Szeretett ő mindenkit. Volt benne egy műszaki maximalizmus, ami az akkori idők viszonyaira is tekintettel még érthető is volt. Nekem nagy mumusom volt, külön pikkelt rám, illetve nem is rám, hanem a rettenetes, elmondhatatlanul rossz műszaki állapotú autóimra, így azután nekem minden gépátvétel egy rémálom volt akkoriban, komoly gyomorideggel.
2011-01-25 21:54:46
Nem, bár a Salgón is kiestünk az első gyorson, még Kisterenyén kiszakadt a futómű. Tehát így ülhet, amit mondasz, és kösz a szurkolást utólag is.
2011-01-25 17:21:56
El is nevezte a Joti betegágynak a paripánkat. A gépátvételen Károly Balázs ráírta az átvételi lapra, hogy " a jármű átvételét megtagadom, mivel közúti közlekedésre is alkalmatlan".
2011-01-25 17:19:46
Jó a story. Hogy még egyet ellőjek én is, 91-ben rally 1-ben indultunk, mivel "tele voltunk" ehhez szükséges belátással és pénzzel. A Mikronon pár km után az első gyorson egyhengeres lett a Trabi, 10-15 km/h-val baktattunk a dombok között, utolért a következő kör előfutója, majdnem letolt a pályáról. Végül a gyors felénél feladtuk a küzdelmet, és kiálltunk. Később hallottuk, hogy az R1 eleje 15-20 percet beöltözve ült az autójában a rajtban, mivel nem tudták elrajtoltatni őket, mert nem tudták, hogy hova lett a 90-es vagy 91-es (már nem emlékszem pontosan) rajtszámú Trabi.
2011-01-25 17:15:23
2011-01-25 17:14:52
Világos, én is emlékszem az N-es Zsiguli armadára, bár itt nem a kategória mennyiségére, hanem a kategórián belüli feldőlés-arányra próbáltam meg felhívni a fugyelmet. Volt, hogy 10-12 autóból a fele borított N/1-ben, azért az már mutatja, milyen volt a tempó akkoriban.
2011-01-25 01:30:18
Bevállalósabbak bizony. Volt olyan verseny 90-ben rally 2-ben N/1-ben, ahol a kategória fele feldőlt, erre konkrétan emlékszem.
2011-01-25 01:30:18
Bevállalósabbak bizony. Volt olyan verseny 90-ben rally 2-ben N/1-ben, ahol a kategória fele feldőlt, erre konkrétan emlékszem.
2011-01-25 01:30:18
Bevállalósabbak bizony. Volt olyan verseny 90-ben rally 2-ben N/1-ben, ahol a kategória fele feldőlt, erre konkrétan emlékszem.
2011-01-25 01:30:18
Bevállalósabbak bizony. Volt olyan verseny 90-ben rally 2-ben N/1-ben, ahol a kategória fele feldőlt, erre konkrétan emlékszem.
2011-01-24 23:48:19
Üdv, én is úgy tudom, hogy a Grudzinál csukódott az autó, de részleteket nem tudok, talán a Balog Gabi, akinél előttem volt, ő mintha tudna, majd rákérdezek.
Suzi, meg építgetünk egy Szamcsit is nosztalgiából, nem tudom, miért elölhajtósak, így alakult.
2011-01-24 23:46:39
Nincs, sőt én ezt 21 éven át eltettem a tudatalatimba, mert akkor hallottam, hogy voltunk a tévében, de azóta sem jutott eszembe, kösz a tippet, hátha a Peti be tudja szerezni.
2011-01-24 23:45:14
Kösz a történetet, Zsolti, nem ismertem.:)
2011-01-24 17:07:59
Kösz a pontosítást Hillman!
2011-01-24 16:26:31
Erről eszembe jutott egy történet, egy korábbi 2105-ösömről szól (nem arról, amit neked adtam el). A László Emil volt a tulajdonosa a történet idején. Egyszer egy versenyen talán kiütötte alóla a futóművet, mindenesetre otthagyta az autót, ahol történt az eset, és leballagott pár kanyarral lejjebb versenyt nézni. Egyszer odament hozzá egy ismerőse és mondta neki, hogy: te Emil, mekkora totálkárt csináltál? Mire ő: ne mondd már, csak a futóművem szakadt ki. Mire a másik: de azóta ketten ráestek az autódra.
Az esetleges pontatlanságokért elnézést, a lényege ez a törénetnek.
2011-01-24 16:26:31
Erről eszembe jutott egy történet, egy korábbi 2105-ösömről szól (nem arról, amit neked adtam el). A László Emil volt a tulajdonosa a történet idején. Egyszer egy versenyen talán kiütötte alóla a futóművet, mindenesetre otthagyta az autót, ahol történt az eset, és leballagott pár kanyarral lejjebb versenyt nézni. Egyszer odament hozzá egy ismerőse és mondta neki, hogy: te Emil, mekkora totálkárt csináltál? Mire ő: ne mondd már, csak a futóművem szakadt ki. Mire a másik: de azóta ketten ráestek az autódra.
Az esetleges pontatlanságokért elnézést, a lényege ez a törénetnek.
2011-01-24 16:26:31
Erről eszembe jutott egy történet, egy korábbi 2105-ösömről szól (nem arról, amit neked adtam el). A László Emil volt a tulajdonosa a történet idején. Egyszer egy versenyen talán kiütötte alóla a futóművet, mindenesetre otthagyta az autót, ahol történt az eset, és leballagott pár kanyarral lejjebb versenyt nézni. Egyszer odament hozzá egy ismerőse és mondta neki, hogy: te Emil, mekkora totálkárt csináltál? Mire ő: ne mondd már, csak a futóművem szakadt ki. Mire a másik: de azóta ketten ráestek az autódra.
Az esetleges pontatlanságokért elnézést, a lényege ez a törénetnek.
2011-01-23 15:26:32
2011-01-23 15:17:04
Csak a pontosság végett, nem tiltott, mezőnyben ugyan nem lehet menni R1 licenccel, de H/3 kategóriában minden további nélkül.