LCH Tavaszi LADA találkozó
Pécsre már bajnokként mehetnek
Herczig Norbiék kassai kanosszajárása
2015-08-19
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685108668
Napi oldal:
72821
Jelenleg:
1435
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_4

Herczig Norbert és Igor Bacigál 2015 abszolút rally bajnokai. A páros az utolsó előtti, kassai ORB futamon. A páros első aszfaltos versenyén a ŠKODA Fabia R5 versenyén meggyőzően az első helyen autózott a hetedik gyorsasági szakaszig. Utána beestek, a nézők segítségével 13 perc hátránnyal folytatták a versenyt. Megynerték a maradék gyorsasági szakaszokat és pont annyi pontot gyűjtöttek, ami elég ahhoz, hogy az utolső, pécsi futamtól függetlenül bajnokok legyenek.


Sokat dolgoztatok ezért.

Nem is csak ebben az évben, hanem az elmúlt hat évben sokat dolgoztunk ezért. És ez most nehezebben jött, mint az első bajnoki cím.
Mérhetetlenül boldog vagyok. Még nem is igazából tudom felfogni. Kicsit hiányzott a végén a katarzis, nem tudtuk, hogy mi van. Lejöttünk az utolsó gyorsról, meg kellett várni a többiek időeredményét és menet közben, etapon írta Laci, hogy megvan. Akkor félreálltunk, megölelgettük egymást Igorral… az ott vicces volt :)
 
Az gondolom, sokkal többet adtatok ebbe a Kassa Rallyba, mint ami kellett ahhoz, hogy bajnokok legyetek.
Igen. Sokat gondolkodtam, azóta többször lefuttattam magamban ezt a futamot.

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_3

Úgy mentünk oda, hogy teljesen kizártuk, hogy ez a bajnoki címért megy. Próbáltam úgy nézni, mintha a bajnokság második, harmadik futamánál tartanánk és ez látszódott az időeredményeken és talán látszott azon is, ahogy közlekedünk. Voltak részek, amiket el tudtam engedni, nem éleztem ki annyira a versenyzést. Kizártam, hogy mi is a tét.
Nem mondom, hogy elbagatelizáltam, de talán ezt egy kicsit komolyabban kellett volna vennem.
 
Lehet, ha komolyabban veszed, jobban rágörcsölsz…
Lehet. Ezzel is magyaráztam magamnak és ezért is maradtunk abban az Igorral, hogy megyünk a saját tempónkban és majd a végén kiadja.
Valahol nagyon dühös vagyok magamra, hogy beestünk, azonban ha keresem az okokat, akkor nem érzem, hogy nagyon gyorsan értünk oda. Egy hosszabb egyenesből érkeztünk ötödik sebességi fokozatban. Nem rontottuk el a féktávot, visszaváltottam harmadik sebességi fokozatig. Elkezdtük fordulni a kanyart és a bejárat után, már a kanyar közepén olyan érzés volt, mintha az autó hátulját lerúgták volna az útról. Biztos nem számoltam azzal, hogy ez egy sokkal felhordásosabb rész volt, sokkal több drazsé volt az úton.

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_5

Viszont nagyon nagy élmény volt, hogy amit erről a sportról és alapvetően a sportról gondolok, azt most végre tudtam hajtani a gyakorlatban is és a soron következő három gyorsasági szakaszt meg tudtuk nyerni a magyar értékelésben, illetve a nagy abszolútban is kétszer végeztünk az élen. Ha ezt a részét nézem, akkor ez nagyon nagy élmény volt.
 
Küzdöttetek és a szerencse és mellétek állt.
Pont vasárnap este mondtam Spicinek és Rongits Atinak is, hogy nagyon sajnálom, hogy kiestek és ilyet még soha nem gondoltam, de most segítettek nekünk ezzel.
 
Nem ezen múlott a bajnoki címetek!
Nyilván nem, de azért az nagy segítség, hogy Mecsekre úgy mehetünk oda, hogy megvan a bajnoki címünk.
 
Még egy kicsit beszéljünk az autóról és a viszonyotokról, hiszen ez volt az első aszfaltos versenyetek és nem is teszteltél annyit, mint amennyit a murvás futam előtt.
Nagyon jó volt az autó. Fele annyit teszteltünk vele, mint Veszprém előtt. Nyilván ebben benne volt az is, hogy már volt viszonyítási alapom, nem először ülök már benne. És persze az is, hogy majd a Kassa Rally-n belerázódunk, nem az első helyért kell mennünk.

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_6
 
Az időeredmények nem azt mutatták, de mégis, az elején azt éreztem, hogy lehetne gyorsabban menni és csak az első nap vége felé éreztem, hogy már kezdünk összebarátkozni. Az tisztán látszik, hogy ehhez több idő kell majd, hogy aszfalton is meglegyünk vele. Még egyszer mondom: ez nem az időkre vonatkozott most, hanem az érzésre. Én úgy éreztem belülről, hogy ebben kell még, hogy legyen. De aztán az is lehet, hogy becsap ez az érzés. Az S2000-ben egyfolytában egy harc volt az autóban, itt pedig egy kicsit taxis a jellege a versenyzésnek. Nincs az a nagy küzdés, minden nyugodtabb, nincs az a nagy hang, nem kell annyit váltani, hiszen csak ötsebességes, nyomatékosabb. Lehet, hogy emiatt. Nem tudom még ezt összerakni. 
 
Az nagy visszaigazolás volt, hogy ott, ahol beestünk, ott másodszorra abszolút időt tudtunk menni, úgy, hogy a szakasz 4.-5. kilométerénél leesett az eső és megszántotta a pályát. Brutál volt úgy menni, hogy mész a szárazon, beérsz az erdőbe és ott már tiszta víz volt. Már nem esett, állt a víz… Jó volt :)

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_2
 
Pécs? Igazából már nem kellene mennetek…
Ott leszünk! Több út előtt állunk! Egy a biztos: a márka. Természetesen ŠKODA-val megyünk.
A típus még a kérdés. Szerencsére a ŠKODA versenyautó kínálata nagyon széles. Lehet Felícia, lehet Octavia, lehet Fabia. Ezen belül Kit-Car, WRC, S2000… ezekben gondolkodunk.
 
Kassán indult egy széles 130 RS…
Lehet, hogy nem lősz mellé… Így, hogy Historic EB futam…
Egy biztos: ott leszünk a mezőnyben és ŠKODA-val, de nem tudjuk, hogy melyikkel!
Szerintem szeptember közepére kristályosodik ki.
Elkezdtünk autót keresni.
Örömautózást szeretnénk csinálni!
 

pecsre_mar_bajnokkent_mehetnek_1

Ez a hír most jelenik meg 3474. alkalommal
Share |
2015-08-14
Kassa • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k