Kösz, nem is akartam én ezzel előhozakodni, csak a Döme felhozta, telik az idő mindannyiunknak.
2011-03-15 21:11:39
Köszönöm szépen!
2011-03-15 14:19:51
Kösz!
2011-03-14 23:06:42
A 41-edik izérül, ilyen szülinaprul, vagy mirül.
2011-03-14 23:06:42
A 41-edik izérül, ilyen szülinaprul, vagy mirül.
2011-03-12 23:14:49
Nagyon köszönöm, rendicsek vagy!
2011-02-24 20:52:01
A váltó mindenképpen érdekel, jelzést kérek, ha sikerül a másikat megszinkronozni. Szerintem a diffiáttétel is, de ehhez annyira nem értek, hogy a Dömével kellene megbeszélni, hogy az mit is jelent a gyakorlatban.
2011-02-23 18:20:03
Semmi extra, a Döme csinálgatja a bódét, ahogy ideje engedi, bár most ő is elfoglalt egyéb melókkal. A lepapírozása sínre került, de most nekem nincs időm 3 hete utána menni, annyi a meló...
Váltóügyben döntöttél már, vagy tart tovább a bizonytalanság? Ha az eladás mellett döntesz, jelezd mindenképp, kösz.
Sőt a Cigány akkor a Pap Atilával, a Joti korábbi fahrerével kergetőzött, elöl ment az Attila koppkeresztbe, meg néha az árokban, mögötte meg 50 cm-re a Cigány ugyanúgy. Én csak videón láttam, de hatalmas volt.
2011-02-09 02:23:31
Beugrott egy történet, a Szíj Melinda táskáról. Rólam közismert, hogy elég lepukkant ruházatban-kiegészítőkkel szoktam menni átvételekre, szétszórt vagyok, máshol jár az eszem. 2001-ben a Gödöllő rally (rally 2) átvételekor úgy alakult, hogy egy Szíj Melinda szatyorba tettem bele a tűzállót, és azzal a kezemben slattyogtam be az átvételre. Mikor a Büki meg a többi MNASZ korifeus ezt meglátták, el kellett fordulniuk, olyan látványt nyújtottam, úgy röhögtek. Csak eszembe jutott.
2011-02-02 14:15:47
2011-02-02 14:15:31
Kösz!
2011-02-01 23:30:37
+ Bense, a többi holnapra marad, remélem Joti-katalógosz majd segít nekem ebben.
2011-02-01 23:16:47
Ok, köszi.:)
(nem emlékszem, fotó kellene a sárvédőről:)
2011-02-01 23:07:59
De hogy félreértés ne essék, én a magyar VFTS-mezőnyt is imádtam. Bár a zsánerem az A-s banda volt, Koch, Csermely, Horner, Porth, Turi, és a többiek, jó lenne még ide neveket találni.
2011-02-01 22:48:07
Nekem az első rally élmény a Salgó 88 (ehhez képest nem sokkal később neki is fogtunk, vitt minket a "budai szél").
Kazár, a hidas előtti rész, akkor még nem belassítózva, egy igen hosszú egyenes szakasz, és akkor jön először a Tumaliavichus (ha rosszul írom a nevet, elnézést), és csak azt hallom, hogy üvegel a végtelenségig, szétforog a VFTS, de nem veszi el, majd vesz egy iszonyatosan rövid féktávot a kanyar előtt, és befordul. Jönnek a magyarok (kb. 30 VFTS) és akkor bizony az egy km-es egyenes végén pici hörpölgetéseket szinte mindenkinél hallok. És nem gondolom, hogy rosszabb pilóták voltak a magyarok! Csak más volt a műszaki háttér, vagy az, hogy a muszkáknál olyan volt a kiválasztás, hogy ha kiesik valaki, 100-an ültek volna bele ugyanabba az autóba..persze kicsiben itthon is. De hogy haza is beszéljek, az akkori N-es kereklámpás mezőny elsőrangú volt, kamikázék sokasága a szakadt vasakban, öröm volt nézni.
2011-02-01 22:48:07
Nekem az első rally élmény a Salgó 88 (ehhez képest nem sokkal később neki is fogtunk, vitt minket a "budai szél").
Kazár, a hidas előtti rész, akkor még nem belassítózva, egy igen hosszú egyenes szakasz, és akkor jön először a Tumaliavichus (ha rosszul írom a nevet, elnézést), és csak azt hallom, hogy üvegel a végtelenségig, szétforog a VFTS, de nem veszi el, majd vesz egy iszonyatosan rövid féktávot a kanyar előtt, és befordul. Jönnek a magyarok (kb. 30 VFTS) és akkor bizony az egy km-es egyenes végén pici hörpölgetéseket szinte mindenkinél hallok. És nem gondolom, hogy rosszabb pilóták voltak a magyarok! Csak más volt a műszaki háttér, vagy az, hogy a muszkáknál olyan volt a kiválasztás, hogy ha kiesik valaki, 100-an ültek volna bele ugyanabba az autóba..persze kicsiben itthon is. De hogy haza is beszéljek, az akkori N-es kereklámpás mezőny elsőrangú volt, kamikázék sokasága a szakadt vasakban, öröm volt nézni.