Igazad van. De egy másik mappába van oroszul is. De lehet hogy ez egy másik autó VAZ 29081 .
A másik 29084 volt asszem.
És ebbe a mappába az első képen az a "fekete" kocsi az mintha szélesebb kasztni lenne, de ott az egyik orosz szöveges ciknél tuti az van ami az előbbi csehes cikken volt.
2011-01-20 21:45:36
Van egy listám amin elvileg rajta van sorba hogy melyik B-s homologizációt melyik kocsi kapta (wikipédián is fent van de ott nem sorrendbe) és ebbe nincs benne csak a VFTS. Szóval a többi csak prototipus volt. A nagyszárnyas Eva meg a 4x4 is. Az EVA-t biztos hogy B vagy S csoporta tervezték hiszen a müanyagkasztni A,N csoportban nem megengedett. Az hogy ez a másik a 4x4, amit In-team kérdezett , azt nem tudtam még kideriteni milyen csoportba szánták. Esetleg ha értesz oroszul akkor nézz be ide Van itt egy 3 oldalas cikk róla.
2011-01-20 19:19:18
De sajnos a Samara EVA,S-proto, és a moszkvics 2141KR-el ellentétben ez nem maradt meg az utókornak, teljes épségében.
2011-01-20 18:52:20
Én néha nem merek oda felnézni, mert egy fél napig ott maradok, pedig kb 2 hetente nézem rajta a friss dolgokat, a történelem meg a fotók topicba.
Van vagy 2 orosz fórum, hát ott is sok minden van. De az a durva hogy nem csak ilyen 20-60 oldalas topic hanem még abba is linkek más oldalakra. pl most találtam egy olyat ahol százával vannak a ladás, VFTS képek. taifun gallery
És a retro albumon belül még viszonylag csoportositva is vannak. Szamara Eva, szamara T3, vfts, tavria groupB,stb..
Igen jól olvastátok Tavriából is készült egy B csoportos prototipus. ---->
Észtországban készült és ez az egy darab van belőle.
2011-01-20 18:31:54
historyfun!
Amit ati leirt a cikkben abba tök érthetően le van irva. Hogy volt a 4x4 meg az Eva (=?) S-proto. A 4x4 a kiskasztnis ami ezen a szojuz rallyn indult 0ásként 85be. Az Eva meg az Sproto gyakorlatilag ugyanaz a széles nagyszárnyas kasztni. Csak az egyiket 87be a másiakt 89be tervezték, de annak már 50lóerővel erősebb motorja volt.
Valamint volt ez a narancs a Nami, ami többféle kocsiból lett összerakva. De ennek én már utána jártam hogy ez márinkább ilyen tereprally versenyen indult. Szóval inkább "buggy"-nak számít mint rendes rally autónak, amugy is csak házi fejlsztés. Egyébként volt Nami2 is, és az meg egy bogárhátura hasonlít.
2011-01-18 21:02:18
Hillman! Én nem a gyártási évekre gondoltam, hanem hogy Ferjáncz mikor kezdett vele versenyezni.
2011-01-18 19:52:39
Örülök hogy beindult a fórum
Csak a pontosság kedvéért, a 12es gordini nem a 17 meg a 110es alpine között volt hanem azt megelőzően.
Szóval igy voltak sorrenben a rönók: 8,12,Alpine A110,17, R5 Alpine, R5 Turbo, aztán 97be az utolsó évadba a Megane Maxi Kit-Car
2011-01-13 07:32:22
Moskvich 2141-KR B csoportos prototipus, de nem kapott soha se homologizációt. Jelenleg egy moszkvai múzeumban áll.
Ezt csak úgy mondtam, nem biztos hogy így volt. Nekem amugy nagyon gyanús 2 zöld oroszrendszámos vfts azon a salgón, nem lehet hogy megvették valaméket Kokóék. Vagy annyira menő volt akkor az a zöld... Utcai ladából se nagyon láttam olyan színüt.
2010-06-04 21:21:45
Ezt csak úgy mondtam, nem biztos hogy így volt. Nekem amugy nagyon gyanús 2 zöld oroszrendszámos vfts azon a salgón, nem lehet hogy megvették valaméket Kokóék. Vagy annyira menő volt akkor az a zöld... Utcai ladából se nagyon láttam olyan színüt.
2010-06-04 21:18:33
Közben kutakodtam a régi fészek archivált változatában.
Ezek szerint az első 2105 Budai Csabáé volt.
A golfot meg ha minden igaz 87be Tóth Misi hozta.
2010-06-04 21:03:25
Lehet ők kezdték el építeni előbb, de a Hidegéké hamarabb kész lett.
2010-06-04 20:45:31
A kék fehér festést láttam, asszem a linken is van olyan kép róla. Illetve azona salgón ment még 3 orosz rendszámú vfts, gondolom Brundza volt az egyik.
Az a 85ös Lada 2105 véletlenül nem a Népsport-Ezermester Rally-n indult? kép
Kérdeztél itt golfot is, arra is lenne tippem. Leitold Károly. Az biztos hogy 86ba hegyen ment golffal. Illet emlékeimben él egy kép a 80as évekből egy fekete 1es golf.
2010-06-04 20:17:09
ITT van egy jó kis összeállítás a vfts-ekről. Azt irják hogy Hideg volt az első, de ott van Kelecsényi is akihez úgy irja az elsők között volt aki VFTS-el ment. De már Dudás kokónak is volt 84be a zöld VFTS. Nem sok képet találtam 83ból(84ből több van) de ott nem láttam vfts-t.
Vannak év végi dobogósok eredménye szakáganként, de pont 82-83ba a kocsik nincsenek odairva
2010-05-25 10:51:14
Általános RX pálya berakási segédlet:
Itt van ez: http://autosim.fw.hu/rxplugin2009.rar
Szedd le rakd fel(a tartalmát másold a RBR mappádba), ez a teljes mappaszerkezet a szükséges fájlokkal (meg a plugin is). Az rx_content/tracks mappába kell rakni a pálya mappáját. Tehát úgy hogy az rx_content/tracks/"pályaneve"/ mappában legyenek az ini-k(mat materials objectlist stb), a textures, objects, stb mappák.
Ezután elinditod a játékot az options plugins rbr_rx és kiválaszotod a pályát.
2010-05-23 13:16:46
Ati nem jól mondod! Az audiból a (ur)quattro már megjelent 81be. Group 4-es volt. Viszont az ennek tovább fejlesztett változatai A1, A2, már Group B-sek voltak. (86ba Ferjáncz Rothmans-es kocsija is A2 volt.) Ez után jött a rövid Sport Quattro, majd az S1.
Részletesebb leírás a linkeken 1rész