Takati
Takka Ati
2015-04-21 08:08:41
utolsó bejelentkezése
Takati

22 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
742505838
Napi oldal:
47411
Jelenleg:
1744
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Takati hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 22 hozzászólás • 2 oldal
2015-04-21 08:08:31
Ha ma letöltitek a 04.16.-án megjelent RVSZ-t, a dokumentum tulajdonságaiban az utolsó módosítás dátuma 2014.04.17. 20:50.
Nem árt ha résen vagytok, mert úgy tűnik, hogy suttyomban folyamatosan változik a szabályzat...
2015-01-23 16:40:14
Sajnos nem voltam ott de megosztom veled a rövid összefoglalót amit kaptam:
"Kb. 20 fő jelent meg. A 2015-ös évvel kapcsolatban csak egy bizonytalan versenynaptárt sikerült ismertetni. A jelenlévők feltettek néhány kérdést, amire Berényi válaszolt:
Lesz-e GPS a pályabejáráson?
- Nem tudja, de talán igen.
Hol fog rajtolni a Historic, az ORB előtt vagy után?
- Nem tudja.
A gumiszállítók továbbra is támogatják az ORB-t?
- Nem tudja, de majd beszélni fog velük
P csoport mehet-e abszolútért?
- Nem tudja.
P csoport hol rajtol? mezőnyben vagy külön?
- Nem tudja.
Változnak-e a díjtételek?
- Nem tudja.
Lehet-e használni bioetanolt?
- Erre az első válasz igen volt, de a jelenlévő élmenők nyomásgyakorlása után úgy döntött, hogy a 2-es kategóriában tiltott lesz.
Kitiltják az R4-es autókat?
- Először nem akarta, de a az élmenők nyomására után úgy döntött, hogy kitiltják.
Egy vicc volt az egész. Többen a szemére vetették, hogy így értelmetlen volt összehívni a "tájékoztatót". Nincs semmi elképzelésük, hiányos a szabályismeretük. A hab a tortán az volt amikor azt bírták mondani, hogy azért nincs még RVSZ, mert a sporttanácstól nem word-ben kapták meg, és ezért nem tudják megírni."
2014-09-12 15:59:21
figyelo!
Elég nagy butaságot írtál. Miért akarná veszélyeztetni a rendező a saját versenyét?? Abban mi lenne a logika? A tavalyi BPR időpontját az akkori Intéző Bizottság módosította egyoldalúan a rendező és Pénzes tiltakozása ellenére, (az IB által módosított időpontban nem lehetett volna megtartani a rendezvényt). Valamiért az akkori IB vezetőnek és a főtitkárnak (Marcipán, Faluszéli) az volt a célja, hogy ne legyen BPR. Végül ebbe belebuktak és visszakerülhetett az eredeti időpontra a verseny.

Az ütegparancsnok már a RallyeCafé-s interjúval teljesen leírta magát. (Aszfaltozzunk földutakat rallypályának!) Most komolyan, ő volt a benyó team-ből a legalkalmasabb jelölt a rally szakág vezetésére??
2014-09-12 15:59:21
figyelo!
Elég nagy butaságot írtál. Miért akarná veszélyeztetni a rendező a saját versenyét?? Abban mi lenne a logika? A tavalyi BPR időpontját az akkori Intéző Bizottság módosította egyoldalúan a rendező és Pénzes tiltakozása ellenére, (az IB által módosított időpontban nem lehetett volna megtartani a rendezvényt). Valamiért az akkori IB vezetőnek és a főtitkárnak (Marcipán, Faluszéli) az volt a célja, hogy ne legyen BPR. Végül ebbe belebuktak és visszakerülhetett az eredeti időpontra a verseny.

Az ütegparancsnok már a RallyeCafé-s interjúval teljesen leírta magát. (Aszfaltozzunk földutakat rallypályának!) Most komolyan, ő volt a benyó team-ből a legalkalmasabb jelölt a rally szakág vezetésére??
2014-09-06 08:32:03
Szakágvezető választás:
Rádli: 1db
Szabados: 6db
Pénzes: 21db (+5 db kedden érkezett így azok hivatalosan érvénytelenek.)
Az elnök úr nem akarja kinevezni Pénzest, "még egyeztetnie kell a tanácsadóival".
2014-08-23 10:04:31
Az egész MNASZ-ben senki sem volt képes írni egy pár sort Pethő Tyutyuról. Az új megbízott rally szakágvezető, Szabados Úr pedig "nem tudja ki az a Pethő István", ezért nem lép semmit sem.
Szégyellhetik magukat!
2014-07-15 18:08:17
A Benyó riport mindent visz, de Szabados Lajos RallyCafé-ban megjelent interjúja sem semmi. Nem szívesen csinálok ingyen reklámot az újságnak, de a muszáj egy részletet megosztanom veletek:

Szabados Lajos: „ …Ezen kívül a rendezéssel is szeretnék foglalkozni. Manapság nagyon nehéz versenyt rendezni, a természetvédelmi területeken, úgyhogy onnan el kell vinni a ralit és olyan helyekre terelni, ahol mondjuk két falut összekötő úton tudunk versenyezni.
RallyCafé: BOCSÁNAT, HOGY KÖZBESZÓLOK, DE KÉT FALU KÖZÖTT, NÉMI TÚLZÁSSAL LEGINKÁBB EGYENES UTAK VANNAK MAGYARORSZÁGON, AZ MEG NEM ÉPPEN RALIZÁSRA ALKALMAS.
SZL: Akkor építeni kell ilyeneket.
RC: NA, EZ NEKEM KEZD SCIENCE FICTION KATEGÓRIÁBA TARTOZNI.
SZL: Pedig nem az, csak végig kell gondolni. Rengeteg olyan út van, amit a terepraliban használunk, és ha csak egy nyomsávban leaszfaltozzuk, már alkalmas lenne versenyek lebonyolítására. Jellemzően mondjuk nyolc kilométeres szakaszokról beszélünk. Nyolc kilométert leaszfaltozni nem egy jelentős összeg. …”
„ …Ha mondjuk húsz ilyen pályát tudnánk építeni az országban, akkor azzal megoldódna a ralipálya kérdése. …”

Ilyen egyszerű az egész.
2014-07-15 18:08:17
A Benyó riport mindent visz, de Szabados Lajos RallyCafé-ban megjelent interjúja sem semmi. Nem szívesen csinálok ingyen reklámot az újságnak, de a muszáj egy részletet megosztanom veletek:

Szabados Lajos: „ …Ezen kívül a rendezéssel is szeretnék foglalkozni. Manapság nagyon nehéz versenyt rendezni, a természetvédelmi területeken, úgyhogy onnan el kell vinni a ralit és olyan helyekre terelni, ahol mondjuk két falut összekötő úton tudunk versenyezni.
RallyCafé: BOCSÁNAT, HOGY KÖZBESZÓLOK, DE KÉT FALU KÖZÖTT, NÉMI TÚLZÁSSAL LEGINKÁBB EGYENES UTAK VANNAK MAGYARORSZÁGON, AZ MEG NEM ÉPPEN RALIZÁSRA ALKALMAS.
SZL: Akkor építeni kell ilyeneket.
RC: NA, EZ NEKEM KEZD SCIENCE FICTION KATEGÓRIÁBA TARTOZNI.
SZL: Pedig nem az, csak végig kell gondolni. Rengeteg olyan út van, amit a terepraliban használunk, és ha csak egy nyomsávban leaszfaltozzuk, már alkalmas lenne versenyek lebonyolítására. Jellemzően mondjuk nyolc kilométeres szakaszokról beszélünk. Nyolc kilométert leaszfaltozni nem egy jelentős összeg. …”
„ …Ha mondjuk húsz ilyen pályát tudnánk építeni az országban, akkor azzal megoldódna a ralipálya kérdése. …”

Ilyen egyszerű az egész.
2014-06-19 15:51:12
Bő két hónapja Duen tette közzé hogy milyen pozitív irányba mennek a dolgok, milyen nagyszerű az új vezetés, persze akkor még Endre bizottsági tag volt. Csak azért kongatják a vészharangot, mert a Tibi nem tud több 95km/órás átlagsebességű szlalomversenyt rendezni a Mecsekben, és a serlegeket is máshonnan fogja venni a szakág.
Az elnökségnek Csé és Gyurma javasolta, hogy ne legyen kiírva szakágvezető választás, mert "az alapszabályban erre nincs határidő megadva". (Ami elég furcsa értelmezése a szabálynak.) A Budai remek választás lett volna, az év felét Dubaiban tölti! De inkább azért nem vállalta a szakágvezetést, mert a felesége nem lehetett főtitkár, így lett a Benyó haverja a szakágvezető. Szép jövő.
Tegnapi hír, az is, hogy a Füzy nem tudta lenyelni, hogy a főtitkári kinevezés bundázva volt, ezért lemondott az elnökségi tagságáról. (Van még aki követni akarja.)
A bíróság továbbra sem jegyezte be aláírónak Benyót és az új alapszabályt, mert valami nem kerek a februárban Gyurmáék által elkészített alapszabály körül. Az lesz az igazán izgalmas, ha vissza kell állítani az eredeti, februári állapotot, mert akkor többek között sporttanácsa sincs jelenleg az MNASZ-nek.
2014-05-22 17:25:13
Gyurma!
Ezek szerint a ceredi és a rudabányai MARB futamokon igazolvány nélkül dolgozott a versenyigazgató? Mindenkitől elvárjátok, hogy legyen igazolványa (sportbíró, rendező, versenyző), de a versenyigazgatótól nem?? Szerinted mint a Sporttanács tagja, sportszakmailag ez így rendben van? Így akartok egy baleset esetén a bíróságra menni??
A MAFC ügyében a 27/2014-es RSB határozat szerint pénzbüntetés mérséklésére nem került sor. A szerinted "egyhangú" szavazásban 3 igen és 3 nem szavazat született. A részletfizetési kérelemnél viszont már egyhangú 6 igen szavazat döntött. Az ilyen esetekben az lenne az etikus gyakorlat, hogy az érintett személyek minimum tartózkodnak a szavazáson. A MAFC beadványait köztudott, hogy rendszerint Te vagy a Nagy Balázs szoktátok írni. Hogy ki papíron a MAFC vezetője, az mellékes, mert mindenki tudja, hogy Te diszponálsz e fölött is. Az AMTOSZ előző versenye is tiltott volt, azóta lett volna rá elég időd, hogy a MAFC nevezői licencét visszavond az AMTOSZ-nál. A Miklós idejében ennél sokkal érzékenyebb voltál az etikai és a sportszakmai normák betartására.
Az AMTOSZ jogszerű vagy jogszerűtlen működéséről nem hinném, hogy Neked kell állást foglalni, ez az ügyészség feladata. Arról viszont nyilatkozhatnál, hogy az MNASZ 02.21.-i közgyűlésének anyagát befogadta-e az ügyészség, mert ugye ott határidőn túl lettek beadva a papírok.
Az egyenesen felháborító, hogy szerinted drasztikus megoldás lett volna, ha visszavonod a versenyzőid nevezését, azaz ha megtiltod nekik az indulást, mert "olyan sokat készültek a futamra". Hidd el a többi versenyző is sokat készült! Ki fog ebben az ügyben döntést hozni? Szabó Laci, aki csak aláíró, a barátod Cselényi Balázs, és Te??
Nem Nektek kellene fegyelmi eljárást indítani a fél mezőny ellen, hanem csupán egy etikait magad ellen!
2014-05-21 11:00:49
Nattán György a MAFC elnökségi tagja, a MAFC ügyvezető igazgatója, az MNASZ Sporttanácsának tagja.
A hétvégi AMTOSZ futamon Szemánék a MAFC színeiben indultak, azaz, ezek szerint a MAFC éves nevezői licencet váltott az AMTOSZ-nál. Még a nevezési lapot is le kellett pecsételniük a verseny előtt, arra a versenyre, amire a Sporttanács külön felhívta figyelmet, hogy tiltott rendezvény!
Valószínűleg nem buta srác a Gyurma, nagyon jól tudja, hogy majd Csével és Szabó Lacival elintézik, hogy semmilyen szankció sem éri majd a MAFC-ot és a többieket sem. A baj csak az, hogy közben mindent megtettek, hogy a többi MNASZ licenccel rendelkezőt elriasszon a futamtól.

Hab a torán, hogy a MAFC titkára az a Nagy Balázs, aki az "illegitim" RSB tagja is. (A legutóbbi RSB közlemény szerint meg is szavazta a MAFC versenyzőjére kirótt büntetés enyhítését!)

AZ MNASZ ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSAI
I. AZ AUTÓSPORTTAL KAPCSOLATOS ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
1. VERSENYEKKEL KAPCSOLATOS ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
1.5 AZ MNASZ ÁLTAL TILTOTT VERSENYEK:
Az MNASZ által tiltott valamennyi olyan verseny, amely nem szerepel az FIA Nemzetközi
Versenynaptárában, vagy az MNASZ Versenynaptárában, illetve nem került az MNASZ
által regisztrálásra. Bármely tiltott versenyen részvevő, illetve ilyen szervezésében,
lebonyolításában közreműködő MNASZ ÁLTAL KIADOTT NEVEZŐI, VERSENYZŐI, RENDEZŐI,
HIVATALOS SZEMÉLYI LICENC TULAJDONOST AZ MNASZ Intéző Bizottsága - az FIA szabályaival
összhangban – LICENC VISSZAVONÁSSAL BÜNTETHET. Minden érintett, aki valamely versenyen
részt kíván venni, vagy szervezésében, lebonyolításában közreműködni szándékozik saját
felelősségére köteles hitelt érdemlően meggyőződni arról, hogy a verseny nem minősül
tiltottnak.
2014-05-06 11:10:17
86/7/2014/2014.05.05 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége áttekintette a Rallye Szakág vezetője tisztségre beérkezett jelöléseket és az Alapszabály előírásainak megfelelően felkéri a Titkárságot, hogy küldje ki a jelölés második fordulójára vonatkozó leveleket.

Állítólag a 34 beérkezett jelölésből 24-et a Pénzes, 10-et a Berényi Ákos kapott. 28 kellett volna ahhoz, hogy automatikusan kinevezzék. Indul a második forduló.
Egy ilyen eredmény után az Elnök Úr elgondolkodhatna, hogy meddig akar még a tagság akaratával szembe menni??


2014-04-05 13:46:55
Blikk

"munkájával elégedetlen a szakág, ezért döntött az elnökség a visszahívása mellett - mondta Endrei Katalin (46), a szövetség kommunikációért felelős elnökségi tagja."
Köszönjük Katalin!
2014-04-01 16:33:07
Az is szomorú, hogy egy kis apróért ilyen leveleket lehet itt megjelentetni, 14 versenyző aláírásával! (Hányan indultak a Miskolc Rallye-n?)
Tényleg csupa pozitívum az új elnökség. Csupa nagyszerű intézkedés, mint például a támogatások megvonása, vagy az irodabérleti díj kiszabása a szakágra. 3-4 hét alatt rendet raktak.
A levelet a bajnok csapatvezetője írta, a Bokta Team gyűjtötte az aláírásokat, minderről Szabó Úr semmit sem tudott, pedig arra hivatkoztak, hogy az Ő kérése! A bő egy hónapja működő elnökség koncepciója valóban jól látható. Nevetséges az egész. Itt a lehetőség Botka Úr előtt, hamarosan elindulhat a szakágvezetésért. Hátha most végre megválasztják. Persze akár újra lehet a megbízott vezető is, mert ebben a versenyzők véleménye nem számít.
2014-03-27 07:42:37
Az fel sem merült benned, hogy a GPS nem csak segít betartatni a szabályokat, hanem első sorban biztonsági okokból hasznos?

A PZS pedig nem ment, hanem Benyó mindenféle indok nélkül küldte. Pedig nem ártana valamiféle magyarázatot adnia. Feb.21-én a tagság PZs-t elsöprő többséggel megerősíti, majd három héttel később (az első bajnoki előtt egy héttel!) a zöldfülű elnök már ki is rúgja. Gratulálok, Benyó Úr, okos húzás volt újra elmérgesíteni a viszonyt a rally szakág és az elnökség között!
2014-03-04 12:56:15
Lódoki! Igaz az, hogy a közútkezelőnél még semmit sem tudnak a versenyről?? bizonytalan
2014-03-04 12:56:15
Lódoki! Igaz az, hogy a közútkezelőnél még semmit sem tudnak a versenyről?? bizonytalan
2014-02-26 16:10:37
a rallye szakág 10 éve a legnagyobb befizető, messze a legtöbb tagszervezettel, a legtöbb licenszes versenyzővel
2014-02-26 16:10:37
a rallye szakág 10 éve a legnagyobb befizető, messze a legtöbb tagszervezettel, a legtöbb licenszes versenyzővel
2014-02-26 07:58:30
Valóban úgy tűnik, hogy nincs változás. Lehet nem szeretni Pénzest meg a Lakatost, de nekik köszönhető, hogy megszabadultunk Miklóstól és Faluszélitől. Az új elnökség hálából első lépéseként elvont minden támogatást a Rallye szakágtól. PZS már fontolgatja a lemondását, mert pénz nélkül nem lesz ORB. Móci meg újra futja a köröket, megint hitegetni kezd mindenkit...
Hamarosan újra mehetünk elnökséget választani? bizonytalan
Takati hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 22 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
252627 28 293001
020304 05 060708
091011 12 131415
161718 19 20 21 22
23 24 25 26 272829
2024.12.06-10.

részletes infóink

2024.12.06-08.

részletes infóink

2024.12.27-29.

részletes infóink

2024.12.27-28.

részletes infóink

2025.01.03-05.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k