismeri a szabályokat:):))

Az RSB által, Markó Tibi ellen indított hadjáratnak, a magas fokú hozzá nem értésnek a Versenyzők lesznek a károsultjai.
Kinek szúrja szemét az, hogy Tibi megy előre, intézi a régiójában a versenyzők érdekeit? (majd ezt is leírom)
Minden régióban van lehetőség egyedi kategóriák létrehozására. Ezt az adott régióban rendezőknek kell kitalálni, szabályba foglalni és jóváhagyatni az eresbével. Ilyen szabályzat csak a déli régióban készült. Ennek alapján lett létrehozva a Super 2WD és a Super 4WD kategória. Március 11.-én volt egy egyeztetés a szövetségben (Elnök úr, Sporttanács vezetője, RSB vezető, Markó Tibi), megegyeztek 10 nappal a verseny előtt, heppié volt mindenki. RSB vezír a megbeszélést követően telefonon jelezte, hogy az RSB elfogadta a kategóriákat.
Az RSB-nek egy ARVSZ módosító határozatot kellett (volna) küldeni a Sporttanácsnak jóváhagyásra. Mert ugye szabálymódosítást csak az ST hagyhat jóvá. Szerintetek ez megtörtént?

Eltelik egy hét és megjelenik a 22/2015 RSB elektronikus határozat, melyben az RSB nem engedélyezi az általuk jóváhagyott kategóriákat.

Ebben a határozatban szerepel ez a mondat is:

22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18. A Rallye Szakági Bizottság, egyetértésben a Sporttanáccsal a MARB kategóriákra vonatkozóan, a következő változásokat eszközöli: Az L1, és L2 kategóriákban versenyzők kizárólag MNASZ licenc-cel állhatnak rajthoz, ………

„MARB kategóriákra vonatkozóan…”
HOZZÁÉRTŐ RSB VEZETŐ ÉS T. TAGOK! A FENTIEKKEL ELLENTÉTBEN AZ L1 ÉS L2 KATEGÓRIA NEM MARB KATEGÓRIA! RÉGIÓS KATEGÓRIA.
A MARB NEVÉBEN HORDOZZA, HOGY NEM LEHET RÉSZE A LICENCES KATEGÓRIA!

E csodálatos határozatban később ismét megerősíti a 6 igennel szavazó a teljes mértékű hozzá nem értést:

A MARB éves értékelésébe az L1 és L2 kategóriában elért eredmények nem számítanak bele, ………
FOGALMUK SINCS A FELÉPÍTMÉNYRŐL! ŐK ÍRTÁK KI AZ IDEI ÉVRE A MARB KATEGÓRIÁKAT 5,4,3,2! HOL VAN EZEK KÖZÖTT L1, L2? IGAZ AZ ARVSZBEN VALAHOL HÁTUL A DÍJAZÁSNÁL EGYSZER CSAK MEGJELENIK AZ 1 KATEGÓRIA IS :):) melyik barom írta be?

Milyen indíttatásból, fóbiából keverik a MARBba a Licenseseket?

Néha az az érzésem, hogy a Bizottságban ülő emberkéknek fogalmuk sincs a történésékről. Egy-két ………. osztja az észt, nem adják át az információkat. Ettől még Ők is felelősök.

Ja meg én is felelős vagyok a Berényi Ákos hazugsága szerint. :):)

ez itt a szakág vezető hazugságára írt levelem:


Kedves Ákos!

Többen megkerestek azzal, hogy a Neked feltett kérdésre, hogy miért csak febr. 17.-én jelent meg az SR-ARVSZ, Te azt mondtad, hogy ezt köszönjétek a Büki Ernőnek választ adtad. Nem foglalkoztam a tegnapi napig ezzel a hazugságoddal. Tegnap ugyanezt válaszoltad Ranga Péternek is.
Kérlek, a családom körében ne terjessz hazugságokat rólam! Ne állíts olyant, hogy azért nem jelent meg a szabályzat, mert én nem adtam oda Neked az anyagot! Ne hazudj!
Vállad fel a Versenyzők előtt, hogy azért nem jelent meg, mert nem tudtad megcsinálni, fogalmad sincs a szabályokról, alkalmatlan vagy rá, hogy elkészítsd, ill. elkészíttesd!
Miért engem teszel felelőssé a Versenyzők előtt? Mit kellett volna nekem odaadni? Nekem semmi közöm sem Hozzád, sem a dolgaidhoz!
Dec. 10.-én megkaptad mélben és kinyomtatva a szabályzatot, (mi kerestünk meg vele) abban maradtunk, hogy majd keresel/kerestek bennünket egyeztetés céljából. Ez a mai napig nem történt meg.

A hazudozások helyett tanuld, olvasd a szabályzatokat. Talán egyszer megérted, mi az a MARB, mi a régió, mi a sprint…………, lehet, hogy egy idő után sikerül megfelelő közleményeket, határozatokat írni, kiadni.

A versenyzőknek őszintén kell válaszolni! Miért mondod azt, hogy az Orfűi kiírás nem lett jóváhagyva? Jóváhagyta az RSB! Tudod ez akkor este volt (márc.11.)mikor az MNASZ-ben átbeszéltétek a dolgokat, (Elnök úr, ST vezetője, Tibi, Te) , megoldás született, mindenki mosolyogva távozott. Távozás után kb. 10-15 perc múlva felhívtad a Tibit, hogy a két régiós kategóriát az eresbé engedélyezi. JJ Tibi, este 20:40-kor küldte jóváhagyásra Te 21:36 küldted ezt a szöveget mélben: a kiírást az RSB jóváhagyja. (gyorsan jóváhagyta a bizottság ezt is)
Ha továbbra is azt állítod, hogy nincs jóváhagyva, akkor felelősséged tudatában tiltsd le!

Miért mondod a versenyzőknek, hogy a Tibi a nagy autókat értékelni akarja a MARBban? Ilyen soha sem volt. A kiírásban sem így van…………..


Ha majd egyszer kezdesz érteni a sportszakmához, talán nem fog megjelenni olyan határozat, mint a 22/2015 vagy egy ilyen (alábbi) hivatalos levél:

„Budapest, 2015. március 18.
Ikt.sz.: K-118 / 2015

Marco Racing Team Kft
7800 Komló, Tavasz u. 3.

Tisztelt Markó Tibor Úr!
Tájékoztatlak, hogy a Rallye Sport Bizottság vizsgálatot kezdeményez a www.duen.hu internetes portálon általad megjelentetett dokumentumok tekintetében.

Ez úton felhívom a figyelmedet a 2015.03.22.-én megrendezésre kerülő Orfűi MARB rendezvényeddel kapcsolatosan, hogy amennyiben a rendezvény nem az ARVSZ vonatkozó szabályainak megfelelően kerül megrendezésre, úgy a rendezvényt utólag törölni leszünk kénytelenek.

Sportbaráti üdvözlettel:
Berényi Ákos
Rallye Szakág Vezető”

Egy rendezvényt utólag törölni?
Honnan törlőd?: A földszínéről? Az étlapról? A könyvtárból? Az emlékezetedből?
Netán az értékelésből? Ha igen melyikből?
Szerinted a Versenyzők mennyire fognak gratulálni Neked? Elpufogtatnak nem kevés zsét, azt jövöl Te és törlöd? JJ
Neked a bizottságoddal együtt a Versenyzőkért kellene dolgoznod, nem ellenük!

Jó felkészülést az Eger rallyéra!
Nem kellett volna pályainspekciót tartani az eresbének Egerben? Ma már pályabejárás van! (ezt elírtam, jövő hét csüt. van) Ugye nem a Rendező lesz a felelős, ha valami sportszakmailag nem jól sül el? Ilyenek észrevételére van a pályainspekció. JJ Ez lett volna az első éles felelősségteljes munkátok, megfutamodtatok!

Lesz még ott gond, a jövő héttől.
Mi lesz R2-ben a szekvenciális váltós autókkal? Hol lesznek értékelve? Katalizátor?.........

Olvastam a kiírásban: RSB megfigyelő Berényi Ákos
Tudod mi az?
Feltételez némi szabály, szabályzat ismeretet…………..

További jó eresbézést, kevesebb maszatolást, felelősség áthárítást

ernő


Kedves MARBosok !

Így állunk 2015.0319.-én. Az eresbé előre fenyegeti a Versenyzőket, hogy törölve lesz a verseny. Szerintetek normálisak? Egy verseny törlése kizárólag a Versenyzőket érinti.
Tiszában vannak azzal, hogy a versenyzők által működtetett egyesületek (Tagok) szavazatai alapján lesz valaki szakágvezető?
Ha véletlen Egerben is lesz egy-két balhé, ha valaki felvállalja nem lesz nehéz összeszedni a visszahívókat. :):)

Balesetmentes versenyzést kívánok a hétvégére

ernő

2015-03-19 23:21:58
Az RSB érti a dolgát! (meg ismeri a szabályokat:):))

Az RSB által, Markó Tibi ellen indított hadjáratnak, a magas fokú hozzá nem értésnek a Versenyzők lesznek a károsultjai.
Kinek szúrja szemét az, hogy Tibi megy előre, intézi a régiójában a versenyzők érdekeit? (majd ezt is leírom)
Minden régióban van lehetőség egyedi kategóriák létrehozására. Ezt az adott régióban rendezőknek kell kitalálni, szabályba foglalni és jóváhagyatni az eresbével. Ilyen szabályzat csak a déli régióban készült. Ennek alapján lett létrehozva a Super 2WD és a Super 4WD kategória. Március 11.-én volt egy egyeztetés a szövetségben (Elnök úr, Sporttanács vezetője, RSB vezető, Markó Tibi), megegyeztek 10 nappal a verseny előtt, heppié volt mindenki. RSB vezír a megbeszélést követően telefonon jelezte, hogy az RSB elfogadta a kategóriákat.
Az RSB-nek egy ARVSZ módosító határozatot kellett (volna) küldeni a Sporttanácsnak jóváhagyásra. Mert ugye szabálymódosítást csak az ST hagyhat jóvá. Szerintetek ez megtörtént?

Eltelik egy hét és megjelenik a 22/2015 RSB elektronikus határozat, melyben az RSB nem engedélyezi az általuk jóváhagyott kategóriákat.

Ebben a határozatban szerepel ez a mondat is:

22/2015 Rallye Szakági Bizottság elektronikus határozat 2015.03.18. A Rallye Szakági Bizottság, egyetértésben a Sporttanáccsal a MARB kategóriákra vonatkozóan, a következő változásokat eszközöli: Az L1, és L2 kategóriákban versenyzők kizárólag MNASZ licenc-cel állhatnak rajthoz, ………

„MARB kategóriákra vonatkozóan…”
HOZZÁÉRTŐ RSB VEZETŐ ÉS T. TAGOK! A FENTIEKKEL ELLENTÉTBEN AZ L1 ÉS L2 KATEGÓRIA NEM MARB KATEGÓRIA! RÉGIÓS KATEGÓRIA.
A MARB NEVÉBEN HORDOZZA, HOGY NEM LEHET RÉSZE A LICENCES KATEGÓRIA!

E csodálatos határozatban később ismét megerősíti a 6 igennel szavazó a teljes mértékű hozzá nem értést:

A MARB éves értékelésébe az L1 és L2 kategóriában elért eredmények nem számítanak bele, ………
FOGALMUK SINCS A FELÉPÍTMÉNYRŐL! ŐK ÍRTÁK KI AZ IDEI ÉVRE A MARB KATEGÓRIÁKAT 5,4,3,2! HOL VAN EZEK KÖZÖTT L1, L2? IGAZ AZ ARVSZBEN VALAHOL HÁTUL A DÍJAZÁSNÁL EGYSZER CSAK MEGJELENIK AZ 1 KATEGÓRIA IS :):) melyik barom írta be?

Milyen indíttatásból, fóbiából keverik a MARBba a Licenseseket?

Néha az az érzésem, hogy a Bizottságban ülő emberkéknek fogalmuk sincs a történésékről. Egy-két ………. osztja az észt, nem adják át az információkat. Ettől még Ők is felelősök.

Ja meg én is felelős vagyok a Berényi Ákos hazugsága szerint. :):)

ez itt a szakág vezető hazugságára írt levelem:


Kedves Ákos!

Többen megkerestek azzal, hogy a Neked feltett kérdésre, hogy miért csak febr. 17.-én jelent meg az SR-ARVSZ, Te azt mondtad, hogy ezt köszönjétek a Büki Ernőnek választ adtad. Nem foglalkoztam a tegnapi napig ezzel a hazugságoddal. Tegnap ugyanezt válaszoltad Ranga Péternek is.
Kérlek, a családom körében ne terjessz hazugságokat rólam! Ne állíts olyant, hogy azért nem jelent meg a szabályzat, mert én nem adtam oda Neked az anyagot! Ne hazudj!
Vállad fel a Versenyzők előtt, hogy azért nem jelent meg, mert nem tudtad megcsinálni, fogalmad sincs a szabályokról, alkalmatlan vagy rá, hogy elkészítsd, ill. elkészíttesd!
Miért engem teszel felelőssé a Versenyzők előtt? Mit kellett volna nekem odaadni? Nekem semmi közöm sem Hozzád, sem a dolgaidhoz!
Dec. 10.-én megkaptad mélben és kinyomtatva a szabályzatot, (mi kerestünk meg vele) abban maradtunk, hogy majd keresel/kerestek bennünket egyeztetés céljából. Ez a mai napig nem történt meg.

A hazudozások helyett tanuld, olvasd a szabályzatokat. Talán egyszer megérted, mi az a MARB, mi a régió, mi a sprint…………, lehet, hogy egy idő után sikerül megfelelő közleményeket, határozatokat írni, kiadni.

A versenyzőknek őszintén kell válaszolni! Miért mondod azt, hogy az Orfűi kiírás nem lett jóváhagyva? Jóváhagyta az RSB! Tudod ez akkor este volt (márc.11.)mikor az MNASZ-ben átbeszéltétek a dolgokat, (Elnök úr, ST vezetője, Tibi, Te) , megoldás született, mindenki mosolyogva távozott. Távozás után kb. 10-15 perc múlva felhívtad a Tibit, hogy a két régiós kategóriát az eresbé engedélyezi. JJ Tibi, este 20:40-kor küldte jóváhagyásra Te 21:36 küldted ezt a szöveget mélben: a kiírást az RSB jóváhagyja. (gyorsan jóváhagyta a bizottság ezt is)
Ha továbbra is azt állítod, hogy nincs jóváhagyva, akkor felelősséged tudatában tiltsd le!

Miért mondod a versenyzőknek, hogy a Tibi a nagy autókat értékelni akarja a MARBban? Ilyen soha sem volt. A kiírásban sem így van…………..


Ha majd egyszer kezdesz érteni a sportszakmához, talán nem fog megjelenni olyan határozat, mint a 22/2015 vagy egy ilyen (alábbi) hivatalos levél:

„Budapest, 2015. március 18.
Ikt.sz.: K-118 / 2015

Marco Racing Team Kft
7800 Komló, Tavasz u. 3.

Tisztelt Markó Tibor Úr!
Tájékoztatlak, hogy a Rallye Sport Bizottság vizsgálatot kezdeményez a www.duen.hu internetes portálon általad megjelentetett dokumentumok tekintetében.

Ez úton felhívom a figyelmedet a 2015.03.22.-én megrendezésre kerülő Orfűi MARB rendezvényeddel kapcsolatosan, hogy amennyiben a rendezvény nem az ARVSZ vonatkozó szabályainak megfelelően kerül megrendezésre, úgy a rendezvényt utólag törölni leszünk kénytelenek.

Sportbaráti üdvözlettel:
Berényi Ákos
Rallye Szakág Vezető”

Egy rendezvényt utólag törölni?
Honnan törlőd?: A földszínéről? Az étlapról? A könyvtárból? Az emlékezetedből?
Netán az értékelésből? Ha igen melyikből?
Szerinted a Versenyzők mennyire fognak gratulálni Neked? Elpufogtatnak nem kevés zsét, azt jövöl Te és törlöd? JJ
Neked a bizottságoddal együtt a Versenyzőkért kellene dolgoznod, nem ellenük!

Jó felkészülést az Eger rallyéra!
Nem kellett volna pályainspekciót tartani az eresbének Egerben? Ma már pályabejárás van! (ezt elírtam, jövő hét csüt. van) Ugye nem a Rendező lesz a felelős, ha valami sportszakmailag nem jól sül el? Ilyenek észrevételére van a pályainspekció. JJ Ez lett volna az első éles felelősségteljes munkátok, megfutamodtatok!

Lesz még ott gond, a jövő héttől.
Mi lesz R2-ben a szekvenciális váltós autókkal? Hol lesznek értékelve? Katalizátor?.........

Olvastam a kiírásban: RSB megfigyelő Berényi Ákos
Tudod mi az?
Feltételez némi szabály, szabályzat ismeretet…………..

További jó eresbézést, kevesebb maszatolást, felelősség áthárítást

ernő


Kedves MARBosok !

Így állunk 2015.0319.-én. Az eresbé előre fenyegeti a Versenyzőket, hogy törölve lesz a verseny. Szerintetek normálisak? Egy verseny törlése kizárólag a Versenyzőket érinti.
Tiszában vannak azzal, hogy a versenyzők által működtetett egyesületek (Tagok) szavazatai alapján lesz valaki szakágvezető?
Ha véletlen Egerben is lesz egy-két balhé, ha valaki felvállalja nem lesz nehéz összeszedni a visszahívókat. :):)

Balesetmentes versenyzést kívánok a hétvégére

ernő

2015-03-18 20:12:57
Hali!
casco81

Érdekesség. Matek.
eresbé 8fő (mnasz oldal) 6 igen született. Ma 3 rsb tag jelentette ki, hogy vagy nem szavazta meg, vagy nem is válaszolt az emailes szavazásra.:):) Ha ez igaz, és őszinték, akkor 8-3 az 5.
Van olyan eresbé tag aki szerint 9-en vannak. Biztos úgy számolt, mint a gyerekek mikor azt bizonyítják, hogy csak kilenc ujjuk van, a tíz helyet: egyem kettem, hármam, négyem, ötöm, hatom, hetem hétem, nyolcam, kilencem. :):)
Persze ha valakit érdekel és még Tag is, besétál, írat betekint, és megnézi az elektronikus szavazás méljeit. (csodát lát).

ernő
2015-03-18 12:34:59
Sziasztok MARBosok!

Ha van egy kis időtök olvassátok el a 11/2015 RSB közleményt!

meglepő és mulatságos:):)

A 11/2015 közlemény a 22/2015 elektr. eresbé határozatot tartalmazza! a HUSzONKETTEDIKET! Ha megnézitek az MNASZ oldalt ez az egyetlen egy határozat van publikálva! Ebből adódik, hogy az előtte lévő 21 nincs, mert a Tagok nem lettek tájékoztatva.
Az új Alapszabály és a régi is egyértelműen rendelkezik a megjelentetési kötelezettségről! (42/A§ 11 pont) Ez nincs betartva a szakágvezető által.


Mosolyogjunk:

11/2015 közleményből szó szerint idézve: "Az L1 és L2 kategória, kizárólag a mezőny MARB után rajtolhat." Mezőny MARB, ez az! Kicit beszél magyar, de iszmer mezőny MARB :):)

Nyócan vannak, ebből hatan igeneztek az alábbira:

Határozatból idézve:
"A rajtengedélyeknek feltétele az RSB MARB rajtengedély jóváhagyó munkabizottság jóváhagyása, mellyel kapcsolatosan a rajtlistát a rendezőnek a rendezvény megrendezése előtt legkésőbb 24 órával meg kell küldenie az az RSB számára."

Érted! a RAJTLISTÁT 24 órával előtte! Fogalmuk sincs a rallye alapvető szabályairól, pláne a MARB szabályokról! (rajtlista csak az 1. F.T. ülés után van, szokott lenni, addig nem is lehet, na jó ideiglenes:):))
max. egy nevezési listát kérhetnének 24 órával előtte. De, még ez is megkérdőjelezhető, hiszen van helyszíni nevezés is.
A verseny kezdete, az átvételek időpontja, szombat 12:00-től. A hivatalos rajtlista szombat esete 19:30-kor kerül kiadásra. Szakmai a csapat, kenik-vágják a versenyek csinyját-binját. Mind a HAT igenes elmehet a ……… (mi lesz még Egerben :):))

Még egy:

„A Déli-régió rendezője által nem hivatalosan kiírt és megjelentetett regionális Super 2WD és Super 4WD kategóriákat az RSB nem engedélyezi, és az illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni.”

Nem engedélyezi a régiós kategóriákat. Ebben egy a bibi a kiírást már jóváhagyták, abban szerepel.

illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni. Nincs határozat az illetékes bizottság létrehozásáról, de van illetékes elvtárs:):)

Szép szakmai döntések sorozata!

Szép napot!

ernő


2015-03-18 12:34:59
Sziasztok MARBosok!

Ha van egy kis időtök olvassátok el a 11/2015 RSB közleményt!

meglepő és mulatságos:):)

A 11/2015 közlemény a 22/2015 elektr. eresbé határozatot tartalmazza! a HUSzONKETTEDIKET! Ha megnézitek az MNASZ oldalt ez az egyetlen egy határozat van publikálva! Ebből adódik, hogy az előtte lévő 21 nincs, mert a Tagok nem lettek tájékoztatva.
Az új Alapszabály és a régi is egyértelműen rendelkezik a megjelentetési kötelezettségről! (42/A§ 11 pont) Ez nincs betartva a szakágvezető által.


Mosolyogjunk:

11/2015 közleményből szó szerint idézve: "Az L1 és L2 kategória, kizárólag a mezőny MARB után rajtolhat." Mezőny MARB, ez az! Kicit beszél magyar, de iszmer mezőny MARB :):)

Nyócan vannak, ebből hatan igeneztek az alábbira:

Határozatból idézve:
"A rajtengedélyeknek feltétele az RSB MARB rajtengedély jóváhagyó munkabizottság jóváhagyása, mellyel kapcsolatosan a rajtlistát a rendezőnek a rendezvény megrendezése előtt legkésőbb 24 órával meg kell küldenie az az RSB számára."

Érted! a RAJTLISTÁT 24 órával előtte! Fogalmuk sincs a rallye alapvető szabályairól, pláne a MARB szabályokról! (rajtlista csak az 1. F.T. ülés után van, szokott lenni, addig nem is lehet, na jó ideiglenes:):))
max. egy nevezési listát kérhetnének 24 órával előtte. De, még ez is megkérdőjelezhető, hiszen van helyszíni nevezés is.
A verseny kezdete, az átvételek időpontja, szombat 12:00-től. A hivatalos rajtlista szombat esete 19:30-kor kerül kiadásra. Szakmai a csapat, kenik-vágják a versenyek csinyját-binját. Mind a HAT igenes elmehet a ……… (mi lesz még Egerben :):))

Még egy:

„A Déli-régió rendezője által nem hivatalosan kiírt és megjelentetett regionális Super 2WD és Super 4WD kategóriákat az RSB nem engedélyezi, és az illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni.”

Nem engedélyezi a régiós kategóriákat. Ebben egy a bibi a kiírást már jóváhagyták, abban szerepel.

illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni. Nincs határozat az illetékes bizottság létrehozásáról, de van illetékes elvtárs:):)

Szép szakmai döntések sorozata!

Szép napot!

ernő


2015-03-18 12:34:59
Sziasztok MARBosok!

Ha van egy kis időtök olvassátok el a 11/2015 RSB közleményt!

meglepő és mulatságos:):)

A 11/2015 közlemény a 22/2015 elektr. eresbé határozatot tartalmazza! a HUSzONKETTEDIKET! Ha megnézitek az MNASZ oldalt ez az egyetlen egy határozat van publikálva! Ebből adódik, hogy az előtte lévő 21 nincs, mert a Tagok nem lettek tájékoztatva.
Az új Alapszabály és a régi is egyértelműen rendelkezik a megjelentetési kötelezettségről! (42/A§ 11 pont) Ez nincs betartva a szakágvezető által.


Mosolyogjunk:

11/2015 közleményből szó szerint idézve: "Az L1 és L2 kategória, kizárólag a mezőny MARB után rajtolhat." Mezőny MARB, ez az! Kicit beszél magyar, de iszmer mezőny MARB :):)

Nyócan vannak, ebből hatan igeneztek az alábbira:

Határozatból idézve:
"A rajtengedélyeknek feltétele az RSB MARB rajtengedély jóváhagyó munkabizottság jóváhagyása, mellyel kapcsolatosan a rajtlistát a rendezőnek a rendezvény megrendezése előtt legkésőbb 24 órával meg kell küldenie az az RSB számára."

Érted! a RAJTLISTÁT 24 órával előtte! Fogalmuk sincs a rallye alapvető szabályairól, pláne a MARB szabályokról! (rajtlista csak az 1. F.T. ülés után van, szokott lenni, addig nem is lehet, na jó ideiglenes:):))
max. egy nevezési listát kérhetnének 24 órával előtte. De, még ez is megkérdőjelezhető, hiszen van helyszíni nevezés is.
A verseny kezdete, az átvételek időpontja, szombat 12:00-től. A hivatalos rajtlista szombat esete 19:30-kor kerül kiadásra. Szakmai a csapat, kenik-vágják a versenyek csinyját-binját. Mind a HAT igenes elmehet a ……… (mi lesz még Egerben :):))

Még egy:

„A Déli-régió rendezője által nem hivatalosan kiírt és megjelentetett regionális Super 2WD és Super 4WD kategóriákat az RSB nem engedélyezi, és az illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni.”

Nem engedélyezi a régiós kategóriákat. Ebben egy a bibi a kiírást már jóváhagyták, abban szerepel.

illetékes bizottsága nem kíván rajtengedélyt kiadni. Nincs határozat az illetékes bizottság létrehozásáról, de van illetékes elvtárs:):)

Szép szakmai döntések sorozata!

Szép napot!

ernő


2015-02-26 14:47:58
ez is a marbos érdeklődést érinti (sajnos)

MARB 2015

Van kb. 800 fő marbos versenyző, abból kb. 400 fő navigátor! Szépen meg vagytok becsülve! Megkülönböztettek Benneteket!
A ma megjelent arvsz elején rögtön van egy óriási diszkrimináció! A pilótának nem kell MARB szabályismereti vizsga a navigátornak igen!

I. fejezet
5. MARB VERSENYZŐI IGAZOLVÁNY KIADÁSÁNAK RENDJE 2015. ÉVRE 2015-től az MNASZ által kiírt Magyarország Amatőr Rallye Bajnokság versenyein

A MARB versenyzői igazolványok jellemzői: MARB-A versenyzői igazolvány – vezető versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, érvényes min. „B” kategóriás vezetői engedély

Felhasználása: az érvényes MARB-A jelű versenyzői igazolvánnyal rendelkező amatőr sportolók a MARB versenyein vezető (versenyző 1) versenyzőként nevezhetnek és vehetnek részt.
MARB-A IGAZOLVÁNNYAL NAVIGÁLNI IS LEHET, EZ A TÉNY ITT KIMARADT, HÁTUL A II. FEJEZET 3. PONTJÁBAN HELYESEN SZEREPEL!

MARB-N versenyzői igazolvány – navigátor versenyzőknek Alapfeltétele: minimum a 18. életév betöltése, MARB szabályismereti vizsga sikeres teljesítése
MARB-N IGAZOLVÁNYHOZ KÖTELEZŐ A MARB SZABÁLYISMERETI VIZSGA!! NA EZ AZ IGAZI DISZKRIMINÁCIÓ!!! A PILÓTÁNAK NEM KELL ISMERNIE A SZABÁLYOKAT!
BAROM AKI LEÍRTA, JÓVÁHAGYTA, ………….MINŐSÍTI A REGNÁLÓ ÖSSZES GRÉMIUMOT! MENJETEK A PI....!

MEGOLDÁS :MARB-A IGAZOLVÁNYT KELL VÁLTANI, NEM KELL VIZSGÁZNI, AZZAL LEHET, NAVIGÁLNI!! (GÉNIUSZOK:):))


A szabályzatban szerepel még egyszer a téma:
31 oldal II. fejezet 3. pont MARB versenyeire nevezhető versenyzők

3. A MARB VERSENYEIRE NEVEZHETŐ VERSENYZŐK A versenyekre amatőr sportolóként egyéni nevezési joga van:

Vezetőként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, érvényes, minimum „B” kategóriás vezetői engedéllyel és MARB-A versenyzői igazolvánnyal rendelkezik, valamint nincs ellene hatályban a MARB-RS-tól történő eltiltás, ill. a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.

Navigátorként: a MARB valamennyi versenyére azon személynek, aki 18. életévét betöltötte, és rendelkezik érvényes MARB-N vagy MARB-A versenyzői igazolvánnyal,vagy bármilyen érvényes licenszel valamint nincs ellene hatályban a MARB-tól történő eltiltás, ill. az MNASZ –el vagy a szervezőkkel nem áll jogvitában, perben.
ITT MÁR NEM KELL A NAVIGÁTORNAK VIZSGÁZNI, MARB-A IGAZOLVÁNNYAL LEHET NAVIGÁLNI.

OLVASGATOD A SZABÁLYKÖNYVET, HALADSZ 10-20 OLDALT ÉS EGÉSZ MÁSRÓL SZÓL AZ ELŐÍRÁS.
ÜGYESEK, ÉRTENEK HOZZÁ, JÓ SOKAT s***AKODTAK VELE. ENNYIT TUDNAK 20 NAPPAL A VERSENY ELŐTT!
RENGETEG ILYEN VAN MÉG A SZABÁLYZATBAN.

A st-nek elfogadásra benyújtott anyag (amit 10 napja elfogadtak) és a ma megjelentben van egy-két eltérés. (kimaradtak szavak, néhol mondatok, ügyes megtévesztés)

Az ervéesz is tartalmaz olyan pontokat, amiről a bizottság tagjai nem tudnak:):) Jól át lettek verve:) Vak vezet világtalant!

Ha valakinek ideje engedi, írja össze az ellentmondásokat. (20-nál többel lehet nyerni)

Jó felkészülést! Nem pikírtkedem, nem a versenyre való felkészülésre gondoltam, a KÖZGYŰLÉSRE! :)

üdvözlet

ernő

2015-02-26 12:03:55
Nem sumák itt senki, a gittet más rágja...
Az arvsz CSAK MA JELENT meg!!! Tehát eddig nem volt elfogadott a Tagság számára, hiszen nem találták sehol, mivel nem jelentették meg. A sporttanács elfogadta kb 10 napja de az publikálhatatlan állapotban volt volt, nem tudták megszerkeszteni:):), na erre kellett várni a mai napig.
Még vannak benne apró ellentmondások..... majd a versenyzők ha elolvasták, a mai megjelenést követően biztos jelzik:):)

üdv.

ernő
2014-12-12 23:12:31
Kedves MARB-os Versenyzők!

Többen írtatok, telefonon kerestetek, hogy mi van, hogy állunk az ígéreteinkkel……
Elnézést kérek, hogy nem válaszoltam azonnal. Megígértem, hogy a Duen, MARB fórumon jelentkezem.

Úgy gondolom, hogy az ígéreteinknek megfelelően haladunk a munkával a 2015-ös versenyévad előkészítése tekintetében.

2014
November 26.-án megtartottuk évértékelő és következő év előkészítő ülésünket az idei évben versenyt rendezett Rendezőkkel. Ezen a megbeszélésen pontról pontra átbeszéltünk minden olyan felvetést, problémát, amit Ti jeleztetek felénk levelekben, beadványokban, személyesen. (ezúton is köszönjük az aktív részvételt) A Rendezők egyhangú véleménye az volt, hogy sikeres évet zártunk Veletek együtt. nagyon sokat tett a siker lebonyolítás érdekében az MNASZ Biztonsági Bizottsága is. A Rendezők kijelentették, hogy a felmerült hiányosságokat igyekeznek a jövőben kiküszöbölni. Egyértelmű mindenki részéről, hogy még „jobb érzésű” versenyeket kell rendezni számotokra.

2014-ben 20 futamot írtunk ki. Mind a 20 futam megrendezésre került! Köszönet a Rendezőknek és lelkes Csapatuknak. (déli régió Balatonyi Árpád, Markó Tibor, nyugati régió Bognár Gábor, észak-ny régió Fodor Krisztián, észak kelet Adamovits Márk)

A MARB létrehozásával megteremtődött annak a lehetősége, hogy ma Magyarországon bárki részt vehessen szabályozott keretek között rallye típusú versenyen, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség által kiírt Bajnokságban.

Kijelenthető, hogy az MNASZ, mint felügyeleti szerv, évközben a lehető legminimálisabb mértékben szólt bele a régiók életébe. Mindenkinek tisztában kell lenni azzal, hogy ezek a versenyek évek óta működtek a maguk módján. Az előírt rendezési, biztonsági előírások, alap sportszakmai szabályok betartatásán kívül meg kell hagyni a régiók teljes körű szuverenitását. A versenyzőkre nem lehet súlyos anyagi terheket kivetni, nem lehet a „nagy” rallyéban alkalmazott előírásokat alkalmazni. Ezen rendezvényeknek, régiós bajnokságoknak semmi köze nincs, nem is lehet a „nagy” rallye bajnokságokhoz. Szem előtt kell tartani, hogy ezek amatőr, hobbiszintű, hétvégi rendezvények. A legfontosabb, hogy „viszonylag” kevés pénzből jól érezzék magokat a részt vevők az adott rendezvényen. Szabadidő sport.

El kell jutni mindenkinek arra pontra, hogy belássa, beismerje, hogy a MARB sorozat egy minden „megszállást” nélkülöző sorozatnak kell, hogy legyen! Résztvevőinek több mint 90%-a semmit mást nem akar „csak” versenyezni! Nem érdekli Őket az ORB-be való indulás. Néhányan kipróbálják egy-két futam erejéig a R2 rendezvényeket, de nekik megfelel az adott régió, ahol versenyezgetnek, jól érzik magukat. Meg kell hagyni a szabadságukat!


2015
A 2015 évi versenynaptár előkészítése folyamatban van. Ennek véglegesítése csak a „nagy” versenynaptár elkészülte után lehetséges, mivel figyelembe kell venni az ORB, R2 futamokat.
2015-ben 22 MARB futam kerül kiírásra. Előfordulhat, hogy egy hétvégén több MARB futam kerül lebonyolításra, természetesen a közeli régiók figyelembe vételével lesznek kialakítva az időpontok.

Elkészítettünk a 2015. évi SRVSZ-t (Sprint Rallye Versenyek Szabályzata)
A szabályzatot az előírásnak megfelelően (dec. 10. volt előírt határidő) megküldtük jóváhagyásra a Sporttanácsnak. A bajnokság lezárását követően megalakult RSB-vel tartottunk egy személyes egyeztetést a változtatásokról.
Egy gondosan előkészített élhető, kivitelezhető szabályzatot prezentáltunk. Nem volt nehéz hiszen idén szinte 100%-ban működött. Reméljük dec. 15.-ig jóváhagyva megjelenik. Ti kértétek, hogy mielőbb jelenjen meg, dec. 15.-ét ígértük, nekünk is fontos, hogy tudjátok az új előírásokat. (a megjelenés nem rajtunk múlik)
A sorozat egész évben működött, a rendezőkkel páran önszorgalomból folyamatosan tartottuk a kapcsolatot, a rendezvények nélkülünk is lebonyolításra kerültek volna, nem kell túllihegni a felügyeleti szerepet. A szabályzat előkészítéskor az egyeztetéseket a Sporttanács tagjaival, mint legfelsőbb sportszakmai szervvel végeztük, mert nem volt RSB. A megalakult RSB „bólintása” hiányzik.
Nekik, a pár napos RSB-nek idei évben semmi gondjuk, munkájuk nem volt vele (kivéve Koch Gabi), - komplett kész, terméket kaptak, amit piacra kell dobni, csak működtetni kell, ha a Közgyűlés után Ők maradnak.


Röviden tájékoztatunk Benneteket a szabályok változásáról a teljesség igénye nélkül:

Jelentős változást nem terveztünk. A 2014. évi szabályzat működőképes, hosszútávon. Csiszolgatni kell, abból a célból, hogy a résztvevőknek folyamatosan jobb lehessen, jobb legyen.

Az alábbiakban szereplő változások, egyenlőre TERVEZETNEK minősülnek, elfogadásra várnak!

A piszkos anyagiak
Az elmúlt évekhez hasonlóan most sem változik a nevezési díj: 32.000,- (bruttó)
(a biztosítási díjakról később tudunk beszámolni)

2015. évben a MARB versenyzői igazolvány díja marad 2.500,- (éves díj)
Az igazolványok kiadásával kapcsolatban ki kell dolgozni egy rugalmasabb megoldást.

A versenyekkel kapcsolatban a Rendező a nevezési és a biztosítási díjakon felül semmilyen más díjat nem szedhet a nevezőktől/versenyzőktől.

Résztvevők:
A 2015-ös versenyszezontól kezdődően azok a versenyzők, akik:
„új versenyzőként” rallye jellegű versenytapasztalat hiányában, vagy
a 2010. január 1. óta eltelt időszakban igazolható rallye verseny teljesítése nélkül kívánnak, sprint jellegű rallye versenyre (MARB versenyre) 1. Versenyzőként (vezetőként) nevezni, maximum 1600cm3 hengerűrtartalmú szívó motorral szerelt autóval nevezhetnek és versenyezhetnek az első évaduk versenyein.

A 2015. évi MARB futamokon vezető versenyzőként csak olyan versenyző szerezhet pontot, aki rendelkezik MARB-A versenyzői igazolvánnyal, Az adott és az előző évben nem rendelkezett „magasabb” osztályú vezetői licenccel.
(megjegyzés: az idei év elején ebből rengeteg probléma adódott. R2 vezetői licenncel nem lehet MARBban indulni vezetőként)

A MARB futamokon navigátorként MARB-N, MNASZ ORB, R2, Historic licenccel részt lehet venni.

Kizárólag MNASZ „N” tip. licenccel, egyedi engedéllyel, lehet indulni vezetőként a MARB bajnokságban, MARB-A igazolvány kiváltásával.


2015.-ben az alábbi új régió felosztás szerint zajlanak a bajnokság futamai:

A MARB bajnokság értékelésébe számító futamok:
1. „déli régió” dél-Dunántúl 6 verseny (6 MARB értékelt)
2. „nyugati régió” észak-Dunántúl 6 verseny (6 MARB értékelt)
3. „északi régió észak M.o. (Pest, Nógrád, Heves) 5 verseny (5 MARB értékelt)
4. „keleti” régió kelet M.o. (Heves, BAZ, Szabolcs) 5 verseny (5 MARB értékelt)
(megjegyzés:2014-ben északi régiónként működő (8 futam 6 MARB értékelt), terület 2015-ben két önálló régiónként fog szerepelni, 5-5 futammal. Mindegyik régiós futam MARAB pontszerző.)

MARB kategóriák továbbra is: 5,4,3,2 (Lada Kupa)

A MARB BAJNOKSÁG ÉVES ÉRTÉKELÉSE
(megjegyzés: az éves értékelésnél figyelembe vettük az észrevételiteket. Már az évelején láttuk, hogy nem lehet hosszútávon az összes futamot beszámítani a pontszerzésbe. A 2014-es rendszer szerint, akinek anyagi lehetősége engedte, elmehetet az összes futamra. Az évfolyamán készített felmérés egyértelműen azt igazolta, hogy a versenyzők többsége a saját régiójában és még 1-2 futamon indul el maximum. Ennek figyelembe vételével határoztuk meg a 8 futamon történő pontszerzés lehetőségét. Természetesen, akinek van rá lehetősége, ideje Ő akár mind a 22 futamon indulhat, de bajnokság értékelésébe „csak” az első nyolc futamon megszerzett pontjai számítanak be.)

A bajnokság éves értékelése a fent kiírt régiók valamennyi MARB értékeléssel rendelkező versenyének figyelembevételével történik.

Az éves értékeléskor figyelembe vett futamok száma:
Sorrendben, az első 8 futamon történő rajtoláskor megszerzett pontok összessége.

pl. a versenyzőpáros sorrendben elrajtolt, ötször a keleti régióban (megszerzett pontjai 2, 0, 6, 10, 0), utána kétszer indult a déli régióban (megszerzett pontjai 8, 4), majd háromszor rajtolt a nyugati régióban (megszerzett pontjai 6,2,1). Összesen 10 futamon indult, ebből az első nyolc számít, az alábbi pontokat szerezte: 2+0+6+10+0+8+4+6=36

A bajnokság értékelése a MARB 2015. évben értékelt versenyein a vezető versenyző által szerzett bajnoki pontok összegzése alapján történik úgy, hogy az első helyezett az, aki a legtöbb bajnoki pontot szerezte. Pontazonosság esetén a több jobb helyezés dönt, ha ekkor is holtverseny áll fenn akkor az a jobb helyezés számít, ahol a teljesített gyorsasági szakaszok össztávolsága a nagyobb.

KATEGÓRIA ÉRTÉKELÉS
A kategória akkor kerül értékelésre, ha legalább 3 versenyzőpáros elrajtolt. Rajtolásnak minősül az, ha a versenyzőpáros, az első gyorsasági szakaszon a megadott jelre elhagyja a rajthelyet.
Amennyiben az elrajtoló versenyzőpárosok száma kevesebb, mint, 3, úgy felsorolásra kerülnek az eggyel magasabb kategóriába, és az ott megszerzett pontot/kat viszik a nevezés szerinti kategóriájukba.

(megjegyzés: érkezett olyan észrevétel, hogy a kategória akkor kerüljön értékelésre, ha min. 5 induló van. Megvizsgáltuk az összes versenyen kategóriánként az indulok számát. Megállapítottuk, hogy a 3. kategória az északi régióban gyengélkedik, de itt is csak kétszer volt három indulónál kevesebb, 2. kategória egyedül a déli régióban működőképes. Azonban ha az un. felsorolást alkalmazzuk, a pontszerzési lehetőség megmarad. Három induló esetén, talán többeket ösztönözhett, hogy részt vegyen a bajnokságban.)

A MARB-RS VERSENYEK RÉGIÓNKÉNTI ÉVES ÉRTÉKELÉSE, DÍJAZÁSA
Régiók szerinti futamok száma:

Déli Régió: 6 futam A versenynaptárban szereplő 6 déli régiós futam
Nyugati régió: 6 futam A versenynaptárban szereplő 6 nyugati régiós futam
Északi Régió: 6 futam A versenynaptárban szereplő 5 északi régiós futam plusz 1 keleti régiós futam, ahol (kronológiailag) először rajtolt a versenyző
Keleti Régió: 6 futam: A versenynaptárban szereplő 5 keleti régiós futam plusz 1 északi régiós futam, ahol (kronológiailag) először rajtolt a versenyző
(megjegyzés: Régiós szinten a Rendezők megállapodása alapján 6 futam kerül értékelésre. A két új régióban ez úgy lehetséges, hogy 1-1 futamon a szomszédos régióban lehet pontot szerezni.)

régió kategóriák: 5,4,3,2 (MARB) Lada Kupa, Extra Lada Kupa
a 6-4WD és a 6.2WD kategória továbbra is kupaként kerül kiírásra.

Egységesített rajtszám panel kerül bevezetésre országosan.
Rajtszám panel – teljes felülete: 60x50 cm, helyét kötelezően, az első ajtók felületén kell szabadon hagyni

Szuper Rallye:
Az adott versenyen azon versenyzőpárosok, akik kiestek, a Rendező döntése alapján, megismételt technikai ellenőrzést követően (verseny technikai ellenőre által), ha versenyzésre alkalmas a gépjárművük, a mezőny végén elrajtolhatnak, a vissza lévő szakaszokon. Az eredménylistán kiesett versenyzőként kell őket szerepeltetni, bajnoki pontokat nem kaphatnak.
(megjegyzés: a szuper rallye szabály már 2014 év közepén a fenti formában került alkalmazásra, a beadott versenyzői észrevételek alapján hozott módosítás szerint)

Néhány a Sprint jellegére alakított büntetési tétel illetve elbírálási iránymutatás:

Időellenőrző állomáson való jelentkezés:
Amennyiben a versenyen a versenyzőknek a menetlevélben szereplő un. időellenőrző állomásokon kell az előírt időben jelentkezniük úgy az alábbi büntetések kerülnek kiszabásra:
az előírt időtől való késés, minden megkezdett perc 10 mp időbüntetés
az előírt idő előtti korai érkezés, minden megkezdett perc 20 mp időbüntetés

Gyorsasági:
A rajtkésleltetése a versenyző hibájából: 20 mp büntetéssel jár. (a versenyző nincs rajt kész állapotban, ideális idejében nem rajtoltatható el. pl. nincs bekötve öv, sisak)

A hibás, különösen a korai rajtot, ami a rajtjel megadása előtt történik, a következő módon büntetik:
1. eset: 10 másodperc.
2. eset: 15 másodperc.
3. eset: 20 másodperc.
További esetekben: a Felügyelők döntése szerint.

Az SRVSZ 2015 végén található egy un. Büntetések táblázata
(összefoglalja a szabályzatban szereplő regulákat)

A lassító rombolások büntetésének kiszabása esetén a mindenkori Felügyelő Testületnek az alábbiakat kell mérlegelnie:
a lassító rombolás jogtalan előnyszerzést eredményezett-e,
a vétkes versenyző magatartása a lassító rombolás elkerülésére irányult-e,
különböző módon megtörtént eseteket nem lehet azonos, „szabványbüntetéssel” sújtani,
amennyiben a versenyző hibázott és lassítót rombolt, a ténybíró azt jegyzőkönyvezni köteles, függetlenül attól, hogy az esettel kapcsolatban a versenyző veszített-e időt, vagy sem.
lassító rombolás esetén a ténybírónak nem mérlegelhet, kötelessége jegyzőkönyvet készítenie, az eset tényszerű és rövid leírásával, annak minősítése nélkül.
Javaslat: a MARB versenyek jellegére, távjának mértékére való tekintettel az egyes lassító rombolások esetén nem javasolt „perces” büntetések kiszabása – kivéve az egyértelmű szándékos, csalárd eljárás esetét, vagy a sokadik alkalommal, „visszaesőként” elkövetett szabálytalanságot.

A rendezvényekkel kapcsolatos észrevételek alapján az alábbiakkal egészítettük ki a szabályzatot:

A Rendezőknek törekednie kell arra, hogy az átvételek helyét a gyorsasági szakaszon vagy annak közelében jelölje ki.

A technika átvételek helyszíne:
A verseny rendezője az átvételek lebonyolításához fedett, a közönségtől elhatárolt területet köteles biztosítani.
A minimális feltételek, amelyeket a rendezőnek kötelessége biztosítani:
fedett helyszín, minimum: 6x6m-es terület (2db 6x3-as szerviz sátor)
minimum 1db asztal, 2db szék
220V, elosztóval, és a munkát lehetővé tévő világítás kiépítése
a lassítók kialakításakor a lassító egyes sorainak olyan szélességben és közökkel kell zárniuk az adott területet, hogy a lassító ne legyen autóval kikerülhető lassító rombolás nélkül. A lassítók szabályos és előírás szerinti felépítésének felelőssége a verseny rendezőjét terhelik.

Néhány technikai jellegű előírás:

Turbóval, vagy bármilyen más feltöltővel szerelt motor használata esetén a tényleges hengerűrtartalmat diesel motor esetén 1,5-el kell szorozni, és az így kapott érték alapján kell az autót a megfelelő csoportba besorolni.
(Az idei évben versenyzői beadvány alapján már évközben meg lett változtatva a diesel autó szorzója 1-ről 1,5 re)

A 2012-2014 évben bármelyik MARB régióban már regisztrált jármű a MARB/MARB-RS sorozatban a regisztrációkor érvényben lévő szabályozás szerint kialakított bukócsővel vehet részt. A még regisztrációval nem rendelkező, régebbi szabályozás szerinti bukócsővel épített autóra új regisztráció nem adható ki, csak a bukócső érvényben lévő előírások szerinti módosítása esetén.

Az üzemanyagtank átépítése, áthelyezése során kizárólag kereskedelmi forgalomban kapható, „gyári” kivitelű tank használata engedélyezett, a házilag kialakított tankok (tartályok) nem elfogadottak.

Azok a gépjárművek melyek a technikai átvételen nem feleltek meg (technikai és biztonsági előírások) a rendezvényen semmilyen formában nem vehetnek részt.


A fentiekben felsorolt szabályváltozások tervezete megítélésünk szerint a sprint jellegű futamok egységesítését, élhetőségét szolgálják.


Felhívjuk a figyelmeteket, hogy a régiókban esetlegesen kiírandó kupákról, az egységesített szabályokat mielőbb le kell egyeztetni az adott régiós sorozat rendezőivel.
Északi-keleti régió Fodor Krisztián, Adamovits Márk. Ezen a terülten versenyzői kezdeményezésre a Ladások valami déli régióhoz hasonló Lada kupát szeretnének. …………

Ezúton szeretnénk gratulálni a MARB bajnokság Bajnokainak, helyezettjeinek.
A MARB éves díjkiosztó időpontjáról az RSB fog tájékoztatni Benneteket.


Reméljük, a 2015-ös szezonban még egységesebbek lesznek a sprint rendezvények, az ország különböző régióiban.


Sporttársi üdvözlettel:

Büki Ernő

Markó Tibor, Vörös Gábor (Marb munkabizottság)

Továbbra is állunk rendelkezésetekre
2014-11-17 11:31:00
Szia!

Bocs, mikor regisztráltam elírtam! (büki.erno)
A jó címem: buki.erno@freemail.hu
(kértem a Duent, javítsa ki)

üdv.

ernő
2014-11-03 23:54:21
Kedves MARB-os Versenyzők!

Néhány felmerült kérdésre válaszolnék:

Többen kérdeztétek a Duent: A Lábatlani verseny beleszámít a MARB értékelésbe?
Igen. (előző hozzászólásomban utaltam rá, a nyugati régióban elmaradt nyáron egy futam, helyette lesz.
A Lábatlani versennyel kapcsolatban (ha jól emlékszem) holnap délig kell beadnia minden dokumentációt, engedélyt a rendezőnek, akkor kap engedélyt.

Úgy gondolom, pontosabban úgy gondoljuk, a 2015 évre vonatkozó egyeztetéseket mihamarabb el kezdeni VELETEK!
Az idei évben egy 20 fordulós Bajnokság került kiírásra! Ebből kis szerencsével mind a 20 futam meg lesz tartva! Elindultunk az országos „egységesítés” felé. Működőképes, vannak hibái, közösen csiszolhatjuk.

Van még 1 v. 2 verseny, ha ezeknek vége, tervezzük, hogy ha igényt tartotok rá, régiónként, pontosabban, dél, nyugat, észak-kelet, észak-nyugat helyszíneken tartsunk egy személyes egyeztetést. Ha van rá igény, segítetek a szervezésben (helyiség) Markó Tibi, Vörös Gabi, én (a Sporttanács által felkért munkabizottság) és a területi rendezők, Koch Gabi, nagyon szívesen egyeztetünk Veletek.
Ígérni nem akarok semmit, de azt vállalom, hogy egy kompromisszumos, közös érdekeket tükröző szabályzatot beterjesztünk elfogadásra. (nem is gondoljátok, mennyi támogatótok van)

Hogy mi is felkészülhessünk én is kérnék Tőletek:
Én a sportszakmai dolgokkal foglalkozom. Ha megtiszteltek azzal, hogy leírjátok röviden az észrevételeket, meglátásokat, javaslatokat, hibákat, elkülditek nekem mélben, azokat egységesítem.
Nagyon fontos! Ha nem kellemetlen névvel írjatok és jelöljétek meg az anya régiótokat. Éveken keresztül képviseltem a versenyzőket az RSB-ben, az általuk írt problémákat mindig név nélkül tálaltam, soha nem adtam ki a forrást. Nekem a megoldás a fontos.
Év közben az általatok megírt kérelmek megvitatása után módosítottuk a szabályt. pl. szuperrallye lehetőség, disel autók szorzója…….. (gondolom, most is működhet)

Egyenlőre, még nem ismert, hogy hány futamos lesz a 2015. MARB, de induljunk ki az idei számokból.

Néhány gondolatindító kérdés:
Hány futam lenne az ideális régiónként? (meleg kérdés az idei létszámot tekintve)
Hány futam kerüljön értékelésbe a MARBban? (pl. 8 legjobb eredmény, v. 7 legjobb eredmény)
A régió bajnokságban lehessen mínuszolni? (pl. déli régió 6 futam, az 5 legjobb)
Mi az a legkésőbbi időpont, amikor még elfogadható számotokra egy adott verseny kiírásának megjelenése? (30-25-20 nap)
Hány autó indulásának esetén legyen értékelhető a kategória? (3 v. 5, most hárommal számolunk)
Lassítók? (miből legyen)

Fontos! A MARB egy értékelési forma, egységes szabályzattal. A Régiós bajnokságnak van egy kis szabadkeze, például értékelhetnek külön kategóriákat (H1, H2, A-1.6, N1) de ezeknek az autóknak valamelyik kategóriába be kell férniük. (2,3,4,5)

Természetesen a technikai kérdéseket is szedjétek össze, hogy egyeztetni tudjunk a Szövetség megfelelő tisztségviselőivel.

most ennyi

üdv.

büki ernő
2014-10-31 11:43:01
Kedves MARB-os Versenyzők!

Hamarosan megjelenik a MARB bajnokság aktuális állása.

Sok versenyzővel beszéltem az igazolvány hiány ügyben. Volt, ami tisztázódott, de van még hiány.
A frissített listában pirossal szereplő versenyzők igazolványáról nincs információ.
(a napokkal ezelőtt említett 41 hiányosság, jelentősen csökkent)

A telefonbeszélgetések alkalmával többen jeleztétek, hogy nem volt az adott rendezvényen illetékes, aki intézte volna az igazolványt. Volt, aki arra hivatkozott, hogy az adott helyszínen minimumvizsgázott (nyugati régió), úgy gondolta ezzel rendben van……..

Úgy gondolom, hogy az igazolványváltás – előállítás – kiadás rendszer enyhén fogalmazva sz….. működött, működik. Ennek lebonyolítása, megszervezése az RSB feladata lenne. Év elején valamit próbáltunk elindítani, nem sikerült, több sebből vérzik.
Koch Gábor intézte a regisztrációkat. Azokon a versenyeken ahol ott volt (ott tudott lenni) működött rendesen.

A Rendező felelőssége, feladata annak ellenőrzése, hogy az adott versenyen csak olyan versenyzők rajtolhatnak/nának el akik rendelkeznek igazolvánnyal!
Itt jegyezném meg halkan: Az általam vezetett MARB listában csak a pontot szerzett versenyzők szerepelnek, csak az Ő esetükben derül ki a hiány. A régiós értékelés teljesen más, ott is előfordulhat, hogy sok hiány van.

Markó Tibivel (marb munka bizottság) abban állapodtunk meg, hogy a pirosos versenyzők, amennyiben jövő hét szerdáig elküldik nekem a kitöltött regisztrációs lapot, akkor mi intézzük a Szövetségnél az igazolvány váltásokat. (a piszkos anyagiakat, 2.500,- plusz 1 sör) majd rendezzük.

Az elmúlt napok telefonbeszélgetései során sok kérdést tettetek fel, megpróbálok válaszolni.

Hány futam lesz még a MARBban?
A Sajókazai verseny Közutas engedélye rendben (valami fagyveszély miatti tiltás), köszönhetően Móczár Péter alelnök úrnak. Tehát ez a verseny nov. 15-16.-án lesz/lehet.
A nyugati régióban elmaradt júl. 19-20.-ai verseny helyett a Rendező Lábatlan-Bajna útvonalra bejelentett egy versenyt nov. 22-23. időpontra. Ha jók az információim keddre (nov.4.) kell megküldenie minden engedélyt, anyagot a Szövetségbe.

Régiós díjkiosztók?
A régiós díjkiosztókat az adott régiók Rendezőinek (dél: Markó Tibor, Balatonyi Árpád, nyugat:Bognár Gábor, észak: Fodor Krisztián, Adamovits Márk) kell megrendeznie.
A MARB éves díjkiosztóját a jelenleg nem létező RSB-nek kell megrendeznie az ORB, R2, His. díjkiosztóval együtt.

A MARBban hány futam kerül értékelésre?
A jelenlegi szabályzat szerint régiónként 6-6 azaz 18 utam. Év elején kiadott SRVSZ elkészítés során sokat vitatkoztunk az értékelendő futamok számáról. Az idei évben úgy döntöttünk, hogy legyen meg a lehetőség arra, hogy mindenki oda menjen pontot szerezni, ahová akar.
Szerintem a jövőre nézve 7-8 futamon szerezhessenek pontot. Itt lehet vitatkozni arról, hogy a 6 saját régió (persze ha lesz 6 régiónként) és 1-2 idegen régióból.
Itt még felmerülhet majd olyan is, hogy a legjobb 7-8, vagy alapból 7-8 futamon lehet csak indulni…..

jó hétvégét Mindenkinek!

Várom az igazolvánnyal kapcsolatos emaileket.

Büki Ernő
2014-10-29 14:07:23
Szia!

A MARB igazolványváltásnak nincs határideje, az adott versenyen is lehet váltani. Igazából, aki nem rendelkezik igazolvánnyal el sem rajtolhatott volna! Erre nem fordítottak kellő figyelmet sok esetben a Rendezők. Ezért lett kialakítva az a „bevett gyakorlat”, hogy a megjelenő táblázatban meg vannak jelölve azok az emberkék akik „figyelmetlenek” voltak.
Sokszor azt az eljárást alkalmaztam, hogy megnéztem az adott verseny eredménylistáját, hozzá néztem az aktuális MARB igazolványt váltottak adatbázisát, ehhez még hozzá néztem az aktuális orb, r2 listát is, mert navigálni lehet olyan licencekkel is. Ha egyik listán sem szerepelt az emberke, pirossal jelöltem. Volt, hogy órákat töltöttem azzal, hogy "nyomoztam" pl nem stimmeltek a nevek, ha volt a pilótának elérhetősége kerestem, hogy szóljon a spannak: öccse inézd az igazolványodat mert gáz lesz. Akit tudtam megpróbáltam elérni telefonon és egyeztetni vele.

Jelenleg a Duenen megtekinthető MARB listából egy példa:

3 géposztály, 8 hely Marton Zoltán (Tőke Tamás) Osztermann Ervin páros.
A IX. futamon, aug. 16-17. (Kincsesbánya) Osztermann Ervin navigált. Ezen a versenyen 3 pontot szereztek. A szerzett pontszám „színezett”.
A XII. futamon ismét a régi navigátorával ment, aki rendelkezik igazolvánnyal.

Osztermann Ervin a Szövetségtől szeptember 23.-án kapott listában nem szerepel, hogy váltott igazolványt. Az eredménylistát szept. 29.-én készítettem.

Ha a napokban kapandó frissített listában sem szerepel, törlésre fog kerülni a 3 pont.

Mikor elkészítem az aktuális listát, általában 15-20 jelölt emberke van, annak függvényében, hogy hány futam volt a két frissítés között. Mielőtt Megjelenés előtt nyomozok, egyeztetek, így csökken a színesek tábora (nem félre érteni a szineseket:):))

A mostaniban 41 ilyen van. Várom az új táblázatot és azonnal kozmetikázom, és küldöm a Duennek.

Picit hosszú voltam, remélem sikerült válaszolnom a kérdéseidre.

üdv.

ernő
2014-10-29 10:45:16
kedves balli

A bajnokságok állásának vezetése a mindenkori RSB vezető feladata. Na, ilyen nincs, nem is lesz mostanában. (évközben sem volt :):))
A MARB Bajnokság állásának aktualizálását egész évben én végeztem, csak úgy, mert jólesett. A mostani frissítést is elkészítettem.
Amiért még nem küldtem el a Duennek az az, hogy 41 emberkének az igazolványáról nincs adatom. Ők olyanok akik pontot szereztek, tehát ha nem váltottak igazolványt, törölni kell a pontjaikat. Ahol tudtam, ott felhívtam a versenyzőket és érdeklődtem.
Ne érts félre, nem magyarázkodom, teljesen jogosan kéred számon a listát.

Nem feladatom, de lehetőségeimhez mérten igyekszem. :):)

Ha azzal segítek, küld el az email címedet, ígérem, küldök egy listát.

szép napot

büki ernő
2014-04-03 14:50:48
Szia!

MARKÓ TIBI (és csapata) munkája!

üdv.

büki ernő
2014-02-04 18:04:52
Szia Highand2!

A hozászólásomban leírtam: Napokon belül minden Tagnak elküldésre kerül a végleges, NAGYON SZÉLES KÖRBEN EGYEZTETETT (mert ennek hiánya volt a kifogás) Alapszabály tervezet.

Ez azt jelenti, a jelelegi 102 tagnak elküldésre kerül. Emellett még közel 30-40 helyre elküldjük akik segítettek benne, véleményük volt, de nem Tagok.

ernő
2014-02-04 18:04:52
Szia Highand2!

A hozászólásomban leírtam: Napokon belül minden Tagnak elküldésre kerül a végleges, NAGYON SZÉLES KÖRBEN EGYEZTETETT (mert ennek hiánya volt a kifogás) Alapszabály tervezet.

Ez azt jelenti, a jelelegi 102 tagnak elküldésre kerül. Emellett még közel 30-40 helyre elküldjük akik segítettek benne, véleményük volt, de nem Tagok.

ernő
2014-02-04 14:10:59
Kedves Figyelő!

Picit pontosítanék a feltett kérdéseden: Hol és mikor kerültttttt (múltidő sok té :):)) egyeztetésre, vitára az Alapszabály tervezet?

Megpróbálom időrendi sorrendben (a teljesség igénye nélkül):

2014. 01. 13. hétfő

Gyurma a januári Közgyűlés után elküldött minden (akkori) Tagnak egy emailt, melyből idézek:

………….terveinkben szerepel a szakágakkal külön-külön nyílt szakági értekezlet keretében egyeztetni a részletekről, amennyiben erre van igény, illetve fogadókészség.

Ezzel párhuzamosan természetesen várunk minden olyan észrevételt, és javaslatot, ami jobbá teheti az MNASZ alapszabályát, és elősegíti a törvényes, nyugodt, és nem utolsó sorban sportszakmai irányelvek mentén történő működést!

E levélre válaszként elküldött módosító javaslatot, vagy észrevételt minden esetben megvitatásra érdemes javaslatként fogunk kezelni, várjuk ezeket mindenkitől!

Előre is köszönjük:

A MAFC alapszabállyal foglalkozó csapata….

Erre a levélre sokan reagáltak, építő javaslatokat tettek, volt, aki kérte törölje a címzettek közül, nem érdekli, volt, aki telefonos, ill. személyes egyeztetést kért. A leveleknek, telefonoknak eredményeként közel 50 Tag szervezettel, annak képviselőjével tartják folyamatosan a kapcsolatot.

A sportbírói Bizottság vezetője (Demeter Magdolna) meghívta a Bizottság évadnyitó ülésére Cselényi Balázst és Gyurmát. 2014. 01. 23.-án részt vettek az ülésen. Érdemi vita folyt az Alapszabály tervezetről

Meghívást kaptak a Gyorsasági Szakág Bizottsági ülésére. 2014.01.17. (részt vettek)
Szintén részt vettek a Gyorsasági Nyílt Szakági értekezleten 2014. 01. 31.-én
Folyamatos egyeztetések Gáspár Istvánnal és Venesz Ágnessel.

Az Alapszabállyal foglalkozó csapat lelkes tagja Ujházi Béla, aki 19 off-road egyesülettel tart napi kapcsolatot, folyamatosan tájékoztatja őket.

Garamvölgyi Zoltán (Garzone) folyamatosan egyeztet, vitázik az Alapszabály tervezetről Cselényi Balázzsal, képviselve a terep-rallye szakágat.

És legyen még egy-két egyeztetés megemlítve, ahol az alábbi személyek által felvetett kérdések, javaslatok, hibák lettek megvitatva:

Móczár Péter Alelnökkel, Szabó László Elnökségi taggal, dr. Szél Attila leendő Biztonsági Bizottság, Kassai András Sporttitkárral, Legeza Miklós volt Elnökségi taggal, Szántó László volt Elnökségi taggal, Koch Gábor amatőr atyaúristennel, Heves megyei sportbírók Urvölgyi Józseffel, Veszprém Megyei Sportbírók Kovács Leventével, Bolgár Iván Ellenőrző Bizottság

Elnézést, ha valakit kihagytam a felsorolásból.

Még egy: Holnap (szerda) Kohári Zoltán, (Drift-Drag) képviselővel egyeztet Cselényi Balázs

Napokon belül minden Tagnak elküldésre kerül a végleges, NAGYON SZÉLES KÖRBEN EGYEZTETETT (mert ennek hiánya volt a kifogás ) Alapszabály tervezet.

Kedves Figyelő!

Őszintén kérdezem: Még mit kellene tenni Alapszabály egyeztetés ügyben? Gondolom, ha Neked van, volt észrevételed, javaslatod, már rég elküldted az egyesületednek vagy az MNASZ Titkárságára vagy…………

Keresed az Elnök, Elnökségi tagjelölteket, hogy véleményt lehessen mondani róluk. Hol akarsz véleményt mondani és hogyan? A fórumon, név nélkül?
Két napja lett végleges a 2014 évi Taglista. A jelenlegi 102 Tag, elküldi a javaslatát a jelölő Bizottságnak.
Természetesen illik megnevezni a leendő vezetőket. Ahogy feláll egy egységes jelöltlista, az publikálva lesz a Tagok felé, és majd Ők döntenek.

üdvözlettel:

Büki Ernő
Büki hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 36 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 101112
131415 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.10-14.

részletes infóink

2024.05.11.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.12.

részletes infóink

2024.05.18-20.

részletes infóink

2024.05.24-26.

részletes infóink

2024.05.31-06.01.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k