Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Minden nagyon összejött
Mi kellett a győzelemhez? Sasa elmondja!
2014-07-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684171606
Napi oldal:
28570
Jelenleg:
848
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

 

minden_nagyon_osszejott_1


Egy újabb versenyzőpáros neve került fel az idei abszolút győztesekhez és egy újabb páros ünnepelhette élete első futamgyőzelmét Veszprémben. Ollé Sasa és Tóth Zsolt megnyerte a murvás versenyt. A pilótával beszélgettünk:

 

Mikor is ültél be a Super2000-es Fiestába?
Pont egy éve, a Veszprém Rallye-n mentem legelőször ezzel az autóval.
 
Mesélj egy kicsit! Hogy van most ez a győzelem?
Igazából tavaly, amikor kipróbáltam az autót, már akkor tudtam: ez nekem kell, ez nekem nagyon jó!
Azt is tudtam, hogy nem fogom tudni rögtön gyorsan vezetni, de éreztem, hogy jó lesz.
Ugyanúgy kell vezetni, mint egy S1600-os autót, csak van benne egy kis összkerék is, mint régen a Subarumban. Látványosan, körzőzgetve is lehet vele menni. Valahol a kettő között kell megtalálni a kompromisszumot. És a murvát én jobban szeretem, ahol jobban lehet ezt művelni.
A Gili fogalmazta meg jól: 'nagyon látványosan autóztál és most már gyorsan is'.

minden_nagyon_osszejott_5
 
A győzelemről pedig: igazából nagyon nagyon összejött minden!

Kicsit félek is ettől. Annyira ideálisak voltak a körülmények a számomra, hogy az hihetetlen. Jól felkészültünk. Nagyon komoly két napos teszten vettünk részt, ahol teszteltük a gumikat. Készültünk arra is, hogy rossz idő lesz és meg mertük vágni a gumikat.
Senki sem vágdosta a gumikat, csak mi. A pocsolyákon keresztül tudtam menni úgy, hogy az autó nem mozdult meg, a többieknek el kellett venni, fékezni kellett, mert kidobta őket a víz a nyomból.
Tényleg minden összejött. Amit csináltunk, az minden jó volt.
Kivéve az etapokat... ott majdnem elbuktuk az egész versenyt...
 
Már az első gyorsra is késve érkeztetek... Aztán pedig leosztottátok a mezőnyt, amit szerintem senki sem értett...
Pedig semmi extrát nem csináltunk. Azt gondolom ugyanígy autóztam Székesfehérváron is, csak más gumival. Más gumival, más beállításokkal és ez sokkal jobbnak bizonyult az én vezetési stílusomhoz.

minden_nagyon_osszejott_4
 
A második gyorson is jót autóztatok... Aztán azt nyilatkoztad, hogy azért késtetek ki, mert másnap nem akartál takarítani :) Különben számított ez most is?
Ugyan poénból mondtam, de az tény, hogy sokkal jobb ötödik-hatodik autónak menni, mint elsőnek. Az első pár autó murván mindenképp takarít, vagy legalábbis nem talál még egyértelmű nyomot. A nyomban mindig jobb autózni, szerintem.
 
Másnap sem hagytátok abba! Voltak akik azt mondták: oké, Jutaspuszta jól sült, de majd a technikásabb pályákon újra a 'helyetekre' kerültök.
Úgy gondolom, hogy mi tudtunk a legjobban alkalmazkodni a változó körülményekhez.
Mindenki beszélt arról, hogy lehet, hogy esni fog. Beszéltek róla, de nem tettek többet. A zárt és a kemény abroncsokkal jött ki a mezőny nagy része. Mi pedig az esőre is alkalmas, halálra vágott gumikkal indultunk neki. Ez a húzás bejött és nagy előnyt adott.
Azt gondolom, hogy az egyenesekben mindenki elnyomta és gyorsan közlekedett. Mi a kanyarokban is tudtunk ezekkel a megvágott gumikkal gyorsan menni, mert nem csúsztunk le az ívekről.

minden_nagyon_osszejott_3
 
Azért ehhez a győzelemhez kellett az autó, a csapat, a navigátor is.
Ezek eddig is megvoltak :)
Az autón nem változtattunk. A csapat mindig is jó volt!
Zsolti eddig is nagyon jó volt. Kisajtolja belőlem az utolsó másodperceket is.
Amikor összeültünk, volt olyan versenyzőtársam, aki azt mondta: 'Biztosan akarod Te ezt?? A Zsolti be fog kergetni a málnásba...'
Azt mindenki tudja, hogy Zsolt mindig a maximálisat akarja kihozni a pályából, a pilótából és hajt. Nagyon hajt. Ez is kellett ahhoz, hogy kihozza belőlem a maximumot.

minden_nagyon_osszejott_2
 
Azt hiszem, hogy sokak nevében elmondhatom: nagyon jó, hogy ebbe a szerintem idén nagyon színes és kemény csatákba egy újabb színt hoztatok és ez a sárga szín is jól mutat a mezőnyben.

Aszfalton rendezik a következő futamot, mik a célok, az elképzelések?
Eltökélt szándékunk, hogy nagyon fel akarunk készülni.
Különböző gumimárkákat és beállításokat fogunk kipróbálni.
Miskolcon volt egy szakaszgyőzelmünk aszfalton is, csak nagyon hullámzó a teljesítményünk.
Herczig Norbi nekem az etalon, hiszen ő tudja hozni azt a nagyon erős, stabil tempóját, amivel lehet versenyt nyerni. Ez a célom, hogy ne csak szakaszgyőzelmünk legyen, hanem az, hogy ne hibázzunk. A Super1600-al is mindig hibáztunk, mindig megvert a Robi.
Az utolsó pár másodpercet nagyon nehéz ledolgozni, de az a szerencse, hogy tudjuk, hogy hol kell még gyorsabban mennünk. És ezt megpróbáljuk majd az aszfaltokon.
 
Még pár szót a veszprémi futamról:
a győzteseknek mindig tetszeni szokott...
Így vagyok ezzel én is! :)
Az utolsón még mentem volna szívesen és talán még gyorsan is.
 
Le a kalappal: gyorsan és látványosan mentetek! Csak így tovább!
Nagyon szépen köszönjük!
 
Ez a hír most jelenik meg 3980. alkalommal
Share |
2014-07-10
Veszprém • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k