LCH Tavaszi LADA találkozó
Fussunk neki 2005 - Kazár Miki
Kazár Miki
2005-03-27
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
685125673
Napi oldal:
89826
Jelenleg:
862
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Kazár Miki
Egy üde színfoltja a magyar rallynak. Precíz navigátor és egyben tréfamester.
Élményszámba megy minden belső felvétel, ahol az Ő hangját hallani...

Miki!
Csak nem sikerült kimaradni a rallyból… Mi lesz idén?
Ebben az évben Spitzmüller Csabával állok rajthoz a magyar bajnokságban egy Toyota Corolla WRC-ben. Ezzel az autóval kezdünk, ha elég lesz, akkor marad ez, ha nem, akkor Peugeot 206 WRC.

A Grifone csapat tudta kielégíteni a számításainkat.
Más csapatok, akiket megkerestünk, sem hozzáállásban, sem motivációban nem találtuk elég komolynak.

Karcsival sokat beszélgettünk a jövőnkről, már tervezzük a 2006-os évet.
Abban állapodtunk meg, hogy egy-két külföldi versenyen el fogunk együtt indulni.
A horvát bajnokságban az általam favorizált nagyon jó barátom fog helyettesíteni Karcsi mellett. Egyéb külföldi futamokon, ami nekem az időmbe belefér, ott továbbra is együtt fogunk versenyezni, például májusban indulunk egy versenyen.
A barátságunk, a viszonyunk tökéletes, de ahogy mondta Ő is, többet szeretne a munkájával, a családjával foglalkozni.

És Spicivel Ti egy régi új párost alkottok…
Karcsi előtt vele mentem, most visszaültem hozzá.
Az olaszországi teszt tökéletesre sikerült, hamar bebizonyosodott, hogy egy nyelvet beszélünk továbbra is…

Ez kérdés volt?
Végülis nem… :)
Mivel mentünk egy évet együtt, ismertem az itinerét, feldiktálta a pályát és én visszamondtam.
De most igazából ezen a teszten neki nem az volt az érdekes amit hallott, hanem amit érzett a WRC-ben…

És szerinted milyen az autó?
Ennek a Corolla WRCnek a hangja egyáltalán nem hasonlít a cseh Corollák hangjára…
3 bar a turbónyomás… Én még soha nem láttam ilyen Toyotát! Ultra ahogy megy! Úgy megy, ahogy egy ilyen autónak igazából mennie kell…

Az látszik az autón, hogy tökéletesen fel van újítva, maximálisan fel van készítve. A csapat képviseli a Toyota Team Europe-ot most. Mindenen látszik, hogy új, hogy van rá költve.

A STEP2 adja a cateringet is a VB csapatoknak. Ahogy most megérkeztünk a tesztre, ott volt egy komplett catering kamion és azt kérdezgették, hogy mit eszünk, mit iszunk, maximális VB kiszolgálásban volt részünk.

Mentetek a Peugeot-al is?
Nem. Azt mondták, hogy ne keverjük össze most a belső érzést a Corollával.
Ha nem jön össze vele az első két verseny, akkor kezdjük a Peugeot programot.

A teszten a Tabatton úr, a csapat vezetője foglalkozott velünk.
Olyan tanácsokkal látott el, amik segítették a teszten a beállításokat.
Egy olyan pályán teszteltünk, ahol a Skoda, a Peugeot, a Citroen szokott tesztelni.
Három kilométer felfelé, három vissza. Teljesen lezárva. Auriol beállításaival mentünk, azzal indultunk. Onnantól ment el Spici a saját iránya felé, hogy hogy jobb neki a hajtás, a futómű.

Sikerült Nektek is újra összeszoknotok?
Spici azt mondta, hogy tökéletes az összhang. Versenytempóban mentünk, sisakban, maximális odafigyeléssel. Végig tudtam mondani :) nem lesz gond! Lefelé már röhögtünk is, ahogy szokásos... :D
Folyamatosan egyre jobban ment a kocsival, a végén már volt látvány is rendesen, színezte és normálisan ment.

Gondolom már ott mondtad az okosságaidat is...
Az az igazság, hogy én már azért nem röhögtetem a sofőrjeimet, mert nem akarom kizökkenteni a koncentrálásukból, pedig folyamatosan tudnám mondani a hülyeséget.
Én nem stresszelek a gyorsok előtt, nyugodt vagyok…

Olvastad, amit Takács Attila nyilatkozott Rólad?
Igen, persze, olvastam.
Nagyon meglepődtem, hogy így gondolja. Borzasztóan jól esett ahogy nyilatkozott. Érdek nélkül mondhatta amit mondott, emiatt még jobban estek a szavai. (link a cikkhez...)

Az emberek elismerését csak úgy tudod kiérdemelni, ha ezt a sportot szívvel és kitartással csinálod. Én már 13 éve teszem ilyen-olyan sikerekkel.

Írd oda kérlek a partnereink nevét is, akik nélkül nem tudnánk versenyezni.
Szemerey Transport, Mammut Bevásárló Központ, Euro-Norp Harcon, Mega Kft., Gulyás Nagykereskedelem, Steelvent.

Ez a hír most jelenik meg 4274. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k