|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Páhi Csabával beszélgettünk a 2020-as szezonról egy autóhirdetés és egy új autó kapcsán: Csabi, jól érzem, hogy valami izgalmas történik Veled az idén… Reméljük! :)
Amikor megismertelek, akkor a VFTS-el mentél…
Meddig tartott ez a korszak? Talán 2003 volt az az év, amikor teljes szezont mentem a Ladával. Még utána is mentem Mikuláson, Veszprémben párszor.
Aztán jött a Corolla… Ezt hogy találtad ki magadnak? Utcai autóm volt, imádtam. 10 évig járkáltam vele utcán, elindulgattam vele szlalom versenyeken, ha úgy volt kedvem. Megdöglesztettem benne három motort is. A széria motorja nem bírta… Aztán valahol vettem hozzá egy jó motort, mert ugye ehhez nem nagyon lehet a bontóban venni motort… Akkor szétszedtem, nézegettem… Vakargattam a fejem, hogy ez így önmagában nem lesz valami kakas, alapban púpos a dugója… Dobtunk rá egy turbót és így lett belőle versenyautó. 2009-ben került bele cső, egy Mikulás Rallye-n mentem vele először.
Most az egyik nap bepöccentettem, fülig ért benne a szám… Pedig a mostani autó, amivel szeretnék menni, az is jó… egy csodadarab… :) Akkor most elengeded a Corolla kezét? Elengedném… mert sok pénzt öltem már bele… Bár a kisfiam azt mondja, hogy ne adjuk el… Van egy Celica turbóm is, egy ST165 , azt is eladnám… Ezek már majdnem mind gyűjtői példányok…
Szóval? Milyen az új autó? Láttam róla egy képet és ezért is hívtalak fel, hogy mesélj róla! Hol láttál?? Próbáltuk titokban tartani, de ezek szerint nem sikerült… :)
Ez egy Ford Fiesta Proto, Mitsubishi Lancer Evo X cuccokkal… Az jó kocsi! Fogod szeretni! Lengyelországból hoztuk, egy 3 ajtós Fiestából lett építve, R4-es futómű van alatta. Úgy néz ki, mint egy WRC. Úgy néz ki, mint egy tigris! :)
Jó kis szekis váltó van benne, ralliartos diffik, csőlengőkaros futómű, Reiger gátlók. Spéci mindene. Mentek vele 4 évet a lengyel bajnokságban.
Be voltam sózva, nézegettem ezeket már régóta. Először azt találtam ki, hogy építek magam egy ilyet, de aztán kiszámoltam, nem lennék kész vele tíz év alatt sem. Utánanéztem az áraknak, mennyibe kerülne. A széria alkatrészekkel többe lett volna, mint amennyiért kint vettem. Kocsiztam már vele hóban is, tetszett, hogy mindenütt hajt. Jó vele menni.
Lehet, hogy kiröhögnének a négykerekes menők, ha azt mondanám, hogy ezzel sokkal könnyebb menni, mint az én kis Corollámmal… Valamelyik este kimentem a jégen autózni, szir-szar kopott gumikon is olyan jó volt vele menni. Azt hittem, hogy le fogok esni vele az útról, de az autó mintha csak egyenesen akarna menni… Jó, aztán lehet, hogy majd az első verseny tetőre teszem… De én már azért óvatosabb vagyok ettől. Élvezted a Corollát is… de ezt is fogod, szerintem! Biztos vagyok benne!
A Corollát valahogy nagyon nem akarták… mindig találtak benne valami kivetnivalót… Nem volt gördülékeny a történet, mire összeállt az egész. De már jó lett. A Proto erősebb és hajtja mindegyik kereket. 400 lóerő fölötti. Jobban is megy, mint az utcai kilencesem… Majd megpróbálunk felnőni ehhez a kocsikához. Erik fog melletted ülni, ahogy eddig is, ugye? Már összenőttünk :)
Ha nem is mindig értünk mindenben egyet, de jó is ez így. :) Köszönöm és várjuk Egerbe a Tigrist :) Ez a hír most jelenik meg 5823. alkalommal
|
|
|||
h i r d e t é s
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.03.30-04.01.
részletes infóink 2024.03.28-31.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.03.30.
részletes infóink 2024.04.12-14.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |