LCH Tavaszi LADA találkozó
Letűnt csillag?
Turi Tomiéknak sok volt idén a töréskár...
2010-10-05
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
685064925
Napi oldal:
29078
Jelenleg:
1225
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

thumb_letunt_csillag__2Turi Tomi sem tudta másként jellemezni saját helyzetüket a beszélgetésünk elején, minthogy "eltűntünk mint Petőfi a ködben", de hogy mi újság velük, arról bővebben beszélgettem Tomival.

Mi újság veletek?
Sok jó nincsen, sajnos. Az év eleji költségvetésünkbe nem kalkuláltuk bele ezeket a töréseket, így ezek most igencsak megállítottak minket. Már a kazincbarcikai futamon sem tudtunk elindulni. Jelenleg nem tudnám megmondani, hogy mi lesz velünk a jövőben, vagy a közeljövőben.
Ez a gazdasági válság nagyon nem tett jót nekünk, és a támogatóinknak sem, bár egyesek azt mondják, hogy vége, mi még ezt nem érzékeltük. Nem is értem, hogy a többiek miből tudnak versenyezni.

Mecsek Rallye?
Jelen pillanatban úgy tűnik, hogy ebből sem lesz sajnos semmi. Amíg nem rendeződik a költségvetésünk, addig biztos, hogy nem tudunk rajthoz állni. A támogatóink közül vannak olyanok, akik a megállapodás szerint támogatnak is minket, de vannak olyanok is, akik az idei évben még sajnos nem tudtak fizetni, pedig az ő segítségükre is nagyon-nagy szükségünk lenne, és azzal már annyira meg is lennénk, hogy el tudnánk varrni a szálakat, illetve harcba tudnánk szállni a harmadik helyünkért. Mindenképp szeretném, ha új támogatók találnának rám, vagy esetleg én találnék rájuk. :)

thumb_letunt_csillag__1Milyen volt az idei évetek?
A kezdet jó volt, az eredményeink is biztatóak voltak, bár az elején azért ezek sem úgy jöttek, mint ahogy én arra számítottam, aztán mire megtaláltuk a hiba okát, addigra úgy tűnik, hogy számunkra véget is ért az idei év. Ráadásul a két törés nagyon nem kellett volna! Számításaink szerint, - és nem csak a mieink szerint -, ennek az ára pont fedezett volna egy-egy teljes versenyt számunkra, és így lett volna teljes évadunk, de hát ezek az események egy rallyversenyen kiszámíthatatlanok.

Milyenek voltak az idei évi versenyek?
Nekem igazából tetszettek, egyikkel sem volt problémánk. Személy szerint nekem az éjszakai futamok nem jöttek be, de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezek rosszak lettek volna, csupán nekem valahogy nem feküdt annyira a sötétben autózás. Utólag sem tudnám megmondani, hogy mi volt a fő probléma, hogy velem, vagy esetleg az autóval lett volna-e a gond.
Visszatérve a versenyekre, nekem tetszett az év eleji egri futam is, de tetszett a közös szlovák-magyar is, mert ott voltak új pályák legalább és ez által kicsit érdekesebb volt az egész Salgó Rally.

Ismét az MNASZ vezetősége kerül a figyelem középpontjába, hiszen hamarosan közgyűlés, szakágvezető választás következik. Te mennyire vagy elégedett a jelenlegi szakágvezetéssel?
Őszintén? Nem vagyok igazán elégedett, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül, úgy gondolom, hogy a mezőny 80-90 %-a hasonló véleményen van. Elég sok változásra, változtatásra lenne szükség ahhoz, hogy javuljon a helyzet.

Miben látod a legfőbb problémát?
Nem is tudom igazán... Janika nyilatkozatát olvastam, ő elég sok mindent elmondott erről és azt kell mondjam, hogy teljes mértékben egyetértek vele, én is hasonlóan látom a magyar rallye helyzetét.
Nem igazán úgy működik az országos rallye bajnokság, ahogy annak működnie kellene. Ha elmegy az ember egy amatőr futamra, akkor azt látja, hogy van 90 induló autó, rengeteg néző és ezzel szemben, ha el látogat valaki mondjuk a Kazincbarcika Rallye-ra, akkor ott van 30-40 versenyautó, és a nézők meg szinte teljesen elkoptak a pályák széléről. Egy amatőr futamon ugyan azt kapják meg, mint egy ORB futamon, csak éppen sokkal kevesebb pénzért. Szóval tényleg nagyon sok dolgon kellene változtatni, hogy ez újra jól működhessen.

Ez a hír most jelenik meg 8318. alkalommal
címkék: Turi Tomi, MNASZ, crash
Share |
2010.10.15-17.
Magyar Rallye Bajnokság 2010
43. Allianz Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k