|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
![]() fotó : facebook Béres Józsit hívtam: Először azt hittem hogy defekt, vagy lefordult a gumi a felniről a bal első keréknél. Az autó úgy összetört, hogy ezt nagyon nehéz lett volna megállapítani. Az biztos, nem a gumival volt a baj, mert a borulás után is fel volt még fújva, igaz, nem az autón... Aztán később a szervizparkban Füredi Andrisék odahoztak nekünk egy csavart, ami az autóból eshetett ki, ő a kanyar előtt állt pár méterrel. Bebizonyosodott, hogy a lengőkar egyik csavarja volt. Rajta volt még a csavarragasztó nyoma, sajnos a menettel együtt szakadt ki a csavar. Leesett a lengőkar, a kerék hátrébb jött, a gumi nyomát is megtaláltuk a dobbetétben.
Már a kanyar előtt már nyomott húzott az aszfalton a bal első kerék, nem fordult...
![]() fotó : facebook Az autó nem nézett ki jól...
Milyen autó ez? Nem nagyon tudunk róla semmit.
Négy éve épült a bódé az L Racingnél. Elkezdtünk vele foglalkozni, összeraktuk, tettünk bele motort, váltót, komplett futóművet. 1100 kilogrammos lett, 700 lóerő felett teljesített. Hegyiautónak épült.
Gondolom nem vagytok boldogok... Mit lehet ilyenkor mondani? Reméljük minél hamarabb talpra áll majd.
Mesélj egy kicsit a rallyról!
Nem kis Mini projektbe vágtatok...
A Presov Rally előtt két nappal került ide az autó Írországból. Hosszú procedúra volt, mire ideért. Utolsó percbe ért ide. Két kilométert mentem vele, amikor elszakadt a féltengely. Megállt a tudomány... Reménytelen volt, hogy ideérjen a Prodrive-tól bármilyen alkatrész is a gépátvételre, különben is elég nehéz velük. Az a srác, aki a váltót és a féltengelyeket csinálja nekünk, legyártott nekünk egy féltengelyt! Tesztre már nem volt semmi esélyünk.
Az első körgyorson volt az első tesztünk az autóval. Minden jó volt, egészen a harmadik gyorsaságiig. Ott beálltunk a rajtba, felkapcsoltam az ALS-t, felmutatták az 5 másodpercet és leállt az autó.
Mint később kiderült, már előtte etapon leesett a generátorról az ékszíj és addig mentünk, amíg le nem merült az akkumulátor... Sajnos nincs benne visszajelzés, ami jelezte volna, hogy valami nem jó. be kellett fejeznünk a versenyt.
Azóta dolgozunk az autón, csupasz bódéra szedtük szét, minden alkatrészt lekopíroztuk, legyen tartalékunk. Ahogy a bódét, az üvegszálas holmikat, lengőkarokat, bölcsőket. Lassan kezdjük összerakni.
Még van három hét a következő versenyig, a Lubenik Rally-ig. Ezek a pályák ismerősök lehetnek, hiszen amikor volt a közös szlovák-magyar Salgó_Gemer Rally, akkor voltak ezek. Ami talán még fontosabb, hogy lesz egy körgyors, ami nálunk lesz, Rozsnyón.
Visszatérve a Subarura, szomorúak vagyunk azért is, mert a szlovák hegyibajnokságban úgy tűnik, hogy már nincs nagyon értelme mennünk, hiszen most az elkövetkező négy hétvége mindegyikén lesz egy-egy futam.
Új autót nem tudunk építeni, ezt a Subarut kezdtük el talpraállítani, már van hozzá egy új bódé.
Ez a versenyautó a főnököm autója volt, amit kölcsönadott, hogy addig menjek vele, amíg nem lesz kész az én hegyi autóm, amit egy Mistubishi Lancer Evo III-ból építünk, telepakolva Evo IX-es cuccokkal.
Most ezt az autót végül is neki törtem össze, ami jobban fáj nekem, mintha a sajátomat rendeztem volna le. Nagyon sajnálom ami történt. Most a legfontosabb, hogy újraépítsük ezt a Subarut, én pedig majd csak utána tudok újra dolgozni a Mitsubishi-n.
Akkor nem unatkoztok.
Munka, az van, nagyon sok. Amivel rosszul állunk, az az idő...
Ez a hír most jelenik meg 9960. alkalommal
![]() |
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
![]() ![]() 2025.05.02-03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.03.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.04.
![]() részletes infóink ![]() 2025.05.09-11.
![]() részletes infóink ![]() 2025.
![]() részletes infóink ![]()
s t a t i s z t i k á k |