|
h i r d e t é s
Összes oldal:
802860101
Napi oldal:
90161
Jelenleg:
796
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
| 1. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1218 |
| 2. |
Gönczi Dániel |
|
1140 |
| 3. |
Csáki Ottó |
|
1024 |
| 4. |
Halmai Péter |
|
919 |
| 5. |
Nagy Balázs |
|
906 |
| 6. |
Rási László |
|
905 |
| 7. |
Balogh Richárd |
|
885 |
| 8. |
Kára Károly |
|
883 |
| 9. |
Zsoldos Csaba |
|
866 |
| 1. |
Elfyn Ewans |
|
272 |
| 2. |
Sebastian Ogier |
|
269 |
| 3. |
Kalle Rovanpera |
|
248 |
| 4. |
Ott Tanak |
|
213 |
| 5. |
Thierry Neuville |
|
166 |
| 6. |
Takamoto Katsuta |
|
111 |
| 7. |
Adrien Fourmaux |
|
96 |
| 8. |
Sami Pajari |
|
94 |
| 9. |
Oliver Solberg |
|
70 |
| 1. |
Miko Marczyk |
|
154 |
| 2. |
Jon Armstrong |
|
148 |
| 3. |
Andrea Mabellini |
|
131 |
| 4. |
Mads Ostberg |
|
104 |
| 5. |
Roope Korhonen |
|
60 |
| 6. |
Isak Reiersen |
|
60 |
| 7. |
Romet Jürgenson |
|
50 |
| 8. |
Mille Johansson |
|
49 |
| 9. |
S. Tempestini |
|
36 |
| 1. |
Német Gábor |
|
141 |
| 2. |
Turán Frigyes |
|
127 |
| 3. |
Tóth Tibor |
|
116,5 |
| 4. |
Trencsényi J. |
|
98,5 |
| 5. |
Bodolai László |
|
94,5 |
| 6. |
Ollé Sasa |
|
78 |
| 7. |
Trencsényi V. |
|
51,5 |
| 8. |
Osváth Péter |
|
48,5 |
| 9. |
Vida Szabolcs |
|
48 |
| 1. |
Rongits Attila |
|
105 |
| 2. |
Hulmann Gábor |
|
67,5 |
| 3. |
Bodogán Ferenc |
|
74 |
| 4. |
Hevesi Norbert |
|
63 |
| 5. |
Matics Mihály |
|
59 |
| 6. |
Kronome Ákos |
|
55 |
| 7. |
Hinger Dávid |
|
49 |
| 8. |
Gács Gábor |
|
34,5 |
| 9. |
Tárkányi Sándor |
|
34 |
| 1. |
Viszló Csaba |
|
61 |
| 2. |
Hibján József |
|
34,5 |
| 3. |
Zagyva Dorka |
|
28 |
| 4. |
Rónavölgyi E. |
|
25 |
| 5. |
Bar Shushan |
|
18,5 |
| 6. |
Tellér Antal |
|
14 |
| 1. |
Faltusz Dávid |
|
125 |
| 2. |
Ruszó Krisztián |
|
105 |
| 3. |
Várnai Dávid |
|
103 |
| 4. |
Molnár Zoltán |
|
91 |
| 5. |
Huhák Csaba |
|
69 |
| 6. |
Völcsey Viktor |
|
63 |
| 7. |
Kóródi Koppány |
|
50 |
| 8. |
Fenyvesi Péter |
|
47 |
| 9. |
Kerekes Bence |
|
34 |
| 1. |
Csukovics István |
|
87 |
| 2. |
Auszmann Gyula. |
|
77 |
| 3. |
Schneer László |
|
63,5 |
| 1. |
Kelemen Csaba |
|
95 |
| 2. |
Varga C. Zoltán |
|
82 |
| 3. |
Szombathelyi Péter |
|
63 |
| 1. |
Pehely Balázs |
|
47 |
| 2. |
Kaufmann M. |
|
30 |
| 3. |
Bolya Tamás |
|
27 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista

forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14740. alkalommal
|