KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Brumi86
Brumbauer Antal
2015-07-01 09:25:09
utolsó bejelentkezése
Brumi86

172 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686620151
Napi oldal:
114891
Jelenleg:
1221
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Brumi86 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 157 hozzászólás • 8 oldal
2011-01-30 21:24:20
Nekem csak a verseny műsorfüzete van meg....
2011-01-30 21:02:00
Lábatlan Bajna nagy kedvencem :-)
Csibegyár, bajóti elág, bognár kanyar, eldobós, p...fa, pusztamaróti elág. Ezeken a helyeken mindig, bármilyen időjárási körülmények között lehet olyat látni, hogy lefosod a bokád :-)
2011-01-29 10:28:37
BCN 474??? Ezzel is ment a Ferjáncz, később a Bubor Zoltán ment vele RTE-ben. Jelenleg bérelhető a Topp carstól.


to45703s
Lanciás tudásod nem gyenge. A nickneved meg nagyon tettszik :)


Zsolti

Szerintem is nagyon nagy tehetségek voltak mind a ketten. Nagyon rossz, hogy olyan hamar abbahagyták.
2011-01-29 09:27:21
Na most teljesen belekavarodtam:

MRT honlapjáról:
1992: 1st Hungarian Championship - Lancia Delta Integrale - Ranga

Akkor 91ben lehetett az ARTos autó???
2011-01-29 09:17:35
Az általam linkelt képen még nincs szárnya az autón. A design alapján 92es lehet, mert akkor volt szponzor az MHB. Rally.hu-s cikk alapján "az MHB segítségével vették az ART-tól az autót).
Nem lehet, hogy az később került Noccentinihez?

Lipi autóját tudjuk honnan származik.
Ferjánczé és Ranga 8szelepes itthon készült.
Ranga későbbi autói Noccentinitől és az ART-tól vannak.

Mi a helyzet Faragó és Horner autóival? Azokról lehet tudni valamit?
2011-01-29 09:17:35
Az általam linkelt képen még nincs szárnya az autón. A design alapján 92es lehet, mert akkor volt szponzor az MHB. Rally.hu-s cikk alapján "az MHB segítségével vették az ART-tól az autót).
Nem lehet, hogy az később került Noccentinihez?

Lipi autóját tudjuk honnan származik.
Ferjánczé és Ranga 8szelepes itthon készült.
Ranga későbbi autói Noccentinitől és az ART-tól vannak.

Mi a helyzet Faragó és Horner autóival? Azokról lehet tudni valamit?
2011-01-29 09:17:35
Az általam linkelt képen még nincs szárnya az autón. A design alapján 92es lehet, mert akkor volt szponzor az MHB. Rally.hu-s cikk alapján "az MHB segítségével vették az ART-tól az autót).
Nem lehet, hogy az később került Noccentinihez?

Lipi autóját tudjuk honnan származik.
Ferjánczé és Ranga 8szelepes itthon készült.
Ranga későbbi autói Noccentinitől és az ART-tól vannak.

Mi a helyzet Faragó és Horner autóival? Azokról lehet tudni valamit?
2011-01-28 22:51:23
A már említett RallyWordos cikkben találtam egy képet

Ez lehet az ART-os autó.

TO 62123M Monte Carlo rallyn 4. helyezést ért el vele Darrio Cerrato
2011-01-28 22:35:40
Sajnos még képeket sem találtam amin el lehetne indulni...
2011-01-28 22:08:57
1990 San Remo rallyn is ezzel ment Juha!
2011-01-28 21:52:52
KKK 1990 RAC rally utolsó napján a jeges út áldozata lett...
2011-01-28 21:52:52
KKK 1990 RAC rally utolsó napján a jeges út áldozata lett...
2011-01-28 21:30:06
Úgy legyen! Várni fogunk a pálya szélén!!!!
2011-01-28 21:09:46
Képeid nincsenek a Lanciaról? Közvetlenül a gyárból vettétek? Kik használták előtted?
2011-01-28 21:07:42
Topp Zoli interjú a rally.hu-n

Topp Zoltán
Hogyan kerültél kapcsolatba a ralival?

A Pécsi Volánnál, a taxi javítóban kezdtem dolgozni, autóvillamossági műszerész tanulóként 1978-ban. Abban az időben még ott készültek a versenyautók is. Később a Pécsi Volán autósport szakosztálya létrehozott egy külön műhelyt, onnantól kezdve csak versenyautókkal foglalkoztam. Ebben a műhelyben dolgozott még Hóman Tibi, és Gulyás Imre. Simor Gyula, Szuhanyik Laci, Kákonyi Attila és Ranga Laci alkották a csapatot. Tartottunk egy szakosztályi ülést, ahol szegény Papával (Grünwald László, aki a szakosztály vezetője volt) úgy döntöttünk, hogy Laci lesz az elsőszámú versenyző, onnantól kezdve már csak a Lacival kellett foglakoznom. Ranga Laci, akkor kapott először vállalati autót, és abból egy Gruppe 1 B-s autót építettünk neki, ez egy 1300 kereklámpás Zsiguli volt.

Te a motor tuningban is részt vettél?

A kaposvári Kiss Laci csinálta a motorokat, a blokkot, a vezérműtengelyt, tehát a nagy részét, én csak a befejező részben segítettem. A VFTS-t teljes egészében én építettem, persze a motort kivéve. Utána Ferjáncz Attila műhelyébe kerültem, ahol az Audit építettük, ott majdnem egy évet töltöttem. A következő évben jött az első Lancia, amit szintén mi építettünk. Vettünk egy utcai autót, a Wittman-nak a szerelőjével voltunk kapcsolatban, nála lefényképeztük a gyári versenyautót és az alapján építettük a mi gépünket. Amikor elkészült a karosszéria, akkor kivittük hozzájuk, és ott tettük be a motort és a váltót, ezek ugyan gyáriak voltak, de már a Wittman használta őket egy évig.

Hogy sikerült ez a 8 szelepes Lancia?

Mint említettem a motor és a hajtás gyári fejlesztés volt, talán a mi autónk egy kicsit nehezebb lett, ami a lemezek vastagsága közötti különbségből adódhatott. Később szerencsére volt alkalmam közelebbről is megismerkedni a gyári autóval. A következő évben egy Alessandrini-féle 16 szelepes Lancia-t vettünk az MHB támogatásával. A motor sokkal jobb, a futómű még szélesebb lett, egy újabb fejlesztés volt. Mivel nagyon sikeres autó volt a VB-n, így nagyon sokat fejlesztették az olaszok. Sokat jártam Olaszországba és próbáltam követni a fejlesztéseket. 1992-ben megalakult a Lancia Elite hivatalos Lancia importőr és az ő révükön kerültünk Mauro Noccentini-hez. Mauro közelebb volt a tűzhöz, emiatt akkor volt a legjobb autónk.

Ez már bérelt autó volt. Mi a szereped egy bérelt autó esetén?

Nagyon szeretem az autóépítést, a szerelést is, ha volt rá lehetőség, akkor mindig kimentem segíteni. Sokat voltam az Alessandrini-nél, a Mauro-nál is és most rendszeresen kijárok a Ciltisport-hoz. Nem nézelődni mentem, hanem reggel én is beöltöztem és dolgoztam, ha épp nem a mi autónkat építettük, akkor másnak segítettem. Abban az évben Laci ment ralikrosszban, így a 16 szelepest itthon én készítettem fel versenyekre."
2011-01-28 20:50:03
Ranga autói:

8 szelepes: Topp Zolival építették a Franz Wittmanék segítségével.

16 szelepes: Alessandrinitől vették. Ez az MHB 001.

EVO3: Mauro Noccentinitől bérelték.
2011-01-28 20:44:47
Kik voltak a szakemberek akik szerelgettétek az autót? Mik voltak a gyenge pontjai?

Milyen érzés volt beleülni egy fullos gyári versenyautóba?
2011-01-28 20:29:46
Lipi!

Mesélj! Itt szerintem mindenki szívesen hallgatja a sztorikat kacsintok
2011-01-28 19:49:08
Lipi!


Akkor lehet azt mondani, hogy a Te Lanciád volt a legerősebb???

Hogyan tudtátok megszerezni? Csak pénz kérdése volt, vagy van hozzá valami jó sztorid?
2011-01-28 13:54:41
Taurus rally, de többet sajnos nem tudok...
Brumi86 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 157 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k