|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Prigyeni Tiszák Péter egy mindig mosolygó Ladás, aki ha elindul egy futamon, a pálya mellett állók nem fordulnak el... Nekem Te még mindig Ladás vagy… Igen, 14 éve ismerjük egymást, Üllőn, Lacházán és a többi közeli amatőr pályákon találkoztunk már nagyon sokszor.
Aztán idén megleptél, Kiskunlacházán egy frontossal, egy Citroën C2R2-vel autóztál.
Bakó Laci és Apkó Andris barátaim révén lehetőség volt kipróbálni egy igazi kis méregzsákot. Andris szerint mindenképp ki kell próbálni egy elsőkerekest is. Korábban soha nem mentem még frontossal és egy ilyen top autóval sem. Az időeredmények megleptek, hiszen a Ladás időknél jobbakat mentem vele elsőre is. 10 másodperc nem kevés…
Hátsókerék, elsőkerék… Most egy összkerekes projektben vagytok…
Ez is Apkó Andris szüleménye, hogy ki kell próbálni egy komolyabb autót is :)
Lett rá most lehetőségünk a partnereink jóvoltából és most hétvégén kipróbálhatunk egy Mitsubishi Lancer Evo IX-es versenyautót.
Tartok kicsit tőle, hiszen a Lada és a Citroën után ez teljesen más dimenzió, de szeretem a kihívásokat. És ez az év úgy tűnik, hogy a kihívások éve. Mindig más autóba keveredünk. Ami nem baj, hiszen erről is lesz tapasztalatunk, ami a jövőre nézve nem lehet rossz.
Az autó egy igazi top Mitsubishi Lancer Evo IX?
Igen, egy nagyon jó műhelyből való R4-es.
Most is Lacházán, ugye?
Mindenféleképpen! Azt gondolom, hogy egy ismert pályán érdemes egy új autót kipróbálni. Így nem a pályára kell figyelnem, hanem teljesen az autóra tudok összpontosítani.
Azt gondolom, minden új autónál szükség van a tesztkilométerekre, a tapasztalatra. Sosem voltam olyan ember, aki fejjel ugrik a falnak, szeretem végigjárni a lépcsőfokokat.
Tárgyalás alatt vagyunk még a jövővel kapcsolatban.
Természetesen nem felejtjük el a Ladát, hiszen Apkó Andrissal dolgozunk azon, hogy a Mecsek Rallye-n elindulhassunk egy kereklámpással és a Szilveszter Rallye-n szeretnénk búcsúztatni az idei évünket.
De előtte Mitsubishi! Lacházán, szeptember 19-én!
Apkó Andrist, a navigátort senkinek nem kell bemutatni. Andris feltűnt már sok tehetséges pilóta mellett...
Te vagy a Mitsubishis sztori felbújtója :) Azt látom Petiben, hogy szinte mindegy, hogy milyen kocsiba ül, minden autóval eredményesen tud versenyezni.
Az eredeti terv az volt, hogy a C2-vel indulunk Márianosztrán. Mivel csak teszt jelleggel tudtunk volna menni, így változott az irány és jön a Mitsubishi. Igaz, hogy ez is csak teszt, de az FRT-n legalább értékelik rendesen.
Peti mondogatta, hogy szívesen kipróbálna egy Mitsubishit és én is úgy gondolom, hogy a sok Zsigás év után tudna vele mit kezdeni.
Lesz ennek folytatása?
Még nem tudjuk, hogy mennyire fog tetszeni neki. Ennek és a partnereink függvényében fog majd összeállni a jövő év. Meglátjuk, hogy mi lesz…
fotók: KGB Gyula, Apkó Andris, DuEn Ez a hír most jelenik meg 2333. alkalommal
címkék: Prigyeni Tiszák Péter, Apkó Andris
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
s t a t i s z t i k á k |