Fordos45
Herszmanszki Attila
2015-12-30 11:01:34
utolsó bejelentkezése
Fordos45

11 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
742777670
Napi oldal:
155433
Jelenleg:
1440
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Fordos45 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 11 hozzászólás • 1 oldal
2015-12-28 19:46:53
Tudom hibát találni könnyebb mint, dolgozni az eredményért, de akkor is. Csak az utolsó 10 percre érkeztem meg a közvetítésre és elnézést, a jó szándékú szervezőktől, de hol találták ezeket a riportereket? Rendben, hogy nem értenek a sportágunkhoz, de miért nem készültek fel? Katasztrófa volt hallani kérdéseiket és kommenteiket. Csere lehetőség van? Jót tenne a közvetítésnek, a Szilveszter Rali jó hírének.
Az biztos! sírok
2014-12-03 08:51:30
Sziasztok!
Érdeklődöm; műsorfüzet mikorra várható?
Terveznénk a helyszíneket ...
Üdv.
2014-09-18 08:24:11
Köszönöm DUEN, megtaláltam!
2014-09-17 19:44:11
Bocs! Úgy látom ezen a fórumon ez nem kérdés, de én azért megkérdezem. A hétvégi komlói rallyesprintre nincs még nevezési lista? 10-én volt a zárlat és 7 nappal később sehol nem találok nevezési listát. Értenem kellene? bizonytalan Vagy van, csak én vagyok béna?
2014-04-22 18:32:01
Duennek, olyantól akinek volt már kezében fényképezőgép;
Mindig megnézem a fotóidat, de ezek most igazán ütősek!
Aki azt hiszi, h ez most csak duma, vegye a fáradtságot és nézze végig! Nekem 90 %-ban bejöttek, pedig aki ért hozzá elismerheti, ez nagyon durva arány!
Hátradűlhetszelégedetten ....
vigyorgok
2013-10-07 23:33:42
Nem ismerem részleteiben a technikai előírásokat, de, ha jól sejtem, az OT versenyeken is magasabb, aktuálisabb, a biztonsági berendezésekkel szembeni követelmény, mint az eredeti autóban volt. Ezt leszámítva még közel eredeti az autó.
Én csak a VFTS 1600-as mivoltára céloztam ...
Lehet, hogy nem csak én örülnék, ha az amatőr futamokon a Ladák mellett növekedne az 1600-s autók száma ; Skoda RS, Skoda LR, VW Golf Gti I, Toyota MR2, Hondák, Fiat, stb. Talán még többen férnének hozzá az eredményesség esélyével ezekhez a versenyekhez
2013-10-07 19:45:35
Csak mellesleg. Vállalom, nem vagyok barátja, az elszabadult, az MNASZ-nek "be nem hódoló" amatőr versenyeknek, mindegy, hogy RTE, vagy más, ahol a szabadság gőzétől megszédülve, 3 - 500 LE-s autókat is elengednek, nem vizsgálva, hogy a pilóta vezetett-e korábban trabantnál erősebb autót!
A rendezői felelősség ott kezdődik, hogy megnézem kit engedek és mivel rajthoz állni. Akinek nem inge, persze ne vegye magárra ...

Csak a pontosság kedvéért: A Lada VFTS eredeti homológizációja 1982 okt. 1. A motor 1589 ccm!
Ami a mai versenyken ettől nagyobb motorral indul az nem VFTS! Azaz, ezt nem kellene felsorolni az "elvesztett" autók között. kacsintok
2011-11-06 07:04:45
Igen a hírt, azt igen, de nem a teljes részletességű határozatot.
Kíváncsian várom a többi határozat megjelenését...
2011-11-05 22:02:52
Mert itt nem olvashatja el bárki? A nem rali iránt érdeklődők ki vannak innen tiltva?
De ezt itéljék meg mások.

A kérdés marad:
Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét (fegyelmi határozatokat) kitesszik majd a netre?
2011-11-05 12:05:57
Bocs! A jegyzőkönyv helyett, természetesen a teljes részletességű határozatra gondoltam. bizonytalan
2011-11-05 10:16:36
Hogy mit ér egy ilyen büntetés, amit egy ilyen összetételű Fellebbviteli Bizottság „felére enyhít” azon lehet vitatkozni. Nyílván ki-ki sportbeli értékrendje, baráti hovatartozása alapján ítéli meg. Mind ez ráadásul olyan szintű versenyzővel történik, aki vezetői tudása alapján joggal elismert, hivatalosan magyar bajnok, de a róla keringő egyéb történetek révén megosztja a szurkolótábort.

Nyílván a Bizottságban végiggondolták, hogy ez a döntés a Szövetség megítélését milyen irányba viszi, és ennek figyelembevételével döntöttek. Figyelembe vették azt is, hogy a magyar és a külföldi közvélemény hogy értékeli majd ezt a döntést.

Számomra inkább az ügy kezelése, ami elgondolkodtató. A mai világban már nem lehet névvel és arccal szerepeltetni egyetlen törvénysértőt sem, legyen az bármilyen elvetemült. A ”pellengérre állítás”, mint gyakorlat kiment a divatból, mi meg bevezetjük?

Azzal nem lesz demokratikusabb az eljárás, ha minden részletet kiteregetünk. Már csak azért sem, mert nem az a feladata a Bizottságnak, hogy egy mindenki számára elfogadható döntést hozzon, hanem az, hogy a tagság többségének bizalmát élvezve, a tudása szerinti legjobb a döntést hozza meg.

Vannak szabályok, amit be kell tartani. Vannak, akik vétenek a szabályok ellen, lebuknak és megkapják érte a büntetésüket. OK.

Nyílván kevesebben buknak le, mint akik vétenek a szabályok ellen!

De ehhez joga van a versenyzőnek, kockáztat, és ha megbukik, elszenvedi a büntetését. De a büntetések listájában nincs benne, hogy még pellengérre is állítják? Nem túlzás ez?
Már elnézést, de mi köze van a közönségnek a teljes részletességű jegyzőkönyvhöz?

Akkor innentől kezdve minden fegyelmi vétséget ejtő versenyzővel kapcsolatos döntések jegyzőkönyvét kitesszük majd a netre?
Hova vezet ez?
Fordos45 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 11 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
252627 28 293001
020304 05 060708
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
2024.12.06-10.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k