h i r d e t é s
Összes oldal:
684343916
Napi oldal:
3915
Jelenleg:
858
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Az MML folytatja a Mitsubishi Lancer Evo X fejlesztését.
Ugyan már nincs sok hátra a 2010-es bajnoki évadok megkezdéséig, de az MML a napokban is dolgozik az N csoportos Mitsubishi Lancer Evo X-n. A fejlesztések két fő eleme a motor teljesítményének növelése és a súlycsökkentés. Ezeknek a tulajdonságoknak a javításával az autó valóban versenyképes lehet.
A 2009-ben Talsiban, a kétszeres brit bajnok Guy Wilks vezetésével bemutatkozó autónál egyértelmű volt, hogy súlyproblémákkal küzd. Ezen a téren jelentős előrelépéseket tettek már a mérnökök.
A legfőbb terület, ahol súlycsökkentést tudtak elérni az maga a karosszéria és az autó alváza. Azon túl, hogy az autónak könnyebbnek kell lennie, megfelelő merevséggel is kell bírnia, hisz ez feltétlenül szükséges a megbízhatósághoz. A mérnökök a vékonyítottak az alsó lemezeken - a sajtóanyag szerint sűrű kefével -, valamint hasonló ápolást kapott az olajteknő és a tank alsó védőlemeze. Ezáltal 30 kilogrammal sikerült könnyebbé tenni a Mitsubishi Lancer Evo X-et.
A motor fejlesztésénél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az alsó tartományokban is kellő erő álljon a pilóta rendelkezésére, valamint az új szabályok szerinti a turbószűkítő méretének növelése is jót tett a teljesítménynek.
Papíron ezek nem nagy különbségek, de az MML Sport vezetője, John Easton szerint a versenypályán minden kiderül. 'A HKS-el közösen fejlesztett motort már teszteltük és teljesítménymérő padon mért eredmények biztatóak. Bízom benne, hogy képesek leszünk még plusz 25 lóerőt kihozni a motorból. Ha befejeztük ezeket a munkákat, meglepődnék, ha az autónk nem tudna jobb lenni bármelyik S2000-es autónál murván'
A fent említett fejlesztési területeken kívül folyamatosan finomítanak a hajtásrendszeren, a felfüggesztéseken valamint a házon belül fejlesztett BOS lengéscsillapítókon.
Tervben van több kirándulás a 2010-es év elején, amivel bizonyítani szeretnék az autó versenyképességét mint murván, mint aszfalton.
John Easton elmondta még: 'Nem hiszem, hogy valaha is megáll az autó fejlesztése, folyamatosan javítunk rajta. Nemsokára kezdődik a 2010-es szezon és már sok megrendelésünk érkezett az új autóra. Kiváncsian várjuk az új évet és nagyon bízunk a sikerekben!'
Itt a 2009-es Mitsubishi Lancer Evo X árlista
forrás: MML Sport
Ez a hír most jelenik meg 14399. alkalommal
|