LCH Tavaszi LADA találkozó
Gyorsan, de kockázatmentesen!
Vincze Feriék a harmadiknak járó pontoknak örülhettek!
2017-05-26
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685087823
Napi oldal:
51976
Jelenleg:
1088
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Harmadikak lettek az idei harmadik versenyen és ezzel bebiztosították a harmadik helyüket a ponttáblázaton. Elég harmónikusan hangzik Vincze Feriék bepozícionálása, de itt egy sokkal részletesenn interjú a pilótával az ISEUM Rallye után.

Mennyire tetszett a kvalifikáció rendszere? Igazságosabbnak tartod, mint a régi rendszert?
Igazából a régiben sem mentem sokat… :) Amúgy ez biztos, hogy sokkal jobb dolog, így fair. Nem kell az elöl menőknek takarítani. Szoros volt, hiszen 1 másodpercen belül voltunk a legjobb idővel és így is csak 6.-nak tudtunk rajthelyet választani. Végül 13-nak rajtoltunk, azzal semmi gond nem volt.

gyorsan_de_kockazatmentesen_1

Nem lehetett, hiszen az első szakaszt meg is nyertétek…
Pedig ott nagyon gyengén mentünk, még magunkhoz képest is. De ezek szerint a többiek még bátortalanabbak voltak. Az azért látszott, hogy még a 13. autónál sem volt letakarítva rendesen az út, mint mondjuk a második vagy a harmadik körben. Már volt egy kis nyomvonal-kezdemény, de még nem volt az igazi. Nagyon el kellett spórolni a féktávokat.

Igazából nagyon meglepődtünk az eredményen! Adott egy kis önbizalmat, azt gondoltuk, nem lesz itt baj, főleg, ha még ennél gyorsabban is tudunk menni… Végül nem lett semmi, a többiek még többet gyorsultak, mint mi.
Másnap a sárban kaptunk nagyon sokat. Ez is az én hibám volt. Nem azt a gumit raktam fel, amit kellett volna. Ebből is tanultunk! Legközelebb ebbe a hibába már nem esünk bele…

gyorsan_de_kockazatmentesen_7

A két nap két különböző versenyt hozott.
Az első nap a második, harmadik körben már nem is poron, hanem szinte már aszfalton autóztunk. Ennek megfelelően viszonylag jó tapadással. Olyan kemény volt a talaj, hogy a murvagumi szinte úgy működött rajta, mint aszfalton. Lehetett nagy tempókat autózni.

gyorsan_de_kockazatmentesen_2

Másnap a sár teljesen más technikát igényelt. És ami még nehezítette a dolgunkat, hogy volt, ahol saras volt, volt, ahol nem. Attól függött, hogy épp milyen volt a talaj. A köves részen felszívta, ott nem volt sár, inkább sóderes jellege volt az útnak, ott volt is tapadás. Az erdős részeken, például Vashosszúfalunál, vagy akár Bögötének a nagy részén sár volt. A Farkas-erdő majdnem hogy száraz.

gyorsan_de_kockazatmentesen_3

25 kilométeres Power Stage. Hogy tetszett?
Nagyon jó volt! Egy apró momentum zavart csak meg. Egy hosszú egyenes közepén egy szarvas átszaladt előttünk az úton. Nem hagytunk ott sokat, kicsit megzavart, bele kellett fékezni és még újra gyorsítani, de nem ezen múlott. Nem volt benne annyi, mint amennyit kaptunk.
Valamiért a pálya nem feküdt nekem. Pedig belülről nagyon élveztük, de az idő nem ezt mutatta, hogy annyira jók lettünk volna rajta.

A kocsi nagyon jól működött, kifogásunk nem lehet. Bennünk volt a hiba. Ami hátrányt összeszedtünk, azt mind magunknak köszönhetjük.

gyorsan_de_kockazatmentesen_4

Az egész versenyen próbáltunk gyorsan menni, de nem kockáztattunk semmit. Úgy gondoltuk az utolsó gyors előtt is, hogy ha nem is tudjuk megfogni Bandit, akkor is meg lehetünk elégedve ezzel a harmadik hellyel. Messze még a szezon vége, kicsit most javítottunk a helyezésünkön az ózdi eset után.

Akkor elmondhatjuk, hogy elégedetten távoztatok Szombathelyről?
Ez így van! Jó kis verseny volt. Voltak kisebb hibáink, de összességében nem lehet okunk panaszra.

gyorsan_de_kockazatmentesen_6

Székesfehérvár Rallye. Újra aszfalt. Mi jut eszedbe leghamarabb a tavalyi versenyről?
Defektet kaptunk a Power Stage-n, ugyanúgy, mint Ózdon… És az is hasonló volt, hogy nem tudtam arról sem, hogy hol kaphattuk. Akkor az hátsó defekt volt, kicsit gyorsabban tudtunk vele lejönni, mint Ózdon és végül negyedik helyen értünk célba.

Reméljük idén elkerül már minket ez a ’hirtelen halál’ és ott szeretnénk menni az első háromban.

Néztem a tervezetet, vannak olyan szakaszok, amik teljesen ismeretlenek a számomra. Például Árki-puszta és Kincsesbánya teljesen új lesz, azt sem tudom pontosan, hogy hol vannak ezek a gyorsaságik. A Pusztavámot nem tudom még 16 kilométeren elképzelni és ahogy néztem Csákberény meg rövidebb lesz. Majd kiderül.

Attól függetlenül az első háromban szeretnénk végezni. Van már annyi rutin aszfalton a kocsival, hogy ez már ne legyen irreális elképzelés. A pályákat jól fel tudjuk dolgozni, nem kellene, hogy gond legyen.

Attilával megtaláltátok a közös hangot?
Abszolút! Tényleg minden rendben van! A navigálása, a motivációja példa értékű. Mindent meg tesz azért, hogy ott tudjunk menni az elejében!
 
gyorsan_de_kockazatmentesen_5 
Ez a hír most jelenik meg 2066. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k