h i r d e t é s
Összes oldal:
729482628
Napi oldal:
48483
Jelenleg:
3201
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A Vác Rallye azon túl, hogy RTE futam, egyben a Historic OB futama is, ahol Kőváry Barna a Monte Carlo-t megjárt Trabant 601-el nevezett...
Változik a fényezés? Vissza a múltba?
Nem, ellenkezőleg, épp a jövőbe tekintünk. A sárga szín és a BOMBA forma természetesen megmaradt, az ideológia változott. A kis sárga csibénk 2012-es károsanyag kibocsájtását, a GreenSite International Zrt. jóvoltából megváltjuk, így karbonsemleges lesz.
Ez akkor mit is jelent?
Bár mennyire is megdöbbentő, de az autó idei CO2 kibocsájtása eléri a 3 tonnát!!! , (Monte-Carlo, Mecsek, Stb...) - amit partnerünk segítségével megváltunk különböző zöld projektek támogatásával. (szélerőmű, napelem farm, erdőtelepítés). Tehát ezért zöld a Trabant...
Ez egy teljesen új megközelítése az autósportnak.
Igen, mindig is ilyenek voltunk, szeretünk új dolgokat kitalálni, megvalósítani. A "divatot" diktálni, nem utánozni kell!
Pontosan ezért élünk a lehetőséggel, amelyet Ördög Mixi dobott be a közösbe, mert felajánlotta a verseny tempót még nem látott XR3i Fordot, hogy a váci prológon vezethessem. Én persze cserébe odaadom Neki a Trabantot. Ez a helycserés támadás csak a prológra szól, a gyorsokon már én nyújtom a kézifékbowdent.... Mixi Fordja meg kapott egy újat a Lavinától, a '82-es berohadt gyári helyett...
Ördögh Mixi
Hogyan jött az elképzelés?
Annyira irigykedtem Kõváryra, hogy egyfolytában Trabantozik, megkérdeztem, mi volna ha autót cserélnénk, mert én még nem vezettem rally trabantot, csak szériát ’82-ben egy jégversenyen Vilmapusztán. Itt oltottam be Lakatos Lajost - a veszprém rallyk atyját - versenyrendezés szempontjából…
Volt már ilyen felajánlásod más versenyzõnek: …
Igen, de akkor nem éltek vele!
Mit vársz a Trabitól?
Életre szóló élményt - még sosem voltam tetõn.
Szerinted mit szól ehhez a Ford?
Remélem, nem sértõdik meg, hiszen a mezõny talán legszínesebb (kívül zöld és sárga, belül Barna) egyénisége vezeti majd, aminek nagy Õ biztosan nagyon fog örülni. Pláne, hogy 20 év után Barnus és a Lavina segítségével ismét fog a kézifék.
Jól hallom, hogy téligumi lesz az Escorton…
Igen, a slick túl nagyot fogna, és hát összetenném a két kezem, ha annyi erõ lenne benne, mint a trabiban. Egyébként, meg izgulok, hogy Barnus nehogy letörje az ablaktörlõ-kapcsolót, mikor egyest akar kapcsolni…
Találkozunk a váci prológon, mert Kõváry Úr természetesen a mûsorvezetést is elvállalta!
|
Egyébként a prológ műsorvezetése is működni fog, csak úgy mint a gyorsasági szakág záró futama október első hétvégéjén a ringen.
Ennek a futamnak az az érdekessége, hogy először lesz Magyarországon karbonsemleges autóverseny a Zöld Hajtás Produkció, és az S20 jóvoltából, a GreenSite segítségével!
Állj, állj! Túl sok az információ, nem tiszta a kép. Annyit értek, hogy ez egy teljesen új és jövőbe mutató kezdeményezés, de kifejtenéd ezt!?
Az új irányvonal közösen megálmodott és létrehozott elképzelésünk Tóth Zsoltival, akivel az ominózus 2009-es bajnoki szezon emberileg is összekovácsolt.
A Zöld hajtás produkció a mi termékünk, ami új szemszögből közelíti meg az autózás, és az autósporthoz kapcsolódó tevékenységeket. Megnyugtatunk mindenkit, lesz még néhány formabontó fordulat a közeljövőben. Ahogy egyébként a szerepem is egyre meghatározóbbá válik a Vöröskereszt ifjúsági tagozatában, az s20 Humanitarian Racing csapatában, akikkel karöltve dolgozunk együtt.
Nagy Tibor,
a Magyar Vöröskereszt Budai Régiójának vezetõje
A Budai Régió s20 kezdeményezése új márkaként innovatív módon, egyfajta közösségépítéssel közelíti meg a kölcsönös segítségnyújtást. Az s20-al tíz évre határoztuk meg a szervezet stratégiai céljait, melyek kiterjednek a katasztrófavédelmi tevékenységre, az egészséges és biztonságos élet elõsegítésére, valamint a szociális segítségnyújtásra. A legfontosabb, hogy minél több embert érjünk el és motiváljunk arra, hogy akár csak egy picit is tegyenek a közösségért. A célok megvalósítása, illetve az emberek bevonása a munkába a motorsporton, a mûvészeteken és a zenén keresztül történik. A márka utat talált magának és egyre többen jelzik azt, hogy szeretnének velünk együtt dolgozni, szeretnének részesévé válni ennek a kezdeményezésnek.
Az egésznek az arca Kõváry Barna, illetve az s20 Humanitarian Racing tagjai között vannak a Terepes Csajok, Kapitány Dóra - Pánczél Boglárka páros, Koleszár Balázs, az egyik karját elvesztett supermoto versenyzõ, Perepatics Ricsi a dakaros vonalról és Temesvári Laci (a szállító) a rally irányábó
|
Mit is jelent a karbonsemlegesítés?
Nem azt, amit elsőre gondolnál a kis rally agyaddal...
Sáfrány Ákos, a Greensite International Zrt. cégvezetõje:
A karbonsemlegesítés egy adott tevékenység (ezen esetben a versenyzés) során keletkezõ károsanyag kibocsátásnak a megváltását jelenti. Ennek egyik módja, hogy a szennyezõ önkéntes kibocsátás-csökkentési egységek (VER) vásárlásával környezetvédelmi "zöld" projekteket támogat.
Ez egy kifinomult rendszernek köszönhetõen mérhetõ és igazolható, mégpedig a következõ módon: egy alternatív projekt tulajdonos vállalkozás (pl.: szélerõmûtelep tulajdonosa) önkéntes kibocsátás-csökkentési egységekre tehet szert, amennyiben igazolni tudja, hogy tevékenységével milyen mennyiségû károsanyagot vont ki a légkörbõl, vagy kibocsátást takarított meg és megfelel az egyéb elõírásoknak. Azon vállalkozások, akik jogosulttá válnak bizonyos minõsítésû egységeket továbbadni, az ebbõl származó bevételt kizárólag újabb környezettudatos beruházásokra fordíthatják. Minden egység minõsítéssel van ellátva, ugyanis csak ebben az esetben van biztosítva az ügyfél, hogy az õ általa megvásárolt mennyiség valós kibocsátás csökkentõ projektet támogat.
Milyen módon lehet egy egész versenyt kizöldíteni?
Ezen esetben a folyamat elsõ pontja, hogy egy szakember kiszámolja a rendezvény környezeti terhelését. Egy autóversenynél olyan adatokra van szükség, mint például gáz-, villany-, vízfogyasztás, elhasznált gumik és elégetett üzemanyag mennyisége, a rendezvényre érkezõ látogatók által keletkezett kibocsátás, hulladék mennyisége és kezelési módja… Ezt követõen a megállapított karbonlábnyom semlegesítését az úgynevezett önkéntes kibocsátás-csökkentési egységek megváltásával lehet elérni. Egy rendezvény kizöldítésénél minden esetben érdemes figyelembe venni, hogy milyen területeken lehet kibocsátást megtakarítani. Itt akár a legegyszerûbb lehetõségekre is érdemes gondolni, mint például a tömegközlekedés biztosítása.
|
Visszatérve Rád, Barnus: Most végre tényleg megkomolyodtál?
Megpróbálom nem elfelejteni, hogy honnan jöttem..., tehát a kézit azért húzni fogom!! Idei terveink között volt a 2012-es Rally Legend is, de ezt sajnos napolnunk kell, így egy emberként szurkolunk a hazai különítménynek.
Ez a hír most jelenik meg 5553. alkalommal
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|