HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
A széles olasz és a széles orosz
Hasonítanak egymásra! És nem csak abban, hogy Balogh Sándorék építették mindkettőt...
2019-07-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681183674
Napi oldal:
33787
Jelenleg:
1027
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_2

Balogh Sándor azt mondta, mutat egy most elkészült autót, amivel a Veszprém Rallye-n fog először indulni. Igazából két szép autót mutatott...

 Sanyi, egy FIAT 131 Abarth-al láttunk Téged versenyezni az elmúlt években. Mikor készült el ez az autó?
2015 Mecsek Rallye-n indultunk vele először.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_5

Mi a múlt?
Volt minden. N-s Zsiguli, A-s Zsiguli, VFTS… Minden, ami az orosz márkához köthető.
Aztán volt egy kisebb szünet, hiszen a 2001-es Semperit Rallye-n elénk ugrott egy fa, amiből aztán kisebb műtétsorozat és kényszerszünet lett. Reszelgették nyolc évig a lábamat, közben család, munka…
Régóta dédelgetett álmom volt ez a 131-es FIAT… megcsináltuk! :)

Mesélj róla!
Szívesen! Igazából ez nem a legelterjedtebb változata, hiszen ez nem műanyag karosszériás és nem 16 szelepes, de attól még ez is ugyanúgy szerethető. Ez Grouppe2-es, két literes, nyolc szelepes, vas kasznis. A motorral eleinte sokat kínlódtunk, de így a végére már betaláltunk a 200 lóerő környékére vele. Mezei Karcsi építi a motorját és nem véletlenül vagyunk a GK Kontakt csarnokában, hiszen nem csak partnerünk Kéri Gábor, amellett a műhelyükben legyártott alkatrészek segítségével sikerült megbízható motort, autót építenünk ebből a 131-esből.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_6

Idén eddig nem mentél.
Igen, mert építettük az új autót, a VFTS-t. Gondolom, nem bántok meg vele senkit, de szerintem Brundza mester egy 131-es FIAT képét nézegette és utána rajzolta meg a VFTS szélesítéseit… :)
Eleve így terveztük, hogy murvára építünk egy autót. Sajnos a Szombathely elmaradt, így most Veszprémben fog debütálni a kocsi.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_7
 
Gyönyörű az autó, én sajnálnám megmutatni neki a Lőteret elsőre…
:) Már évek óta meg van a karosszéria, most készült el és most jött el az idő, hogy bevessük élesben is :) Számolunk vele, hogy egy hét múlva kicsit viseltesebb lesz..

Nagyon szép mind a két autód! Tehát ha jól értem: a VFTS a murva, a FIAT az aszfalt autó?
Majd kiderül, de alapvetően ez a cél.
A FIAT egy olyan autó, amivel, ezzel a specifikációval nem nagyon lehet keresztbe menni. Inkább íven tud nagyon menni. Valószínűleg elsőre a VFTS-el sem fogok tudni látványosan közlekedni, de már nagyon hiányzik az oldalablakon előre nézés. Nagyon jó csúszkálni, ezt azért mindenki megérti :) Ha majd egyszer összeáll, ha azokat a dolgokat még bele tudjuk rakni, amiket gondolok, akkor ez egy jó kis csúszkálós VFTS lesz.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_4

Itt vagyunk Csepelen, a GK Kontakt Kft. impozáns csarnoka mellett. Nem véletlenül. Kívülről jól látszanak a matricák, de ahogy mondtad: belül is sok minden innen származik.
Rengeteg mindent, mit kiagyalok, azok készülnek itt. Először összeveszünk Gáborral, hogy meg lehet e csinálni, de úgyis megcsinálják, mert mindent le tudnak gyártani, és amikor elkészülnek az alkatrészek, akkor azokat beépítjük, nyüstöljük, teszteljük. Amiket gyártottak, azok mind jól működnek. 

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_3

Mondj példákat, mire kell gondolni?
Alsó lengőkarok, lendkerék, alkatrészek a differenciálműben, hátsó kerékagyak, menesztő-tárcsák, kormánymű fedél. Rengeteg apróság, rengeteg minden, ami megkönnyíti, megbízhatóbbá teszi a versenyzésünk.

a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_8

Akkor most Veszprémben láthatjuk a VFTS-t.
Igen! Az autóval még egy métert sem mentünk murván, de bízom benne, hogy szeretni fogja és mi is szeretni fogjuk.

 a_szeles_olasz_es_a_szeles_orosz_10

Ez a hír most jelenik meg 3230. alkalommal
Share |
Csepel, GK Kontakt Kft • egyéb
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k