LCH Tavaszi LADA találkozó
fotóspeti
Tóth Péter
2014-04-04 17:28:41
utolsó bejelentkezése
fotóspeti

41 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684868733
Napi oldal:
100699
Jelenleg:
746
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
fotóspeti hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 40 hozzászólás • 2 oldal
2013-09-27 16:01:02
Én az átlag nézőre gondolok, aki 20-30km-t autózik egy rally-ért, de 50et már nem. 3x ekkora különbség is lehet, ha nem a Pilisben, hanem a Börzsönyben vagy Salgó környékén lesznek a gyorsaságik.
Továbbá aki rajongó és messziről jön az egész hétvégére, az hova tervezzen szállást?
Börzsönybe fel Parassapusztához, vagy Dobogókőre, esetleg a Gerecsébe?

Haverokat hogy hívod meg?
Hello lesz rally, de nemtudom milyen messze, lehet hogy a Karcsiék háza előtt, de lehet, hogy 2óra autózásra? Na, jöttök?

Így értettem, nem úgy, hogy se kutyám-se macskám, csak a rallye van, és tudom, hogy Budapest lesz, aztán majd leszek valamikor-valahol.
Az átlagember nem ilyen, nem így működik; de az átlagember fogja feltölteni a hajtűkanyaroknál a szalag mögötti részt....
2013-09-27 12:09:59
Én azt javaslom, utólag beszéljünk arról ,hogy s*** volt-éééé' vagy igenis jó. Nem előre kell inni a medve bőrére, vagy jelen esetben a más ember kárára.

Szerintem nem szükséges lovagolni azon napok óta, hogy egy hetekkel ezelőtt alapított cég szervezi.
Ha jó lesz, akkor az sem érdekel, ha egy nyugdíjas bányászkör rendezte. Egyébként sem a cég szervezi a versenyt, hanem a hús vér emberek. Akik szerintem már láttak autóversenyt, nem valami marketingcég diákmunkásai. Ha kérhetem, előlegezzük meg a bizalmat, és majd ha lekúrják, akkor lehet majd kritizálni a sportbírót a főszervezőt a szövetséget, az érintetteket.

Másrészt viszont egyetértek a többséggel abban, hogy ez titkos gyorsasági dolog a hónap f@szsága.
1, Nem lesz néző, mert tervezhetetlen és élhetetlen a nézők-ismerősök-rokonok-családtagok-barátok-autósport szeretőknek.
2, Mindig van-volt-lesz egy csókos társaság, aki tudja már most, hogy pontosan melyik kavicstól-kavicsig, milyen irányban, hány lassítóval lesznek a hipertitkos gyorsaságik, sőt, a fél karomat rátenném, hogy így pénteken dél után van is köztük 1-2 aki éppen pályát jár be 1 metálszürke civil autóval...
3, A kettes pontból adódóan garantáltan gerjeszti a feszültséget, úgy a szakágon belül, mint a versenyzők- és a szurkolók között egyaránt.

Óriási baklövésnek tartom, előnye nincs, csak hátránya; bár ha ez a cél, akkor jók az eszközök. Kérdés, hogy mi a cél a sportvezető urak szerint?!

2013-08-07 15:11:21
Mire gondolsz pontosan?
Áttekintő térkép van, a verseny most vasárnap lesz, reggeltől estig, különböző színű autókkal.
2013-08-07 15:11:21
Mire gondolsz pontosan?
Áttekintő térkép van, a verseny most vasárnap lesz, reggeltől estig, különböző színű autókkal.
2013-07-26 13:47:31
Teljesen mindegy ki vert meg kit; az emberekkel van a baj(om).

Az egyik odadörgöli sokak orra alá, hogy na tessék itt egy kisgyerek és megvert benneteket.

A másik meg magyarázkodni kezd, hogy az nem is úgy vót' és akkor is én vagyok itt a leggyorsabb, ha a fene fenét eszik.

Mi szükség erre a negatív nyálazásra?


Miért nem lehet ezt úgy kezelni, hogy:

1, a kisgyerek nagyon tehetséges és minden összeállt neki azon a gyorsaságin. Építkezzen ebből tovább, mert sokra viheti.

2, jött valaki aki 1 picit magasabbra tette a lécet, így most azon törpölünk, miként tudnánk mi is olyan gyorsan menni ott a fotocellától-fotocelláig, és akkor mi is sokra vihetjük.
2013-04-10 16:58:44
Mi jól éreztük magunkat, nem volt megoldhatatlan probléma.
szombaton 12:30kor volt pályazár, de már 12:20kor nem engedtek be Egerbaktára. Jön a polgárőr (csípem őket, könnyedén megvezethetőek), mondom neki, hogy mit szeretnék, mutatom az itinerben, hogy merre-hova. Erre azt mondja: Nem lehet, autóverseny van.
Mondom: tudom, azért vagyunk itt, és 8perc múlva lesz pályazár, addigra át is érek Sirokra. Nem lehet, rally lesz.
Mondom, tudom ,azért vagyunk itt, de elfogadom, akkor engedjen be a faluba, megyek vissza Bükkszék felé, ott 13:00kor, tehát több, mint fél óra múlva lesz pályazár.
Oké, mehetünk.
A faluban még 4x eljátszottuk ezt, így 12:40lett, mire beértünk a falu központjába, a kereszteződéshez.
Ott már/még egy teremtő lélek nem volt, balos, irány Sirok!
A falu végén senki, szépen végigmentünk az állítólag 12:30as pályazáron 12:50kor, minden gond nélkül. Senkit, semmiben nem akadályoztunk, de ha nem tudom,h mi van, akkor már a faluba sem engedtek volna be...

A szombati nap jó volt, kár hogy este etap lett a rally2, ez van.
Vasárnap reggel megjártam a poklok poklát, bementünk Egerszólátra Tarnaszentmária felől. Hát az gyilkos, 7km legalább 20perc, 1es alapjárat a nem létező aszfalt miatt, máshol kettes 50el lendületből át a 20cm híg sáron. Vad volt.

Szombat este a Sirok-Terpes összekötőn egy borzalmasan kátyus részen négyen(!) álltak, épp kereket cseréltek egy 30méteres szakaszon. Botrány, hogy milyen utak vannak kicsi országunkban, csoda, hogy találtak megfelelő részeket a gyorsaságikra...

Összességében jó volt, tetszett, ennyi!
2013-03-28 13:05:48
Tákolt Subaru, csodálatos Lada, széthajtott Trabant vagy makuláltan WRC.
Mindegyikkel lehet s***ul, gyorsan és látványosan is menni.
Engem ez érdekel, nem a fényezés minősége, vagy a karbonszálas cuccok aránya a motortérben.

Az éjszaki gyorshoz szervesen kapcsolódik 1 kérdésem, miszerint lehet-e majd tüzet rakni az erdőben?
A "szokásos" tavaszi tűzgyújtási tilalom talán nem lesz még érvényben, a kései hó és a sok csapadék miatt, de bármi más tiltja-e a tűzgyújtást?!
2013-03-20 13:17:34
Spici is nevezett. Nagyon remélem, hogy ez azt is jelenti, hogy teljesen meggyógyul(t)!!!
2013-03-06 17:14:27
Én kérek elnézést, csak a fórumot olvastam vissza, de a versenykiírásban nem kerestem erre vonatkozó passzust.
És tényleg ott van.
Amennyiben 1500Ft az egész hétvége, úgy semmi gondom, sőt ahogy azt 530d írta kicsit lentebb így legalább a kannásbortól már reggel 9kor tajtrészeg senkiházik távol maradnak!!!

Ott a pont, köszönöm!
2013-03-06 11:41:14
Nem az elvekkel, hanem a módszerrel van a baj.
Hajlandó vagyok fizetni, de szerintem az 1500Ft/gyorsasági!!!
Tavaly Barum-on 220cseh korona volt az egész hétvégés bérlet, amivel pénteken prológot, szombaton és vasárnap 3+2gyorsasági megnézhettük.
220CZK = ~2640Ft.
Hajlandó lennék ennek a dupláját kifizetni itthon, de ebbe max. 3 gyorsasági fér bele.
Miért nincs bérlet egész napra / hétvégére?

A K-E megyei napilap szabadúszó fotósaként a tükörreflexes szettemmel együtt sem kapok (megint) akkreditációt, de a csókosok megint jönnek majd ájfonnal félrészegen, média-mellényben....

Nem az elv, a módszerek.
Nem azt mondja a szervező, hogy sajnos a költségekhez szükség van a nézőktől belépőjegy szedésére, DE ilyen és ilyen kedvező konstrukciót tudtunk kialakítani, neeeem.
Azt monda a szervező, mennyi pénzt tudunk begyűjteni?
- Béla, mi a lélektani határ?
- Hááááát, olyan 1000-1500-2000Ft szerintem.ű
- Gyorsonként Bélám?
- Húúú mekkora ötlet, jó legyen ezeröt gyorsonként, mehetünk tovább....
Nem az elv, a módszerek...
2013-03-06 11:41:14
Nem az elvekkel, hanem a módszerrel van a baj.
Hajlandó vagyok fizetni, de szerintem az 1500Ft/gyorsasági!!!
Tavaly Barum-on 220cseh korona volt az egész hétvégés bérlet, amivel pénteken prológot, szombaton és vasárnap 3+2gyorsasági megnézhettük.
220CZK = ~2640Ft.
Hajlandó lennék ennek a dupláját kifizetni itthon, de ebbe max. 3 gyorsasági fér bele.
Miért nincs bérlet egész napra / hétvégére?

A K-E megyei napilap szabadúszó fotósaként a tükörreflexes szettemmel együtt sem kapok (megint) akkreditációt, de a csókosok megint jönnek majd ájfonnal félrészegen, média-mellényben....

Nem az elv, a módszerek.
Nem azt mondja a szervező, hogy sajnos a költségekhez szükség van a nézőktől belépőjegy szedésére, DE ilyen és ilyen kedvező konstrukciót tudtunk kialakítani, neeeem.
Azt monda a szervező, mennyi pénzt tudunk begyűjteni?
- Béla, mi a lélektani határ?
- Hááááát, olyan 1000-1500-2000Ft szerintem.ű
- Gyorsonként Bélám?
- Húúú mekkora ötlet, jó legyen ezeröt gyorsonként, mehetünk tovább....
Nem az elv, a módszerek...
2012-12-07 12:00:14
Köszönjük.
Sz.tem egyikőnk sem arra gondolt, hogy Ti fogtok 3.verzióval előállni, vagy ne a duen-es itiner lenen a helyes ;)
2012-12-06 14:30:03
Magam is kiváncsi lennék rá!
Gondolom egy harmadik verzió....
2012-11-14 12:24:34
Szerintem meg a szájkarate helyett tettek kellenek.

Ha valami nem volt szabályos vagy biztonságos, akkor konkrétumokat kell leírni, ÉPÍTŐ SZÁNDÉKKAL, hogy legközelebb már szebb-jobb-megfelelőbb legyen a verseny. A tied is, meg a másiké is!!!

Ha valamivel nem voltál megelégedve, akkor nem kell többet oda menni. Ha veszélyben voltál állj messzebb a pályától.
Ha más veszélyben volt, hívd fel rá a figyelmét (vagy a pályabíróét) és tereld biztonságos helyre.

Amíg csak a klaviatúrát csattogtatjátok nem lesz változás; ezt garantálom.

Én szeretnék acsarkodás meg fikázás nélkül sok autót látni versenyezni, még többet fotózni és a nap végére jól elfáradni, és sörözni egyet az eredményhirdetésen.
Erről kellene szóljon ez az egész. Azonos érdeklődési körű emberek kultárlt szórakozásáról, nem üres süketelésről meg egymás ócsárolásáról...

Mindenki pontosan tudja, hogy mi lett volna a másik dolga...de hogy mi lenne a saját dolga....na az már nem megy. KÁR!


2012-09-26 11:24:18
Most hétvégi versenyről tud valaki valamit?
Lesz / nem lesz?
Előnevezések, pályák, időterv?

Szerda dél van, és szeretne tervezni az ember időpontokat, útvonalat...stb. Köszönöm!
2012-08-13 14:05:23
ÉN vagyok a boldog, ha elértem valamit. A barátok-család-ismerősök-csapat büszke lesz, ha elmesélem.
Ha még írnak is róla, akkor NAGYON boldog leszek.
De ha nem írnak, akkor nem károgok, hanem örülök, mert ÉN értem el ezt, amiért ÉN boldog lehetek és vagyok.

Nem fogunk egyet érteni; várom már, mikor lesz egy cikk, amiben tökéletesen össze van foglalva minden kategória dobogósai. Akkor jön majd az, hogy dehát 15en voltunk a ketegóriában, ez így s***, mert nem említi meg a 4-5-6. helyezetett, pedig az is kapott ám pontokat; "az írás egy jónagysz@r"!
2012-08-09 13:19:08
Készült egy beszámoló, ami nem lett 100%-os, mert a 58. kategória 3.helyezettjének (3an voltak a kategóriában) a becses neve lemaradt. Tehát a cikk legyen mondjuk így 90%-os.
Erre megy a károgás, a szőrszálhasogatás, és a cirmogás, hogy "hátezs***" (tehát 0-5%-os).
Na, ez a "Magyarországos" kéremszépen'....nem cikket írni önszorgalomból nektek!
2012-08-09 13:19:08
Készült egy beszámoló, ami nem lett 100%-os, mert a 58. kategória 3.helyezettjének (3an voltak a kategóriában) a becses neve lemaradt. Tehát a cikk legyen mondjuk így 90%-os.
Erre megy a károgás, a szőrszálhasogatás, és a cirmogás, hogy "hátezs***" (tehát 0-5%-os).
Na, ez a "Magyarországos" kéremszépen'....nem cikket írni önszorgalomból nektek!
2012-07-27 12:37:39
egyetértek, de minden hiába; ezek politikusok, nem sportszerető SZAKemberek.

Ahhoz értenek, hogyan kell a s***t szétkenni és illatosítani, hogyan kell a semmiről beszélni, vagy a feltett kérdést nem megválaszolva mellédumálni.
Elkendőzni a sarkalatos pontokat lényegtelen baromságokkal és helyzetbe hozni a pajtásokat/rokonokat/haverokat.
Azért tart ott a rally, ahol.
A Winkler-féle cikkeknek sem az az esszenciája amit a jóember kiemelt (milyen nemzetiségű a rendszámtábla), hanem az, hogy ez a mérhetetlen mutyizás mérgezi meg a sportágat, ami a bűzlő fejű haltól indul....
2012-07-18 11:21:19
Ellenkező esetben meg azért sír a "másik oldal", hogy miért nincs még kiírás, mikor lesz már pályarajz, hovamenjekfotózni'....stb.
Jót nem tudsz tenni, ez Magyarország.

Nem az a gond, hogy 2 héttel a futam előtt van részletes kiírás.
Az a paraszt a probléma forrása, aki holnap kimegy tiltott pályabejárni és arra sem hajlandó, hogy meghúzza magát ha már tilosban jár-kel...
fotóspeti hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 40 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k