LCH Tavaszi LADA találkozó
Keke
Kerényi László
2014-08-13 23:26:05
utolsó bejelentkezése
Keke

71 hozzászólás
3 kedvence van és 2 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684973086
Napi oldal:
73750
Jelenleg:
1291
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Keke hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 53 hozzászólás • 3 oldal
2014-07-01 21:16:56
Azok szemszögéből biztos nem kell teremteni akik rombolnak, hogy csakis ők teremthessenek...
2014-06-28 23:22:48
Tévedsz: régen erről szólt a Rally- Túra, összejöttünk az ország különböző tájairól, jót buliztunk jó társasággal, jókat beszélgettünk és másnap egy jót csapattunk. Nem gondolnám erölködésnek, kötetlen buli ami akár hagyományt is teremthet.
2014-06-28 23:22:48
Tévedsz: régen erről szólt a Rally- Túra, összejöttünk az ország különböző tájairól, jót buliztunk jó társasággal, jókat beszélgettünk és másnap egy jót csapattunk. Nem gondolnám erölködésnek, kötetlen buli ami akár hagyományt is teremthet.
2013-10-09 19:20:48
Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget! Csak azt nem értem, hogy az MNASZ mindig úgy lép fel mintha valami hatóság lenne de ha jól sejtem akkor nem hatóság hanem egy sportszövetség. Kicsit kisarkítva a dolgot, hol van az törvénybe foglalva, hogy csak az MNASZ által rendezett versenyeken indulhatnak ilyen meg olyan feltételeknek megfelelő versenyautók?
Ahogy írod mindig félremagyaráznak de ha logikusan végig gondoljuk a semmivel magyarázzák az akaratukat. Hivatkoznak valamire de azt nem bizonyítják. Sokáig terrorizálták a sprinteket is: ha nem MNASZ által regisztrált verseny akkor tiltott versenynek számít... igen csak ez is félremagyarázás mert tiltott verseny csak az MNASZ licenccel rendelkező versenyző számára... jól hangzó semmitmondó kifejezések.
2013-10-08 20:26:10
Nem neked címeztem csak nem találtam "hozzászólok" linket így nem volt más választásom mint rákattintani valaki hsz.-e alatt a "Erre válaszolok..."-ra. Nem személyed ellen szántam!
Már jó 10 éve játsza az MNASZ a sportszakmaiságon keresztül a biztonságra hivatkozva azt a játékát, hogy ellehetetlenítsen mindent és mindenkit aki a rallyval kapcsolatba kerül és nem az ő hasznát gyarapítja. Ez régen is látszott de mégis működött és úgy ahogy működik most is még a romba döntött rally 1. osztály után is. Erre próbáltam célozni.
2013-10-08 18:08:28
Azt birom ebben az országban, hogy amikor páran látnak valamit, hogy rossz irányba megy és ezt szóvá teszik: akkor ők rohadt vészmadarak és bomlasztani akarnak a többség szerint.
Amikor lehúznak az emberekről újabb bőrt akkor mindenki siránkozik egy darabig aztán a többség alkalmazkodik és minden megy tovább.
Már réges régóta látszott, hogy ami ezzel a sportággal folyik az egy s*** de mégis toltátok tovább a szekeret hosszú éveken át...
2013-09-20 10:28:36
Gondolom, hogy bes***hatott az utat lezáró ember amikor meglátta a minisztereket szállító TEK-es járműveket... Na ezeknek, hogy mondja: "várni kellene egy kicsit mert versenyautó közlekedik az úton" megdöbbent
Nekem is ezt mondták pár éve de én vártam is... láss csodát pár perc mulva jött is Magyarország egyik leghíresebb versenyzője.
2013-08-11 18:11:55
Kint voltunk a rugógyári úton a temető feletti kitérőben szurkolni a helyi versenyzőknek.
Hajrá Pusztító, hajrá Toma Zoli, hajrá Dr. Genya! :)
Volt pár lada és egy bordó bmw amik szépen vették a kitérő kijáratát, a nagy többség íven autózott mintha sínautó lenne. Már majdnem elaludtam amikor jött Dr. Genya és feldobta a hangulatot, majdnem sok is lett de kiadta a végén. Az egyetlen autó volt a mezőnyben aki a jobb- bal kitérő kombináció mindkét kanyarját látványosan oldotta meg és nem erőből csúsztatva hanem tempóból. Ezért megyünk a pálya szélére és nem az íven autózásért. Sok sikert nektek Dr. Genya, csak így tovább! Lesz még belőled olyan kedvenc mint Varga C. Zoli volt a ladával :)
2013-08-09 19:59:36
Köszi!
2013-08-09 10:15:11
"Reggeltől estig különböző színű autókkal" szerintem ezt mindenki tudja. Reggel -> mikor? (hány óra hány perc)
Ne haragudjatok ha én nem vettem észre valamit de a térképre sincs írva. Megkértek páran, hogy nyomtassam ki nekik az információkat, viszont laikusoknak egy egyszerű térkép rajt idővel elég lenne és nem fogok nekik versenykíírást nyomtatni mert úgysem értenék. Én meg nem fogom keresni benne mert nincs rá időm.
2013-02-08 08:07:04
Sziasztok! Látom itt többen is foglalkoznak a régi dolgokkal. Abban kérném a segítségetek, hogy a Farkasgyepü - Bakonybél és Farkasgyepû - Huszárokelõpuszta gyorsasági szakaszok nyomvonalát valaki ismerri? Esetleg képen térképet vagy google mapon vagy bármilyen útvonaltervezőn készített nyomvonalat tudna mutatni?
Előre is köszönöm!
2012-04-30 12:46:36
Szerintem nem csak a kis kategóriákat nem lehet eladni a támogatóknak, hanem ha nem vagy egy Talmácsi vagy Janika (mert az ő nevüknek már van reklámértéke) akkor mehetsz te akármilyen autóval nem kapsz semmit. Hiába mész te oda akárhova, hogy egy Mitsubishi Lancer EVO 10el szeretnél versenyezni kiröhögnek, esetleg akkor nem ha baráti vagy rokoni kapcsolatod van. Talán a Mitsubishivel versenyző tehetősebb rétegnek jobb kapcsolatai vannak mint a suzukival vagy bármilyen kis autóval versenyző melósnak. Ezért szponzorálják a nagyobb autókat.
2012-04-26 20:35:41
A kereklámpás ladák eltűnésében talán benne van az is, hogy ezek a karosszériák már kiöregedtek és nehezebb jó alapot találni versenyautó építéshez mint kockát.
2012-04-26 18:13:51
Itt van egy kép az NDK csodáról:
Galéria
2012-04-26 11:01:20
Igazi párbajokat nézőként utoljára a 2000es évek első felében láttam (tehát 2005 előtt). 2006-07 ben még átéltem én is ilyen párbajokat A2 ben ahol 5-6 autó nagyon szoros eredményekkel kűzdött akkor (Bíró Gergő, Schuck János, Ezer Balázs, Szabó Erik és néha Berényi is jött még akkor A2 ben) ez elég komoly kis kategória volt élmény volt itt menni. Akkoriban még az N1 esek is elég komolyan kűzdöttek.
Az igazi bomlása a rally feelingnek is olyan 2005 környékén kezdődött amikor halomszám jöttek az EVO-k már túrába is meg akkoriban kezdődött az a "S1600" lada divat amit te is említettél... 160LE A6 os ladák, vicc az egész! Ugyanolyan minőségű alkatrészekkel épülnek mint az EVO-k aztán 5 milla. Írta itt a fórumon is valaki, hogy a magyar ember mindenből a legnagyobbat akarja és ez így is van. Soha nem értettem az olyan embereket akik 5 milióért ladát építenek aztán vigyáznak rá mint a hímes tojásra... tudom sokszor hallom neki ez az öröm, nekem nézőnek meg az ha az 5millás VFTS helyett vesz 1 millióért Suzukit megy vele a határon aztán ha eldobja vesz 1 milláért megint egy suzukit és még mindig marad 3 a versenyköltségekre.
2012-04-25 19:37:56
"A túrás nagy autók eleje, közel olyan időket ment mint a kb. 50 lóerővel erősebb márkatársú licenszesek......no comment." Korábban írtátok, hogy az S2000 Skoda csak 50% on muzsikált.
Ez az a szituáció ahol nem tudom eldönteni, hogy mit tennék abban a helyzetben ha egy nagy értékű autóval tesztelni, örömautózni mennék.
A presztizs miatt koptatnám a technikát és harcbaszállnék a túra mezőnnyel vagy mennék egy olyan tempót amivel nem kockáztatok?
2012-04-25 19:27:57
Amit a sajtóanyagotokban leírtál hatalmas sportszerűségről tanuskodik! Az is, hogy figyelmezteted a versenytársad, hogy esetleg valami nem stimmel és nézzen utána. Sokan kis kategóriákban sem tették volna ezt meg (amikor még voltak kis kategóriák). A 0,1 másodperc különbség 76,8 km-en pedig tényleg nagy dolog, ennek van igazán sportértéke. Gratulálok az eredményhez!
A cikkhez visszatérve írod, hogy "Így aki pusztán a végeredmény alapján von le következtetéseket, könnyen tévedhet, illetve kihagyhat olyan fontos részleteket, hogy Pistiék fantasztikusan autóztak, csak egy késés miatt estek vissza a 3. helyre."
Aki egy sporteseményről tudósít nem csupán az online végeredményt kell figyelembe venni, hanem mélyebben sportszakmailag bele kell látnia a dolgokba. Mint ahogy pl: a H1 ben sem az első helyezettet emeljük ki, pont ott ahol a népes kategóriáról beszél. A licencesek kiemelése természetes dolog, a laikusok nyílván ilyen nagy nevekre odafigyelnek az eseményre.
Összefoglalva:
- A cikkre írt jelzőt visszavonom de a fent leírtak tükrözik a véleményem.
- Szurkolóként sokkal többet jelent számomra, hogy egy versenyző megszólalt itt a fórumon és leírta amit leírt mint a versenyről szóló cikk olvasása.
- Külső szemlélőként nagyon hiányoznak a kis kategóriák mert azt is izgalmas nézni ha N es Suzukik harcolnak másodperceken belül.
2012-04-25 11:45:19
Nagy s*** az egész! Ilyen elfogultan cikket írni a H4T kategóriáról: "Igazán szoros verseny alakult ki az új H4-es kategóriában, ahol végül a Domonkos László – Horváth István páros 1 tized másodperces előnnyel tudta megelőzni az Ifj. Kiss László – Varga Zsuzsanna kettőst."
Igaz nem érdem büntetőt szerezni de másképp festene az egész ha úgy fogalmaztak volna, hogy volt egy páros aki bő 20 másodperccel verte a Domonkos-Horváth párost de bezsebelt 1:30 büntetőt... Az "1 tized másodperces előny" minden bizonnyal izgalmasabban hangzik!
2012-04-24 17:17:16
2012-04-23 22:03:31
2004. Esztergom Rally.
Keke hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 53 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k