LÓERŐK ÉJSZAKÁJA - 2025.06.14. - Tököli reptér - START 15:00
Dodi összetörte, Dodi megjavítja
Béres Józsika mesél a hegyi ütközetről
2014-06-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
770030580
Napi oldal:
180718
Jelenleg:
1776
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2025
a 3.futam után
1. Suborits Péter
586
2. Gönczi Dániel
556
3. Végh Krisz
541
4. Bíró-Ambrus Roland
481
5. Kasza Kristóf
475
6. Csáki Ottó
444
7.
Somogyi Máté
440
8. Rási László
434
9. Nagy Balázs
426
teljes táblázat
World Rally Championship 2025
az 5.futam,
a Rally Italia Sardegna után
1. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
133
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
114
3. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
113
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
108
5. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
83
6. Takamoto Katsuta
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. Adrien Fourmaux
Hyundai i20 N Rally1
44
8. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
31
9. Grégorie Munster
Ford Puma Rally1
18
teljes táblázat
European Rally Championship 2025
a 3.futam, a Rally of Scandinavia után
1. Roope Korhonen
Toyota Yaris GR Rally2
60
2. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
57
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
48
4. Andrea Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
47
5. Isak Reiersen
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. N.Gryazin
SKODA Fabia RS Rally2
34
7. E.Brynildsen
Toyota Yaris GR Rally2
31
8. Mile Johansson
SKODA Fabia RS Rally2
28
9. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
26
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
66
2.
Tóth Tibor
SKODA Fabia RS Rally2
56,5
3. Bodolai László
Ford Fiesta R5 MkII
53,5
4.
Ollé Sasa
Skoda Fabia R5 Evo
52
5. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
40,5
6.
Turán Frigyes
SKODA Fabia RS Rally2
35
7.
Osváth Péter
SKODA Fabia  Rally2 Evo
33,5
8. Trencsényi V.
Skoda Fabia RS Rally2
31,5
9. Kovács Antal
Hyundai i20 N Rally2
19,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2025
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Hulmann Gábor
Lada VFTS
55
2. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
50
3. Hevesi Norbert
BMW E36
35
4. Gács Gábor
Lada 2107
34,5
5. Hinger Dávid
Lada VFTS
28
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
23
7. Molnár Attila
Lada 2107
20
8.
Bencs Zoltán
Honda Civic
17
9. Petróczy Péter
Mitsubishi Lancer Evo IX
16
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 2.futam,
a 31.Veszprém Rally után
1. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
31
2.
Rónavölgyi E.
Peugeot 208 Rally4
15
3. Bar Shushan
Peugeot 208 Rally4
13
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
7
5. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
6,5
6.
Tellér Antal
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
1. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
35
2. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
24
3. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
22
4. Molnár Zoltán
Citroen C2
21
5. Zoltán Kevin
Peugeot 208 R2
21
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
17
7. Kóródi Koppány
Honda Civic TypeR
14
8. Simon György
Lada 2105
11
9. Borbély Nándor
Lada 2105
9
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2025
az 1.futam,
a 3.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Nagy István
Volkswagen Golf 1 GTi
30
2. Müller Roland
Lada VAZ 2101
27
3. Rácz Tibor
Lada 21011
25
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
30
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
27
3. Kulcs Márk
Lada 2107
25
teljes táblázat

dodi_osszetorte_dodi_megjavitja_1
fotó : facebook

Béres Józsit hívtam:

Mindenki arról beszél és a képek is bizonyítják: összetörtél egy Subarut... :(
Mi történt? Mesélj!
Kassán volt a hegyiversenyen. Az első nap minden tökéletesen működött.
A második nap az utolsó futamban a cél előtt egy kilométerrel egy sima jobbos kanyarban, ami alig volt kanyar, 220km/h-nál az autó irányt változtatott és nem akart fordulni.

Először azt hittem hogy defekt, vagy lefordult a gumi a felniről a bal első keréknél. Az autó úgy összetört, hogy ezt nagyon nehéz lett volna megállapítani. Az biztos, nem a gumival volt a baj, mert a borulás után is fel volt még fújva, igaz, nem az autón...

Aztán később a szervizparkban Füredi Andrisék odahoztak nekünk egy csavart, ami az autóból eshetett ki, ő a kanyar előtt állt pár méterrel. Bebizonyosodott, hogy a lengőkar egyik csavarja volt. Rajta volt még a csavarragasztó nyoma, sajnos a menettel együtt szakadt ki a csavar. Leesett a lengőkar, a kerék hátrébb jött, a gumi nyomát is megtaláltuk a dobbetétben.
Már a kanyar előtt már nyomott húzott az aszfalton a bal első kerék, nem fordult...

dodi_osszetorte_dodi_megjavitja_5
fotó : facebook
 
Az autó nem nézett ki jól... 
Milyen autó ez? Nem nagyon tudunk róla semmit.
Négy éve épült a bódé az L Racingnél. Elkezdtünk vele foglalkozni, összeraktuk, tettünk bele motort, váltót, komplett futóművet. 1100 kilogrammos lett, 700 lóerő felett teljesített. Hegyiautónak épült.

dodi_osszetorte_dodi_megjavitja_4
 
Gondolom nem vagytok boldogok... Mit lehet ilyenkor mondani? Reméljük minél hamarabb talpra áll majd.
 
Mesélj egy kicsit a rallyról!
Nem kis Mini projektbe vágtatok...
A Presov Rally előtt két nappal került ide az autó Írországból. Hosszú procedúra volt, mire ideért. Utolsó percbe ért ide. Két kilométert mentem vele, amikor elszakadt a féltengely. Megállt a tudomány... Reménytelen volt, hogy ideérjen a Prodrive-tól bármilyen alkatrész is a gépátvételre, különben is elég nehéz velük. Az a srác, aki a váltót és a féltengelyeket csinálja nekünk, legyártott nekünk egy féltengelyt! Tesztre már nem volt semmi esélyünk. 

dodi_osszetorte_dodi_megjavitja_2
Az első körgyorson volt az első tesztünk az autóval. Minden jó volt, egészen a harmadik gyorsaságiig. Ott beálltunk a rajtba, felkapcsoltam az ALS-t, felmutatták az 5 másodpercet és leállt az autó.
Mint később kiderült, már előtte etapon leesett a generátorról az ékszíj és addig mentünk, amíg le nem merült az akkumulátor... Sajnos nincs benne visszajelzés, ami jelezte volna, hogy valami nem jó. be kellett fejeznünk a versenyt.

dodi_osszetorte_dodi_megjavitja_3
Azóta dolgozunk az autón, csupasz bódéra szedtük szét, minden alkatrészt lekopíroztuk, legyen tartalékunk. Ahogy a bódét, az üvegszálas holmikat, lengőkarokat, bölcsőket. Lassan kezdjük összerakni.
Még van három hét a következő versenyig, a Lubenik Rally-ig. Ezek a pályák ismerősök lehetnek, hiszen amikor volt a közös szlovák-magyar Salgó_Gemer Rally, akkor voltak ezek. Ami talán még fontosabb, hogy lesz egy körgyors, ami nálunk lesz, Rozsnyón.
 
Visszatérve a Subarura, szomorúak vagyunk azért is, mert a szlovák hegyibajnokságban úgy tűnik, hogy már nincs nagyon értelme mennünk, hiszen most az elkövetkező négy hétvége mindegyikén lesz egy-egy futam.

Új autót nem tudunk építeni, ezt a Subarut kezdtük el talpraállítani, már van hozzá egy új bódé. 
Ez a versenyautó a főnököm autója volt, amit kölcsönadott, hogy addig menjek vele, amíg nem lesz kész az én hegyi autóm, amit egy Mistubishi Lancer Evo III-ból építünk, telepakolva Evo IX-es cuccokkal.
Most ezt az autót végül is neki törtem össze, ami jobban fáj nekem, mintha a sajátomat rendeztem volna le. Nagyon sajnálom ami történt. Most a legfontosabb, hogy újraépítsük ezt a Subarut, én pedig majd csak utána tudok újra dolgozni a Mitsubishi-n.
 
Akkor nem unatkoztok.
Munka, az van, nagyon sok. Amivel rosszul állunk, az az idő...
 
Ez a hír most jelenik meg 9975. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
020304 05060708
0910 11 12 131415
16 17 18 19202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k